Аэропорты/самолёты

Обо всём и не только

Модераторы: dimentiy, CARCASS, Администраторы

Ответить
Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5491
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харьков

Re: Аэропорты/самолёты

Сообщение euhome »

Ярославський інвестує в аеропорт Дніпра близько 100 мільйонів доларів

https://www.epravda.com.ua/news/2020/09/22/665375/

22 ВЕРЕСНЯ 2020, 11:29

Інвестиції держави в будівництво нового аеропорту в Дніпрі становитимуть 5,7 млрд грн, а група DCH Олександра Ярославського інвестує близько 100 млн доларів.

Про це ЕП повідомив голова Дніпровської обласної адміністрації Олександр Бондаренко.

Він нагадав, що держава взяла на себе зобов'язання побудувати злітну смугу довжиною 3,2 км, а приватний інвестор – група DCH Ярославського – будує термінал і притермінальну зону.

Роботи почалися 15 вересня 2020 року. За попередніми розрахунками, будівництво смуги закінчитися в першій половині 2023 року, а термінали та притермінальна зона буде закінчена до кінця 2022 року.

Нагадуємо:
У жовтні 2019-го року президент інвестиційної групи DCH Олександр Ярославський підтвердив наміри інвестувати кошти в реконструкцію міжнародного аеропорта "Дніпро" на умовах приватно-державного партнерства.
На початку 2020-го року у коментарі НВ Ярославський заявляв, що готовий інвествувати 70-80 мільйонів доларів у будівництво терміналу аеропорту Дніпра

Економічна правда
Мир на всех у нас один, а живет каждый в своем...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5491
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харьков

Re: Аэропорты/самолёты

Сообщение euhome »

На нову злітно-посадкову смугу в аеропорту Дніпра в 2021 році буде потрібно 1,6 мільярди

https://www.epravda.com.ua/news/2020/09/27/665587/

27 ВЕРЕСНЯ 2020, 12:40

На проект будівництва нової злітно-посадкової смуги в аеропорту Дніпра в 2021 році буде потрібно 1,667 мільярди.

Про це в інтерв'ю ЦТС повідомив Кирило Хомяков, глава "Укрінфрапроекта".

За його словами, в цілому, будівництво нової ЗПС в Дніпрі займе 2-2,5 року і на це буде потрібно 5,7 млрд, однак остаточна ціна буде визначена після проведення відповідних торгів.

На 2020 рік з держбюджету виділено 100 млн грн. Ці кошти є неперехідних і витратити їх необхідно до кінця поточного року. Ще 200 млн грн було виділено в 2019 році.

"Ми починаємо роботи вже зараз, оголосили тендер, щоб підписати договір на генпідряд вже в цьому році. Якщо дозволить погода, то також зможемо розмістити будівельний майданчик, бетонний завод, закінчити підготовчі та почати земляні роботи", - розповів Хомяков.

За його словами, проект зараз готовий на 80%.

Щодо запланованих робіт на 2021 рік і їх фінансування, Кирило Хомяков поінформував: "Ми подали бюджетний запит до Міністерства фінансів на 1,667 млрд грн на 2021 рік.

Нагадуємо:
У бюджеті 2020 року на будівництво нового аеропорту виділявся 1 млрд грн, але через епідемію Covid-19 мільярд був скорочений до 100 млн грн.
Мир на всех у нас один, а живет каждый в своем...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5491
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харьков

Re: Аэропорты/самолёты

Сообщение euhome »

Україна і Словаччина підписали угоду, яка розблокує аеропорт "Ужгород"

https://www.eurointegration.com.ua/news ... 4/7114653/

24 ВЕРЕСНЯ 2020, 11:09

Україна та Словаччина підписали угоду, яка дозволить відновити функціонування міжнародного аеропорту "Ужгород".

Про це оголосив глава МЗС України Дмитро Кулеба, повідомляє "Європейська правда".

"Це були непрості переговори, але я радий, що вони завершилися позитивно. Підписана угода, завдяки якій міжнародний аеропорт "Ужгород" зможе відновити функціонування. Я вдячний словацькій стороні за конструктивний підхід і гарну справу для наших країн і розвитку Закарпаття", - написав Кулеба у Twitter.

Підписання угоди відбулося в рамках візиту до Словаччини президента України Володимира Зеленського.

