Метро на Троещину (часть 1)
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Офiцiйний веб-портал Київської мiської влади писал(а):12.05.2009 [ № ЗГ-00004157 ]
Добрий день, пане мер! У своїй передвиборчій компанії ви обіцяли, що буде побудована та відкрита нова гілка мерто метpо на Троєщину. Чи не змінились Ваші плани? І коли буде побудоване метро? Дякую за відповідь.Оксана Василівна
Шановна Оксано Василівно!
Повідомляємо, що будівництво нових станцій здійснюється відповідно до Комплексної схеми транспорту міста Києва на період до 2020 року, затвердженої рішенням Київської міської ради від 16.06.05 № 433/3009, та «Міської цільової програми підготовки та проведення в місті Києві фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу», затвердженої рішенням Київської міської ради від 31.01.08 № 71/4543.
Згідно з даною Програмою на території житлового масиву Троєщина передбачено будівництво двох ліній метрополітену: Лівобережної та Подільсько-Вигурівської.
На сьогодні розроблено проект І черги Лівобережної лінії (Троєщина - Осокорки) від станції «Вулиця Милославська» до станції «Лівобережна». Перший пусковий комплекс цієї дільниці буде споруджено в межах існуючої траси швидкісного трамваю на масиві Троєщина. Він з’єднається з дільницею Подільсько-Вигуровської лінії метрополітену (від станції «Глибочицька» до станції «Райдужна») в районі озера Райдужне.
Таким чином, спорудження зазначених дільниць метрополітену з’єднає Троєщину з правобережною частиною міста, а мешканці масиву отримають можливість здійснювати пересадки на Куренівсько-Червоноармійську лінію на станції «Тараса Шевченка» та на Сирецько-Печерську лінію – на станції «Лук’янівська».
На даний час КП «Київський метрополітен» та КК «Київавтодор» здійснюють організаційні заходи з відведення земельних ділянок під будівництво Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену. Будівельні роботи розпочнуться після оформлення, згідно з установленим порядком, документів із землевідведення та ухвалення їх рішенням Київради.
Будівництво зазначених ліній метрополітену може бути розпочато в кінці 2009 року за умови достатнього фінансування.
Враховуючи те, що це будівництво є складовою міської цільової програми підготовки до фінальної частини чемпіонату Європи з футболу, його планується завершити до початку 2012 року.
Джерело: КП «Київський метрополітен»


Згідно з даною Програмою на території житлового масиву Троєщина передбачено будівництво двох ліній метрополітену: Лівобережної та Подільсько-Вигурівської.
На сьогодні розроблено проект І черги Лівобережної лінії (Троєщина - Осокорки) від станції «Вулиця Милославська» до станції «Лівобережна». Перший пусковий комплекс цієї дільниці буде споруджено в межах існуючої траси швидкісного трамваю на масиві Троєщина. Він з’єднається з дільницею Подільсько-Вигуровської лінії метрополітену (від станції «Глибочицька» до станції «Райдужна») в районі озера Райдужне
Потому что двух линий метро на Троещине не просматривается ни в каких планах... Разве что Радужный/Воскресенку переименуют в Троещину-2, -3 и т.д.



А основной вопрос звучал: "Не изменились ли планы?"
На что прозвучал ответ по существу: "Нет, планы не изменились"
Кстати у мэрии осталось всего три года на подобные ответы... Потом? хочешь-не хочешь, придется все-таки планы менять

Вот кто славится своими отписками, так это "Киевпастранс"
1, 2, 3-4, 5, 6 и т.д.
На что прозвучал ответ по существу: "Нет, планы не изменились"
Кстати у мэрии осталось всего три года на подобные ответы... Потом? хочешь-не хочешь, придется все-таки планы менять


Вот кто славится своими отписками, так это "Киевпастранс"
1, 2, 3-4, 5, 6 и т.д.


Хех, а если считать маршрутное движение - то 2. Соответсвенно, если пустить поезда по существующей ССВ между СБЛ-ККЛ-СПЛ, то можно будет увеличивать количество линий в геометрической прогрессии!AMY писал(а):Не могу не заметить, что по логике КП КМ / КГГА 1+1=1Згідно з даною Програмою на території житлового масиву Троєщина передбачено будівництво двох ліній метрополітену: Лівобережної та Подільсько-Вигурівської.
На сьогодні розроблено проект І черги Лівобережної лінії (Троєщина - Осокорки) від станції «Вулиця Милославська» до станції «Лівобережна». Перший пусковий комплекс цієї дільниці буде споруджено в межах існуючої траси швидкісного трамваю на масиві Троєщина. Він з’єднається з дільницею Подільсько-Вигуровської лінії метрополітену (від станції «Глибочицька» до станції «Райдужна») в районі озера Райдужне
Потому что двух линий метро на Троещине не просматривается ни в каких планах... Разве что Радужный/Воскресенку переименуют в Троещину-2, -3 и т.д.

Ребята, о чём речь??? Вагонов для 3 неоконченных станций нету, а тут уже 2 линии метро от Троещины везут людей.XAN писал(а): Не могу не заметить, что по логике КП КМ / КГГА 1+1=1
Потому что двух линий метро на Троещине не просматривается ни в каких планах... Разве что Радужный/Воскресенку переименуют в Троещину-2, -3 и т.д.
Хех, а если считать маршрутное движение - то 2. Соответсвенно, если пустить поезда по существующей ССВ между СБЛ-ККЛ-СПЛ, то можно будет увеличивать количество линий в геометрической прогрессии!
Программа максимум - это 2020год, когда земляне уже высадятся на Марсе. ИМХО.
- DFAW
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 15017
- Зарегистрирован: 09 фев 2005, 19:43
- Откуда: Саме велике село в Украине
- Контактная информация:
Уничтоженный речной порт застраивается элитным жильём в перспективе, всё к тому идёт.shmertz писал(а):![]()
Я извиняюсь, а что за ********на схеме изображено вместо причалов речпорта - на правом берегу сразу за Гаванским мостом?
Я не волшебник, я только учусь. 
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.

Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.