Международное сообщение

Модераторы: dimentiy, Администраторы

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 9714
Зарегистрирован: 20 июл 2006, 16:42
Откуда: Киев

Re: Международное сообщение

Сообщение TANK »

я в липтовском микулаше столько лет откатал на горных лыжах, что все возможные варианты транспорта изучил полностью)
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

ЛиС
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2741
Зарегистрирован: 09 окт 2006, 08:31
Откуда: Киев

Re: Международное сообщение

Сообщение ЛиС »

Коржик писал(а):
10 окт 2023, 14:28
В кого не ткни, все эксперты по зарубежным железным дорогам. :D :D :D
Ви щось сплутали. "експерти" у нас рязанцев, перцовській і т.д. А ми так, просто пасажири і любителі. Так, трошки знаємо що і як. Особливо враховуючи те, що після початку повномасштабної війни авіасполучення закрите, тому лишається лише залізниця. А в багатьох випадках залізничне сполучення є більш вигідним, ніж авіа навіть в межах ЄС. Наприклад, якщо подорожувати(або просто їхати) з об'ємним багажем. Ну і крім того багато хто подорожував залізницями і до війни з тих же причин, особливо після запровадження безвізу. На ті ж таки ІС+ до Перемишля був досить непоганий попит. А ось варшавський навпаки, особливим успіхом не користувався, через ціну (для ІС+ була домовленість про зниження ціни, яку свого часу "пробив" Бальчун, і вони фактично були не по міждержавному тарифу а по внутрішньоукраїнському). Були передумови і для інших поїздів на захід таке зробити, але не склалося... Якось так.

Аватара пользователя
Коржик
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 3203
Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
Откуда: Ровно - Киев

Re: Международное сообщение

Сообщение Коржик »

:offtopic:
ЛиС писал(а):
06 окт 2023, 17:16
Коржик писал(а):
06 окт 2023, 16:25
Откуда вы все это всё знаете и зачем вам эти знания?
:smoke: :smoke: :smoke:
Від верблюда. За шафою. Є ще якісь питання по суті?


Прошло четыре дня...
ЛиС писал(а):
10 окт 2023, 19:40
Коржик писал(а):
10 окт 2023, 14:28
TANK писал(а):
10 окт 2023, 14:24
там грузовой ход, пас. поезда есть - но больше с функциями нашей электрички, чем международного сообщения.
В кого не ткни, все эксперты по зарубежным железным дорогам. :D :D :D
Ви щось сплутали. "експерти" у нас рязанцев, перцовській і т.д. А ми так, просто пасажири і любителі. Так, трошки знаємо що і як. Особливо враховуючи те, що після початку повномасштабної війни авіасполучення закрите, тому лишається лише залізниця. А в багатьох випадках залізничне сполучення є більш вигідним, ніж авіа навіть в межах ЄС. Наприклад, якщо подорожувати(або просто їхати) з об'ємним багажем. Ну і крім того багато хто подорожував залізницями і до війни з тих же причин, особливо після запровадження безвізу. На ті ж таки ІС+ до Перемишля був досить непоганий попит. А ось варшавський навпаки, особливим успіхом не користувався, через ціну (для ІС+ була домовленість про зниження ціни, яку свого часу "пробив" Бальчун, і вони фактично були не по міждержавному тарифу а по внутрішньоукраїнському). Були передумови і для інших поїздів на захід таке зробити, але не склалося... Якось так.

*с недоумением разводит руками
:smoke: :smoke: :smoke:

Аватара пользователя
dimentiy
Злой литовец
Сообщения: 9312
Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
Откуда: Зять городов русских
Контактная информация:

Re: Международное сообщение

Сообщение dimentiy »

ЛиС писал(а):
10 окт 2023, 19:40
На ті ж таки ІС+ до Перемишля був досить непоганий попит.
Я їздив цими інтерсіті+ до війни, повторювати не збирався. Жодного разу не доводилось в ЄС возити настільки об’ємний багаж, щоб виграш у часі по авіасполученню не міг перекрити мінімальні доплати за багаж. Подорож залізницею — це завжди +1-2 дні відпустки. На жаль, таку розкіш собі дозволити було важко.
Але звісно, те, що зараз, за відсутності авіасполучення, залізничний рух з заходом настільки розвинувся, не може не радувати. Включаючи відкриття давно забутих переходів, як от з Румунією за Раховом. Але по закінченню війни воно швидко зійде нанівець, якщо не вжити якісних змін. І тут треба щось думати.