Як відомо, злітна смуга ужгородського летовища закінчується на кордоні зі Словаччиною: літаки злітають і заходять на посадку через повітряний простір Словаччини.

Для повноцінної роботи аеропорту "Ужгород" необхідна міжурядова угода між Україною та Словацькою Республікою, яка має визначити умови використання визначеної частини повітряного простору Словаччини.
Мир на всех у нас один, а живет каждый в своем...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5491
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харьков

Re: Аэропорты/самолёты

Сообщение euhome »

Пасажири стали набагато рідше купувати авіаквитки ближче до вильоту

https://www.epravda.com.ua/news/2020/09/27/665590/

27 ВЕРЕСНЯ 2020, 15:51

У липні-вересні 2020 року пасажири стали бронювати квитки для польотів у наступному кварталі на 78% рідше порівняно з 2019 роком.

Про це повідомила Міжнародна асоціація повітряного транспорту, передає avianews.com

При цьому за останні три місяці ситуація погіршилася - в квітні, травні і червні 2020 року кількість бронювань на 3 квартал було менше на 70% в порівнянні з 2019 роком.

В організації пояснюють такі зміни занепокоєнням пасажирів щодо можливих нових обмежень на подорожі та додаткових заходів карантину, відзначаючи, що це значно ускладнює для авіакомпаній планування розкладу.

У деяких випадках країни анонсують заборона на подорожі або в'їзд певних категорій осіб буквально за кілька днів або годин до вступу його в силу.

Видання пише, що в поточних умовах авіаперевізники все частіше починають скасовувати стандартні для дешевих тарифів штрафи за зміну дати вильоту і іноді навіть дозволяють змінювати маршрут.

"Це робиться для стимулювання покупок квитків заздалегідь, оскільки отримані кошти по суті є безвідсотковим кредитом для авіаперевізників, за допомогою якого вони можуть фінансувати поточні витрати", - говориться в матеріалі.

Нагадуємо:
Серед працюючих в Україні авіакомпаній плату за зміну квитка скасували МАУ, Lufthansa, Austrian Airlines, Swiss, KLM, Air France, Turkish Airlines, LOT.
Мир на всех у нас один, а живет каждый в своем...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

Dvorko
Путеец
Путеец
Сообщения: 105
Зарегистрирован: 11 июн 2020, 20:27
Откуда: Київ

Re: Аэропорты/самолёты

Сообщение Dvorko »

МАУ открыла авиарейсы в аэропорт Хитроу

Авиакомпания сможет обслуживать маршрут с частотой семь раз в неделю и при необходимости запросить большую частоту, так как внутренние рейсы сейчас не квотируются

Авиакомпания Международные авиалинии Украины (МАУ) открыла продажу билетов на собственные рейсы из Киева в крупнейший аэропорт Европы — лондонский Хитроу, передает Avianews.

Согласно данным системы бронирования, полеты стартуют с 17 декабря 2020 года. МАУ планирует летать в Хитроу три раза в неделю по четвергам, субботам и воскресеньям на региональных самолетах Embraer 190 и Embraer 195. Обслуживаться авиакомпания будет в терминале 2, который открыли в 2014 году.

Рейс PS 117 будет вылетать из Киева в 09:50 и прилетать в Лондон в 11:25. Обратный рейс PS 118 запланирован из Лондона на 12:20 с прилетом в Киев в 17:40.

https://delo.ua/business/mau-otkryla-av ... ou-373279/

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5491
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харьков

Re: Аэропорты/самолёты

Сообщение euhome »

Новий міжнародний аеропорт Берліна відкриється через місяць, незважаючи на пандемію - ЗМІ

https://www.epravda.com.ua/news/2020/09/29/665682/

29 ВЕРЕСНЯ 2020, 16:31

Новий міжнародний аеропорт Берлін-Бранденбург імені Віллі Брандта (Berlin Brandenburg International) відкриється наприкінці жовтня, незважаючи на ситуацію з коронавірусом.

Про це повідомляють німецькі ЗМІ з посиланням на главу керуючої компанії Енгельберта Лютке Дальдрупа, передає Інтерфакс.

"Аеропорт буде відкритий 31 жовтня 2020 року. В столиці Німеччини нарешті буде аеропорт, який відповідає усім міжнародним стандартам", - сказав він, зазначивши, що масштабних урочистих заходів з нагоди відкриття аеропорту не буде.

