Пресс-конференция начальника метрополитена

всё новое - хорошо забытое старое

Модераторы: dimentiy, Администраторы

AMY
Памятник
Сообщения: 14316
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 12:07
Откуда: <censored>

Сообщение AMY »

Дама сдавала в багаж:
Диван,
Чемодан,
Саквояж,
Картину,
Корзину,
Картонку
И маленькую собачонку

Собака = багаж?

Не верю! (К. С. Станиславский)
:rtfm: :censored:

AMY
Памятник
Сообщения: 14316
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 12:07
Откуда: <censored>

Сообщение AMY »

Петро Мірошников: «На початку березня у метрополітені почне курсувати новий потяг»

[ Галина Петренко | «Хрещатик» 25-02-2010 ]
Цього року в метро таки планують запустити три нових станції, які наразі практично заморожені через фінансову кризу. У підземці також має з’явитися 105 нових вагонів, а на станціях проведуть Інтернет. Про те, як реалізовуватимуть плани та які проблеми має столичний метрополітен сьогодні, «Хрещатику» розповів начальник підприємства.


— Які завдання КП «Київський метрополітен» вважає пріоритетними на нинішній рік?

— Найголовніше, ми запланували ввести в експлуатацію довгоочікувану ділянку Куренівсько-Червоноармійської лінії від станцій «Либідської» до «Васильківської» з трьома станціями — «Деміївська», «Голосіївська» та «Васильківська». На початку березня запускаємо на Сирецько-Печерську лінію новий потяг російського виробництва. Також запланували придбати 105 вагонів метрополітену, 100 вагонів на умовах фінансового лізингу і 5 вагонів за кредитною угодою з ЄБРР. Окрім цього, для поліпшення організації управління перевізним процесом та роботою пристроїв будемо створювати сучасний єдиний диспетчерський центр метрополітену.


— Наскільки реальними є шанси щодо реалізації задуманого?

— Думаю, заплановане вдасться виконати, принаймні, названі мною заходи, бо насправді у нас набагато змістовніші плани на нинішній рік.


— З якими проблемами столична підземка вступила в новий рік?

— Проблеми залишилися ті самі. Як і в попередні роки низький тариф на проїзд у метрополітені став результатом негативного фінансового стану підприємства в минулому році. А недостатнє фінансування з центрального бюджету та бюджету міста на компенсаційні виплати за безплатний проїзд пільгових категорій громадян додали метрополітену збитковості. Через обмежені фінансові можливості не вдалося у повному обсязі виконати ремонт рухомого складу, придбати комплектуючі, матеріали та запасні частини, а також не вдалося завершити роботи з Комплексної інвестиційної програми технічного розвитку метрополітену в питаннях упровадження нової техніки та передових технологій. Проте конкретним результатом і оцінкою всієї нашої роботи є перевезення пасажирів із високим рівнем надійності та безпеки.


— Що запропонує метрополітен пасажирам у нинішньому році?

— Як відомо, цього року Київському метрополітену виповнюється 50 років. Тож у рамках підготовки до ювілейної дати плануємо виконати низку заходів. Наприклад, зробити капітальний ремонт пересадкового вузла між станціями «Хрещатик» та «Майдан Незалежності» з заміною підлоги на гранітне покриття та модернізацією освітлення [ а где же обещанный траволатор? :roll: ], реконструювати ескалаторні комплекси на станціях «Берестейська» та «Політехнічний інститут», на станції «Лук’янівська» модернізувати мережу освітлення. Плануємо також модернізувати систему інформування пасажирів у 100 вагонах, що даст змогу у збільшених обсягах і якісніше озвучувати потрібну пасажирам інформацію. Напередодні Євро-2012 це дуже актуально, адже нові інформатори у вагонах озвучуватимуть інформацію не лише українською мовою.

Також у нас триває системна робота з поліпшення умов доступу на станції метрополітену особам із обмеженими фізичними можливостями, ми її продовжимо в цьому році.

Хочу наголосити, що всі ці заходи спрямовані на поліпшення умов перебування людей у метрополітені та підвищення культури обслуговування пасажирів.


— Однією з останніх новинок стало надання доступу до мережі Інтернет на території метрополітену. Розкажіть детальніше, хто зможе цією послугою користуватися і що для цього треба?

— Справді, нещодавно Київський метрополітен отримав ліцензію на надання в користування власних каналів електрозв'язку. І ми плануємо надавати таку послугу стороннім організаціям, що функціонують на території метрополітену, а також установам, яким належать банкомати та платіжні термінали. Метою цього сервісу є розширення інформаційних та інших додаткових послуг для пасажирів, які перебувають у метрополітені. Для надання таких послуг у нас є достатня надлишкова кількість портів та ресурс мережі передачі даних, а також потрібний обслуговуючий персонал, система технічного обслуговування і ремонту.


