Ну пусть товарищ Че тоже раскошелится. 50/50 по-моему вполне справедливая пропорция.А 400 млн пмсм на завершение не хватит.
Продолжение ККЛ (Демиевская-Васильковская)
Модераторы: dimentiy, Администраторы
- minkovk
- Начальник депо
- Сообщения: 1004
- Зарегистрирован: 25 май 2007, 21:34
- Откуда: Киев Васильковская 2
Вот если бы метрострой платил за каждый день просрочки аренды стройплощади, то и работа сразу же нашлась бы.Incanter писал(а):На Голосеевской сейчас особо и не надо ничего делать, кроме профилактической откачки подземных вод. А вот на Васильковской надобно как следует чухаться, чтобы до зимы соорудить хотя бы оборотные тупики.
Закатали бы площадь в асфальт и заборы сняли бы год назад.
Лучшее-враг хорошего
Аппетиты ПМ, увы, редко расходятся с делом. Подобно газу, он всегда "осваивает" все доступное ему финансовое пространство.AMY писал(а): А 400 млн пмсм на завершение не хватит. Там вдвое больше аппетиты были. Разве что кое-кому придется поумерить оные
Если обратиться к примеру Москвы, то там соотношение не в пользу федерального центра, кажется, еще больше, чем предложенное тобой. Конечно, бюджеты и размах сети подземки несопоставимы. Ну так у нас издавна любят сравнивать несравнимоеBomberman писал(а):Ну пусть товарищ Че тоже раскошелится. 50/50 по-моему вполне справедливая пропорция.

Когда зайца ловит один человек, он в лучшем случае поймает зайца. Когда же в охоту на зайца выходит толпа народу, они почти наверняка поймают дракона.
Я писал(а):А 400 млн пмсм на завершение не хватит. Там вдвое больше аппетиты были. Разве что кое-кому придется поумерить оные
Аппетиты умерять — не наш метод.
Вторые 400 млн — кредиты под госгарантии. При условии, что 31 декабря люди уже будут ездить [на новом участке]. © Азаров, 24/04/2010
ТРК «Киев»: «Новости. Еженедельник» ( 24.4.2010 21:00 )
5:45 — 6:45


Прем’єр-міністр України Микола Азаров відвідав станцію «Деміївська»
[ Офіційний сайт КП «Київський метрополітен» | 26-04-2010, 10:05 ]

