В идеале. Система учёта в метро уже существует, вот только не слышно о полной компенсацииПлюс полный контроль льготников и компенсация по факту за каждую поездку
Новости транспорта
Модераторы: dimentiy, Администраторы
И на Вокзальной?Система учёта в метро уже существует

Ну в метро теперь вместо мифических кубометров реальные 100500 льготников. Но к какому бюджету, какую цифрь предъявлять всёравно не ясно. Так что метод среднепотолочного продолжает работать... Вот Харьков тут нас обогнал, посмотрим как они там это внедрятвот только не слышно о полной компенсации

Затори влітку не зменшилися
[ Наталка Марків| «Хрещатик» 30-07-2010 ]
[ Наталка Марків| «Хрещатик» 30-07-2010 ]
На літній період кількість муніципальних автобусів і тролейбусів на міських маршрутах не скорочували
Інтервали руху наземного громадського транспорту викликають чимало нарікань у киян. Керівництво КП «Київпастранс» визнає, що така проблема є. Розв’язувати її треба під час розробки комплексної програми стратегії міського транспорту та реконструкції міських доріг і розв’язок. Бо скільки б не вийшло на маршрути тролейбусів чи автобусів, якщо вони по півгодини стоять у заторах, про графіки руху говорити марно.
Нинішнього літа у КП «Київпастранс» вирішили не змінювати графіків руху громадського наземного транспорту. «Із травня до липня ми отримали значно менше скарг на роботу комунального транспорту, в порівнянні з аналогічним періодом минулого року,— каже заступник генерального директора КП «Київпастранс» Сергій Литвинов.— Навчені досвідом попередніх років, вирішили не зменшувати кількості автобусів, тролейбусів та трамваїв, бо в спекотну погоду машинам, як і людям, потрібен час, аби «відстоятися», і водночас не збільшувати інтервалів руху. Крім того, на тролейбусних маршрутах працює на 25 машин більше, ніж зазвичай, а на маршрутах, де не було можливості збільшити кількість трамваїв, виїжджає більше комунальних мікроавтобусів, які працюють у режимі маршрутного таксі».
На маршрути, які паралельно обслуговують комунальний транспорт і таксобуси, найчастіше скаржаться кияни. Зокрема на автобусний маршрут № 97, де автобуси ходять із дуже великим інтервалом, а маршрутки щокілька хвилин. Така сама ситуація і з автобусним маршрутом № 73 та іншими. «До шістдесяти відсотків наших пасажирів — пільговики, це дуже багато,— розповідає Сергій Литвинов. — А ті пасажири, які сплачують, обирають приватні [ або КПТшні ] маршрутки. Виходить таке собі замкнуте коло, бо нам бракує коштів, аби збільшити кількість автобусів, а платоспроможні пасажири не хочуть користуватися автобусами, бо вони рідко ходять. Знайти розв’язання цієї проблеми зможемо лише тоді, коли «Київпастрансу» компенсуватимуть за проїзд пільговиків (їх нині майже 40 категорій, а десять років тому було 26). Також у місті треба навести лад щодо перевезення пасажирів. Тобто визначити квоту, які маршрути може обслуговувати комунальний транспорт, а там, де він не справляється, ставити приватних перевізників».
Порушується графік руху наземного міського транспорту і через постійні затори в центрі міста. «Скільки б автобусів і тролейбусів не спрямувати на маршрути у бік мікрорайону Теремки та ВДНГ, усе одно вони «стоятимуть» на Московській площі», — каже Сергій Литвинов. За словами фахівців, уже нині треба хоча б обмежити в’їзд у центр міста приміських маршруток. Або як у більшості західноєвропейських столиць, будувати на під’їздах до міста і поблизу кінцевих станцій метрополітену так звані машиновловлювачі.
Інтервали руху наземного громадського транспорту викликають чимало нарікань у киян. Керівництво КП «Київпастранс» визнає, що така проблема є. Розв’язувати її треба під час розробки комплексної програми стратегії міського транспорту та реконструкції міських доріг і розв’язок. Бо скільки б не вийшло на маршрути тролейбусів чи автобусів, якщо вони по півгодини стоять у заторах, про графіки руху говорити марно.