Коржик, не начинай, пожалуйста.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция

ЛиС
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2741
Зарегистрирован: 09 окт 2006, 08:31
Откуда: Киев

Re: Международное сообщение

Сообщение ЛиС »

Коржик писал(а):
10 окт 2023, 23:15
:offtopic: :smoke: :smoke: :smoke:
Я перепрошую, навіщо це все? Вас настільки бентежать закордонні залізниці? Чи ті хто ними подорожують? Так можу заспокоїти - я теж, нажаль, подорожувати європейськими залізницями з 24.02 можу лише віртуально. Але допомагаю в купівлі квитків/побудові маршрутів для тих, кому це потрібно. Якщо Вам це не цікаво - просто "злийтеся" без Ваших хіхонєк і хахонєк, ок?
dimentiy писал(а):
10 окт 2023, 23:53
Я їздив цими інтерсіті+ до війни, повторювати не збирався. Жодного разу не доводилось в ЄС возити настільки об’ємний багаж, щоб виграш у часі по авіасполученню не міг перекрити мінімальні доплати за багаж.
Кожному своє, я не думаю що саме Ви "цільовий пасажир" даного поїзда. Бо н-дцяь разів їздив ними, і в основному таки об'ємні валізи були(не у нас). Можливо то більше заробітчани каталися а не умовні відпускинки.
dimentiy писал(а):
10 окт 2023, 23:53
Подорож залізницею — це завжди +1-2 дні відпустки. На жаль, таку розкіш собі дозволити було важко.
Звичайно, втрачати час не кожен може собі дозволити. Тут абсолютно згодний.
dimentiy писал(а):
10 окт 2023, 23:53
Але звісно, те, що зараз, за відсутності авіасполучення, залізничний рух з заходом настільки розвинувся, не може не радувати. Включаючи відкриття давно забутих переходів, як от з Румунією за Раховом. Але по закінченню війни воно швидко зійде нанівець, якщо не вжити якісних змін. І тут треба щось думати.
Якщо правильно організувати, не ставити захмарний тариф "схід-захід", і схожі "загороджувальні" заходи, а зробити так як Бальчун, то свого пасажира ці поїзди будуть мати навіть після відкриття аеро.

Аватара пользователя
dimentiy
Злой литовец
Сообщения: 9312
Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
Откуда: Зять городов русских
Контактная информация:

Re: Международное сообщение

Сообщение dimentiy »

Справа не тільки в цінах, а й в інфраструктурі. Той самий Пшемисль Головний має дуже обмежені можливості для пересадок. 1435 до Львова було б дуже доречно мати.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция

Аватара пользователя
Бодрый
Ванга
Сообщения: 8587
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Re: Международное сообщение

Сообщение Бодрый »

dimentiy писал(а):
11 окт 2023, 08:55
1435 до Львова було б дуже доречно мати.
Ще за часів Кирпи, коли він очолював Львівську залізницю, планували і далі розмов не просунулись (((
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

ЛиС
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2741
Зарегистрирован: 09 окт 2006, 08:31
Откуда: Киев

Re: Международное сообщение

Сообщение ЛиС »

dimentiy писал(а):
11 окт 2023, 08:55
Справа не тільки в цінах, а й в інфраструктурі.
Якби було бажання, можна було б організувати хаб в тих же Мостиськах-2 на той час поки зберуться таки дотягнути 1435 до Львова.


І ще один "проект", який теж ніяк не може "стартонути"(станом на березень 2023)
Victor Halchynskyy

