Метро или/и трамвай на Троещине

Все о трамваях

Модераторы: dimentiy, Администраторы

Аватара пользователя
pavllanski
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2025
Зарегистрирован: Пн мар 20, 2006 13:53
Откуда: станция "Голосеевская"

Сообщение pavllanski » Пт мар 09, 2007 02:19

Да вообще сделано довольно добротно и очевидно из-за нечастого, но регулярного, пользования находится в относительно сносном состоянии, хотя местечко, скажу я вам, самое настоящее гетто! :)

Аватара пользователя
Sinoptik
Пом. Админа
Пом. Админа
Сообщения: 10981
Зарегистрирован: Пт апр 04, 2003 13:34
Откуда: Киев
Украина

Сообщение Sinoptik » Пт мар 09, 2007 17:20

ЯТП "гетто" в хорошем смысле слова. Может употребить слово "заповедник" ? ;-)
ИзображениеС уважением,
Sinoptik

Аватара пользователя
pavllanski
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2025
Зарегистрирован: Пн мар 20, 2006 13:53
Откуда: станция "Голосеевская"

Сообщение pavllanski » Сб мар 10, 2007 03:42

ЯТП "гетто" в хорошем смысле слова
Именно! Только в хорошем, и вообще нравится мне эта местность, почему-то детство напоминает. :) А при таких обстоятельствах такую достопримечательность как трамвай я просто не мог обойти стороной! :)

Gregorium
Машинист
Машинист
Сообщения: 532
Зарегистрирован: Пт авг 11, 2006 13:55
Откуда: Kyiv

Сообщение Gregorium » Вс мар 11, 2007 00:17

Всем любителям Троещины
http://www.interesniy.kiev.ua/old/archi ... royeschina

Baselio
Крыса рельсовая
Крыса рельсовая
Сообщения: 20
Зарегистрирован: Ср июн 27, 2007 12:12
Откуда: Київ

Сообщение Baselio » Вт июл 03, 2007 22:37

Проїхався вчора наТроєщинському швидкічному трамваї. Що мене здивувало,-так це кількість пасажирів, аж 20! (за весь час поїздки) Видно, що навіть водій була здивована! А ще вона "добавила" зупинок 4 додатково. :)

Аватара пользователя
Klovsky
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 11852
Зарегистрирован: Пн апр 05, 2004 16:02
Откуда: Localhost sweet home
Контактная информация:
Украина

Сообщение Klovsky » Ср июл 04, 2007 08:51

Водій була здивована великою кількістю пасажирів (я серйозно). Нерідко буває і менше.

Baselio
Крыса рельсовая
Крыса рельсовая
Сообщения: 20
Зарегистрирован: Ср июн 27, 2007 12:12
Откуда: Київ

Сообщение Baselio » Ср июл 04, 2007 09:41

В тій статті є пару ляпів, наприклад, сказано, що трам ходить до 20.00, а насправді- до 18.05 Як його лише відкрили- то там їздили поїзди із двох трамваїв, то в них були зайняті всі сидячі місця, так активно люди ним користувались! А коли починався дощ, люди з пляжу йшли в такій кількості, що інколи не завжди всім вдавалося зайти у трам.(на "Каштановій") Зараз люди (через великі інтервали руху) переорієнтувались на маршрутки та 21 автобус.

AMY
Памятник
Сообщения: 14166
Зарегистрирован: Пн апр 05, 2004 12:07
Откуда: <censored>

Сообщение AMY » Ср июл 04, 2007 12:20

Baselio писал(а):В тій статті є пару ляпів, наприклад, сказано, що трам ходить до 20.00, а насправді- до 18.05
Так может в апреле 2005 года, когда писалась статья, трам еще и ходил до 22-х...
Кстати, если увеличить интервал до 3-4-х часов, то пассажиров еще меньше будет...
:rtfm: :censored:

RVR
Начальник депо
Начальник депо
Сообщения: 930
Зарегистрирован: Чт ноя 03, 2005 21:00

Сообщение RVR » Сб фев 14, 2009 05:27

С 01.01.2009 маршрут №2 закрыт.

