Дорогожичи
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Дорогожичи
У блин, во повезло то тебе.
Просто ты никогда не видел глаза людей, которые стоят на "Крещатике" в тот момент, когда прибывает обкатка, с оборотом по "Крещатику". Приехал состав. Остановился. Двери не открыл. Потом раз.... и уехал обратно. Народ офигевает. Глазищи - ВО.
Просто ты никогда не видел глаза людей, которые стоят на "Крещатике" в тот момент, когда прибывает обкатка, с оборотом по "Крещатику". Приехал состав. Остановился. Двери не открыл. Потом раз.... и уехал обратно. Народ офигевает. Глазищи - ВО.
С уважением,
Sinoptik
Sinoptik
-
- Механик
- Сообщения: 244
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:04
- Откуда: Киев
- Коржик
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3203
- Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
- Откуда: Ровно - Киев
Re: дорогожицкая
Я так понимаю на левом берегу на СПЛ такое каждый вечер происходитmich писал(а):И тут я начинаю понимать, что это просто манёвр через станцию сделали. Машинист сидел в другом конце состава так же .
Виповнюється 11 років станції «Дорогожичі»
Ср, 30/03/2011 - 08:14
30 березня 2000 року на Сирецько-Печерській лінії гостинно відчинила свої двері нова станція — «Дорогожичі».
Проектували станцію архітектори В. Гнєвишев, М. Альошкін, Т. Целіковська, будували — ВАТ «Київметробуд».
Станція глибокого закладення, оснащена системою управління роботою станції, з’єднується з одним підземним вестибюлем чотиристрічковим двомаршевим ескалатором.
Ідею авторів стосовно відходу від традиційного промвестибюлю і об’єднання його з вестибюлем у одній конструкції було реалізовано саме тут. Комплекс станції вийшов настільки вдалим, що був запропонований на Державну премію в області архітектури. Незвичний інтер’єр самої станції з білими пілонами органічно з’єднаний з лавами. Замість звичного візуального зменшення товщини пілонів, тут вона підкреслена облицюванням платформних проходів та баз пілонів полірованим зеленим мармуром. Кожний з проходів має розвинений потужний портал із білого мармуру та підлогу із рожевого граніту. Із такого ж граніту зроблена підлога платформ. Акцент було спрямовано на відчуття циліндричного об’єму центрального залу – стеля білого кольору з двома лініями освітлення продовжує плавну геометрію порталів та контрастує з чорною гранітною підлогою.
Естетичний вигляд станції закладений в м’якості ліній всього об’єму і його індивідуальних архітектурних елементах. Все це надає враження легкості, простоти та новизни. Архітектурно-художньому рішенню авторами майстерно надано співзвучності. На приколійних стінах, узгоджуючись з архітектурним задумом, розташована назва станції з об’ємних мармурових літер.
Станція розташована на перетині вулиць Мельникова та Ольжича поблизу меморіалу «Бабин Яр». На цій станції архітектурно-художньому рішенню майстерно надано співзвучності, а мальовничому пейзажу з історичним найменуванням прилеглої місцевості – відповідну назву ДОРОГОЖИЧІ.
http://www.metro.kiev.ua/?q=node/1967
Ср, 30/03/2011 - 08:14
30 березня 2000 року на Сирецько-Печерській лінії гостинно відчинила свої двері нова станція — «Дорогожичі».
Проектували станцію архітектори В. Гнєвишев, М. Альошкін, Т. Целіковська, будували — ВАТ «Київметробуд».
Станція глибокого закладення, оснащена системою управління роботою станції, з’єднується з одним підземним вестибюлем чотиристрічковим двомаршевим ескалатором.
Ідею авторів стосовно відходу від традиційного промвестибюлю і об’єднання його з вестибюлем у одній конструкції було реалізовано саме тут. Комплекс станції вийшов настільки вдалим, що був запропонований на Державну премію в області архітектури. Незвичний інтер’єр самої станції з білими пілонами органічно з’єднаний з лавами. Замість звичного візуального зменшення товщини пілонів, тут вона підкреслена облицюванням платформних проходів та баз пілонів полірованим зеленим мармуром. Кожний з проходів має розвинений потужний портал із білого мармуру та підлогу із рожевого граніту. Із такого ж граніту зроблена підлога платформ. Акцент було спрямовано на відчуття циліндричного об’єму центрального залу – стеля білого кольору з двома лініями освітлення продовжує плавну геометрію порталів та контрастує з чорною гранітною підлогою.
Естетичний вигляд станції закладений в м’якості ліній всього об’єму і його індивідуальних архітектурних елементах. Все це надає враження легкості, простоти та новизни. Архітектурно-художньому рішенню авторами майстерно надано співзвучності. На приколійних стінах, узгоджуючись з архітектурним задумом, розташована назва станції з об’ємних мармурових літер.
Станція розташована на перетині вулиць Мельникова та Ольжича поблизу меморіалу «Бабин Яр». На цій станції архітектурно-художньому рішенню майстерно надано співзвучності, а мальовничому пейзажу з історичним найменуванням прилеглої місцевості – відповідну назву ДОРОГОЖИЧІ.
http://www.metro.kiev.ua/?q=node/1967
- post-factum
- Машинист
- Сообщения: 514
- Зарегистрирован: 22 сен 2008, 22:11
- Откуда: Česko
- Контактная информация:
Мой фото-репортаж с дня открытых дверей на станции Дорогожичи:
http://holy-mozart.livejournal.com/305389.html
Извините если есть какие-то неточности.
http://holy-mozart.livejournal.com/305389.html
Извините если есть какие-то неточности.
- Коржик
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3203
- Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
- Откуда: Ровно - Киев
Отличный отчет.
Только я не понял. СЦБэшная на каждой станции есть?
Только я не понял. СЦБэшная на каждой станции есть?
Языком трясти - не поезд вести!
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