Рушиться перестроечная пристройка. А здание таки аутентичное от Гретера и Креваника.TANK писал(а):А здание - я не считаю этот советский долгострой памятником, тем более, что он и сам уже рушится.
Реконструкция Шулявского путепровода
Модераторы: dimentiy, Администраторы
- DFAW
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 15002
- Зарегистрирован: 09 фев 2005, 19:43
- Откуда: Саме велике село в Украине
- Контактная информация:
Я не волшебник, я только учусь.
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.
-
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 1775
- Зарегистрирован: 27 окт 2006, 14:04
Шулявський шляхопровід реконструюють вчасно
[ Олена Стульєва | «Хрещатик» 13-04-2010 ]
[ Олена Стульєва | «Хрещатик» 13-04-2010 ]
Міська та районна влада обговорили роботи
Шулявський шляхопровід давно вже нажив недобру славу серед водіїв через постійні затори. Реконструювати його збираються до 2012 року. Підготовлено всі розрахунки і плани. Початок робіт затягується через неприйняття бюджету і, відповідно, невиділені кошти, а також двох автозаправок, які побудовано практично під мостом. Проте міська влада запевняє, що найближчим часом проблему буде розв’язано і роботи на мосту буде завершено в строк.
«Монтаж будівельної техніки в районі Шулявського мосту можна провадити хіба що з вертольотів,— заявив на екстреній нараді голова Солом’янської райадміністрації Іван Сидоров. — Куди, наприклад, ставити кран, якщо там будують заправки?»
У п’ятницю в районі провели екстрене засідання з питання реконструкції мосту. Перешкодою для ведення будівельних робіт стали дві АЗС, що будують практично під мостом. Нещодавно така сама проблема гальмувала будівництво вокзального комплексу на Караваєвих дачах 2 роки.
Як з’ясувалося, не погодивши з районом, дозволи підприємцям видали ще за колишнього мера Олександра Омельченка. Окрім районних служб, дозволу на заправки не бачили також і дорожні служби, зокрема «Київавтодор».
«Якби в нас не було документів, навіть огорожі на місці будівництва не з’явилося б»,— переконує представник замовника АЗС генеральний директор «Росукренерго» Роман Карпенко.
Розв’язати майже конфліктну ситуацію взялася міська влада. «Проект реконструкції Шулявського шляхопроводу було розроблено пізніше, ніж подавали документи на будівництво заправок,— пояснив начальник відділу кадастру Головного управління містобудування і архітектури КМДА Антон Чорний. Але це, за його словами, не означає, що місто не має права вносити корективи. Тим більше в цьому випадку, коли йдеться про стратегічний для столиці об’єкт.
«На цьому етапі будівництво заправок ми призупинимо. І доопрацюємо з замовником документацію так, щоб обидві сторони залишилися задоволеними, а терміни робіт на мосту не зрушувалися»,— підсумував пан Чорний.
За даними району, під час будівництва передбачено відселити 28 приватних господарств. Гострим є питання фінансування проекту. З чотирьох мільйонів гривень, які заплановано на нинішній рік, не виділено поки що ні копійки, через відсутність бюджету. Загальна його вартість, згідно з кошторисом, становить 10 млн грн. Нагадаємо, що Шулявський шляхопровід планують реконструювати до Євро-2012.
Шулявський шляхопровід давно вже нажив недобру славу серед водіїв через постійні затори. Реконструювати його збираються до 2012 року. Підготовлено всі розрахунки і плани. Початок робіт затягується через неприйняття бюджету і, відповідно, невиділені кошти, а також двох автозаправок, які побудовано практично під мостом. Проте міська влада запевняє, що найближчим часом проблему буде розв’язано і роботи на мосту буде завершено в строк.
«Монтаж будівельної техніки в районі Шулявського мосту можна провадити хіба що з вертольотів,— заявив на екстреній нараді голова Солом’янської райадміністрації Іван Сидоров. — Куди, наприклад, ставити кран, якщо там будують заправки?»
