Враховуючи, що Крюківець буде їзжити на ПВЛ (ну принаймні я сподіваюсь, що її хоча б частково ними укомплектують) то питання його придатності до експлуатації при низьких температурах стане актуальним і виробникам пора вже зараз думати над тим, щоб проводити відповідні випробування ще до його запуску в серію.
А мне сдается, что учитывая герметичность вагона, и малое время пребывания его на улице,
Час проїзду по мосту+естакаді буде не таким вже й малим (явно більшим ніж по Південному мосту). Та й не факт що лінія по Бальзака з самого початку буде повністю накритою. У випадку нехватки часу/проблемами з залученням інвесторів на момент відкриття лінії ця ділянка може бути відкритою.
Sinoptik писал(а):
dimentiy писал(а):Крытой, да на открытом воздухе... На мосту например.
На Филевской линии, и при старых вагонах, еще никто не умер...
Старі вагони не вмерли, але ще не факт, що нові Крюківські в цих умовах не помруть (або не захворіють).
Последний раз редактировалось Flake 06 апр 2009, 18:31, всего редактировалось 1 раз.
Одне діло гарантія, а інше реальні випробування. Тому вважаю, що перед пим як закуповувати Крюківця для ПВЛ (а точніше навіть - перед тим як пускати в серію) слід було б обкатати його зимою на СБЛ.