Кран новый или где-то уже его использовали?
Метро на Троещину (часть 1)
Модераторы: dimentiy, Администраторы
- Klovsky
- Мэр (городской голова)

- Сообщения: 12663
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
День плохих новостей.
Как стало только что известно, вслед за новостью о запуске метро на Теремки до 2011 г., пришло известие о наложении вето на Закон Украины «Про відчуження земельних ділянок, інших об'єктів нерухомого майна, що на них розміщенні, які перебувають у приватній власності, для суспільних потреб чи з мотивів суспільної необхідності».
Вот такой денёк выдался.
P.S. Замечу как юрист-профессионал, что вето принесёт больше пользы, чем вреда. Закон даёт слишком много возможностей для махинаций; на месте пострадавших завтра бы мог оказаться каждый из нас. Лучше сразу сделать нормальный закон, а не переделывать ненормальное, иначе получится как с вентиляцией одного метровагона. Хотя преодолеть вето депутаты тоже могут, у нас же известно, кому закон не писан...
Как стало только что известно, вслед за новостью о запуске метро на Теремки до 2011 г., пришло известие о наложении вето на Закон Украины «Про відчуження земельних ділянок, інших об'єктів нерухомого майна, що на них розміщенні, які перебувають у приватній власності, для суспільних потреб чи з мотивів суспільної необхідності».
Как известно, именно с этим законом связывают разрешение спора вокруг отселения дачников на Русановке для продолжения строительства метро на Троещину.Президент пропонує відхилити закон як такий, що не забезпечує під час вирішення порушених у ньому питань реального захисту прав приватного власника, додержання конституційних гарантій права приватної власності.
Вот такой денёк выдался.
P.S. Замечу как юрист-профессионал, что вето принесёт больше пользы, чем вреда. Закон даёт слишком много возможностей для махинаций; на месте пострадавших завтра бы мог оказаться каждый из нас. Лучше сразу сделать нормальный закон, а не переделывать ненормальное, иначе получится как с вентиляцией одного метровагона. Хотя преодолеть вето депутаты тоже могут, у нас же известно, кому закон не писан...
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Взято отсюда
Здравствуйте дорогая Киевская Администрация . я хоть не с Киеве , но хочу спросить , когда проведут метрополитен на Троещину ?
Жегарь Юрий Константинович
Шановний Юріє Костянтиновичу!
Повідомляємо, що будівництво нових станцій здійснюється відповідно до Комплексної схеми транспорту міста Києва на період до 2020 року, затвердженої рішенням Київської міської ради від 16.06.05 № 433/3009, та «Міської цільової програми підготовки та проведення в місті Києві фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу», затвердженої рішенням Київської міської ради від 31.01.08 № 71/4543.
На сьогодні розроблено проект першої черги Лівобережної лінії метрополітену Троєщина-Осокорки від вулиці Милославської до станції метрополітену “Лівобережна” з електродепо “Троєщина” у Деснянському та Дніпровському районах м. Києва, який пройшов комплексну державну експертизу в Київській міській філії “Київдержбудекспертиза” та затверджений розпорядженням Київської міської державної адміністрації від 23.06.2008 № 704.
Також розроблений проект дільниці Подільсько-Вигурівської лінії від станції “Глибочицька” до станції “Райдужна” з естакадним варіантом проходження траси по Подолу та відгалуженням в бік житлового масиву Вигурівщина-Троєщина, який пройшов комплексну державну експертизу в Київській міській філії “Київдержбудекспертиза” та затверджений розпорядженням Київської міської державної адміністрації від 20.05.2008 № 696.
З метою прискорення будівництва і організації ефективних пасажиро перевезень жителів Троєщини прийнято рішення щодо першочергового будівництва дільниці Подільсько-Вигурівської лінії ”Глибочицька“-”Райдужна“ з відгалуженням на Лівобережну лінію ”Вул.Милославська“- ”Пр-т Ватутіна“ з двома пересадочними вузлами ст. ”Глибочицька“ - ст. ”Лук’янівська“ і ст. ”Подільська“ - ст. ”Т.Шевченка“.
Програмою соціально-економічного та культурного розвитку міста Києва на 2009 рік, затвердженою рішенням Київської міської ради від 06.03.2009 № 125/1180, передбачено фінансування цих дільниць на суму 184 820,9 тис.грн., а закінчення будівництва – в грудні 2011 року.
