Страница 3 из 26

Добавлено: 06 сен 2005, 14:52
Муркенштейн
Ответ здесь, тему пересадки продолжаем там же.

Добавлено: 06 сен 2005, 14:57
DFAW
Юрій писал(а):
КМ собирает чегуном только то, что точно потребует последующией разборки, ткаое положение вещей уже было на 95 год, зуб дам
А что именно КМ собирал из чугуна?
Например станция Герцина - Згуровская. Там перегонный тунель втом месте где возможно будет станция чугунный

Добавлено: 06 сен 2005, 15:02
Юрій
Например станция Герцина - Згуровская. Там перегонный тунель втом месте где возможно будет станция чугунный
Возможно..... Правда, когда проежаю мимо, ничего особенного не замечаю :)

Добавлено: 06 сен 2005, 15:03
DFAW
По пути, что в центр точно есть, вот назад - не уверен.

Добавлено: 06 сен 2005, 15:35
sashman
Изменение обделки на скорости 60 км/ч с расстояния ну пол-метра не заметишь... При желании, можно заметить в свете фар мостик, если смотреть вперед-вниз с первых дверей.

Добавлено: 06 сен 2005, 15:41
DFAW
Чугун по звуку слышен, ИМХО.

Кроме того, хочу отметитть что мы ушли в ОФФтопик и нам надо перемещатсья кудато в тунели.

Добавлено: 06 сен 2005, 15:48
Юрій
При желании, можно заметить в свете фар мостик, если смотреть вперед-вниз с первых дверей.
Попробую на днях рассмотреть, хотя не понимаю, почему бы задел не сделать как ЛБ, Вырлицу, Теличку?
Кроме того, хочу отметитть что мы ушли в ОФФтопик и нам надо перемещатсья кудато в тунели
Это точно

Добавлено: 07 сен 2005, 15:49
Sinoptik
Начинаем перемещаться. Не ждем раздачи слонов.

Добавлено: 23 сен 2005, 21:26
tov_tob
http://gorod.dp.ua/news/news.php?id=2584

З міського бюджету Дніпропетровська виділено додатково 1 млн грн на будівництво метро

З цьогорічного міського бюджету Дніпропетровська виділено додатково 1 млн грн на продовження будівництва другої черги Дніпропетровського метрополітену. Таке рішення ухвалила чергова 30-та сесія Дніпропетровської міської ради 4-го скликання 21 вересня 2005 року.

Додаткові витрати на продовження спорудження метро внесені до Програми соціально-економічного і культурного розвитку Дніпропетровська на 2005 рік разом зі збільшенням видатків на реконструкцію низки дитячих закладів, лікарень і котелень та виключенням з програми фінансування будівництва газопроводів у мікрорайоні Таромське та на інших околицях міста.

Як повідомляло інформагентство «Придніпров’я», голова Дніпропетровської обласної ради Микола Швець мав намір на сесії 21 вересня 2005 року в ультимативній формі звернутися до Дніпропетровської міської ради з вимогою забезпечити фінансування подальшого будівництва метрополітену. Про це Микола Швець заявляв, відкриваючи пленарне засідання чергової 28-ої сесії облради 4-го скликання 16 вересня 2005 року.

Однак на сесії міськради 21 вересня ніяких ультимативних вимог з боку обласної ради не прозвучало, натомість заступник голови Дніпропетровської обласної ради повідомила, що Микола Швець зараз перебуває у Верховній Раді України, де розглядається проект Державного бюджету на 2006 рік.

Добавлено: 01 ноя 2005, 11:39
tov_tob
http://gorod.dp.ua/news/news.php?id=2780

Юрій Єхануров доручив Міністру фінансів передбачити в Держбюджеті на 2006 рік кошти на продовження будівництва Дніпропетровського метро

Прем’єр-міністр України Юрій Єхануров доручив Міністру фінансів Вікторові Пинзенику внести зміни до проекту Державного бюджету України на 2006 рік і передбачити в ньому кошти на продовження будівництва Дніпропетровського метрополітену. Таке доручення Прем’єр-міністр дав на засіданні Кабінету Міністрів України 29 жовтня, — повідомляє прес-служба глави Уряду. За інформацією прес-служби, Уряд України вирішив також повернутися до розгляду питання про державне фінансування будівництва метрополітенів в інших великих містах — Харкові та Донецьку :!: .

«Там ситуація вже буквально аварійна», — відзначив Прем'єр-Міністр, звертаючись з дорученням до Міністра фінансів.

Як повідомляли українські ЗМІ, Кабінет Міністрів України запропонував Верховній Раді збільшити фінансування Міністерства транспорту і зв'язку в 2006 році на 46,1% порівняно з 2005 роком до 806,764 млн гривень. Про це сказано в законопроекті «Про Державний бюджет України на 2006 рік», переданому Кабміном до Верховної Ради і зареєстрованому 15 вересня. Зокрема, Кабмін рекомендував направити в 2006 році як субвенцію місцевим бюджетам на будівництво метрополітенів в Харкові, Донецьку і Дніпропетровську 186,5 млн грн.

Довідка: За даними Головного фінансового управління Дніпропетровської облдержадміністрації, за вісім місяців 2005 року на будівництві другої черги Дніпропетровського метрополітену освоєно 5,3 млн грн із запланованих на рік 7 млн грн.

Ну что ж, радует, что программу Кабмина не забыли. Остается только ждать и надеяться

Добавлено: 01 ноя 2005, 12:00
Юрій
А сколько гривень, минимум, надо Днепру, Харькову и Донецку? Кто нибудь знает?

Добавлено: 01 ноя 2005, 12:04
Nizhin22
Минимум на сколько станций?

Добавлено: 01 ноя 2005, 12:06
tov_tob
Для нормального строительства и развития метро - явно больше чем 60 млн в год

Добавлено: 01 ноя 2005, 13:09
Юрій
Минимум на сколько станций?
Для пуска в Донецке, пуска в Днепре 2-3 станций, и в Харькове 1-2 станции на север

Добавлено: 01 ноя 2005, 13:18
tov_tob
пуска в Днепре 2-3 станций
Если брать вместе с Театральной, Центральной и Музейной, то нужно почти 500 млн. грн