Украинский (Крюковский) метровагон

о том, что на колёсах

Модераторы: dimentiy, Администраторы

Аватара пользователя
Sinoptik
Пом. Админа
Пом. Админа
Сообщения: 11257
Зарегистрирован: 04 апр 2003, 13:34
Откуда: Киев

Re: Украинский (Крюковский) метровагон

Сообщение Sinoptik »

Молодець, Santehnik, сідай, дванадцять (як сказав вище Vadim). ;)
Це такий собі "крюкономерний".
ИзображениеС уважением,
Sinoptik

Аватара пользователя
dimentiy
Злой литовец
Сообщения: 8721
Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
Откуда: Зять городов русских
Контактная информация:

Re: Украинский (Крюковский) метровагон

Сообщение dimentiy »

Начинка японская? Или просто морду поменяли?
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция

Аватара пользователя
Sinoptik
Пом. Админа
Пом. Админа
Сообщения: 11257
Зарегистрирован: 04 апр 2003, 13:34
Откуда: Киев

Re: Украинский (Крюковский) метровагон

Сообщение Sinoptik »

На жаль, був у відпустці, коли це чудо проходило повз, але за чутками тільки косметика. Залишились колекторні двинуни і реостатна система.
ЗА ЧУТКАМИ.
ИзображениеС уважением,
Sinoptik

Аватара пользователя
Юрик
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2140
Зарегистрирован: 29 дек 2009, 10:58
Откуда: Харьков

Re: Украинский (Крюковский) метровагон

Сообщение Юрик »

Мабуть й те, що з нашими Єж-3.

Аватара пользователя
Юрик
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2140
Зарегистрирован: 29 дек 2009, 10:58
Откуда: Харьков

Re: Украинский (Крюковский) метровагон

Сообщение Юрик »

Вопрос по поводу начала эксплуатации крюковских поездов - если возникали проблемы по вине завода как происходило устранение неисправностей или замечаний и как происходили решения проблем устройств не выпускаемых заводом, но установленных на вагоне - электрические машины, преобразователи и т.п.?

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 8166
Зарегистрирован: 20 июл 2006, 16:42
Откуда: Киев

Re: Украинский (Крюковский) метровагон

Сообщение TANK »

был в метро - видел поезд)
На самом деле словил самый первый крюк - с "аэродинамической" мордой, срывающей об тонель концевые, 21001. Помню те скандалы - был уверен, что их на линию без переделки маски и не выпустят - но видать я что-то пропустил.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

Аватара пользователя
vv
алкотурист
алкотурист
Сообщения: 3918
Зарегистрирован: 04 апр 2003, 13:34
Откуда: Kiev

Re: Украинский (Крюковский) метровагон

Сообщение vv »

УКПТ на морду срабатывали
Сто грамм - не "стоп-кран"!

Аватара пользователя
Sinoptik
Пом. Админа
Пом. Админа
Сообщения: 11257
Зарегистрирован: 04 апр 2003, 13:34
Откуда: Киев

Re: Украинский (Крюковский) метровагон

Сообщение Sinoptik »

Кінцеві відкривались головною автозчепкою при її самовільному русі. НЯП.
ИзображениеС уважением,
Sinoptik

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 8166
Зарегистрирован: 20 июл 2006, 16:42
Откуда: Киев

Re: Украинский (Крюковский) метровагон

Сообщение TANK »

Ну значит и то и другое)) т.е. проблемы таки были - но передали и выпустили? Вот этот момент я пропустил, поэтому был весьма удивлен его увидеть.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

Аватара пользователя
Бодрый
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 6401
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Re: Украинский (Крюковский) метровагон

Сообщение Бодрый »

Володимир Приходько про підсумки зустрічі з Олександром Кубраковим: «Міністр налаштований вирішувати питання»

На нараді у міністра інфраструктури Олександра Кубракова, яка відбулася 7 червня 2021 року, ми розглянули низку дуже важливих питань.

Насамперед, це програма «Велике будівництво в залізничному секторі». Ми вже півроку тому внесли пропозицію поширити Велике будівництво з Укравтодору і на Укрзалізницю. Це проєкт оновлення парку вантажних, пасажирських вагонів і засобів тяги.

Варто розпочати зі списування старих вагонів і планування закупівель по роках. Необхідно видати постанову Кабінету Міністрів з цього приводу. Почнуть «дихати» вагонобудівні підприємства, які сьогодні вмирають. У 2011 році їх було 18, в минулому році - 5, в цьому - лише 2. І то вони працюють не на повну потужність.

Реалізація програми дасть зростання ВВП на 2,3%, з урахуванням ефекту мультиплікації – на 8%. Надходження до бюджетів усіх рівнів - понад 31 млрд грн на рік. Крім того, 30 тис. робочих місць в суміжних галузях і 15 тис. у вагонобудуванні.

За реакцією Олександра Кубракова було зрозуміло: він добре орієнтується в питанні. Що стосується програми «Велике будівництво в залізничному секторі», сказав, що ця ідея йому дуже близька, він прекрасно розуміє економічну вигоду від її впровадження. Розуміє, що ефективність там буде вища, ніж у дорожньому будівництві. Тому що, по-перше, саме залізничне господарство більше, ніж автомобільне. По-друге, біда тут також більша. Дуже багато старих запущених болячок, які необхідно лікувати.

