Дарницкий вокзал и новая станция

Модераторы: dimentiy, Администраторы

Аватара пользователя
Vadim
Админ
Админ
Сообщения: 3857
Зарегистрирован: 04 апр 2003, 13:34
Откуда: Kiev
Контактная информация:

Сообщение Vadim »

Да єто пешеходный переход под путями. Раньше был мост, теперь ему делают замену.
Злой админ
Chris De Burgh - Moonlight & Vodka

Аватара пользователя
Bomberman
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2483
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 15:54
Откуда: Kyiv / Toronto

Сообщение Bomberman »

Chub писал(а):Тут лежать фотки вокзалу. Якість далеко не найкраща,але що маємо, те маємо.
Чи видно там заготовку станції метро, яку там обіцяли зробити?
Не тратьте, куме, сили, спускайтеся на дно

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5935
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харків

Сообщение euhome »

Площі Дарницького вокзалу частково перепрофілюють на розважально-побутові заклади

Сьогодні Київський міський голова Олександр ОМЕЛЬЧЕНКО разом із представниками „Укрзалізниці” ознайомився з ходом будівництва Дарницького залізничного вокзалу.
„На сьогодні інженерно-будівельні роботи на Дарницькому залізничному вокзалі в комплексі зі станцією метрополітену йдуть добре”, – підкреслив Олександр ОМЕЛЬЧЕНКО. За його словами, це дасть можливість закільцювати Печерську та Броварську лінії: від станції метро „Бориспільська”, яку введуть в експлуатацію в цьому році, через Червоний Хутір з виходом на Дарницький вокзал лінію метро проведуть до станції „Лівобережна”. „У цьому питанні ми не тільки підтримуємо Південно-західну залізницю, а й будемо спільно розвивати цей важливий для міста проект. Щодо комплексу робіт по автомобільно-залізничному шляхопроводу, то сьогодні ми не можемо його розглянути, бо він десь на півроку відстає від тих графіків, які були погоджені на 2004 рік”, – вважає міський голова.
Крім того, за словами начальника Південно-західної залізниці Олексія КРИВОПІШИНА, планується дещо перепрофілювати, залишивши необхідну площу безпосередньо для вокзалу, занадто великі заплановані площі на культурно-розважальні заклади: кінотеатр, готель, спортивний центр, зали для переговорів тощо, тим більше що є й інвестори.
Олександр ОМЕЛЬЧЕНКО вважає, що це чудова пропозиція щодо залучення інвесторів, які зацікавлені, щоб цей комплекс був не лише промисловим, тобто тільки вокзалом, а й торгово-побутово-розважальним центром, який вкрай потрібен на Лівому березі.

Київ-прес-інформ

Аватара пользователя
Egor
Начальник депо
Начальник депо
Сообщения: 1109
Зарегистрирован: 04 апр 2003, 13:34
Откуда: Киев
Контактная информация:

Сообщение Egor »

ПРО ООО и растраты, к нему прицепится не к чему. НЕ потому-что он супер герой, просто он не планировал избераться на самом-то деле.
А с Кирпой и его потоками в сторону Едыногокандыдата,все совсем не так. УЗ барал кредит у ЕБРР в 2 млрд (тту боюсь соврать с цифрой)... возвращать его особо нечем. ЖДАМ - вообще утопия, (по словам Ялового и Ко).
Хочу нового Метро

Аватара пользователя
Egor
Начальник депо
Начальник депо
Сообщения: 1109
Зарегистрирован: 04 апр 2003, 13:34
Откуда: Киев
Контактная информация:

Сообщение Egor »

А о ДАрницком вокзале... Сасаныч планирует кольцевую линию метрополитена строить - Бориспольско-Даринцкую!
Хочу нового Метро

Chub
Механик
Механик
Сообщения: 279
Зарегистрирован: 22 июл 2004, 01:11
Откуда: Київ

Сообщение Chub »

Чи видно там заготовку станції метро, яку там обіцяли зробити?
Нема її там і близько . Можливо щось буде зліва від вокзалу (якщо дивитись, стоячи на Привокзальній), за низьким парканом, там пустир чималий і все перерито. Але поки що нема й натяків на метро.

To euhome: Дякую за роз'яснення щодо моєї ссилки.
Последний раз редактировалось Chub 29 янв 2005, 02:23, всего редактировалось 8 раз.

