Метро на Троещину (часть 1)
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Китайське метро на Троєщину будуватимуть за японські гроші?
[ «Українська правда. Київ» | 16-09-2010 15:18 ]
[ «Українська правда. Київ» | 16-09-2010 15:18 ]
Японія готова дати кредит Києву на будівництво лінії метро "Троещина - Осокорки" в обсязі 3 мільярди доларів. Про це у четвер заявив заступник голови КМДА Руслан Крамаренко, повідомляють "Українські новини".
"Працює україно-японська група за участю представників уряду Японії щодо надання кредиту 3 мільярди доларів на організацію будівництва 4 гілки метро", - сказав Крамаренко.
Він додав, що умови кредиту дуже вигідні, адже Японія готова дати кредит строком на 30 років з річною ставкою 1,5%.
Крім того, за словами Крамаренка, японська сторона готова інвестувати й у будівництво лінії швидкісного трамваю на Троєщину, що, на думку Крамаренка, більш вигідно, ніж будівництво метро.
Він відзначив, що зараз працює технічна група, яка упродовж 2 тижнів надасть свій висновок про доцільність будівництва або метро, або швидкісного трамваю.
Як відомо, раніше перший заступник голови КМДА Олександр Попов заявив про можливу участь компаній з Китаю в будівництві Подільсько-Вигурівської лінії метро й лінії метро "Троєщина-Осокорки".
Зокрема, за словами Попова, він провів переговори з однією з державних компаній Китаю з цього приводу.
КМДА планувала почати будівництво метро на Троєщину у 2011 році.
"Працює україно-японська група за участю представників уряду Японії щодо надання кредиту 3 мільярди доларів на організацію будівництва 4 гілки метро", - сказав Крамаренко.
Він додав, що умови кредиту дуже вигідні, адже Японія готова дати кредит строком на 30 років з річною ставкою 1,5%.
Крім того, за словами Крамаренка, японська сторона готова інвестувати й у будівництво лінії швидкісного трамваю на Троєщину, що, на думку Крамаренка, більш вигідно, ніж будівництво метро.
Він відзначив, що зараз працює технічна група, яка упродовж 2 тижнів надасть свій висновок про доцільність будівництва або метро, або швидкісного трамваю.
Як відомо, раніше перший заступник голови КМДА Олександр Попов заявив про можливу участь компаній з Китаю в будівництві Подільсько-Вигурівської лінії метро й лінії метро "Троєщина-Осокорки".
Зокрема, за словами Попова, він провів переговори з однією з державних компаній Китаю з цього приводу.
КМДА планувала почати будівництво метро на Троєщину у 2011 році.


- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12637
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Как рабочая группа может за 2 недели решить то, что рассчитывали целые НИИ годами? За 10 рабочих дней (с учётом пьянок культурно-экскурсионной программы) решить судьбу ярма кредита на 30 лет?
Это ж не только пассажиропотоки надо знать, а и каждый метр инженерных сетей, чтобы понять, что выгоднее и где.
Это ж не только пассажиропотоки надо знать, а и каждый метр инженерных сетей, чтобы понять, что выгоднее и где.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
М-да, я просто в шоке. Они ещё думают над этм вопросом, а уже давно пора строить метро! Сколько лапши на уши годами мы получали, и всё ради того, что бы сейчас сьекономить и запустить на Троещину СТ? Уж больно сомневаюсь, что в качестве ПС выступят 100% низкопольные трамваи уровня Солярис-Трамино или Шкода 15Т. Поэтому трамвай будет просто очередным издевательством над Троещиной. Метро будет не только эффективней и прибыльней, но и более окупаемым видом транспорта. Плюс ко всему 99% вероятности, что планируемый обьект заберёт на баланс КПТ. А эта контора экономит даже на воде для мойки, не то что уже нормальная краска или нормальный уход и адекватное обслуживание.
-
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 1775
- Зарегистрирован: 27 окт 2006, 14:04
LK-600 «Захар»
Официальное видео
ТРК «Киев»: «Столичные телевизионные новости». ( 13.9.2010 21:00 )
[ Второй поток, 23:20—26:00]
Официальное видео
ТРК «Киев»: «Столичные телевизионные новости». ( 13.9.2010 21:00 )
[ Второй поток, 23:20—26:00]