У п’ятницю в районі провели екстрене засідання з питання реконструкції мосту. Перешкодою для ведення будівельних робіт стали дві АЗС, що будують практично під мостом. Нещодавно така сама проблема гальмувала будівництво вокзального комплексу на Караваєвих дачах 2 роки.
Як з’ясувалося, не погодивши з районом, дозволи підприємцям видали ще за колишнього мера Олександра Омельченка. Окрім районних служб, дозволу на заправки не бачили також і дорожні служби, зокрема «Київавтодор».
«Якби в нас не було документів, навіть огорожі на місці будівництва не з’явилося б»,— переконує представник замовника АЗС генеральний директор «Росукренерго» Роман Карпенко.
Розв’язати майже конфліктну ситуацію взялася міська влада. «Проект реконструкції Шулявського шляхопроводу було розроблено пізніше, ніж подавали документи на будівництво заправок,— пояснив начальник відділу кадастру Головного управління містобудування і архітектури КМДА Антон Чорний. Але це, за його словами, не означає, що місто не має права вносити корективи. Тим більше в цьому випадку, коли йдеться про стратегічний для столиці об’єкт.
«На цьому етапі будівництво заправок ми призупинимо. І доопрацюємо з замовником документацію так, щоб обидві сторони залишилися задоволеними, а терміни робіт на мосту не зрушувалися»,— підсумував пан Чорний.
За даними району, під час будівництва передбачено відселити 28 приватних господарств. Гострим є питання фінансування проекту. З чотирьох мільйонів гривень, які заплановано на нинішній рік, не виділено поки що ні копійки, через відсутність бюджету. Загальна його вартість, згідно з кошторисом, становить 10 млн грн. Нагадаємо, що Шулявський шляхопровід планують реконструювати до Євро-2012.
Как минимум один ноль в конце цифры потерялся.
Там сметная стоимость 150 млн грн.
И для кого я, спрашивается, файлик выкладывал?
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12495
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Пойдём логическим путём.
Очевидно, что на постройку дополнительных съездов 10 млн. не хватит.
Как раз на реконструкцию только моста и хватает.
А о постройке съездов, подъездов и не говорили в статье, речь шла о другом:
"роботи на мосту буде завершено в строк",
"засідання з питання реконструкції мосту",
"терміни робіт на мосту не зрушувалися".
Конечно, журноламерство никто не отменял, и разницу между мостом и путепроводом тоже.
Но только для отселения 28 объектов надо почти такая же сумма, если не больше. И не факт, что согласятся или заставят.
Вывод: нет денег - нет стульев (с). Мало денег - плохие стулья (или только реконструкция старых).
Очевидно, что на постройку дополнительных съездов 10 млн. не хватит.
Как раз на реконструкцию только моста и хватает.
А о постройке съездов, подъездов и не говорили в статье, речь шла о другом:
"роботи на мосту буде завершено в строк",
"засідання з питання реконструкції мосту",
"терміни робіт на мосту не зрушувалися".
Конечно, журноламерство никто не отменял, и разницу между мостом и путепроводом тоже.
Но только для отселения 28 объектов надо почти такая же сумма, если не больше. И не факт, что согласятся или заставят.
Вывод: нет денег - нет стульев (с). Мало денег - плохие стулья (или только реконструкция старых).
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Пошли!Пойдём логическим путём.
МАФы афроукраинцев Ларьки негров, что-ли? Тогда точно не хватит. Может это только первый взнос отката позвучили?під час будівництва передбачено відселити 28 приватних господарств
Как тут у вас всё запущеноЗ чотирьох мільйонів гривень, які заплановано на нинішній рік, не виділено поки що ні копійки, через відсутність бюджету.
Нет ручек — нет конфеток (ц)Вывод: нет денег - нет стульев (с).
Это уже будет не завязка, не развязка, а кульминация, или по-английски -- climax.AMY писал(а):за сколько лет построят развязку
А её таки уже решили начинать строить?
Вон метро на Трою уже почти 20 лет всё собираются начать, да никак... А ты про какую-то завязку
Когда зайца ловит один человек, он в лучшем случае поймает зайца. Когда же в охоту на зайца выходит толпа народу, они почти наверняка поймают дракона.