Метрошные новости
Добавлено: 03 мар 2004, 10:39
Источник: <A HREF="http://www.stb.ua/vikna/stolytsia/?2.3.2004" target="_blank">http://www.stb.ua/vikna/stolytsia/?2.3.2004</a>
На Троєщину можливо прокладуть відразу дві гілки метра
Одну - лінією швидкісного трамвая, а другу – майбутнім мостом з Подола на Воскресінку. Про це вікнам столиці заявив керівник метробуду Володимир Петренко. На проектування Троєщинської підземки вже виділили 2 мільйони гривень. Утім до мешканців Голосієва метро дійде раніше.
Черговий відтинок підземки від станції “Либідська” до виставкового Центру завдовжки 6 кілометрів матиме 5 станцій. 2006-го року планують відкрити дві з них – “Деміївську” та “Голосіївську”.
ВОЛОДИМИР ПЕТРЕНКО
голова правління ВАТ “Київметробуд”
Ця пускова дільниця, її ще двадцять років хотіли побудувати, але надзвичайно важка геологія дуже поганий стан комунікацій і тоді відмовилися, пішли в інших напрямках, а зараз прийшов час цю проблему вирішувати.
Цього року там почнуться підготовчі роботи, але щоб прокласти тунель метробудівцям потрібен ще один гірничо–прохідницький комплекс. На його придбання місто виділить від 3 до 4 мільйонів єврів. На тендер свої пропозиції подали дві німецьких фірми. Зводячи Подільський міст метробудівці почнуть ще й будувати правобережну частину четвертої лінії.
ВОЛОДИМИР ПЕТРЕНКО
голова правління ВАТ “Київметробуд”
На цей рік 2 мільйони виділили на проектні роботи, “Укрметротунельпроект” приступає до проектування і в наступному році ми зможемо приступити до підготовчих робіт та будівництва.
Станції планують збудувати біля площі Шевченка, Лук’янівки, Вокзалу та жулянського аеропорту “Київ”. Розбудова метра на Лівобережжі крім четвертої лінії на Троєщину передбачає пустити від станції “Лівобережна” ще одну троєщинську гілку коліями швидкісного трамваю.
Віталій Пирович, Володимир Пастух, Вікна – столиця, СТБ
На Троєщину можливо прокладуть відразу дві гілки метра
Одну - лінією швидкісного трамвая, а другу – майбутнім мостом з Подола на Воскресінку. Про це вікнам столиці заявив керівник метробуду Володимир Петренко. На проектування Троєщинської підземки вже виділили 2 мільйони гривень. Утім до мешканців Голосієва метро дійде раніше.
Черговий відтинок підземки від станції “Либідська” до виставкового Центру завдовжки 6 кілометрів матиме 5 станцій. 2006-го року планують відкрити дві з них – “Деміївську” та “Голосіївську”.
ВОЛОДИМИР ПЕТРЕНКО
голова правління ВАТ “Київметробуд”
Ця пускова дільниця, її ще двадцять років хотіли побудувати, але надзвичайно важка геологія дуже поганий стан комунікацій і тоді відмовилися, пішли в інших напрямках, а зараз прийшов час цю проблему вирішувати.
Цього року там почнуться підготовчі роботи, але щоб прокласти тунель метробудівцям потрібен ще один гірничо–прохідницький комплекс. На його придбання місто виділить від 3 до 4 мільйонів єврів. На тендер свої пропозиції подали дві німецьких фірми. Зводячи Подільський міст метробудівці почнуть ще й будувати правобережну частину четвертої лінії.
ВОЛОДИМИР ПЕТРЕНКО
голова правління ВАТ “Київметробуд”
На цей рік 2 мільйони виділили на проектні роботи, “Укрметротунельпроект” приступає до проектування і в наступному році ми зможемо приступити до підготовчих робіт та будівництва.
Станції планують збудувати біля площі Шевченка, Лук’янівки, Вокзалу та жулянського аеропорту “Київ”. Розбудова метра на Лівобережжі крім четвертої лінії на Троєщину передбачає пустити від станції “Лівобережна” ще одну троєщинську гілку коліями швидкісного трамваю.
Віталій Пирович, Володимир Пастух, Вікна – столиця, СТБ