Скоростной трамвай
Модераторы: dimentiy, Администраторы
- pavllanski
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 2025
- Зарегистрирован: 20 мар 2006, 13:53
- Откуда: станция "Голосеевская"
- FerrariF1racing
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 4139
- Зарегистрирован: 11 май 2006, 17:39
- Откуда: Киев, Героев Днепра, Минская
- Коржик
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3203
- Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
- Откуда: Ровно - Киев
Первые упоминание о реконструкции относятся к весне-лету 2004. Так что делайте выводы сами...AMY писал(а):ну дык...
кстати, заметьте, что в следующем году Бакс обещает начать не реконструкцию, а демонтаж
Языком трясти - не поезд вести!
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
В среду утром пассажиры "скоростного" добирались на работу пешком
[ "Сегодня" | 11-04-2007 (фото) ]
[ "Сегодня" | 11-04-2007 (фото) ]
В среду, 11 апреля, около 9 утра остановилось движение скоростных трамваев первого и третьего маршрутов. Людям пришлось добираться на работу пешком. (типа вот такой ненадежный трамвай!)
В Киевпасстрансе назвали ситуацию штатной — остановка произошла из-за поломки одного из трамваев. Бригаде ремонтников удалось устранить неполадку, и через 20 минут движение было возобновлено.
В Киевпасстрансе назвали ситуацию штатной — остановка произошла из-за поломки одного из трамваев. Бригаде ремонтников удалось устранить неполадку, и через 20 минут движение было возобновлено.
- FerrariF1racing
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 4139
- Зарегистрирован: 11 май 2006, 17:39
- Откуда: Киев, Героев Днепра, Минская
- Коржик
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3203
- Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
- Откуда: Ровно - Киев
Журналисты уже вообще отупели. Ну как это поломка может быть штатной?AMY писал(а):В Киевпасстрансе назвали ситуацию штатной — остановка произошла из-за поломки одного из трамваев. Бригаде ремонтников удалось устранить неполадку, и через 20 минут движение было возобновлено.[/align]
Языком трясти - не поезд вести!
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
если десятки лет не вкладывать в развитие траимвайного ПС ни копейки, то поломка – это как раз штатная ситуация.Ну как это поломка может быть штатной?
Год назад был в Минске - оказывается у них вообще нет аварийных трамваев!. А у нас зато на 3 трамдепо - 4 вагона, которые с линии не вылазят!!!
Вон аварийка постоянно дежурит на Победы
КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ04.04.2007 № 396
м. Київ
Про внесення змін та доповнень до розпорядження Київської міської державної адміністрації від 08.09.2004 № 1673
Відповідно до Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні" та для покращення надання транспортних послуг мешканцям житлового масиву Борщагівка:
Внести зміни та доповнення до розпорядження Київської міської державної адміністрації від 08.09.2004 № 1673 „Про комплексну реконструкцію лінії швидкісного трамваю від площі Перемоги до Кільцевої дороги з частковою зміною траси", а саме:
1. Пункт 1 розпорядження викласти в такій редакції:
„1. Визначити замовником розробки проектно-кошторисної документації на реконструкцію лінії швидкісного трамваю від вул. Старовокзальної до Великої Кільцевої дороги (далі – трамвайна лінія швидкісного руху) комунальне підприємство „Київпастранс" (далі – КП „Київпастранс")."
2. Підпункт 2.1. пункту 2 розпорядження викласти в такій редакції:
„2.1. Замовити проектно-кошторисну документацію на реконструкцію лінії швидкісного руху і затвердити її в установленому порядку.".
3. Підпункт 2.3. пункту 2 розпорядження викласти в такій редакції:
„2.3. Роботи із реконструкції трамвайної лінії швидкісного руху розпочати в травні 2007 року та закінчити в 2009 році."
4. Пункт 3 розпорядження викласти в такій редакції:
„3. Головному управлінню транспорту, зв'язку та інформатизації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) фінансування проектних робіт та робіт із реконструкції трамвайної лінії швидкісного руху здійснити в межах та відповідно до показників, передбачених Програмою соціально-економічного та культурного розвитку міста Києва на 2007 рік."
5. Пункт 4 розпорядження викласти в такій редакції: „4. Головному управлінню транспорту, зв'язку та інформатизації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської адміністрації) у встановленому порядку подати до Головного управління економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) інвестиційні пропозиції щодо включення робіт із реконструкції трамвайної лінії швидкісного руху до Програми соціально-економічного та культурного розвитку м.Києва на 2008 рік та наступні роки."
Голова
Л.Черновецький
А вот как звучало распоряжение 2004 года (найти что-либо на сайте КГГА практически невозможно, повбивав бы! )
КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ08.09.2004 № 1673
м. Київ
Про комплексну реконструкцію лінії швидкісного трамваю від площі Перемоги до Кільцевої дороги з частковою зміною траси
Відповідно до статті 31 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні", статті 2 Закону України „Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" та згідно з Програмою розвитку транспортного комплексу міста на період до 2010 року, затвердженою розпорядженням Київської міської державної адміністрації від 29.03.2002 № 644, та для забезпечення перевезень пасажирів в обсягах, що прирівнюються провізній спроможності „легкого" метро:
1. Визначити замовником розробки проектно-кошторисної документації та реконструкції лінії швидкісного трамваю від площі Перемоги до Кільцевої дороги з частковою зміною траси від Політехнічного провулку до Залізничного вокзалу та від вул. Гната Юри по вул. Картвелішвілі та Симиренка (далі - лінія рейкового швидкісного руху) комунальне підприємство „Київпастранс" (далі - КП „Київпастранс").
2. КП „Київпастранс":
2.1.Замовити проектно-кошторисну документацію на реконструкцію лінії рейкового швидкісного руху, де передбачити будівництво транспортних перетинів в різних рівнях, пішохідних переходів, шумопоглинаючої огорожі і реконструкцію станцій, та затвердити її в установленому порядку.
2.2. Визначити генеральні проектнута підрядну організації з реконструкції лінії рейкового швидкісного руху в установленому порядку згідно з чинним законодавством.
2.3. Враховуючи, що у першому півріччі 2005 р. буде закінчено будівництво трамвайного депо по вул. Якутській, 14, роботи із реконструкції лінії швидкісного трамваювід площі Перемоги до Кільцевої дороги з частковою зміною траси розпочати з вересня 2004 р. та закінчити протягом 24-х місяців.
2.4. До початку робіт одержати ордер в Головному управлінні контролю за благоустроєм та зовнішнім дизайном міста Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
3. Головному управлінню промисловості, транспорту та зв'язку виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) фінансування проектних робіт із реконструкції лінії рейкового швидкісного руху здійснити в межах та відповідно до показників, передбачених Програмою соціально-економічного та культурного розвитку міста Києва на 2004 рік.
4. Головному управлінню промисловості, транспорту та зв'язку виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) у встановленому порядку подати до Головного управління економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) інвестиційні пропозиції щодо включення робіт із реконструкції лінії рейкового швидкісного руху при коригуванні до Програми соціально-економічного та культурного розвитку міста Києва на 2004 рік та до проекту Програми соціально-економічного та культурного розвитку міста Києва на 2005 рік та наступні роки.
5. Розпорядження Київської міської державної адміністрації від 14.07.98 № 1456 „Про реконструкцію лінії швидкісного трамваю від площі Перемоги до Кільцевої дороги" вважати таким, що втратило чинність.
6. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступників голови Київської міської державної адміністрації згідно з розподілом обов'язків.
Голова
О.Омельченко
Так что скоро можно будет отмечать 10-летие обещаний реконструировать скоростной трамвай!