Борщаговская линия
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Борщаговская линия
Борщагівська лінія
Під трасою швидкісного трамваю до промзони в районі Теличка збудують 12 станцій столичного метрополітену
Володимир ЯНІШЕВСЬКИЙ
“Хрещатик”
перспектива
Від житлового масиву Борщагівський до південно-східної частини міста прокладуть нову лінію метро. Це передбачено Генеральним планом розвитку Києва до 2020 року. Столичний мер Олександр Омельченко вже дав доручення підготувати техніко-економічне обґрунтування цього проекту.
Відомо, що нова лінія підземки пролягатиме попід трасою швидкісного трамваю й прямуватиме до Центрального залізничного вокзалу. Тут облаштують великий пересадочний вузол. За словами директора інституту “Укрметротунельпроект” Віктора Янікіна, це буде дуже зручно для пасажирів, адже в них з’явиться можливість пересісти на Святошинсько-Броварську і Подільсько-Воскресенську лінії. Потім нова гілка простягнеться в напрямку “Київ-товарний”, перетне Куренівсько-Червоноармійську лінію (станція “Палац “Україна”), вийде до станції метро “Дружби народів” і наблизиться до Телички. До речі, цей район за своєю територією приблизно такий, як і Поділ. Причому, інвестиційна привабливість Телички зростатиме, оскільки звідси “виселятимуть” промислові підприємства й по-новому облаштовуватимуть 200-гектарну територію. Доволі оригінальні проекти з цього приводу пропонують, зокрема, студенти вищої школи дизайну Гарвардського університету, які нещодавно презентували свої розробки.
На Борщагівській лінії планують “посадити” 12 станцій. Частина з них буде мілкого залягання. З прокладанням тунелів проїжджу частину вулиці Борщагівська значно розширять. Отож прискориться рух наземного транспорту на цій ділянці. Загалом метод мілкого залягання метро доволі ефективний, стверджує Віктор Янікін. По-перше, роботи на невеликій глибині обходяться значно дешевше. Вартість кілометра дороги становить 20—25 мільйонів доларів, тобто на п’ять—сім мільйонів менше, ніж на великій глибині. До слова, в Москві витрати на кілометр підземки вдвічі перевищують київські показники. По-друге, неглибоке залягання станцій дає змогу пасажирам швидше діставатися на поверхню.
Втім, якщо Борщагівська лінія ще тільки в проекті, то на інших напрямках роботи метробудівців перспектива окреслюється чітко. Після пуску “Вирлиці” спорудять другий вихід із станції “Дарниця”. До речі, цей об’єкт доволі складний, адже працювати доведеться лише в нічний час, коли завмирає рух поїздів метро. Вже в наступному році тунелі проляжуть до Червоного хутора. Там же введуть в експлуатацію першу чергу електродепо.
Наприкінці 2006-го проектанти “здадуть” ділянку метро від вулиці Глибочицької через весь Подільський мостовий перехід до Троєщини.
Після ремонту тунелепрохідницького щита продовжилися роботи на ділянці столичної підземки від “Либідської” до Виставкового центру і Теремків. Три станції на цьому відтинку планують відкрити в 2008-му.
Ще є кілька напрямків розвитку метро. Зокрема, від Червоного хутора до Дарницького вокзального комплексу, який нині будують. Від станції “Сирець” до масиву Виноградар. А у віддаленій перспективі нова гілка метро прямуватиме від Корчуватого аж до Вишгорода...
Під трасою швидкісного трамваю до промзони в районі Теличка збудують 12 станцій столичного метрополітену
Володимир ЯНІШЕВСЬКИЙ
“Хрещатик”
перспектива
Від житлового масиву Борщагівський до південно-східної частини міста прокладуть нову лінію метро. Це передбачено Генеральним планом розвитку Києва до 2020 року. Столичний мер Олександр Омельченко вже дав доручення підготувати техніко-економічне обґрунтування цього проекту.
Відомо, що нова лінія підземки пролягатиме попід трасою швидкісного трамваю й прямуватиме до Центрального залізничного вокзалу. Тут облаштують великий пересадочний вузол. За словами директора інституту “Укрметротунельпроект” Віктора Янікіна, це буде дуже зручно для пасажирів, адже в них з’явиться можливість пересісти на Святошинсько-Броварську і Подільсько-Воскресенську лінії. Потім нова гілка простягнеться в напрямку “Київ-товарний”, перетне Куренівсько-Червоноармійську лінію (станція “Палац “Україна”), вийде до станції метро “Дружби народів” і наблизиться до Телички. До речі, цей район за своєю територією приблизно такий, як і Поділ. Причому, інвестиційна привабливість Телички зростатиме, оскільки звідси “виселятимуть” промислові підприємства й по-новому облаштовуватимуть 200-гектарну територію. Доволі оригінальні проекти з цього приводу пропонують, зокрема, студенти вищої школи дизайну Гарвардського університету, які нещодавно презентували свої розробки.
На Борщагівській лінії планують “посадити” 12 станцій. Частина з них буде мілкого залягання. З прокладанням тунелів проїжджу частину вулиці Борщагівська значно розширять. Отож прискориться рух наземного транспорту на цій ділянці. Загалом метод мілкого залягання метро доволі ефективний, стверджує Віктор Янікін. По-перше, роботи на невеликій глибині обходяться значно дешевше. Вартість кілометра дороги становить 20—25 мільйонів доларів, тобто на п’ять—сім мільйонів менше, ніж на великій глибині. До слова, в Москві витрати на кілометр підземки вдвічі перевищують київські показники. По-друге, неглибоке залягання станцій дає змогу пасажирам швидше діставатися на поверхню.