Нинішнього літа у КП «Київпастранс» вирішили не змінювати графіків руху громадського наземного транспорту. «Із травня до липня ми отримали значно менше скарг на роботу комунального транспорту, в порівнянні з аналогічним періодом минулого року,— каже заступник генерального директора КП «Київпастранс» Сергій Литвинов.— Навчені досвідом попередніх років, вирішили не зменшувати кількості автобусів, тролейбусів та трамваїв, бо в спекотну погоду машинам, як і людям, потрібен час, аби «відстоятися», і водночас не збільшувати інтервалів руху. Крім того, на тролейбусних маршрутах працює на 25 машин більше, ніж зазвичай, а на маршрутах, де не було можливості збільшити кількість трамваїв, виїжджає більше комунальних мікроавтобусів, які працюють у режимі маршрутного таксі».
На маршрути, які паралельно обслуговують комунальний транспорт і таксобуси, найчастіше скаржаться кияни. Зокрема на автобусний маршрут № 97, де автобуси ходять із дуже великим інтервалом, а маршрутки щокілька хвилин. Така сама ситуація і з автобусним маршрутом № 73 та іншими. «До шістдесяти відсотків наших пасажирів — пільговики, це дуже багато,— розповідає Сергій Литвинов. — А ті пасажири, які сплачують, обирають приватні [ або КПТшні ] маршрутки. Виходить таке собі замкнуте коло, бо нам бракує коштів, аби збільшити кількість автобусів, а платоспроможні пасажири не хочуть користуватися автобусами, бо вони рідко ходять. Знайти розв’язання цієї проблеми зможемо лише тоді, коли «Київпастрансу» компенсуватимуть за проїзд пільговиків (їх нині майже 40 категорій, а десять років тому було 26). Також у місті треба навести лад щодо перевезення пасажирів. Тобто визначити квоту, які маршрути може обслуговувати комунальний транспорт, а там, де він не справляється, ставити приватних перевізників».
Порушується графік руху наземного міського транспорту і через постійні затори в центрі міста. «Скільки б автобусів і тролейбусів не спрямувати на маршрути у бік мікрорайону Теремки та ВДНГ, усе одно вони «стоятимуть» на Московській площі», — каже Сергій Литвинов. За словами фахівців, уже нині треба хоча б обмежити в’їзд у центр міста приміських маршруток. Або як у більшості західноєвропейських столиць, будувати на під’їздах до міста і поблизу кінцевих станцій метрополітену так звані машиновловлювачі.


Автобуси — найповільніший транспорт у Києві
[ Наталка Марків | «Хрещатик» 30-07-2010 ]
[ Наталка Марків | «Хрещатик» 30-07-2010 ]
Міський громадський транспорт «не вписується» у визначений графік
Якщо поїзди метро ходять за графіком, в якому прорахована кожна секунда, то наземний транспорт таким похвалитися не може. Інколи в очікуванні потрібного автобуса чи тролейбуса можна прочекати на зупинці хвилин двадцять, а буває і більше. Проте, коли час іде вже не на хвилини, а на години, люди не витримують і телефонують на 15-51. Загалом із першого до 14 липня до Служби допомоги мера надійшло 27 скарг на незадовільний графік руху автобусів, 13 — тролейбусів і 17 — маршрутних таксі.
Навіть улітку, коли більшість киян вирушає у відпустки, мешканці невдоволені рухом міського транспорту. Про це вони повідомляють до саll-центру. Зокрема Людмила Будніченко розповіла, що другого липня очікувала автобус № 45 (м. «Харківська» — м. «Дарниця») більше години. Олександр Горбач, який мешкає на вулиці Княжий Затон, повідомляє, що дев’ятого липня на зупинці «Княжий Затон» автобуса № 42 не було з 8 години до 10.30. «Це справжнє неподобство,— обурюється Олександр Вікторович.
Зранку у час пік люди більш як 40 хвилин очікували автобус № 72 (Виноградар — Поділ) на зупинці «Вулиця Осиповського».
