Скоростной трамвай
Модераторы: dimentiy, Администраторы
DFAW, скажите, Вы действительно верите, что реконструкцию космическая власть провела качественно, все применные материалы и комплектующие соответствуют требованиям нормативных документов, а все выводы противоположной стороны - это происки обиженных конкурентов?
На данном форуме о трамвае можно писать или хорошо, или ничего...
- FerrariF1racing
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 4157
- Зарегистрирован: 11 май 2006, 17:39
- Откуда: Киев, Героев Днепра, Минская
- DFAW
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 15017
- Зарегистрирован: 09 фев 2005, 19:43
- Откуда: Саме велике село в Украине
- Контактная информация:
incognito - сразу выдать за политику или за хамство ? У меня постоянное ощущение что вы себе возраст раза в четыре завысили, судя по тому что и как пишите. Я не верю этой экспертизе. Кроме того dimentiy задал абсолютно правильный вопрос. Вес трамвая намного меньше веса ЖД вагона, скорость скоростного трамвая намного меньше скорости скоростной ЖД, отсюда для более комфортного существования более чем оправданы более мягкие прокладки, а то что поигравшись определениями для непосвященных и недумающих можно что угодно говном полить - давно известно. В общем рекомендую думать и вести себя в рамках приличия. КП кстати газета сильно зависящая от Андриевского (то есть Кличка)
Я не волшебник, я только учусь. 
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.

Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.
На перегоні Перемоги - Повітрофлотська лежать нові рейки для заміни б/ушних.
Щось роблять на Політесі, здається, плитку кладуть. Мужик із ручкою і папірцем щось відмічає.
На перегоні між Польовою та Індустріалкою, на колії в центр, КСМ варить замінені рейки (без дірочок).
На Індустріалці вкладають плити для безшпалки, вовтузяться зі станцією.
Біля НАУ працюють ще дві КСМ, варять ті рейки, які були (з дірочками)
Щось роблять на Політесі, здається, плитку кладуть. Мужик із ручкою і папірцем щось відмічає.
На перегоні між Польовою та Індустріалкою, на колії в центр, КСМ варить замінені рейки (без дірочок).
На Індустріалці вкладають плити для безшпалки, вовтузяться зі станцією.
Біля НАУ працюють ще дві КСМ, варять ті рейки, які були (з дірочками)
Залізничники допомагають у будівництві лінії швидкісного трамваю у Києві
[ Офіційний веб-сайт УкрЗалізниці ]
[ Офіційний веб-сайт УкрЗалізниці ]
Залізничники допомагають вчасно закінчити будівництво лінії швидкісного трамваю у Києві. В результаті місто отримає не лише модернізований швидкісний трамвай від Борщагівки до вулиці Старовокзальна, а й безстикову колію, так званий «оксамитовий шлях».
Цього літа через високий температурний режим колійники працювали у складних умовах, намагалися виконати заплановані обсяги робіт з ефективним використанням техніки. Для зварювання у колії довгих рейкових плітей загалом Укрзалізниця має 31 пересувну рейкозварювальну машину.
На сьогодні на залізницях України за допомогою рейкозварювальних машин необхідно ліквідувати 40 тис. 908 стиків у рейкових плітях (у 2010-му заплановано ліквідувати 4 тис. 200).
Але розуміючи важливість будівництва лінії швидкісного трамваю, керівництвом Укрзалізниці прийнято рішення про виділення спецмашин та бригад колійників для виконання робіт у Києві. На допомогу столиці залізниці України надали три рейкозварювальні машини на комбінованому ходу КСМ-005 – Південно-Західна, Придніпровська та Львівська.
На об’єкті будівництва лінії швидкісного трамваю у Києві бригади колійників із трьох залізниць цілодобово працюють у дві зміни. Починаючи з 25 серпня цього року кожною рейкозварювальною машиною (КСМ-005) було оброблено близько 200 стиків. За допомогою рейкозварювальної машини один стик в середньому обробляється впродовж 40 хвилин. Роботи на колії планують завершити у жовтні.
Цього літа через високий температурний режим колійники працювали у складних умовах, намагалися виконати заплановані обсяги робіт з ефективним використанням техніки. Для зварювання у колії довгих рейкових плітей загалом Укрзалізниця має 31 пересувну рейкозварювальну машину.
На сьогодні на залізницях України за допомогою рейкозварювальних машин необхідно ліквідувати 40 тис. 908 стиків у рейкових плітях (у 2010-му заплановано ліквідувати 4 тис. 200).