— Як щодо безпечності у метрополітені, чи плануєте якось підвищувати рівень безпеки пасажирів?

— Рівень безпеки руху електропоїздів та ескалаторів, якими перевозять пасажирів у метрополітені, цілком забезпечено. Це обумовлено впровадженням цілої низки відповідних засобів, зокрема, у кожному рухомому складі впроваджена система автоматичного регулювання швидкості руху поїздів, а на ескалаторах — блокувальні пристрої, які не допускають впливу факторів, що могли б вплинути на безпечне перевезення пасажирів.

І хоча метрополітен нині переживає нелегкі часи, бо фінансова криза позначилася і на діяльності нашого підприємства, але ставити під загрозу їхнє життя та здоров’я ніхто не має права. Тому за цих обставин метрополітен був змушений зменшити швидкість потягів, що призвело до незначного збільшення проміжку часу між ними, однак не залишив рухомий склад із сумнівною експлуатаційною надійністю для роботи на лінії.

Працівники метрополітену і надалі робитимуть усе можливе для забезпечення постійної та безаварійної роботи з перевезення пасажирів.


— Київський метрополітен готується відзначити своє 50-річчя. Що змінилося в метрополітені за ці роки?

— Змінилося багато чого. По-перше, кількість станцій. Якщо 6 листопада 1960 року було п’ять станцій, то тепер — 46. А в цьому році, сподіваємося, їх стане 49. По-друге, змінилася кількість працюючих у метрополітені. На час відкриття метрополітену було 900 фахівців, а нині — понад 8 тисяч. По-третє, у 1960 році курсували тривагонні потяги, зараз — п’ятивагонні. До слова, нові лінії метрополітену споруджуватимуть з урахуванням шестивагонних поїздів. У перший рік роботи метрополітену пасажирів перевозили 36 вагонів, а тепер — 669. Тоді у години пік на лінії курсувало 20 пар потягів на годину і інтервал руху між ними був три хвилини, зараз — 38-40 пар потягів на годину з інтервалом руху в півтори хвилини. За цей час було побудовано три електродепо — «Дарниця» у 1965 році, «Оболонь» — у 1988 році, «Харківське» — у 2007 році. Істотно змінилися також пасажироперевезення. У 1960 році ми перевозили у середньому щодня 130 тисяч пасажирів, тепер — 1,5 мільйона. До слова, станом на 1 лютого 2010 року послугами Київського метрополітену за роки його існування скористалися 15,5 мільярда людей. Тобто, якщо рахувати все населення Земної кулі, то, образно кажучи, ми перевезли це населення більш як двічі.
:rtfm: :censored:

Аватара пользователя
tov_tob
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12165
Зарегистрирован: 25 фев 2005, 12:56
Откуда: Город на трех холмах
Контактная информация:

Сообщение tov_tob »

на станції «Лук’янівська» модернізувати мережу освітлення.
Интересно, это значит "убить старые светильники окончательно" или "восстановить старые светильники в ЦЗ"?
Здесь могла быть моя подпись...

ШТИФТ
Крыса рельсовая
Крыса рельсовая
Сообщения: 81
Зарегистрирован: 02 ноя 2005, 11:33

Сообщение ШТИФТ »

Тому за цих обставин метрополітен був змушений зменшити швидкість потягів, що призвело до незначного збільшення проміжку часу між ними
А почему-бы не сказать правду:
- что в депо стоят полтора десятка вагонов разобраных по самое "немогу" и с них снято все что можно еще эксплуатировать...
-Что запчасти переставляют с одного вагона на другой, лишь-бы слепить "пулю" из :censored:
-Что из трех сцепов сцепляют один и "молятся Богу Солнца" чтобы "оно" выехало за ворота...
Працівники метрополітену і надалі робитимуть усе можливе для забезпечення постійної та безаварійної роботи з перевезення пасажирів.
А ничего другого им не остается делать...

Santehnik
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 3013
Зарегистрирован: 29 янв 2007, 16:49
Откуда: Киев

Сообщение Santehnik »

А почему-бы не сказать правду:
- что в депо стоят полтора десятка вагонов разобраных по самое "немогу" и с них снято все что можно еще эксплуатировать...
-Что запчасти переставляют с одного вагона на другой, лишь-бы слепить "пулю" из censored
-Что из трех сцепов сцепляют один и "молятся Богу Солнца" чтобы "оно" выехало за ворота...
Батюшки мои.. Эт что, руководство КПТ добралось до КМ? Или они обмен травой опытом организовали? :)))

Аватара пользователя
Dimon
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 4445
Зарегистрирован: 23 май 2004, 12:10
Откуда: из Киева

Сообщение Dimon »

Штифт прав. Каждый день на СБЛ наблюдаю составы, слепленные с разных вагонов.
Штифт, а номера вагонов можно? Случайно не :
5277, 5275, 5213, 3304, 7196, 5175, 5359, 5413, 5160, 5415, 3649, 5118, стоят? Ведь этих и некоторых других вагонов давно не видно на линии.
Люблю пневматику!

