КГГА против поднятия тарифов на рекламу в транспорте?
[
"Главред" | 14-10-08 ]
Председатель рабочей группы по изучению ситуации в транспортной отрасли г. Киева, лидер фракции Блока Юлии Тимошенко в Киевсовете Александр Зинченко считает, что Киевгоргосадминистрация игнорирует решение депутатов Киевсовета. Об этом информирует «Главред» пресс-служба депутатской фракции БЮТ в горсовете.
«Решение о поднятии тарифов на рекламу существенно увеличивало доходы коммунального транспорта и должно было быть принято еще до 10 октября - такая рекомендации сессии. Зато и 14 октября - никаких изменений мы не видим, - сказал Зинченко. - Обсуждается, что это может быть повышение на 25%. Но речь шла о росте стоимости рекламы по меньшей мере в несколько раз. Напомню, стоимость рекламы в метро в Киеве втрое меньше, чем, например, в Харькове. Однако наверно, мы зацепили интересы влиятельных людей».
Зинченко напоминает, что увеличение стоимости рекламы в метро и наземном транспорте должно было стать самым первым механизмом для компенсации убытков коммунальных перевозчиков, который предложила мэрии рабочая группа по изучению ситуации в транспортной отрасли Киева.
«К сожалению из 29 пунктов рекомендаций, которые должны были бы улучшить работу коммунального транспорта, мэрия сделала лишь один вывод: нужно поднять тарифы для пассажиров и заговорила о 2 гривнях. Зато самое простое решение с точки зрения рабочей группы - изменение тарифов на рекламу в транспорте - что и стало бы первым реальным механизмом компенсации, проигнорировала», - отметил Зинченко.
Решением специальной транспортной сессии, которая состоялась 30 сентября 2008 года, Киевсовет обязал Киевгоргосадминистрацию до 10 октября внести предложения относительно повышения тарифов на размещение рекламы в предприятиях коммунального транспорта.
[hr]
Леонід Черновецький збільшив тарифи на рекламу у громадському транспорті
[
"Офiцiйний портал Київської мiської влади" | 15-10-2008 ]
Київський міський голова Леонід Черновецький підписав розпорядження щодо підвищення тарифів на рекламу у громадському транспорті, яке збільшить надходження від столичного рекламного ринку до міського бюджету до 150 млн. грн. Про це повідомив перший заступник голови КМДА Денис Басс.
Він зауважив, що мерія ще влітку розпочала вивчати тарифи на рекламні носії в метро та наземному транспорті. «Комплексна перевірка з цього приводу була проведена нами ще до створення комісії Київради, яка наприкінці вересня почала вивчати актуальні проблеми транспортної галузі. Ще в серпні місяці ми дійшли висновку, що тарифи на рекламу необхідно підвищувати», – наголосив Денис Басс.
Перший заступник голови КМДА зазначив: «Завдяки тому, що процедура проходження документації була розпочата влітку, столична мерія нормативно врегулювала це питання і підвищила вартість користування рекламною площею в метро та наземному транспорті у три-чотири рази, а з окремих позицій і в п’ять-шість разів. Про це повідомляє прес-служба КМДА.
«Сьогодні, після проведення серйозних переговорів, київська влада досягла домовленостей як з учасниками ринку реклами, так і з столичним представництвом державного комітету з питань регуляторної політики та підприємництва про те, що тарифи, які не змінювались з 2000 року, будуть й надалі поступово підвищуватись. Новий етап збільшення розпочнеться з наступного року. Моментальне ж підняття цін на рекламу у громадському транспорті у 20 разів, як наполягає дехто з київських депутатів, є не лише порушенням законодавства, а й створенням умов для руйнації цього сегменту рекламного ринку, який потім можна буде відновити лише протягом, як мінімум, шести місяців. За таких умов, транспортна галузь зазнає додаткових фінансових збитків через відтік або припинення надходжень від реклами», – зазначив Денис Басс.
Разом з тим, Денис Басс звернув увагу на те, що міська влада не має права миттєво підвищувати тарифи на рекламу в громадському транспорті у десятки разів, як того хочуть представники деяких політичних сил, представлених у Київраді. «Кожен регуляторний акт повинен пройти низку процедур на правову відповідність перед тим, як його буде прийнято. А згідно з діючими нормами, пропозиції щодо внесення змін необхідно обговорити з експертами та профільними спеціалістами, учасниками ринку реклами та правниками. Терміни проходження зазвичай становлять 30 днів і більше, тому що кожна цифра має бути ретельно вивчена та обґрунтована. Ми ніколи не порушували і не збираємося порушувати чинне законодавство», – зазначив Денис Басс, коментуючи заяви у ЗМІ про те, що міська влада не хоче піднімати ціну на рекламу в муніципальному транспорті.
Зважаючи на це, в київській мерії вважають, що усі заяви про небажання міської влади підвищувати тарифи на рекламу – безпідставні та мають, швидше за все, політичний характер.