AMY
Памятник
Сообщения: 14166
Зарегистрирован: Пн апр 05, 2004 12:07
Откуда: <censored>

Сообщение AMY » Пн окт 05, 2009 12:14

Появилось распоряжение КГГА о реанимации СТ2 и продлении трамвайной линии до Огородной (Троещины). Где-то так к 2011-му году...

[ crossposting ]

UPD: [ crossposting ]
:rtfm: :censored:

AMY
Памятник
Сообщения: 14166
Зарегистрирован: Пн апр 05, 2004 12:07
Откуда: <censored>

Сообщение AMY » Вт окт 06, 2009 17:34

''ЛИГА:Закон'' писал(а):
ВИКОНАВЧИЙ ОРГАН КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
(КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ)

РОЗПОРЯДЖЕННЯ
від 18.12.2008 р. № 1756

Із змінами і доповненнями, внесеними
розпорядженням Київської міської державної адміністрації
від 28 вересня 2009 року № 1112

Київ

Про використання траси трамвайної лінії швидкісного руху на ділянці від вул. Милославської до залізничної зупинки "Городня" під будівництво першої черги Лівобережної лінії метрополітену та відгалуження Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену в бік житлового масиву Вигурівщина-Троєщина

Відповідно до законів України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про основи містобудування", "Про планування та забудову територій", враховуючи розпорядження Київської міської державної адміністрації від 20.07.2004 № 1312 "Про відновлення робіт із проектування та спорудження Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену від станції "Вокзальна" до житлового масиву Вигурівщина-Троєщина з електродепо" і від 10.12.2004 № 2248 "Про погодження ТЕО будівництва першої черги лівобережної лінії метрополітену Троєщина-Осокорки від вул. Милославської до станції метрополітену "Лівобережна" (варіант з вилковим розгалуженням в районі станції метрополітену "Лівобережна")" та з метою раціонального використання бюджетних коштів на будівництво ділянки Лівобережної лінії метрополітену від станції "Вулиця Милославська" до станції "Проспект Ватутіна" та відгалуження Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену в бік житлового масиву Вигурівщина-Троєщина:

1. Визначити за доцільне здійснити будівництво частини Лівобережної лінії метрополітену та відгалуження Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену в бік житлового масиву Вигурівщина-Троєщина на ділянці від вул. Милославської до залізничної зупинки "Городня" по трасі трамвайної лінії швидкісного руху.

2. Комунальному підприємству "Київський метрополітен" (замовнику будівництва) та комунальному підприємству "Київпастранс" надати до Київської міської ради проект рішення про списання з балансу комунального підприємства "Київпастранс" споруд, обладнання та витрат, пов'язаних з будівництвом трамвайної лінії швидкісного руху.

(дію пункту 2 зупинено згідно з розпорядженням Київської міської державної адміністрації від 28.09.2009 р. N 1112)

3. Комунальному підприємству "Київський метрополітен":

3.1. В порядку, встановленому Регламентом розгляду питань щодо набуття та реалізації права користування землею в м. Києві, затвердженим рішенням Київської міської ради від 15.07.2004 N 457/1867, подати до Київської міської ради клопотання про надання в користування земельних ділянок для будівництва об'єктів, визначених в п. 1 цього розпорядження.

3.2. Забезпечити розробку проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок та погодження його у встановленому порядку.

3.3. Після затвердження Київською міською радою проектів землеустрою звернутися до Головного управління земельних ресурсів виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) із клопотанням щодо організації робіт із винесення меж земельних ділянок в натуру (на місцевість) та виготовлення документів, що посвідчують право користування земельними ділянками.

4. Головному управлінню земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) за зверненням комунального підприємства "Київський метрополітен" забезпечити організацію робіт із розробки проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок, винесення меж земельних ділянок в натуру (на місцевість) та виготовлення документів, що посвідчують право користування земельними ділянками.