Будівництво нової повітряної гавані Берлін-Бранденбург розпочалося у 2006 році. Спочатку аеропорт мали здати в експлуатацію в жовтні 2011 року.

За повідомленнями місцевих ЗМІ, зокрема, проблеми зі здачею об'єкта в експлуатацію були пов'язані з пожежною безпекою і корупцією.

Аеропорт Берлін-Бранденбург розташований на кордоні Берліна й комуни Шенефельд
Мир на всех у нас один, а живет каждый в своем...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5491
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харьков

Re: Аэропорты/самолёты

Сообщение euhome »

Пасажиропотік "Борисполя" впаде до рівня 2009 року – Рябікін

https://www.epravda.com.ua/news/2020/10/7/666028/

7 ЖОВТНЯ 2020, 19:40

Пасажиропотік аеропорту "Бориспіль" за 9 місяців 2020 року становив 4,06 мільйона пасажирів, що на 65% менше, ніж за аналогічний період 2019 року.

Про це повідомляє пресслужба аеропорту.

За підсумками вересня міжнародний аеропорт "Бориспіль" обслужив 554,5 тис пасажирів, що на 66% менше, ніж за аналогічний період минулого року.

"Високий сезон 2020 року для авіаційної галузі закінчився. У зв'язку з обмеженнями, прийнятими урядом України в серпні цього року, не тільки хасидська програма не відбулася у вересні, але ми також недоотримали 30% пасажиропотоку", - заявив генеральний директор Міжнародного аеропорту "Бориспіль" Павло Рябікін.

За його словами, хабова модель роботи стала нереалістичною - аеропорт не дорахується близько 3 млн трансфертних пасажирів.

"Пасажиропотік аеропорту "Бориспіль" за 2020 рік впаде до рівня 2009 року, що призведе до кратного зниження доходів МА "Бориспіль" у порівнянні з 2019 роком" - додав Рябікін.

Читайте також: Гендиректор "Борисполя" Павло Рябікін: Після кризи ми не побачимо дешевих квитків

Економічна правда
Мир на всех у нас один, а живет каждый в своем...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5491
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харьков

Re: Аэропорты/самолёты

Сообщение euhome »

Boeing не отримав жодного замовлення у вересні

https://www.epravda.com.ua/news/2020/10/14/666258/

14 ЖОВТНЯ 2020, 10:00

Американський авіаконцерн Boeing Co. (SPB: BA) не отримав жодного нового замовлення у вересні й поставив клієнтам лише 11 літаків.

Про це повідомляє Інтерфакс

Boeing передав клієнтам сім літаків 787 Dreamliner - на три одиниці більше, ніж у серпні, вантажні літаки 747, 777 і 767 - по одній одиниці, і військовий літак 737, ідеться в повідомленні компанії.

Boeing і європейський авіабудівний концерн Airbus скорочують виробництво літаків і робочі місця у відповідь на різке падіння попиту на авіаперевезення в умовах пандемії COVID-19.

Минулого тижня Boeing знизив прогноз попиту на цивільні літаки на найближчі 10 років, відзначивши невизначеність щодо перспектив відновлення ринку пасажирських авіаперевезень.

Boeing, імовірно, отримає дозвіл регуляторів на відновлення польотів літаків 737 MAX до кінця поточного року, пише The Wall Street Journal. Проте за той період, упродовж якого польоти було призупинено, авіакомпанії скасували замовлення на сотні літаків 737 MAX, і багато замовлень було урізано.

Як повідомлялося, польоти літаків Boeing 737 MAX було призупинено в усьому світі у березні 2019 року після двох авіакатастроф. У березні минулого року під час аварії літака цієї моделі авіакомпанії Ethiopian Airlines загинули 157 людей. У жовтні 2018 року жертвами аварії Boeing 737 MAX індонезійської компанії Lion Air стали людей.

Деякі авіакомпанії, зокрема United Airlines Holdings(SPB: UAL) Inc. і Delta Air Lines(SPB: DAL) Inc., продовжують купувати нові літаки, незважаючи на різке зниження попиту на пасажирські авіаперевезення, щоб залучити кошти за рахунок подальшого продажу їх лізинговим компаніям.