Втім, якщо Борщагівська лінія ще тільки в проекті, то на інших напрямках роботи метробудівців перспектива окреслюється чітко. Після пуску “Вирлиці” спорудять другий вихід із станції “Дарниця”. До речі, цей об’єкт доволі складний, адже працювати доведеться лише в нічний час, коли завмирає рух поїздів метро. Вже в наступному році тунелі проляжуть до Червоного хутора. Там же введуть в експлуатацію першу чергу електродепо.
Наприкінці 2006-го проектанти “здадуть” ділянку метро від вулиці Глибочицької через весь Подільський мостовий перехід до Троєщини.
Після ремонту тунелепрохідницького щита продовжилися роботи на ділянці столичної підземки від “Либідської” до Виставкового центру і Теремків. Три станції на цьому відтинку планують відкрити в 2008-му.
Ще є кілька напрямків розвитку метро. Зокрема, від Червоного хутора до Дарницького вокзального комплексу, який нині будують. Від станції “Сирець” до масиву Виноградар. А у віддаленій перспективі нова гілка метро прямуватиме від Корчуватого аж до Вишгорода...
Наприкінці 2006-го проектанти “здадуть” ділянку метро від вулиці Глибочицької через весь Подільський мостовий перехід до Троєщини.
Вот кстати и об этой линии, многие спрашивали есть ли она в перспективе. Видел где то давно ее трасу-Вишгород-пл. Шевченко-Куреневка-ЛБ-Универ-Автовокзал-пр-т Науки-КорчеватоеА у віддаленій перспективі нова гілка метро прямуватиме від Корчуватого аж до Вишгорода...
- Муркенштейн
- Пом. Админа
- Сообщения: 1811
- Зарегистрирован: 14 окт 2004, 13:45
- Откуда: Linz
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9314
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: Зять городов русских
- Контактная информация:
Вот и обоснование начала строительства на Троещине. Соединились к мосту и дело в шляпе (как достроят мост, конечно).
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9314
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: Зять городов русских
- Контактная информация:
Re: Борщаговская линия
Знать бы дату публикацииSerg писал(а):Борщагівська лінія
Під трасою швидкісного трамваю до промзони в районі Теличка збудують 12 станцій столичного метрополітену
Володимир ЯНІШЕВСЬКИЙ
“Хрещатик”
перспектива
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
Сегодня слішал по ящику предложения вместо скоростного трамвая пустить супербольшие автобус ЛАЗ, а метро, даже мелкого залегания "Лёгкое метро", власти считают очень дорогим, стоимость одного автобуса ЛАЗ более 1 млн. грн.
Добро пожаловать на наш сайт. http://www.urb.kiev.ua/[b][/b]
такие разговоры следовало ожидать: далеко не всем нравится наличие независимого от пробок транспорта.
какими бы сверхбольшими автобусы не были, они все равно стоят в пробках. а нынешний СТ, хоть и едет иногда с небольшой скоростью, обгоняет стоящие в пробках авто и маршрутки. именно от лоббистов маршруток и исходят подобные идеи.
+экология: посчитать выбросы.
какие "власти" это говорили?
также абсурдом является строительство там подземной линии: я понимаю, что метрострою это может и выгодно, однако только перестройка путепроводов (я молчу о процессе закапывания линии в непосредственной близости с плавунами и рекой Лыбидь) потянет на многие миллионы. необходимо по-европейски реконструировать трамвай, а метробуду есть чем заняться на ближайшие 10-15 лет: ПВЛ и ККЛ до Теремков (а еще СПЛ до Виноградаря).
какими бы сверхбольшими автобусы не были, они все равно стоят в пробках. а нынешний СТ, хоть и едет иногда с небольшой скоростью, обгоняет стоящие в пробках авто и маршрутки. именно от лоббистов маршруток и исходят подобные идеи.
+экология: посчитать выбросы.
какие "власти" это говорили?
также абсурдом является строительство там подземной линии: я понимаю, что метрострою это может и выгодно, однако только перестройка путепроводов (я молчу о процессе закапывания линии в непосредственной близости с плавунами и рекой Лыбидь) потянет на многие миллионы. необходимо по-европейски реконструировать трамвай, а метробуду есть чем заняться на ближайшие 10-15 лет: ПВЛ и ККЛ до Теремков (а еще СПЛ до Виноградаря).
- Дёдя
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 6723
- Зарегистрирован: 08 авг 2005, 11:35
- Откуда: Центр Европы
Это ксати было бы очень неплохо!также абсурдом является строительство там подземной линии: я понимаю, что метрострою это может и выгодно, однако только перестройка путепроводов
Во 1-х - меньше шума
Во 2-х - можно расширить проезжую часть до 3-4х полос в каждую сторону.
в 3-х - скорость
В 4-х можно построить открытым способом на ооооооооооооооочень маленькой глубине (1-2 метра от поверхности) (6-7метров глубна залегания)
в 5-х свой вариант
kitponiS, женились бы, БАРИН!
-
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 1775
- Зарегистрирован: 27 окт 2006, 14:04
- Коржик
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3203
- Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
- Откуда: Ровно - Киев
Наземность/подземность не влияет на подрядчика. Если выиграют хм... тендер, то будет и метробуд строить.Gregorium писал(а):а метробуду есть чем заняться на ближайшие 10-15 лет: ПВЛ и ККЛ до Теремков (а еще СПЛ до Виноградаря).
То ли глупость, то ли провокация.Во 1-х - меньше шума
Во 2-х - можно расширить проезжую часть до 3-4х полос в каждую сторону.
в 3-х - скорость
В 4-х можно построить открытым способом на ооооооооооооооочень маленькой глубине (1-2 метра от поверхности) (6-7метров глубна залегания)
в 5-х свой вариант
Языком трясти - не поезд вести!
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