5. Комунальному підприємству "Київпастранс":

5.1. Після виконання п. 2 цього розпорядження та прийняття Київською міською радою рішення про списання з балансу комунального підприємства "Київпастранс"; споруд, обладнання та витрат, пов'язаних з будівництвом трамвайної лінії швидкісного руху, здійснити демонтаж колії трамвайної лінії швидкісного руху на ділянці від вул. Милославської до розворотного кільця біля проспекту Генерала Ватутіна.

5.2. Завершити роботи із відселення членів садових товариств "Аерофлот" і "Південтеплоенергомонтаж" (Воскресенські сади) з траси будівництва трамвайної лінії швидкісного руху на ділянці від станції "Проспект Генерала Ватутіна" до станції "Городня" за рахунок коштів, передбачених зведеним кошторисним розрахунком вартості будівництва трамвайної лінії швидкісного руху з житлового масиву Вигурівщина-Троєщина до проспекту Возз'єднання (розпорядження представника Президента України від 09.09.94 № 767).

6. Комунальному підприємству "Київський метрополітен" здійснити відселення 10 членів садових товариств, які потрапили в зону будівництва на відгалуженні Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену в бік житлового масиву Вигурівщина-Троєщина, за рахунок коштів, передбачених зведеним кошторисним розрахунком вартості будівництва Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену з відгалуженням в бік житлового масиву Вигурівщина-Троєщина.

7. Уповноважити комісію, створену розпорядженням від 30.04.2008 № 608, визначити розміри збитків при знесенні будинків, споруд та зелених насаджень власників землі та землекористувачів, пов'язаних з будівництвом зазначеної ділянки метрополітену, та подати їх на затвердження до виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

8. Комунальному підприємству "Київський метрополітен" та комунальному підприємству "Київське інвестиційне агентство" передбачити в складі робочої документації додаткові площі для розміщення інвестиційно привабливих об'єктів, які погодити в Головному управлінні економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) і Головному управлінні містобудування, архітектури та дизайну міського середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

9. Першому заступнику голови Київської міської державної адміністрації Бассу Д. Я. прийняти рішення щодо висвітлення в засобах масової інформації змісту цього розпорядження.

10. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступників голови Київської міської державної адміністрації згідно з розподілом обов'язків.


Голова
Л. Черновецький
Последний раз редактировалось AMY Вт окт 06, 2009 17:39, всего редактировалось 2 раза.
:rtfm: :censored:

Аватара пользователя
dimentiy
Злой литовец
Сообщения: 8478
Зарегистрирован: Пн дек 26, 2005 19:54
Откуда: Зять городов русских
Контактная информация:
Украина

Сообщение dimentiy » Вт окт 06, 2009 17:37

Что-то я совсем запутался... Мы метро или трамвай запускаем? Или сразу "Марсоход на Троещину"? (с)
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция

Аватара пользователя
dimentiy
Злой литовец
Сообщения: 8478
Зарегистрирован: Пн дек 26, 2005 19:54
Откуда: Зять городов русских
Контактная информация:
Украина

Сообщение dimentiy » Вт окт 06, 2009 17:46

Разобрался. AMY, ты бы хотя бы написал, что документ приостанавливает своё действие ;)
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция

AMY
Памятник
Сообщения: 14166
Зарегистрирован: Пн апр 05, 2004 12:07
Откуда: <censored>

Сообщение AMY » Вт окт 06, 2009 17:57

dimentiy писал(а):AMY, ты бы хотя бы написал, что документ приостанавливает своё действие

Не забудьте обратить внимание на употребление времён :wink:
© х/ф "Игла"
:rtfm: :censored:

Аватара пользователя
Dimon
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 4441
Зарегистрирован: Вс май 23, 2004 12:10
Откуда: из Киева

Сообщение Dimon » Вт окт 06, 2009 20:54

Нормально всё! Таким образом метро на Троещину должны построить по Маяковского, где и планировалось.

То, что метро нескоро будет - понятно. Ведь на правом берегу ничего для ПВЛ не построено. А ведь "Подольская" должна быть глубокого залегания - там работы - не початый край. За пару лет не справиться.
Люблю пневматику!

Ответить