Але розуміючи важливість будівництва лінії швидкісного трамваю, керівництвом Укрзалізниці прийнято рішення про виділення спецмашин та бригад колійників для виконання робіт у Києві. На допомогу столиці залізниці України надали три рейкозварювальні машини на комбінованому ходу КСМ-005 – Південно-Західна, Придніпровська та Львівська.
На об’єкті будівництва лінії швидкісного трамваю у Києві бригади колійників із трьох залізниць цілодобово працюють у дві зміни. Починаючи з 25 серпня цього року кожною рейкозварювальною машиною (КСМ-005) було оброблено близько 200 стиків. За допомогою рейкозварювальної машини один стик в середньому обробляється впродовж 40 хвилин. Роботи на колії планують завершити у жовтні.
...до 29 ноября 2010 - не было ни единого разрыва!
-
- Путеец
- Сообщения: 106
- Зарегистрирован: 29 янв 2009, 19:13
- Откуда: Киев
Осторожно, мобилография:(!
Старовокзальная(здесь ЯТП прокладывают кабель)
http://www.picatom.com/1m/IMAG0068-4.html
Здесь будет станция
http://www.picatom.com/1m/IMAG0071-2.html
Старовокзальная(здесь ЯТП прокладывают кабель)
http://www.picatom.com/1m/IMAG0068-4.html
Здесь будет станция
http://www.picatom.com/1m/IMAG0071-2.html
Крюк... Капитан Крюк..

Швидкісний трамвай готовий на 95%
Роботи з реконструкції лінії швидкісного трамваю виконані на 95%.
Про це під час виїзної наради на об'єкт у понеділок заявив перший заступник голови КМДА Олександр Попов, повідомляє прес-служба мерії.
За словами заступника голови КМДА Анатолія Голубченка, наразі вже здійснено заміну усіх рейок РП-65 на Р-65, які повністю відповідають технічним вимогам.
"Загалом замінено 360 тонн рейок. Крім того, тривають роботи зі зварювання рейок - залишилося зварити близько 1 тисячі стиків. Роботи виконуються трьома зварювальними машинами, які на наше прохання були оперативно надані керівництвом "Укрзалізниці". У встановлені терміни будуть замінені усі пружинні скріплення - а це 96 тисяч одиниць", -с казав Голубченко.
Чиновник додав, що також зараз складено графік встановлення шумозахисних екранів на маршруті трамваю.
Попов у свою чергу повідомив, що вже у перших числах жовтня буде розпочато обкат колії.
"Роботи з реконструкції лінії швидкісного трамваю виконані на 95% і просуваються дуже оперативно. Переконаний, що після реконструкції швидкісний трамвай слугуватиме киянам багато років", - сказав він.
У мерії також нагадали, що трамвай запустять 14 жовтня, цього ж дня буде відкрито 13 станцій швидкісного трамваю.
"6 станцій до 14 жовтня будуть обладнані повністю: платформами, турнікетами, металевим накриттям; буде завершена реконструкція підземних переходів. Це станції "Старовокзальна" "Індустріальна", "Сім'ї Сосніних", "Гната Юри", "Ромена Роллана" та "Кільцева дорога". Інші 7 зупинок будуть обладнані турнікетами поступово вже після запуску маршруту. Але разом з тим, усі станції почнуть приймати пасажирів з 14 жовтня", - зазначив Голубченко.
Він також додав, що з метою вчасного відкриття трамвайної лінії, до виконання робіт з реконструкції буде залучено додаткову кількість працівників, їх чисельність складатиме 400 чоловік. Наразі на об'єкті цілодобово працюють близько 300 фахівців.
http://kiev.pravda.com.ua/news/4c8f1b0fe63c5/
Так что никакого транзита. Станции запустят в неотремонтированном виде.
В принципе правильно - народу лишь бы ехать. А "шашечки" потом.
Роботи з реконструкції лінії швидкісного трамваю виконані на 95%.
Про це під час виїзної наради на об'єкт у понеділок заявив перший заступник голови КМДА Олександр Попов, повідомляє прес-служба мерії.
За словами заступника голови КМДА Анатолія Голубченка, наразі вже здійснено заміну усіх рейок РП-65 на Р-65, які повністю відповідають технічним вимогам.
"Загалом замінено 360 тонн рейок. Крім того, тривають роботи зі зварювання рейок - залишилося зварити близько 1 тисячі стиків. Роботи виконуються трьома зварювальними машинами, які на наше прохання були оперативно надані керівництвом "Укрзалізниці". У встановлені терміни будуть замінені усі пружинні скріплення - а це 96 тисяч одиниць", -с казав Голубченко.