Аватара пользователя
Dip
Механик
Механик
Сообщения: 238
Зарегистрирован: 04 апр 2003, 13:34
Откуда: Киев

Сообщение Dip »

Дарницький вокзал стане ще й побутово-розважальним центром



Райдужні плани на кшталт „найбільшого” і „найуніверсальнішого” проекту будівництва Дарницького вокзалу разом із новим автомобільно-залізничним мостом через Дніпро, якими втішало киян Мінтрансу (до речі, обіцяючи, що вокзал зведуть ледь не до 2005 року), потроху перестають бути настільки близькими і осяжними. Звісно, суть проекту залишається незмінною, проте він уже перестав розглядатися комплексно і в настільки близькій перспективі. Щоправда ситуація з вокзалом втішає набагато більше, аніж з мостом: на сьогодні вже завершено зведення нульового циклу залізничного комплексу, обсяг освоєних коштів складає близько 80 мільйонів гривень, а до кінця 2005 року зведуть вже три чверті комплексу.
Хоча про строки здачі новобудови поки що не йдеться: як зазначив начальник Південно-західної залізниці Олексій КРИВОПІШИН, вокзал будуватимуть не поспіхом до якоїсь дати, а протягом того часу, який потрібен на технологічне дотримання такого будівництва, тобто 1,5-2 роки. Планується, що пропускна спроможність вокзалу сягатиме 30 тисяч пасажирів на добу, адже і зараз Дарницький вузол щодня обслуговує 10-15 тисяч пасажирів приміських електропоїздів. У майбутньому ж увесь цикл „зав’яжуть” так, аби створити киянам додаткові зручності – створення міської електрички, що об’єднає Північне кільце з обома залізничними вокзалами, з виходами на Ніжинський, Фастівський, Тетерівський та Яготинський напрямки. Під час будівництва буде переглянуто й технологію дальніх напрямків, тобто поїзда повинні зупинятися на обох вокзалах незалежно від східного чи західного напрямку руху.
Під час зустрічі Київського міського голови Олександра ОМЕЛЬЧЕНКА із представниками „Укрзалізниці” безпосередньо на будівельному майданчику Дарницького вокзалу мер зазначив, що „інженерно-будівельні роботи на Дарницькому залізничному вокзалі в комплексі зі станцією метрополітену йдуть добре”. За його словами, це дасть можливість закільцювати Печерську та Броварську лінії: від станції метро „Бориспільська”, яку введуть в експлуатацію в цьому році, через „Червоний Хутір” з виходом на Дарницький вокзал лінію метро проведуть до станції „Лівобережна”. „У цьому питанні ми не тільки підтримуємо Південно-західну залізницю, а й будемо спільно розвивати цей важливий для міста проект. Щодо комплексу робіт по автомобільно-залізничному шляхопроводу, то сьогодні ми не можемо його розглянути, бо він десь на півроку відстає від тих графіків, які були погоджені на 2004 рік”, – вважає міський голова.
Отож питання стосовно проекту будівництва мосту через Дніпро Олександр ОМЕЛЬЧЕНКО обговорюватиме з керівництвом „Укрзалізниці”, підрядниками та інвесторами на наступному тижні. Причому, оскільки контроль за використанням коштів на зведення мосту „не належить до обов’язків мерії”, то всі питання вирішуватимуться на рівні Мінтрансу.
Тим часом Олексій КРИВОПІШИН запропонував дещо перепрофілювати площі вокзалу за рахунок скорочення площ, призначених безпосередньо для вокзалу, і створення на його території розважально-ділових і побутових закладів: кінотеатру, готелю, спортивного центру, ресторанів, залів для переговорів тощо, тим більше що є вітчизняні інвестори, обсяги пропозицій від яких уже на сьогодні сягають 50 мільйонів доларів.
Олександр ОМЕЛЬЧЕНКО вважає, що пропозиція стосовно залучення інвесторів, які зацікавлені, щоб цей комплекс був не лише промисловим, тобто тільки вокзалом, а й торгово-побутово-розважальним центром, який вкрай потрібен на Лівому березі, чудова.
Зрештою комплекс питань, пов’язаних із Дарницьким вокзалом, включно з Дарницько-Бориспільською закільцьованою лінією метро, вирішено винести на обговорення одного з найближчих засідань містобудівної ради.


Наталія ІВАНЕНЧУК, Київ-прес-інформ

http://pressinform.kiev.ua/read/8833.html
Человеческая жизнь похожа на коробку спичек. Обращаться с ней серьезно - смешно. Обращаться несерьезно - опасно.

Аватара пользователя
Bomberman
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2483
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 15:54
Откуда: Kyiv / Toronto

Сообщение Bomberman »