На даний час КП «Київський метрополітен» та КК «Київавтодор» здійснюють організаційні заходи з відведення земельних ділянок під будівництво Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену. Будівельні роботи розпочнуться після оформлення, згідно з установленим порядком, документів із землевідведення та ухвалення їх рішенням Київради.
Будівництво зазначених ліній метрополітену може бути розпочато в кінці 2009 року за умови достатнього фінансування.
Джерело: КП «Київський метрополітен»
Здравствуйте дорогая Киевская Администрация . я хоть не с Киеве , но хочу спросить , когда проведут метрополитен на Троещину ?
Жегарь Юрий Константинович
Шановний Юріє Костянтиновичу!
Повідомляємо, що будівництво нових станцій здійснюється відповідно до Комплексної схеми транспорту міста Києва на період до 2020 року, затвердженої рішенням Київської міської ради від 16.06.05 № 433/3009, та «Міської цільової програми підготовки та проведення в місті Києві фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу», затвердженої рішенням Київської міської ради від 31.01.08 № 71/4543.
На сьогодні розроблено проект першої черги Лівобережної лінії метрополітену Троєщина-Осокорки від вулиці Милославської до станції метрополітену “Лівобережна” з електродепо “Троєщина” у Деснянському та Дніпровському районах м. Києва, який пройшов комплексну державну експертизу в Київській міській філії “Київдержбудекспертиза” та затверджений розпорядженням Київської міської державної адміністрації від 23.06.2008 № 704.
Також розроблений проект дільниці Подільсько-Вигурівської лінії від станції “Глибочицька” до станції “Райдужна” з естакадним варіантом проходження траси по Подолу та відгалуженням в бік житлового масиву Вигурівщина-Троєщина, який пройшов комплексну державну експертизу в Київській міській філії “Київдержбудекспертиза” та затверджений розпорядженням Київської міської державної адміністрації від 20.05.2008 № 696.
З метою прискорення будівництва і організації ефективних пасажиро перевезень жителів Троєщини прийнято рішення щодо першочергового будівництва дільниці Подільсько-Вигурівської лінії ”Глибочицька“-”Райдужна“ з відгалуженням на Лівобережну лінію ”Вул.Милославська“- ”Пр-т Ватутіна“ з двома пересадочними вузлами ст. ”Глибочицька“ - ст. ”Лук’янівська“ і ст. ”Подільська“ - ст. ”Т.Шевченка“.
Програмою соціально-економічного та культурного розвитку міста Києва на 2009 рік, затвердженою рішенням Київської міської ради від 06.03.2009 № 125/1180, передбачено фінансування цих дільниць на суму 184 820,9 тис.грн., а закінчення будівництва – в грудні 2011 року.
На даний час КП «Київський метрополітен» та КК «Київавтодор» здійснюють організаційні заходи з відведення земельних ділянок під будівництво Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену. Будівельні роботи розпочнуться після оформлення, згідно з установленим порядком, документів із землевідведення та ухвалення їх рішенням Київради.
Будівництво зазначених ліній метрополітену може бути розпочато в кінці 2009 року за умови достатнього фінансування.
Джерело: КП «Київський метрополітен»
Люблю пневматику!
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9718
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: KBP/DEN
- Контактная информация:
Скорее на "20nn+m", где m стремится к бесконечности...цифри "20nn" замінити на "20nn+1"
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
Не просто снесут, а построят взамен как минимум аналогичные домики, дамбу, переселят и выплатят компенсации всем кому положено...Хм, а сады? Там же дорога будет поверх метро. Как заявлял ПМ, на левом берегу щиты использовать не будут. И пока не снесут сады никакого же метро не построить.
Может быть тогда что-то и начнется...
- DFAW
- Мэр (городской голова)

- Сообщения: 15017
- Зарегистрирован: 09 фев 2005, 19:43
- Откуда: Саме велике село в Украине
- Контактная информация:
goiko - я вам советовал соглашаться на участки в Быковне, надо соглашаться, так как ни кто вам на Горбачихи ни чего строить не будет, получите денежную компенсацию и всё. И это будет наукой всем остальным упрямым против общественных интересов. А строить начнут как только деньги найдут, а ваши домики и "невозможность" их отселить - всего лишь прикрытие отсутствию денег.
Я не волшебник, я только учусь. 
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.




