

















http://lb.ua/news/2010/10/01/67744_Popo ... _skor.html
[hr]
Олександр Попов: «В мене немає жодних сумнівів, що запуск швидкісного трамваю відбудеться 14 жовтня»
[ Офiцiйний веб-портал Київської мiської влади| 01-10-2010 ]
«Сьогодні я переконався у тому, що робота на об’єкті виконується у напруженому режимі і потребує ще значних зусиль. Проте, я не маю жодних сумнівів, що довгоочікуваний запуск трамваю відбудеться 14 жовтня. Разом з тим, об’їзд показав, що нам треба оперативно залучити міські служби благоустрою і озеленення, щоб облаштувати території, прилеглі до зупинок швидкісного трамваю. Це буде другим етапом реконструкції об’єкту», – повідомив Олександр Попов.
Він запевнив, що усі роботи будуть профінансовані вчасно та у повному обсязі.
Перший заступник голови КМДА також поінформував, що стіни підземних переходів деяких зупинок швидкісного трамваю планується прикрасити сучасним розписом: «Ми запросили до участі в проекті художників графіті, які погодилися креативно прикрасити підземні переходи на деяких зупинках швидкісної лінії. Таким чином, ми залучимо до розбудови столиці нашу молодь і зекономимо бюджетні кошти».
Як розповів заступник голови КМДА Анатолій Голубченко, 14 жовтня буде відкрито 11 станцій швидкісної лінії з 13 запланованих.
«Стосовно тих двох станцій, на яких трамвай поки що зупинятися не буде. По одній з них наразі вирішується земельне питання, оскільки ділянка приватизована, і ми зараз не можемо побудувати там зупинку. Щодо іншої станції, то вона потребує дещо більше часу на будівництво, оскільки з самого початку реконструкції її не було запроектовано, тобто вона з’явилась вже пізніше, у остаточному проекті», – поінформував заступник голови КМДА.
Анатолій Голубченко також додав, що більшість зупинок трамвайного маршруту будуть повністю готові вже 14 жовтня. На кількох станціях ремонт пішохідних переходів, встановлення турнікетів та накриттів металоконструкцій завершать трохи згодом.
_____________________________________
Довідково:
Лінія швидкісного трамваю від Кільцевої дороги до вул. Старовокзальна
• Протяжність лінії в одноколійному вимірі – 20,2 км.
• Кількість станцій – 13
• Кошторисна вартість реконструкції лінії – 422,8 млн. грн.
Будівництву лінії швидкісного трамвая від площі Перемоги до Великої кільцевої дороги передували техніко-економічні порівняння двох видів транспорту: метрополітену і швидкісного трамваю. Оскільки розрахунковий пасажиропотік цього району становив менше 20 тис. пасажирів за годину, у 1969 році було прийнято рішення будувати лінію швидкісного трамвая.
Під час експлуатації лінії швидкісного трамвая максимальний пасажиропотік досяг 13 тис. пасажирів за годину.
Нинішня реконструкція лінії швидкісного трамваю розрахована на пасажиропотік 15-20 тис. пасажирів на годину; за попередніми даними в перспективі максимально можливий потік пасажирів може досягти 15-18 тис. пасажирів на годину.
При реконструкції лінії швидкісного трамваю використовуються нові технології:
• безшпальна конструкція із застосуванням широкоплощинних плит на суміщеному з автошляхами полотні;
• шпальна конструкція на відокремленому від автошляхів полотні із застосуванням нових пружинних рейкових скріплень з додатковими гумовими прокладками.
Ці технології разом з шумозахисними екранами істотно знижують рівень шуму від руху трамвайних вагонів.
Швидкісний трамвай, як сучасний вид міського транспорту, нині набуває широкого розвитку в багатьох країнах світу: він екологічно чистий, будується на відокремленому полотні і позбавлений перешкод від інших видів транспорту.