Зачем открывать к выборам, если в Киеве их не будет?Incanter писал(а):Пока рано судить, но все же кажется, что по крайней мере Сырец и Борщагу к местным выборам откроют. А вот сколько вся эта конструкция проживет, - сие есть неведомо. См. Львов. ЮВТ торжественно открыла 7 новых станций 1 декабря, а уже 15 июня проект был похоронен.
Городские электрички
Модераторы: dimentiy, Администраторы
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12651
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Только в райсоветы будут, 31.10.10.
Сейчас вот даже большой PR-проект властей - скоростной трамвай намечают открыть к 06.11.10 - т.е .только после Хэллоуина, так что ничего не понятно со сроками по ГЭ.
Хотя могут потом хвастаться, что сдали досрочно, до конца октября.
Сейчас вот даже большой PR-проект властей - скоростной трамвай намечают открыть к 06.11.10 - т.е .только после Хэллоуина, так что ничего не понятно со сроками по ГЭ.
Хотя могут потом хвастаться, что сдали досрочно, до конца октября.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Сейчас вот даже большой PR-проект властей - скоростной трамвай намечают открыть к 06.11.10 - т.е .только после Хэллоуина, так что ничего не понятно со сроками по ГЭ.
Хотя могут потом хвастаться, что сдали досрочно, до конца октября
Уже на довыборов перехотелось.
А с электричкой ведь еще проще, нужно всего-навсего добавить подвижного состава и кондукторов на действующую линию, даже строить ничего не надо. Нажимай да дуй! Но это ж не пафосно



У поточному році планується відкриття нових зупинкових платформ міської електрички
[ «Хрещатик» | 26-07-2010 16:50 ]
[ «Хрещатик» | 26-07-2010 16:50 ]
За інформацією комунального підприємства «Київпастранс», у поточному році планується ввести в експлуатацію зупинкові платформи наступної черги міської електрички – «Сирець» та «Борщагівська». До кінця 2010 року заплановано також відкрити рух на перегоні між зупинковою платформою (з.п.) «Борщагівська» та з’єднати два масиви – Вигурівщина-Троєщина та Борщагівка. Наступні об’єкти, які будуть реконструйовані, – це з.п. «Вишгородська» та з.п. «Рубежівська». Повідомляє прес-служба КМДА.
На черзі – будівництво 10-12 платформ, якими буде завершене Північне півкільце, що проходить на відстані 4-8 км від центру міста та має довжину 29,7 км і налічує 14 зупинкових пунктів. Середня довжина перегону складе 2,1 км.
Як повідомили в комунальному підприємстві «Київпастранс», пасажиропотік у напрямку «Троєщина» – «Київ-Петрівка» наразі складає понад 134 тисяч пасажирів на місяць та має тенденцію до щомісячного зростання на 10%. Очікується, що після введення в експлуатацію у 2010 році тимчасової трамвайної лінії від проспекту Ватутіна до додаткової залізничної платформи «Троєщина-2», пасажиропотік помітно збільшиться. Будівництво названої трамвайної лінії планується розпочати у поточному році. Завдяки реалізації даного проекту мешканці майже всіх мікрорайонів житлового масиву «Вигурівщина-Троєщина» зможуть без перешкод добиратися до залізничної платформи «Троєщина-2».
Окрім того, до 2012 року планується завершити будівництво Південного кільця міської електрички і тим самим поліпшити інфраструктуру пасажирських перевезень з Лівого берега на Правий та зняти навантаження з доріг та мостів, які з’єднують береги столиці.
Нагадаємо, у 2009 році в експлуатацію була введена перша черга міської електрички. В рамках запуску електрички було реконструйовано зупинкову платформу «Троєщина» («Городня») і залізничну станцію «Київ-Петрівка» та відкрито рух електрички між названими пунктами.
На черзі – будівництво 10-12 платформ, якими буде завершене Північне півкільце, що проходить на відстані 4-8 км від центру міста та має довжину 29,7 км і налічує 14 зупинкових пунктів. Середня довжина перегону складе 2,1 км.