Чиновник додав, що також зараз складено графік встановлення шумозахисних екранів на маршруті трамваю.
Попов у свою чергу повідомив, що вже у перших числах жовтня буде розпочато обкат колії.
"Роботи з реконструкції лінії швидкісного трамваю виконані на 95% і просуваються дуже оперативно. Переконаний, що після реконструкції швидкісний трамвай слугуватиме киянам багато років", - сказав він.
У мерії також нагадали, що трамвай запустять 14 жовтня, цього ж дня буде відкрито 13 станцій швидкісного трамваю.
"6 станцій до 14 жовтня будуть обладнані повністю: платформами, турнікетами, металевим накриттям; буде завершена реконструкція підземних переходів. Це станції "Старовокзальна" "Індустріальна", "Сім'ї Сосніних", "Гната Юри", "Ромена Роллана" та "Кільцева дорога". Інші 7 зупинок будуть обладнані турнікетами поступово вже після запуску маршруту. Але разом з тим, усі станції почнуть приймати пасажирів з 14 жовтня", - зазначив Голубченко.
Він також додав, що з метою вчасного відкриття трамвайної лінії, до виконання робіт з реконструкції буде залучено додаткову кількість працівників, їх чисельність складатиме 400 чоловік. Наразі на об'єкті цілодобово працюють близько 300 фахівців.
http://kiev.pravda.com.ua/news/4c8f1b0fe63c5/
Так что никакого транзита. Станции запустят в неотремонтированном виде.
В принципе правильно - народу лишь бы ехать. А "шашечки" потом.

Все, что ни делается то к лучшему
Все, что к лучшему то не делается
Все, что к лучшему то не делается
Jткрывать для пассажиров будут только на 100% готовые станции. Недоделанные будут закрыты для пассажиров (их будут проезжать насквозь).Анатолий писал(а):Что-то я слабо представляю себе капитальный ремонт станций, если их откроют для пассажиров.
Наверно, будут делать косметический тяп-ляп ремонт...
...до 29 ноября 2010 - не было ни единого разрыва!
А как тогда понимать это?
"6 станцій до 14 жовтня будуть обладнані повністю: платформами, турнікетами, металевим накриттям; буде завершена реконструкція підземних переходів. Це станції "Старовокзальна" "Індустріальна", "Сім'ї Сосніних", "Гната Юри", "Ромена Роллана" та "Кільцева дорога". Інші 7 зупинок будуть обладнані турнікетами поступово вже після запуску маршруту. Але разом з тим, усі станції почнуть приймати пасажирів з 14 жовтня", - зазначив Голубченко.
"6 станцій до 14 жовтня будуть обладнані повністю: платформами, турнікетами, металевим накриттям; буде завершена реконструкція підземних переходів. Це станції "Старовокзальна" "Індустріальна", "Сім'ї Сосніних", "Гната Юри", "Ромена Роллана" та "Кільцева дорога". Інші 7 зупинок будуть обладнані турнікетами поступово вже після запуску маршруту. Але разом з тим, усі станції почнуть приймати пасажирів з 14 жовтня", - зазначив Голубченко.
Так и понимать - 6 станций открывают, а остальные остаются закрытыми и на них "колупаются". Разве что год в датах предусмотрительно не указан.Анатолий писал(а):А как тогда понимать это?
"6 станцій до 14 жовтня будуть обладнані повністю: платформами, турнікетами, металевим накриттям; буде завершена реконструкція підземних переходів. Це станції "Старовокзальна" "Індустріальна", "Сім'ї Сосніних", "Гната Юри", "Ромена Роллана" та "Кільцева дорога". Інші 7 зупинок будуть обладнані турнікетами поступово вже після запуску маршруту. Але разом з тим, усі станції почнуть приймати пасажирів з 14 жовтня", - зазначив Голубченко.

...до 29 ноября 2010 - не было ни единого разрыва!
где-то встречал, а сколько их? Пересчитал, 12 только.
Если я сам ошибся, тогда приношу извинения и исправлю пост.
На фотографиях написано 27 дней до пуска, прикольно.
Если я сам ошибся, тогда приношу извинения и исправлю пост.
На фотографиях написано 27 дней до пуска, прикольно.
Последний раз редактировалось Shilik 14 сен 2010, 14:48, всего редактировалось 1 раз.