Замовлення на три літаки MAX було скасовано минулого місяця, йдеться в повідомленні Boeing. Портфель замовлень Boeing на кінець вересня становив 4,325 тис. літаків, зокрема 3,403 тис. літаків MAX.
Мир на всех у нас один, а живет каждый в своем...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

Dvorko
Путеец
Путеец
Сообщения: 105
Зарегистрирован: 11 июн 2020, 20:27
Откуда: Київ

Re: Аэропорты/самолёты

Сообщение Dvorko »

В аеропорту Запоріжжя відкрили новий пасажирський термінал
10:08, 19.10.20 ТРАНСПОРТ
Зараз термінал обслуговує тільки внутрішні рейси.

Сьогодні, 19 жовтня, розпочав роботу новий пасажирський термінал аеропорту Запоріжжя з пропускною спроможністю 400 пасажирів на годину.

Про це повідомив міністр інфраструктури Владислав Криклій у своєму Telegram-каналі.

"Сьогодні почав роботу новий термінал аеропорту Запоріжжя... Пропускна спроможність - 400 пасажирів на годину, сучасний дизайн і комфортний простір", - написав він.

Також міністр повідомив, що першими пасажирами, які скористалися послугами нового терміналу, стали 123 пасажири рейсу Запоріжжя – Київ авіакомпанії SkyUp.

Криклій підкреслив, що поки термінал обслуговує тільки внутрішні рейси, а міжнародні рейси мають початися найближчим часом.


https://www.unian.ua/economics/transpor ... 85388.html

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5491
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харьков

Re: Аэропорты/самолёты

Сообщение euhome »

Европейское агентство по авиабезопасности одобрило возобновление полетов Boeing 737 MAX, приостановленные из-за катастроф

https://www.newsru.com/world/16oct2020/boeing_good.html

16 октября 2020 г., 15:05

Европейское агентство по авиационной безопасности (EASA) признало лайнер Boeing 737 MAX достаточно безопасным для возобновления полетов до конца 2020 года. Об этом в интервью агентству Bloomberg сообщил исполнительный директор EASA Патрик Кай.

"Наш анализ показывает, что он надежный, и достигнутый уровень безопасности для нас достаточно высок", - отметил Кай. В настоящее время, по его словам, агентство проводит окончательную проверку документов перед подготовкой проекта директивы по летной годности, которую оно планирует выпустить в следующем месяце. В то же время разработка так называемого синтетического датчика, позволяющего усовершенствовать систему безопасности лайнера, займет от 20 до 24 месяцев. "Мы обсудили с Boeing, что с помощью третьего датчика мы сможем достичь еще более высокого уровня безопасности", - добавил Кай.

Программное обеспечение потребуется для следующей модели самолета, получившей название 737 MAX 10, и будет установлено на другие версии. Синтетический датчик, по мнению Кая, упростит работу пилотов в случае отказа одного или обоих механических датчиков. "Мы считаем, что в целом это хорошее развитие, которое повысит уровень безопасности", - подытожил он.

Между тем аналитики отмечают, что перед авиастроителями "по-прежнему стоит гигантская задача": помимо возвращения самолета в эксплуатацию, Boeing должен также изучить имеющиеся 450 самолетов MAX, которые ожидают поставки клиентам. На фоне очень слабого спроса на эти самолеты из-за пандемии коронавируса это почти неизбежно приведет к очень низким ценам на самолеты в следующие несколько лет.

Полеты самолетов Boeing 737 MAX были приостановлены во всем мире в марте 2019 года после двух авиакатастроф. В марте прошлого года при крушении самолета этой модели авиакомпании Ethiopian Airlines погибли 157 человек. В октябре 2018 года жертвами крушения Boeing 737 MAX индонезийской компании Lion Air стали 189 человек.

В октябре прошлого года тогдашний глава Boeing Дэннис Мюленбург признал, что Boeing допустил ошибки, и принес извинения семьям погибших в катастрофах. В компании также пообещали, что после возвращения в эксплуатацию Boeing 737 MAX станет одним "из самых безопасных самолетов, когда-либо летавших".

В то же время президент американской Ассоциации профессиональных бортпроводников (APFA) Лори Бассани написала Мюленбургу письмо, в котором говорится, что, "очевидно, имелись серьезные недостатки в контроле над 737 MAX", а 28 тысяч бортпроводников American Airlines отказываются заходить в самолет, который может быть небезопасен.