[ Офіційний сайт КП «Київський метрополітен» | 26-04-2010, 10:05 ]
24 квітня 2010 року під час робочої поїздки прем’єр-міністр України Микола Азаров проінспектував хід будівництва транспортної розв’язки на Московській площі та трьох станцій метро «Деміївська», «Голосіївська» та «Васильківська» на Куренівсько-Червоноармійської лінії.
Презентуючи станцію «Деміївська», голова правління ВАТ «Київметробуд» Володимир Петренко зазначив, що «Деміївска» — перша у складі трьох станцій одного пускового комплексу, довжина дільниці складає 3,7 км. Дільниця побудована в заплаві річки Либідь в складних геологічних умовах. Траса пролягає по Голосіївському проспекту і Васильківській вулиці біля житлових будинків. «На сьогоднішній день готовність трьох станцій різна: «Деміївська» — орієнтовно 95-97%, у т.ч. — побудована тягова підстанція, змонтовано частину устаткування; «Голосіївська» — менш готова, але конструкції побудовані, залишилося виконати оздоблювальні та монтажні роботи; «Васильківська» — готовність станції приблизно 80%, почалися оздоблювальні роботи. Для того, щоб завершити роботи зі спорудження дільниці метрополітену від станції «Либідська» до станції «Васильківська» із оборотними тупиками, потрібно 800 млн. грн. За умови їх отримання, Київметробуд може здати станції вже цього року» — наголосив В. Петренко.
Прем’єр-міністр України Микола Азаров висловився за послідовне введення трьох станцій, оскільки реально виділити 800 млн. грн. у цьому році Кабінет Міністрів не зможе. Однак аргументи очільника Київметробуду стосовно доцільності введення усіх станцій одночасно переважили. На бік київметробудівців став перший заступник голови Київської міської державної адміністрації Анатолій Голубченко, який запропонував взяти кредит і добудувати станції, оскільки, на його думку, «ці станції кожного місяця потребують багато коштів на їх утримання, на охорону, на відкачування води, тому правильніше буде їх якнайшвидше здати в експлуатацію».
Ці аргументи виявилися переконливими і Микола Азаров запевнив: «400 млн. грн. я вам гарантую, що ми дамо сюди такий ресурс, і давайте подумаємо, щоб ще 400 млн. грн. додати через державні гарантії. Але за умови, що 31 грудня люди вже їхатимуть. Домовилися? Так! Нам зараз дуже важко знайти ці гроші, але ми знайдемо, річ у тому, що заморожені гроші коштують набагато дорожче, ніж ті, які працюють. І потім: важливість цієї ділянки дуже серйозна!».
Таке рішення прем’єр-міністра України надихнуло присутніх заговорити про подальші плани щодо розвитку столичної підземки. Начальник Київського метрополітену Петро Мірошников висловився за продовження спорудження Куренівсько-Червоноармійської лінії у бік житлового масиву Теремки. «Якщо говорити про найближчу перспективу, то, з урахуванням того, що на цій дільниці знаходиться техніка, було б доцільно продовжувати будівництво без зупинки до Одеської площі і здати станції «Виставковий центр», «Іподром», «Одеська площа». Зараз нам необхідно 15 млн. грн. на проектні роботи. Якщо ми не профінансуємо проект, то зупинимося і закінчимо будівництво на цій лінії» — сказав керівник метрополітену. Анатолій Голубченко поручився, що проект будівництва трьох станцій до Одеської площі буде виконано за кошти місцевого бюджету.
Підбиваючи підсумки цієї важливої як для Київметробуду, так і для всіх киян, наради, прем’єр-міністр України Микола Азаров наголосив на тому, що досягнуто домовленості «і по проекту, і по коштах».
Презентуючи станцію «Деміївська», голова правління ВАТ «Київметробуд» Володимир Петренко зазначив, що «Деміївска» — перша у складі трьох станцій одного пускового комплексу, довжина дільниці складає 3,7 км. Дільниця побудована в заплаві річки Либідь в складних геологічних умовах. Траса пролягає по Голосіївському проспекту і Васильківській вулиці біля житлових будинків. «На сьогоднішній день готовність трьох станцій різна: «Деміївська» — орієнтовно 95-97%, у т.ч. — побудована тягова підстанція, змонтовано частину устаткування; «Голосіївська» — менш готова, але конструкції побудовані, залишилося виконати оздоблювальні та монтажні роботи; «Васильківська» — готовність станції приблизно 80%, почалися оздоблювальні роботи. Для того, щоб завершити роботи зі спорудження дільниці метрополітену від станції «Либідська» до станції «Васильківська» із оборотними тупиками, потрібно 800 млн. грн. За умови їх отримання, Київметробуд може здати станції вже цього року» — наголосив В. Петренко.
Прем’єр-міністр України Микола Азаров висловився за послідовне введення трьох станцій, оскільки реально виділити 800 млн. грн. у цьому році Кабінет Міністрів не зможе. Однак аргументи очільника Київметробуду стосовно доцільності введення усіх станцій одночасно переважили. На бік київметробудівців став перший заступник голови Київської міської державної адміністрації Анатолій Голубченко, який запропонував взяти кредит і добудувати станції, оскільки, на його думку, «ці станції кожного місяця потребують багато коштів на їх утримання, на охорону, на відкачування води, тому правильніше буде їх якнайшвидше здати в експлуатацію».
Ці аргументи виявилися переконливими і Микола Азаров запевнив: «400 млн. грн. я вам гарантую, що ми дамо сюди такий ресурс, і давайте подумаємо, щоб ще 400 млн. грн. додати через державні гарантії. Але за умови, що 31 грудня люди вже їхатимуть. Домовилися? Так! Нам зараз дуже важко знайти ці гроші, але ми знайдемо, річ у тому, що заморожені гроші коштують набагато дорожче, ніж ті, які працюють. І потім: важливість цієї ділянки дуже серйозна!».
Таке рішення прем’єр-міністра України надихнуло присутніх заговорити про подальші плани щодо розвитку столичної підземки. Начальник Київського метрополітену Петро Мірошников висловився за продовження спорудження Куренівсько-Червоноармійської лінії у бік житлового масиву Теремки. «Якщо говорити про найближчу перспективу, то, з урахуванням того, що на цій дільниці знаходиться техніка, було б доцільно продовжувати будівництво без зупинки до Одеської площі і здати станції «Виставковий центр», «Іподром», «Одеська площа». Зараз нам необхідно 15 млн. грн. на проектні роботи. Якщо ми не профінансуємо проект, то зупинимося і закінчимо будівництво на цій лінії» — сказав керівник метрополітену. Анатолій Голубченко поручився, що проект будівництва трьох станцій до Одеської площі буде виконано за кошти місцевого бюджету.
Підбиваючи підсумки цієї важливої як для Київметробуду, так і для всіх киян, наради, прем’єр-міністр України Микола Азаров наголосив на тому, що досягнуто домовленості «і по проекту, і по коштах».







на донецкого гопника. которым, в сущности, и является...Dream_On писал(а):http://i065.radikal.ru/1004/02/82f0ecff014e.jpg
тут Азаров на пролетария какого-то похож...
- DFAW
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 15017
- Зарегистрирован: 09 фев 2005, 19:43
- Откуда: Саме велике село в Украине
- Контактная информация:
minkovk - +1, стройплощадка сейчас используется исключительно для того что бы показать что здеся метро не достроено.
Вообще, учитывая что газ у нас теперь подешевел - думаю всё будет нормально, деньги найдутся и метро сдадут.
Вообще, учитывая что газ у нас теперь подешевел - думаю всё будет нормально, деньги найдутся и метро сдадут.
Я не волшебник, я только учусь. 
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.

Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.
- Orest Demiyivskiy
- Крыса рельсовая
- Сообщения: 56
- Зарегистрирован: 11 авг 2009, 09:41
Предприятия у нас значит налогов уже не платят?Orest Demiyivskiy писал(а):DFAW у вас газ может и подешевел, а у населения Украины нет и скорее всего в ближайшем будущем подорожает.
Метро строится только за деньги налогоплательщиков, а не за счет тех для кого газ подешевел.
...до 29 ноября 2010 - не было ни единого разрыва!