Лінія102: поїзди не їдуть
‼️ Відбудована нова євроколія, на яку витратили 40 мільйонів злотих у Польщі та приблизно 500 мільйонів гривень (за довоєнними розцінками) в Україні, залишається без руху, тоді як черги вантажівок на кордоні сягають 20 кілометрів.
Звичайно, я в курсі, що 17 лютого 2023 року Укрзалізниця урочисто відкрила відбудовану "Лінію102" - ділянку колії європейського стандарту Нижанковичі-Хирів-Старява-Смільниця. За кілька місяців залізничні будівельники завдяки величезним внутрішнім інвестиціям і зусиллям відбудували колію, яка мала б створити зручне і швидке пасажирське сполучення з Польщею та вкрай потрібні додаткові можливості для транспортування через українсько-польський кордон вантажів. Але міжнародні поїзди на цьому маршруті, як і на відбудованій минулого року євроколії Рава-Руська-Гребенне, поїдуть ще не скоро.
⁉️ Причиною цього, як на мене, на сьогодні є повна відсутність діалогу між компетентними органами 🇺🇦України та 🇵🇱 Польщі. З початку відбудови #linia102 улітку минулого року я свідомо не публікував жодної інформації про стан справ на цьому маршруті, аби під час війни лінія була добудована в умовах інформаційної тиші. Та  проведеної залізничниками титанічної роботи з відбудови недостатньо, щоб ця лінія почала служити Україні та Польщі.
🚩 Про відсутність результативного українсько-польського діалогу у справі запуску відбудованих залізничних шляхів свідчить не тільки відсутність офіційної делегації з Польщі на церемонії відкриття "Лінії102". За даними від поінформованого джерела у Міністерстві інфраструктури Польщі, станом на кінець 2022 року міністерство не отримувало жодної офіційної інформації від України щодо планів та пропозицій використання євроколій Нижанковичі-Хирів-Смільниця та Рава-Руська-Гребенне.
Більше того, дізнавшись про відбудову цих євроколій з відкритих джерел, польське Ministerstwo Infrastruktury в особі державного секретаря Анджея Біттеля ще 9 вересня 2022 року скерувало до тодішнього першого заступника міністра інфраструктури України Василя Шкуракова лист-запит на плани щодо колії Гребенне-Рава-Руська, але жодної відповіді української сторони не отримала.
Аналогічний запит Анджей Біттель надіслав українській стороні 15 грудня 2022 року щодо маршруту Смільниця-Хирів-Нижанковичі. Про реакцію на цей лист наразі невідомо.
❗️На сьогодні головними проблемами, що блокують міжнародний залізничний рух на "Лінії102" та маршруті Рава-Руська-Гребенне, є:
⛔️ Відсутність міжнародного залізничного пункту пропуску на ділянці Перемишль-Нижанковичі;
⛔️ Обмежена пропускна здатність колії Смільниця-Кросьценко-Устрики Долішні-Санок через її технічний стан;
⛔️ Неможливість використання колій Перемишль-Нижанковичі та Рава-Руська-Гребенне для вантажних перевезень відповідно до поточної нормативно-правової бази Республіки Польща.
Вирішити ці проблеми буде не менш складно, ніж збудувати євроколії. Хоча б тому, що Міністерство інфраструктури Польщі не має коштів на облаштування залізничних пунктів пропуску на українсько-польському кордоні, про що чесно заявило 6 вересня 2022 року у відповідь на пропозицію залізничного перевізника Polregio запустити пасажирське сполучення колією 1435 мм за маршрутом Рава-Руська-Варшава.
Але навіть при досягненні консенсусу, перш ніж регулярний польський поїзд з'явиться на цих лініях, потрібно буде виконати низку організаційних моментів, серед яких:
✅️ обмін деклараціями про готовність колії,
✅️ сертифікація в Україні пасажирських вагонів та
✅️ страхування рухомого складу від ризиків в умовах війни.
І справді дивно, що українська сторона не ініціювала вирішення цих проблем паралельно із початком відбудови колій євростандарту на території Львівщини, особливо якщо врахувати те, що польська залізнична компанія PKP PLK здала в експлуатацію відбудовану "з нуля" ділянку Перемишль-Держкордон (Нижанковичі) ще восени 2022 року.
Свого часу громадська ініціатива організацій linia102.pl  та Linia102.ua  витягнула "Лінію102" (#lk102 і #lk108) з небуття у 2016 році та врятувала її українську дільницю від повного закриття у 2021 році. У 2023 році в умовах війни порозумітися потрібно швидко, і ми готові у цьому допомогти. Перші кроки для цього буде зроблено найближчим часом, і я дуже сподіваюсь, що ця брама на фото, яка наразі є нездоланним бар'єром, відчиниться для регулярного руху поїздів та економічного розвитку українсько-польського прикордоння. Принаймні у 2016-2019 роках це вдавалось так, як на фото.