В сентябре 2020 года Конгресс Соединенных Штатов возложил вину за две крупные авиакатастрофы с участием самолетов Boeing 737 MAX на авиастроительную корпорацию и Федеральное управление гражданской авиации США (FAA). Трагедии, унесшие 346 жизней, являлись результатом "серии фатальных технических ошибок инженеров Boeing и отсутствия прозрачности со стороны руководства Boeing", а также "слабого надзора FAA". Концерн Boeing стремился ускорить выход модели на рынок, чтобы составить конкуренцию лайнеру Airbus A320neo, пришли к выводу конгрессмены. Поэтому компания ставила на первое место производственные цели и сокращение затрат, а не безопасность полетов.

В настоящий момент некоторые авиакомпании, в том числе United Airlines Holdings Inc. и Delta Air Lines Inc., продолжают покупать новые самолеты, несмотря на резкое снижение спроса на пассажирские авиаперевозки, чтобы привлечь средства за счет последующей продажи их лизинговым компаниям.
Мир на всех у нас один, а живет каждый в своем...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5491
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харьков

Re: Аэропорты/самолёты

Сообщение euhome »

Туреччина може профінансувати добудову другого літака "Мрія - віце-прем'єр

https://www.unian.ua/economics/transpor ... 92312.html

14:51, 23.10.20

Раніше озвучувалося, що для цього потрібно не менше 300-400 мільйонів доларів.

Туреччина розглядає можливість профінансувати добудову Другого Українського вантажного літака Ан-225 "Мрія".

Як заявив на прес-конференції віце-прем'єр-міністр – міністр з питань стратегічних галузей промисловості Олег Уруський, питання обговорювалося під час візиту української делегації до Туреччини, причому інтерес до добудови виявив лідер країни Реджеп Тайїп Ердоган.

"Зовсім екзотична була для мене ситуація, коли під час візиту ми торкнулися з президентом Туреччини питання добудови другої "Мрії", турецька сторона продовжить це обговорювати. У них є зацікавленість саме в стратегічних транспортних літаках, але "Руслани" ми запропонувати не можемо, оскільки ті, що є, вони нам самим потрібні, а нових ми побудувати не можемо. А "Мрію" одну теоретично можемо добудувати та вірю, що практично теж можемо, якщо буде зацікавленість інвесторів", - сказав він.

Що цьому передувало
У 2019 році провідний конструктор літака Ан-225 "Мрія" Микола Калашников заявляв, що завершення робіт з добудови другого такого об'єкта, який 30 років залишається найбільшим і найпотужнішим у світі транспортним літаком, обійдеться в 300-400 мільйонів доларів.

Довідка УНІАН
Ан-225 "Мрія" створений київським конструкторським бюро імені Антонова. Свій перший політ літак здійснив у 1988 році.
Відтоді "Мрія" залишається найбільшим і найпотужнішим у світі транспортним літаком.


Дмитро Шварц
Мир на всех у нас один, а живет каждый в своем...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5491
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харьков

Re: Аэропорты/самолёты

Сообщение euhome »

Стали відомі найприбутковіші аеропорти Wizz Air

https://www.epravda.com.ua/news/2020/10/25/666598/

25 ЖОВТНЯ 2020, 15:10

Стало відомо на яких аеропортах найбільше заробила лоу-кост авіакомпанія Wizz Air.

Про це повідомляє anna.aero, передає avianews.com.

Топ-10 найприбутковіших аеропортів Wizz Air забезпечили лоу-косту прибуток в 321 млн євро з квітня 2019 року по березень 2020 року.

На цих повітряних воротах авіакомпанія зосередила 3/4 всіх своїх перевезень. При цьому рентабельність склала 16%.

Список аеропортів Wizz Air за розміром отриманого прибутку (рентабельність в%):

Лутон: 57,88 млн євро (12,04%)
Бухарест: 43,14 млн євро (14,15%)
Клуж-Напока: 30,76 млн євро (20,19%)
Варшава: 29,48 млн євро (14,93%)
Будапешт: 27,99 млн євро (7,62%)
Тель-Авів: 27,73 млн євро (20,55%)
Гданськ: 26,23 млн євро (17,33%)
Софія: 24,97 млн ​​євро (15,41%)
Катовіце: 23,49 млн євро (17,3%)
Ейндховен: 19,41 млн євро (19,09%)
Барселона: 17,23 млн євро (18,34%)
Вільнюс: 16,78 млн євро (21,5%)
Мир на всех у нас один, а живет каждый в своем...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

Ответить