Міністр інфраструктури підкреслив: «Будемо готувати постанову Кабміну, програмні документи».

Друге питання - невиконані доручення Президента України, які він зробив під час робочого візиту на ПАТ «КВБЗ» 6 березня 2020 року. Міністерству інфраструктури і АТ «УЗ» було доручено забезпечити ПАТ «КВБЗ» замовлення на закупівлю 90 пасажирських вагонів і 3 дизель-поїздів. Станом на 7 червня 2021 року доручення залишаються невиконаними. При цьому в Державному бюджеті України на 2021 рік для Укрзалізниці заплановані витрати на закупівлю 100 пасажирських вагонів.

З грудня 2019 року триває переговорний процес між КВБЗ і УЗ про укладення мирової угоди зі збереженням обсягів закупівлі дизель-поїздів згідно з контрактом 2018 року. ПАТ «КВБЗ» виготовляє 5 дизель-поїздів за власні кошти. Стан їх виробництва наступний:

- другий поїзд виготовлений і може бути відправлений УЗ;

- третій поїзд проходить приймально-здавальні випробування і вже в червні поточного року буде готовий до відправки замовнику;

- четвертий поїзд: завершення виробництва планується в серпні 2021 року.

Тобто ПАТ «КВБЗ» підтверджує: до 30-річчя Незалежності України ми готові поставити на адресу Укрзалізниці три нові дизель-поїзди! Це узгоджується і з дорученням Президента України. Готові поїзди повинні працювати і приносити дохід УЗ, а не стояти на заводі.

П’ятий і шостий поїзди перебувають на різних рівнях готовності, плануємо завершити їх складання до кінця 2021 року. Адже закуплена комплектація, витрачені гроші.

Третє питання - перспективи розвитку приміського транспорту України. На Форумі Україна 30 усі заявили про проект Київ Сіті Експрес, а за ним про можливі аналогічні проекти Сіті Експрес в Харкові, Дніпрі, Запоріжжі та інших містах.

А що має стати основою експлуатаційного парку? Знос поїздів УЗ становить понад 95%. Вони морально і фізично застаріли й перевищили встановлений термін експлуатації. Ніяких рішень щодо поїздів для Сіті Експресу немає. Невирішені питання щодо перспективних пасажирських вагонів. Відсутність науково-технічної політики УЗ стримує рух вперед. Це найважливіше питання необхідно вирішувати на рівні Мінінфраструктури.

При цьому є цікаві пропозиції. Адміністрації Харківського і Полтавського регіонів пропонують створити пасажирську компанію на умовах державно-приватного партнерства. Проєкт називається «Слобожанщина». І ми працюємо з ними, орієнтуючись на побажання потенційних партнерів з точки зору конструкції рухомого складу, готові брати участь в проекті як розробники, творці і постачальники його.

Проєкт «Слобожанщина» потрапляє в контекст проєкту Сіті Експрес, який обговорювався на форумі Україна 30. Про це вели мову Президент Володимир Зеленський та інші у своїх виступах 22-23 лютого поточного року.

Олександр Миколайович пообіцяв, що запустить ці питання в роботу.

З приводу закупівлі 100 пасажирських вагонів і дизель-поїздів міністр сказав: «По пасажирських вагонах за бюджетні гроші швидше треба проводити переговорну процедуру, коли не відбувся тендер, підписувати контракт уже в цьому місяці». Говорив про те, що необхідно вирішувати питання по дизель-поїздах.

Окрема тема наради - тендер Харківського метрополітену. Харківський метрополітен віддав перемогу в тендері на поставку 8 поїздів метро китайській компанії тільки тому, що у них вартість вагонів була трохи дешевше, ніж у нас. Але якщо порахувати експлуатаційні витрати, то вже через рік китайська пропозиція буде дорожчою. А за 40 років експлуатації додаткові витрати зростають багаторазово.

Зараз процес укладення контракту з Китаєм призупинений. Тендер необхідно скасовувати і оголошувати знову. Іншого варіанту ми не бачимо, тому що в Харкові порушили порядок його проведення. Не можна також допустити, щоб історія повторилася під час проведення тендеру по Київському метрополітену.

Міністр погодився з нашими аргументами. На жаль, на сьогодні у нього поки немає заступників по залізничному транспорту, з євроінтеграції, які б вели ці питання. Сподіваємося, їх призначать найближчим часом.

Ми вдячні міністру інфраструктури Олександру Кубракову, який дуже оперативно відреагував на прохання зустрітися. Сьогодні він виглядає, як людина, яка хоче і налаштована вирішувати питання. Більш того, вони для нього зрозумілі. Ймовірно, він бачив і знав їх раніше, до призначення на посаду міністра. Розуміє, що відбувається на залізниці.

Ми також вдячні голові Полтавської обласної державної адміністрації Олегу Синєгубову за сприяння в організації цієї зустрічі, іншим учасникам - за активну і зацікавлену роботу, небайдужість до долі Укрзалізниці та вітчизняного вагонобудування.
http://www.kvsz.com/index.php/ua/pres-s ... y-pytannia
Метро на Виноградар в 2023. На Русанівські сади в 2030

Ответить