Аватара пользователя
dimentiy
Злой литовец
Сообщения: 9312
Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
Откуда: Зять городов русских
Контактная информация:

Re: Международное сообщение

Сообщение dimentiy »

ЛиС писал(а):
13 окт 2023, 09:42
Якби було бажання, можна було б організувати хаб в тих же Мостиськах-2 на той час поки зберуться таки дотягнути 1435 до Львова.
Це такий самий «хаб» буде, як і Перемишль. Немає інфраструктури, обмеженість напрямків. Суть у тому, що у Львів я можу дістатись з будь-якої точки країни, провести там час, і далі сісти на поїзд в Європу тоді, коли він є. Присутні і готелі, і розваги, і заклади харчування на будь-який смак. А що Мостиська, що Перемишль — це просто прикордонні станції, які виконують суто технічну функцію пересадки. А от як взяти кави, щоб випити її, поки чекаєш на паспортний контроль, після 21 години — це вже пардон.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция

ЛиС
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2741
Зарегистрирован: 09 окт 2006, 08:31
Откуда: Киев

Re: Международное сообщение

Сообщение ЛиС »

Я і дивлюсь з суто технічної точки зору. Звичайно, що Львів значно краще, ніж ці "ерзаци" з цим ніхто не сперечається, але коли воно ще буде... І Перемишль в даному випадку навіть в чомусь краще, ніж Мостиська. Хоча сам вокзал в Мостиськах досить непоганий(був, що там зараз - хз). Тільки в Перемишлі обмеження по кількості колій на прибуття 1520. А в Мостиська можна окрім ІС чи пасажирських ще і РЕ запустити, а там вже далі РКР чи той же РегіоДжет вивезе.
Пересадка в Мостиськах - виключно, як тимчасовий захід, який не потребує великих капіталовкладень. Потім можна залишити тарифну зупинку, як було колись за часів коли 51/52 Київ-Перемишль був ще звичайним пасажирським, навіть з плацкартними вагонами.

Аватара пользователя
dimentiy
Злой литовец
Сообщения: 9312
Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
Откуда: Зять городов русских
Контактная информация:

Re: Международное сообщение

Сообщение dimentiy »

А скільки пасажирських колій 1435 має Мостиська-2?
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция

ЛиС
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2741
Зарегистрирован: 09 окт 2006, 08:31
Откуда: Киев

Re: Международное сообщение

Сообщение ЛиС »

Формально - 3, і ще 2, які були розраховані під проект SUW-2000(по одній в кожен бік). Звісно, що без реконструкції "вжух, і поїхали!" не вийде, але можна під пасажирські колії віддати частину тих, що зараз вважаються виключно вантажними. Тут треба рахувати, виходячи з того, яка парність передбачається.

Аватара пользователя
dimentiy
Злой литовец
Сообщения: 9312
Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
Откуда: Зять городов русских
Контактная информация:

Re: Международное сообщение

Сообщение dimentiy »

Ну, вже краще, ніж в Перемишлі, де додаткові колії точно нікуди впхнути.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция

ЛиС
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2741
Зарегистрирован: 09 окт 2006, 08:31
Откуда: Киев

Re: Международное сообщение

Сообщение ЛиС »

І суміщена 1435/1520 аж на Мостиська-1 заходить. Тобто такого тупика, як в Перемишлі з 1520 точно немає. Є ще вантажний парк 1520 в Медиці, вони доречі не так давно його з допомогою нашої техніки привели до ладу, але там навряд чи хтось буде городити пересадку.

Аватара пользователя
Бодрый
Ванга
Сообщения: 8587
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Re: Международное сообщение

Сообщение Бодрый »

По станції Мостиська ІІ заплановані ремонтні роботи
22.09.2022 р.

Із 26 вересня по 13 жовтня триватимуть технологічні «вікна» по станції Мостиська ІІ. Про це йшлося під час наради із польськими перевізниками 22 вересня, передає Rail.insider.

Як зауважив представник Львівської залізниці, ремонтні роботи заплановані із 26 вересня по 13 жовтня. Їхня тривалість — по 36 годин з перервою між «вікнами» також 36 годин.

Під час робіт рух колією габариту 1435 мм не здійснюватиметься.
https://www.railinsider.com.ua/po-stanc ... ni-roboty/
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Ответить