Аватара пользователя
FerrariF1racing
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 4156
Зарегистрирован: 11 май 2006, 17:39
Откуда: Киев, Героев Днепра, Минская

Сообщение FerrariF1racing »

И все опять валят на дешевый проезд....
ККЛ СБЛ СПЛ ПВЛ ЛЛ

Аватара пользователя
Klovsky
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12637
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
Откуда: Localhost sweet home
Контактная информация:

Сообщение Klovsky »

Если мы не можем зажечь свечу, зачем проклинать темноту? Темнота не имеет ушей.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт

Аватара пользователя
Sinoptik
Пом. Админа
Пом. Админа
Сообщения: 11436
Зарегистрирован: 04 апр 2003, 13:34
Откуда: Киев

Сообщение Sinoptik »

Santehnik писал(а):
А почему-бы не сказать правду:
- что в депо стоят полтора десятка вагонов разобраных по самое "немогу" и с них снято все что можно еще эксплуатировать...
-Что запчасти переставляют с одного вагона на другой, лишь-бы слепить "пулю" из censored
-Что из трех сцепов сцепляют один и "молятся Богу Солнца" чтобы "оно" выехало за ворота...
Батюшки мои.. Эт что, руководство КПТ добралось до КМ? Или они обмен травой опытом организовали? :)))
Вот ты, Santehnik, зря смеешься. А на одной из встреч ПМ прямо сказал: жаль, что не успел спросить у Ламбуцкого, как ему удалось снизить зарплату.
Вот какой радетель. Переживает не о том, как поднять з/п, а как снизить.
Или траву хорошую поставляют из КМДА.
ИзображениеС уважением,
Sinoptik

Аватара пользователя
DFAW
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 15017
Зарегистрирован: 09 фев 2005, 19:43
Откуда: Саме велике село в Украине
Контактная информация:

Сообщение DFAW »

Sinoptik - не волнуйся, у вас такая схема не прокатит как в КПТ :)
Я не волшебник, я только учусь. :prof:
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.

ШТИФТ
Крыса рельсовая
Крыса рельсовая
Сообщения: 81
Зарегистрирован: 02 ноя 2005, 11:33

Сообщение ШТИФТ »

Штифт, а номера вагонов можно?
Я думаю от перемены мест номеров вагонов, "сумма" не меняется....
Я описывал картину в ТЧ-2 , не сомневаюсь что в ТЧ-1 тоже самое (или того хуже)

Аватара пользователя
Sinoptik
Пом. Админа
Пом. Админа
Сообщения: 11436
Зарегистрирован: 04 апр 2003, 13:34
Откуда: Киев

Сообщение Sinoptik »

DFAW писал(а):Sinoptik - не волнуйся, у вас такая схема не прокатит как в КПТ :)
Боюсь, что взамен может прокатить "Харьковская схема". :(
ИзображениеС уважением,
Sinoptik

Юрик
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2349
Зарегистрирован: 29 дек 2009, 10:58
Откуда: Харьков

Сообщение Юрик »

Вот-вот, так що готовимся!
Правда одни говорит что у нас одно депо раком стоит, другие что другое - короче непонятно, но ведь дело то вдругом, что оно СТОИТ!
И Может стать второе, а высокие коЛЛЕгИ с Киева могут перенять опыт у НАс

AMY
Памятник
Сообщения: 14316
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 12:07
Откуда: <censored>

Сообщение AMY »

Боюсь, что взамен может прокатить "Харьковская схема".
Ну есть еще и "Тбилисская схема"... Там метро — ООО )
:rtfm: :censored:

Аватара пользователя
Sinoptik
Пом. Админа
Пом. Админа
Сообщения: 11436
Зарегистрирован: 04 апр 2003, 13:34
Откуда: Киев

Сообщение Sinoptik »

Юрик писал(а):... а высокие коллеги из Киева могут перенять опыт у нас
Есть информация, что уже ездили. :(
Offtop: Юрик не пиши "коленвалом".
AMY писал(а):Ну есть еще и "Тбилисская схема"... Там метро — ООО )
Откуда информация? Навскидку подтверждения\сведений об том не нашел. Ссылку дашь?
ИзображениеС уважением,
Sinoptik

Ответить