Людмила Мічуріна повідомляє, що інколи їй доводиться чекати більше години автобус № 73 на зупинці «Вулиця Радунська». За її словами, в години «пік» на цьому маршруті працюють лише дві машини. «Складається враження, що автобуси розраховані лише на пільговиків і пенсіонерів, яким не треба нікуди поспішати,— каже жінка. «Три години очікувала на зупинці автобус № 52,— скаржиться Раїса Яремчук.— П’ятого липня ледве не півдня згаяла даремно через очікування на зупинці «Школа № 122»,— розповідає киянка,— автобуса не було з 12:00 до 15:00».
Надходять скарги і на «графік» руху автобуса № 97. Анатолій Ященко повідомляє, що інколи автобусів, які курсують за цим маршрутом, доводиться чекати більш ніж годину. Це підтверджує і звернення Тетяни Безсмертної. «Дванадцятого липня я прочекала автобус № 97 на зупинці «м. Академмістечко» із 16.25 до 18.05. А далі вже не витримала і скористалася маршрутним таксі № 97. Вони курсують регулярно»,— зауважує пані Безсмертна.
Порівняно з автобусами, скарг на інтервали руху маршруток дещо менше — за півтора місяці — майже два десятки. Проте тут інша тенденція. Хоча в години пік маршрутки їздять із визначеним графіком інтервалом, проте уже з кінцевих зупинок виїжджають переповнені, і на проміжних пасажирам доводиться «втрамбовуватися» в салони. Киянка Людмила Горобчеко зауважує, що зранку на кінцевій маршруту № 203 стоять кілька машин, люди утворюють довжелезну чергу, а водії не хочуть від’їжджати швидше, бо «виконують план». Така сама ситуація зранку і на маршруті № 200К і багатьох інших, які підвозять киян із спальних мікрорайонів до станцій метро.
На незручності скаржаться і кияни, які користуються тролейбусами. Зокрема вже «регулярними» стали прохання скоригувати розклад руху тролейбусів № 42. Галина Венгеровська стверджує, що ситуація, коли тролейбус № 42 доводиться чекати майже годину, повторюється доволі часто. Є скарги на роботу тролейбусів № 12, № 7, № 46 й інших.
Якщо поїзди метро ходять за графіком, в якому прорахована кожна секунда, то наземний транспорт таким похвалитися не може. Інколи в очікуванні потрібного автобуса чи тролейбуса можна прочекати на зупинці хвилин двадцять, а буває і більше. Проте, коли час іде вже не на хвилини, а на години, люди не витримують і телефонують на 15-51. Загалом із першого до 14 липня до Служби допомоги мера надійшло 27 скарг на незадовільний графік руху автобусів, 13 — тролейбусів і 17 — маршрутних таксі.
Навіть улітку, коли більшість киян вирушає у відпустки, мешканці невдоволені рухом міського транспорту. Про це вони повідомляють до саll-центру. Зокрема Людмила Будніченко розповіла, що другого липня очікувала автобус № 45 (м. «Харківська» — м. «Дарниця») більше години. Олександр Горбач, який мешкає на вулиці Княжий Затон, повідомляє, що дев’ятого липня на зупинці «Княжий Затон» автобуса № 42 не було з 8 години до 10.30. «Це справжнє неподобство,— обурюється Олександр Вікторович.
Зранку у час пік люди більш як 40 хвилин очікували автобус № 72 (Виноградар — Поділ) на зупинці «Вулиця Осиповського».
Людмила Мічуріна повідомляє, що інколи їй доводиться чекати більше години автобус № 73 на зупинці «Вулиця Радунська». За її словами, в години «пік» на цьому маршруті працюють лише дві машини. «Складається враження, що автобуси розраховані лише на пільговиків і пенсіонерів, яким не треба нікуди поспішати,— каже жінка. «Три години очікувала на зупинці автобус № 52,— скаржиться Раїса Яремчук.— П’ятого липня ледве не півдня згаяла даремно через очікування на зупинці «Школа № 122»,— розповідає киянка,— автобуса не було з 12:00 до 15:00».