http://www.kievtv.com.ua/modules.php?na ... ews_id=791
Н О В И Н И

Дарницький вокзал буде більшим за центральний.
Незважаючи на негоду Київ будівельний роботу не припиняє.
Дарницький вокзал, якщо треба будуватимуть не півроку, а рік чи навіть півтора – таку заяву зробив начальник Південно-Західної залізниці Олексій Кривопишин. Нині будівництво Дарницького вокзалу та мостового переходу розглядаються як два окремих об’єкти, бо спорудження останнього на півроку відстає від планів . Київський міський голова Олександр Омельченка особисто оглянув хід будівництва вокзалу.
За словами залізничників на сьогодні зведено нульовий рівень Дарницького вокзалу, роботи ідуть у дві зміни, фінансується об’єкт стабільно: всього будівельники освоїли 80 мільйонів гривень. Як зазначив начальник Південно-Західної залізниці, Дарницький вокзал буде масштабнішим ніж центральний, тому на вільних площах планують звести торговий або готельний комплекс, кажуть уже знайшли й вітчизняного інвестора, який готовий викласти 50 мільйонів доларів.
Проект передбачає спорудження автотунелю під залізницею який з’єднає вулиці Бориспільську та Празьку, а також станцію метрополітену. Від Червоного хутора метро ппланують прокласти до Дарницького вокзалу, далі до станції Лівобережна і потім на Троєщину. Це буде нова гілка метро, що дозволить з’єднати Сирецько-Печерську і Святошино-Броварську лінії.
Як запевняють залізничники головне для них – завершити будівництво вокзалу, аби можна було нормально сформувати розклад руху приміських електричок і запустити так звану міську електричку, але в той же час приурочувати відкриття вокзалу до державних свят і поспішати з відкриттям не будуть.
Що ж до будівництва мосту, то цей проект міський голова поки залишив без розгляду.
За словами Олександра Омельченка наступного четверга у нього запланована зустріч з керівництвом Укрзалізниці, на ній і узгодять всі деталі будівнитцва і мосту і вокзалу. На сьогодні ясно одне: ці два об’єкти відтепер курирує міський голова.
--------------------------------------
Скорее всего, под "Дарницко-Бориспольской линией" имеется ввиду измененная Приднепровская линия, которая от Левобережной пойдет к вокзалу и Красному Хутору вместо Позняков.
Не тратьте, куме, сили, спускайтеся на дно

Аватара пользователя
Муркенштейн
Пом. Админа
Пом. Админа
Сообщения: 1811
Зарегистрирован: 14 окт 2004, 13:45
Откуда: Linz

Сообщение Муркенштейн »

Bomberman писал(а):Скорее всего, под "Дарницко-Бориспольской линией" имеется ввиду измененная Приднепровская линия, которая от Левобережной пойдет к вокзалу и Красному Хутору вместо Позняков.
А что, КХ тогда будет крупным пересадочным узлом? :twisted: В лесу?? :shock: :shock: Уж лучше тогда после вокзала пустить-таки линию к Познякам...
Chance favors the prepared mind
Я живу в палатке

Аватара пользователя
Bomberman
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2483
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 15:54
Откуда: Kyiv / Toronto

Сообщение Bomberman »

Муркенштейн писал(а):А что, КХ тогда будет крупным пересадочным узлом? :twisted: В лесу??
Из статьи я понял именно так. А какая разница, собственно говоря?
Муркенштейн писал(а):Уж лучше тогда после вокзала пустить-таки линию к Познякам...
В принципе да. Но и так сойдет, ИМХО.
Не тратьте, куме, сили, спускайтеся на дно

plum
Путеец
Путеец
Сообщения: 174
Зарегистрирован: 22 апр 2004, 20:59
Откуда: Kiev

Сообщение plum »

Bomberman писал(а):
Муркенштейн писал(а):Уж лучше тогда после вокзала пустить-таки линию к Познякам...
В принципе да. Но и так сойдет, ИМХО.
так - будет очень долго. метро довольно медленно ездит по прямой, а уж если кругами...
шансов что кто-то поедет с Дарницы в город через СПЛ приравняют нулю.

Аватара пользователя
Муркенштейн
Пом. Админа
Пом. Админа
Сообщения: 1811
Зарегистрирован: 14 окт 2004, 13:45
Откуда: Linz

Сообщение Муркенштейн »

А теперь это всё нужно объяснить проектировщикам :twisted:.
Chance favors the prepared mind
Я живу в палатке

Аватара пользователя
sashman
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 7031
Зарегистрирован: 08 сен 2004, 21:05
Откуда: оттуда.
Контактная информация:

Сообщение sashman »

Муркенштейн писал(а):А что, КХ тогда будет крупным пересадочным узлом? :twisted: В лесу?? :shock: :shock:
А что если со временем лес вырубят (:cry:) и построят на его месте жилмасив? Тогда КХ будет весьма "в тему".
Океания всегда воевала с Ост-Азией

Chub
Механик
Механик
Сообщения: 279
Зарегистрирован: 22 июл 2004, 01:11
Откуда: Київ

Сообщение Chub »

Ще в листопаді у новинах по "Києву" казали, що так воно і буде. Станцію і масив планують зводити не зовсім в лісі, а на вулиці Бориспільській. Там є якийсь мікрорайон, його розбудують, а потім "підтягнуть" туди метро. "Червоний Хутір" може і буде "в тему", але пересадочний вузол на тій станції - аж ніяк. З таким же успіхом можна будувати СПЛ до Борисполя, і туди ж вести Придніпровську лінію.

Аватара пользователя
Opex
Механик
Механик
Сообщения: 273
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 15:04
Откуда: Киев

Сообщение Opex »

А разве жители Дарницы не повторяют этот путь сейчас, но по поверхности? На А45 до м. Дарница - потом - в центр. Ну, или через м. Харьковская.

Ответить