Як повідомили в комунальному підприємстві «Київпастранс», пасажиропотік у напрямку «Троєщина» – «Київ-Петрівка» наразі складає понад 134 тисяч пасажирів на місяць та має тенденцію до щомісячного зростання на 10%. Очікується, що після введення в експлуатацію у 2010 році тимчасової трамвайної лінії від проспекту Ватутіна до додаткової залізничної платформи «Троєщина-2», пасажиропотік помітно збільшиться. Будівництво названої трамвайної лінії планується розпочати у поточному році. Завдяки реалізації даного проекту мешканці майже всіх мікрорайонів житлового масиву «Вигурівщина-Троєщина» зможуть без перешкод добиратися до залізничної платформи «Троєщина-2».
Окрім того, до 2012 року планується завершити будівництво Південного кільця міської електрички і тим самим поліпшити інфраструктуру пасажирських перевезень з Лівого берега на Правий та зняти навантаження з доріг та мостів, які з’єднують береги столиці.
Нагадаємо, у 2009 році в експлуатацію була введена перша черга міської електрички. В рамках запуску електрички було реконструйовано зупинкову платформу «Троєщина» («Городня») і залізничну станцію «Київ-Петрівка» та відкрито рух електрички між названими пунктами.


-
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 1775
- Зарегистрирован: 27 окт 2006, 14:04
По рейках в обхід заторів
[ Віталій Курінний | «Хрещатик» 30-07-2010 ].
[ Віталій Курінний | «Хрещатик» 30-07-2010 ].
Нинішнього року в столиці заплановано значно подовжити маршрути внутрішніх залізничних пасажироперевезень
До Євро-2012 у столиці планують завершити будівництво Південного кільця міської електрички і тим самим поліпшити інфраструктуру пасажирських перевезень із Лівого берега на Правий. Нинішнього року передбачено ввести в експлуатацію зупинкові платформи «Сирець» і «Борщагівська» та організувати підвезення пасажирів до платформ громадським транспортом. Наразі потяги курсують із Петрівки в напрямку житлового масиву Троєщина, щомісяця перевозячи на цьому маршруті понад 134 тис. пасажирів.
Нинішнього року в столиці планується продовжити роботи з будівництва нових станцій міської електрички. Зокрема передбачено ввести в експлуатацію зупинкові платформи наступної черги — «Сирець» і «Борщагівська». Про це повідомили в КП «Київпастранс», який є замовником виконання робіт. Окрім цього, вже до кінця 2010 року заплановано відкрити рух на перегоні між зупинковою платформою «Борщагівська» та з’єднати два масиви — Вигурівщина-Троєщина і Борщагівка. Наступні об’єкти, які реконструюють,— це зупинкові платформи «Вишгородська» і «Рубежівська». На черзі також і будівництво 10-12 платформ, якими завершать Північне півкільце, що проходить на відстані 4-8 км від центру міста і має довжину 29,7 км, а також налічує 14 зупинкових пунктів. Середня довжина перегону становить 2,1 км.
Як повідомили в «Київпастрансі», пасажиропотік у напрямку «Троєщина» — «Київ-Петрівка» наразі становить понад 134 тисячі пасажирів щомісяця та має тенденцію до щомісячного зростання на 10 відсотків. Очікується, що після введення в експлуатацію нинішнього року тимчасової трамвайної лінії від проспекту Ватутіна до додаткової залізничної платформи «Троєщина-2», пасажиропотік помітно збільшиться. Будівництво ж цієї трамвайної лінії планують розпочати в нинішньому році. Завдяки реалізації цього проекту, мешканці майже всіх мікрорайонів житлового масиву Вигурівщина-Троєщина зможуть без перешкод добиратися до залізничної платформи «Троєщина-2».
Окрім того, до початку в Києві Євро-2012 планується завершити будівництво Південного кільця міської електрички і тим самим поліпшити інфраструктуру пасажирських перевезень із Лівого берега на Правий і зняти навантаження з доріг і мостів, які з’єднують обидва береги столиці.
Як розповів учора «Хрещатику» заступник генерального директора КП «Київпастранс» Сергій Литвинов, уже сьогодні розробляють схему руху транспорту, яка забезпечить підвезення пасажирів до нових зупинкових платформ «Сирець» і «Борщагівська». «Як то вже організовано на Троєщині, — зазначив він. — Тільки, якщо там кияни можуть скористатися трьома автобусними маршрутами, то на Сирці та Борщагівці курсуватимуть кілька тролейбусних, автобусних маршрутів і таксобуси. Йдеться також про можливість запровадження спеціальних рейсів».
Нагадаємо, що торік в експлуатацію було введено першу чергу міської електрички. В рамках запуску нового виду пасажирських перевезень було реконструйовано зупинкову платформу «Троєщина» («Городня») і залізничну станцію «Київ-Петрівка» й відкрито рух електрички між цими пунктами.
