Дорога Киев–Ирпень
Модераторы: dimentiy, Администраторы
-
- Дежурный по станции
- Сообщения: 354
- Зарегистрирован: 21 сен 2011, 17:29
- Откуда: Київ
- Контактная информация:
Стривайте, хіба Обленерго з цьогопитання і у вус не дує?
Трамваївка від 8 березня - http://onxard.io.ua/album519104
Сабвеївка від 1 грудня - http://onxard.io.ua/album518253
Сабвеївка від 1 грудня - http://onxard.io.ua/album518253
На нову дорогу Київ-Ірпінь випустять абсолютно новий вид транспорту?
http://eveningkiev.com/ua/19011/news/1352109322.html 05.11.12
Вже наступного року по новій дорозі на Ірпінь може почати курсувати електробус. Київська влада переконує: абсолютно новий вид транспорту буде безпечніший, комфортніший і дешевший. Про це в прямому ефірі програми "Столиця" на каналі "Київ" повідомив Євген Водовозов - начальник головного управління транспорту і зв'язку.
"Ми над цим питанням працюємо. Ми розглядаємо два варіанти використання або тролейбусної лінії, або абсолютно нового виду транспорту, це електробус. Зараз вираховуємо економічну частину цього. Власне, це той же тролейбус, тільки у нього немає контактної мережі, він працює на електричній тязі. Думаю, що наступного року це буде однозначно реалізовано або в тому, або в іншому вигляді. Це буде великий, сучасний транспорт, який сполучатиме Київ-Ірпінь, який буде точно дешевший і комфортніший, безпечніший для людей, ніж те, що у них є зараз", - зазначив він. "Хороша дорога, хороший напрям, можна використати сучасний транспорт європейського рівня. Не переставити туди старі тролейбуси, а нормальний, новий рухомий склад. І точно в 2013 році ми реалізовуватимемо такий проект", - додав Євген Водовозов.
http://eveningkiev.com/ua/19011/news/1352109322.html 05.11.12
Вже наступного року по новій дорозі на Ірпінь може почати курсувати електробус. Київська влада переконує: абсолютно новий вид транспорту буде безпечніший, комфортніший і дешевший. Про це в прямому ефірі програми "Столиця" на каналі "Київ" повідомив Євген Водовозов - начальник головного управління транспорту і зв'язку.
"Ми над цим питанням працюємо. Ми розглядаємо два варіанти використання або тролейбусної лінії, або абсолютно нового виду транспорту, це електробус. Зараз вираховуємо економічну частину цього. Власне, це той же тролейбус, тільки у нього немає контактної мережі, він працює на електричній тязі. Думаю, що наступного року це буде однозначно реалізовано або в тому, або в іншому вигляді. Це буде великий, сучасний транспорт, який сполучатиме Київ-Ірпінь, який буде точно дешевший і комфортніший, безпечніший для людей, ніж те, що у них є зараз", - зазначив він. "Хороша дорога, хороший напрям, можна використати сучасний транспорт європейського рівня. Не переставити туди старі тролейбуси, а нормальний, новий рухомий склад. І точно в 2013 році ми реалізовуватимемо такий проект", - додав Євген Водовозов.
- Коржик
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3203
- Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
- Откуда: Ровно - Киев
Ну и чушь.
Языком трясти - не поезд вести!
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12484
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
1. В Киеве поговаривали о ликвидации троллейбусов.
2. Участок ж/д Тетерев-Ирпень-Киев хотят сделать показательным, внедрив после 2014 года движение э/поездов с малыми интервалами.
3. Троллейбусы рациональны там, где они часто ездят, либо (не у нас) на спуске возвращают э/энергию в сеть.
В итоге, проектирование "або тролейбусної лінії" - немного странно.
2. Участок ж/д Тетерев-Ирпень-Киев хотят сделать показательным, внедрив после 2014 года движение э/поездов с малыми интервалами.
3. Троллейбусы рациональны там, где они часто ездят, либо (не у нас) на спуске возвращают э/энергию в сеть.
В итоге, проектирование "або тролейбусної лінії" - немного странно.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
- Коржик
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3203
- Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
- Откуда: Ровно - Киев
А есть предполагаемая схема движения - гуглил и ничего удовлетворительного не нашел.
Языком трясти - не поезд вести!
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Так сегодня Системщик выкладывал :
http://forum.metropoliten.kiev.ua/viewt ... start=1650Системщик писал(а):Сейчас завершается работа над бизнес-планом по этому проекту. В качестве опытного полигона мы выбрали направление Киев–Тетерев, один из основных пригородных маршрутов киевского железнодорожного узла. Он начинается от железнодорожной станции "Святошин", на которой можно пересесть на одноименную станцию Святошинско-Броварской линии метрополитена. На пути следования поездов есть два больших города-спутника – это Ирпень и Буча.
В следующем году мы ещё не приступим к процессу реализации этого проекта, по всей вероятности, это произойдет через год. После разработки бизнес-плана нужно будет определить, какие изменения в законодательство требуются, какой объем инвестиций необходим со стороны "Укрзализныци", городских и областных администраций, рассчитать уровень тарифов, найти новые механизмы компенсации затрат железной дороге.
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
З Києва до Ірпеня прокладуть «золоту» дорогу
Кабінет Міністрів затвердив скоригований проект будівництва дороги від вул. Наумова (житловий масив Новобіличі) до житлового масиву Романівка (Ірпінь, Київська область) загальною вартістю 154 313 000 гривень. Про це йдеться в розпорядженні Кабміну № 928 від 21 листопада. Довжина дороги становить 5,3 км, повідомляють «Українські Новини».
Вартість будівельно-монтажних робіт складе 121 791 000 гривень, вартість обладнання – 1 826 000, пусконалагоджувальних робіт - 0,08 млн., інші витрати – 30 687 000 гривень.
Термін будівництва становитиме 14,5 місяців.
Генеральною підрядною організацією будівництва є компанія «Уманьавтодор».
Київрада на сесії 12 липня ухвалила рішення про передачу Службі автомобільних доріг у Київській області земельних ділянок загальною площею 19,84 га для будівництва дороги від вул. Наумова (житловий масив Новобіличі) до житлового масиву Романівка (Ірпінь).
Джерело : http://kyiv.comments.ua/news/2012/11/22/141336.html
Кабінет Міністрів затвердив скоригований проект будівництва дороги від вул. Наумова (житловий масив Новобіличі) до житлового масиву Романівка (Ірпінь, Київська область) загальною вартістю 154 313 000 гривень. Про це йдеться в розпорядженні Кабміну № 928 від 21 листопада. Довжина дороги становить 5,3 км, повідомляють «Українські Новини».
Вартість будівельно-монтажних робіт складе 121 791 000 гривень, вартість обладнання – 1 826 000, пусконалагоджувальних робіт - 0,08 млн., інші витрати – 30 687 000 гривень.
Термін будівництва становитиме 14,5 місяців.
Генеральною підрядною організацією будівництва є компанія «Уманьавтодор».
Київрада на сесії 12 липня ухвалила рішення про передачу Службі автомобільних доріг у Київській області земельних ділянок загальною площею 19,84 га для будівництва дороги від вул. Наумова (житловий масив Новобіличі) до житлового масиву Романівка (Ірпінь).
Джерело : http://kyiv.comments.ua/news/2012/11/22/141336.html