Метро на Троещину не будет. В мэрии рассказали, почему ...
http://www.rynok.biz/article/2010/9/17/ ... li_pochemu
http://www.rynok.biz/article/2010/9/17/ ... li_pochemu
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9668
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: KBP/DEN
- Контактная информация:
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
- DFAW
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 15017
- Зарегистрирован: 09 фев 2005, 19:43
- Откуда: Саме велике село в Украине
- Контактная информация:
goiko и dimentiy -давай-те всётаки правильно будем постить новости, с текстом, так как ссылки имеют свойство умирать.
Кроме того, давайте всётаки не троолить, а искать первоисточник, goiko - это уже лично к тебе относиться, пока так сказать устное предупреждение, в следующий раз будет награда.
Трамвай з’єднають з електричкою
http://kievpress.net/news/407/1087/
Це має допомогти вирішити транспортні проблеми мешканців Троєщини
Частково вирішити транспортну проблеми мешканців Троєщини можна і без пуску нової лінії метрополітену. Про це в інтерв’ю «Вечірньому Києву» повідомив начальник Головного управління транспорту і зв'язку Євгеній Водовозов. «Будівництво метро на Троєщину, навіть якщо воно розпочнеться наступного року, закінчиться нескоро» - визнав чиновник.
Втім, на його переконання і без будівництва метро можна внести низку змін, які поліпшать транспортне сполучення в місті.
«На Троещині є частина побудованого швидкісного трамвая, що не користується попитом, тому що практично ніде не закінчується. Є також підготовлена земля під будівництво продовження цієї лінії, звідки вже розселено сади. Цю лінію можна було б продовжити і з'єднати з міською електричкою. І це – цілком реальна схема. Такий проект розроблявся, можливо, його треба лише довести до пуття і запланувати роботи вже з наступного року – адже відстань там невелика, десь півтора кілометра. Проект сам по собі недешевий, проте це вирішить проблему району хоча б частково» - вважає Євгеній Водовозов.
Кроме того, давайте всётаки не троолить, а искать первоисточник, goiko - это уже лично к тебе относиться, пока так сказать устное предупреждение, в следующий раз будет награда.
Трамвай з’єднають з електричкою
http://kievpress.net/news/407/1087/
Це має допомогти вирішити транспортні проблеми мешканців Троєщини
Частково вирішити транспортну проблеми мешканців Троєщини можна і без пуску нової лінії метрополітену. Про це в інтерв’ю «Вечірньому Києву» повідомив начальник Головного управління транспорту і зв'язку Євгеній Водовозов. «Будівництво метро на Троєщину, навіть якщо воно розпочнеться наступного року, закінчиться нескоро» - визнав чиновник.
Втім, на його переконання і без будівництва метро можна внести низку змін, які поліпшать транспортне сполучення в місті.
«На Троещині є частина побудованого швидкісного трамвая, що не користується попитом, тому що практично ніде не закінчується. Є також підготовлена земля під будівництво продовження цієї лінії, звідки вже розселено сади. Цю лінію можна було б продовжити і з'єднати з міською електричкою. І це – цілком реальна схема. Такий проект розроблявся, можливо, його треба лише довести до пуття і запланувати роботи вже з наступного року – адже відстань там невелика, десь півтора кілометра. Проект сам по собі недешевий, проте це вирішить проблему району хоча б частково» - вважає Євгеній Водовозов.
Я не волшебник, я только учусь. 
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.

Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.
Уже обсуждалось - там все выкуплено, даже альтернативные участки предоставлены.Анатолий писал(а):Трамвай до ГЭ увеличит пасспоток на ГЭ, но транспортной проблемы Троещины не решит.
К тому же, чтобы довести линию трамвая до ГЭ, надо пройтись по воскресенским садам и гаражам, а их владельцы тоже будут всячески сопротивляться...
...до 29 ноября 2010 - не было ни единого разрыва!
2 раза мэр подписал распоряжение о строительстве ПВЛ, провели и сорвали тендер, а теперь пришёл какой-то "гений транспортной связи" Водовозов и решил, что метро на Троещине не нужно, ибо маршрут Трамвай+электричка+посадка на метро на Петровке - самый выгодный, быстрый и удобный вариант для пассажира, который "хоча б частково" решит проблемы транспортной связи. Вот только зачем его решать частково, если можно решить полностью? И кстати затягивать строительство метро на долгие годы совершенно не обязательно.