До Євро-2012 у столиці планують завершити будівництво Південного кільця міської електрички і тим самим поліпшити інфраструктуру пасажирських перевезень із Лівого берега на Правий. Нинішнього року передбачено ввести в експлуатацію зупинкові платформи «Сирець» і «Борщагівська» та організувати підвезення пасажирів до платформ громадським транспортом. Наразі потяги курсують із Петрівки в напрямку житлового масиву Троєщина, щомісяця перевозячи на цьому маршруті понад 134 тис. пасажирів.
Нинішнього року в столиці планується продовжити роботи з будівництва нових станцій міської електрички. Зокрема передбачено ввести в експлуатацію зупинкові платформи наступної черги — «Сирець» і «Борщагівська». Про це повідомили в КП «Київпастранс», який є замовником виконання робіт. Окрім цього, вже до кінця 2010 року заплановано відкрити рух на перегоні між зупинковою платформою «Борщагівська» та з’єднати два масиви — Вигурівщина-Троєщина і Борщагівка. Наступні об’єкти, які реконструюють,— це зупинкові платформи «Вишгородська» і «Рубежівська». На черзі також і будівництво 10-12 платформ, якими завершать Північне півкільце, що проходить на відстані 4-8 км від центру міста і має довжину 29,7 км, а також налічує 14 зупинкових пунктів. Середня довжина перегону становить 2,1 км.
Як повідомили в «Київпастрансі», пасажиропотік у напрямку «Троєщина» — «Київ-Петрівка» наразі становить понад 134 тисячі пасажирів щомісяця та має тенденцію до щомісячного зростання на 10 відсотків. Очікується, що після введення в експлуатацію нинішнього року тимчасової трамвайної лінії від проспекту Ватутіна до додаткової залізничної платформи «Троєщина-2», пасажиропотік помітно збільшиться. Будівництво ж цієї трамвайної лінії планують розпочати в нинішньому році. Завдяки реалізації цього проекту, мешканці майже всіх мікрорайонів житлового масиву Вигурівщина-Троєщина зможуть без перешкод добиратися до залізничної платформи «Троєщина-2».
Окрім того, до початку в Києві Євро-2012 планується завершити будівництво Південного кільця міської електрички і тим самим поліпшити інфраструктуру пасажирських перевезень із Лівого берега на Правий і зняти навантаження з доріг і мостів, які з’єднують обидва береги столиці.
Як розповів учора «Хрещатику» заступник генерального директора КП «Київпастранс» Сергій Литвинов, уже сьогодні розробляють схему руху транспорту, яка забезпечить підвезення пасажирів до нових зупинкових платформ «Сирець» і «Борщагівська». «Як то вже організовано на Троєщині, — зазначив він. — Тільки, якщо там кияни можуть скористатися трьома автобусними маршрутами, то на Сирці та Борщагівці курсуватимуть кілька тролейбусних, автобусних маршрутів і таксобуси. Йдеться також про можливість запровадження спеціальних рейсів».
Нагадаємо, що торік в експлуатацію було введено першу чергу міської електрички. В рамках запуску нового виду пасажирських перевезень було реконструйовано зупинкову платформу «Троєщина» («Городня») і залізничну станцію «Київ-Петрівка» й відкрито рух електрички між цими пунктами.


Это не для средних умов.Окрім цього, вже до кінця 2010 року заплановано відкрити рух на перегоні між зупинковою платформою «Борщагівська»

А обратно?Наразі потяги курсують із Петрівки в напрямку житлового масиву Троєщина, щомісяця перевозячи на цьому маршруті понад 134 тис. пасажирів.
Когда зайца ловит один человек, он в лучшем случае поймает зайца. Когда же в охоту на зайца выходит толпа народу, они почти наверняка поймают дракона.
По просьбам трудящихся:Метробудівець писал(а):Турникеты фото можно?
Они правосторонние (под правую руку)?
http://forum.metropoliten.kiev.ua/album ... ic_id=7225
http://forum.metropoliten.kiev.ua/album ... ic_id=7226
Бонус (сделали освещение, почитав наверно нашу критику):
http://forum.metropoliten.kiev.ua/album ... ic_id=7227
Спасибо за внимание!
Последний раз редактировалось Анатолий 02 сен 2010, 09:42, всего редактировалось 1 раз.