Надходять скарги і на «графік» руху автобуса № 97. Анатолій Ященко повідомляє, що інколи автобусів, які курсують за цим маршрутом, доводиться чекати більш ніж годину. Це підтверджує і звернення Тетяни Безсмертної. «Дванадцятого липня я прочекала автобус № 97 на зупинці «м. Академмістечко» із 16.25 до 18.05. А далі вже не витримала і скористалася маршрутним таксі № 97. Вони курсують регулярно»,— зауважує пані Безсмертна.
Порівняно з автобусами, скарг на інтервали руху маршруток дещо менше — за півтора місяці — майже два десятки. Проте тут інша тенденція. Хоча в години пік маршрутки їздять із визначеним графіком інтервалом, проте уже з кінцевих зупинок виїжджають переповнені, і на проміжних пасажирам доводиться «втрамбовуватися» в салони. Киянка Людмила Горобчеко зауважує, що зранку на кінцевій маршруту № 203 стоять кілька машин, люди утворюють довжелезну чергу, а водії не хочуть від’їжджати швидше, бо «виконують план». Така сама ситуація зранку і на маршруті № 200К і багатьох інших, які підвозять киян із спальних мікрорайонів до станцій метро.
На незручності скаржаться і кияни, які користуються тролейбусами. Зокрема вже «регулярними» стали прохання скоригувати розклад руху тролейбусів № 42. Галина Венгеровська стверджує, що ситуація, коли тролейбус № 42 доводиться чекати майже годину, повторюється доволі часто. Є скарги на роботу тролейбусів № 12, № 7, № 46 й інших.


- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12638
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Если собака кусает человека - это не новость. Новость - когда человек кусает собаку.
Нарушения графика неудивительны. Я ещё понимаю, час стоять и ждать. Но три часа?!! Паноптикум какой-то. Сидеть и созерцать отсутствие на горизонте автобуса. Уже через час можно было звонить в кол-центр.
Нарушения графика неудивительны. Я ещё понимаю, час стоять и ждать. Но три часа?!! Паноптикум какой-то. Сидеть и созерцать отсутствие на горизонте автобуса. Уже через час можно было звонить в кол-центр.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Вот так и производится элементарная проверка изложенных в СМИ фактов на вшивость.Klovsky писал(а):Сидеть и созерцать отсутствие на горизонте автобуса. Уже через час можно было звонить в кол-центр.
Когда зайца ловит один человек, он в лучшем случае поймает зайца. Когда же в охоту на зайца выходит толпа народу, они почти наверняка поймают дракона.
Берите выше. это официальные рейсы КПТ,Alexx писал(а):Ну конечно, часовые интервалы обеспечены, если использовать автобусы не по назначению - несколько раз замечал на маршруте 497к (97к) МАЗ-103. Не думаю что у частных перевозчиков появились деньги на закупку автобусов такого класса, скорее инициатива руководителей АТП подзаработать больше.
...до 29 ноября 2010 - не было ни единого разрыва!
Директор Департамента транспорта и связи Харьковского горсовета Е. Водовозов переходит на работу в Киевскую горгосадминистрацию
"STATUS QUO", 11.08.2010, Харьков
Директор Департамента транспорта и связи Харьковского горсовета Евгений Водовозов будет работать в Киевской городской государственной администрации на должности начальника Главного управления транспорта и связи. Об этом 11 августа на внеочередной сессии горсовета сообщил и.о. городского головы-секретарь горсовета Геннадий Кернес. По его словам, Е.Водовозов выиграл соответствующий конкурс.
Виктор Шаправский, Сергей Тарасенко
"STATUS QUO", 11.08.2010, Харьков
Директор Департамента транспорта и связи Харьковского горсовета Евгений Водовозов будет работать в Киевской городской государственной администрации на должности начальника Главного управления транспорта и связи. Об этом 11 августа на внеочередной сессии горсовета сообщил и.о. городского головы-секретарь горсовета Геннадий Кернес. По его словам, Е.Водовозов выиграл соответствующий конкурс.
Виктор Шаправский, Сергей Тарасенко
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits