Зміни в підземці в 2024 році – нові вагони, перебудова станцій, експрес-оплата, метро на Виноградар
У випадку реалізації усіх планів на рік, до 2025-го в метро курсуватиме 145 нових вагонів, а жителі масиву «Виноградар» почнуть користуватися двома новими станціями. Чи зупинятимуть рух через підтоплення та про інші плани і перспективи кореспондент «Великого Києва» розпитав перевізника.
У випадку реалізації усіх планів на рік, до 2025-го в метро курсуватиме 145 нових вагонів, а жителі масиву «Виноградар» почнуть користуватися двома новими станціями. Чи зупинятимуть рух через підтоплення та про інші плани і перспективи кореспондент «Великого Києва» розпитав перевізника.
Зміни в підземці в 2024 році – нові вагони, перебудова станцій, експрес-оплата, метро на Виноградар
Впродовж року планують запустити два поїзди по 5 вагонів, отриманих в якості гуманітарної допомоги з Польщі. Також амбітна ціль – за кредитні та грантові кошти переобладнати ще 135 вагонів, що надійшли від західного сусіда.
Станції «Мостицька» та «Проспект правди-Варшавська» мають запрацювати
Нині проект продовження будівництва метро на Виноградар надалі перебуває на коригуванні, тим часом готуються до тендерів, аби будівництво не мерзло. Відтак, дві нові станції метро у планах на 2024 рік.
Ремонти проведуть на 8-ми діючих станціях
Капремонт із забезпеченням вільного доступу для пасажирів з обмеженою мобільністю заплановано на станціях:
«Політехнічний інститут»,
«Університет»,
«Лук’янівська»,
«Героїв Дніпра»
Капремонти із запровадженням системи керування евакуюванням планують на станціях:
«Шулявська»,
«Поштова площа»
«Контрактова площа»,
«Печерська»
Мокрі плями в переході метро – не є вісниками закриття на ремонт
«Течі та мокрі плями на станціях метрополітену носять періодичний характер. Вони фіксуються, обліковуються, контролюються та ліквідуються у плановому порядку. Першочергово течі ліквідуються на шляхах слідування пасажирів та в пасажирських приміщеннях станцій», – детально відповів заступник начальника КП «Київський метрополітен» Дмитро Пінчук.
Прикриті від ока пасажирів об’єкти з радянськими наративами охоронятимуть
Поки такі таблиці та бюсти перебувають у переліку об’єктів, що вважаються культурною спадщиною, руйнувати їх КП «Київський метрополітен» не має права. Кажуть, як тільки заборону відмінить Київрада, знесуть своїми силами.
Розширять застосування технологічних рішень для зручності пасажирів
У 2024 році планують оновити тексти, що лунають для пасажирів на станціях, збільшити кількість моніторів у вагонах, які вказують на напрямок руху та транслюють ролики для позитивного настрою. Також у планах – оснащення турнікетів електронними пристроями, які приймають усі види карток та прискорюють процедуру оплати за проїзд.
https://bigkyiv.com.ua/zminy-v-pidzemcz ... ynogradar/
===================================
У метро Києва запустять 10 польських вагонів у 2024 році
У цьому році комунальне підприємство "Київський метрополітен" планує запустити десять нових вагонів. Їх передала Польща, як гуманітарну допомогу.
Нові вагони метро у Києві
Зазначається, що протягом 2024 року планують запустити два поїзди по п'ять вагонів — їх столичний метрополітен отримав у вигляді гуманітарної допомоги від Польщі.
Відомо, що минулого року Києву передали 60 вагонів метро з Варшави, які виробили у 1990-х роках на заводі в російських Митищах.
Така ж серія вже експлуатується у Києві, але польські вагони були модернізовані.
https://kyiv.novyny.live/u-metro-kiieva ... 48456.html