Киев -Борисполь
Модераторы: dimentiy, Администраторы
В Борисполе сейчас что с парковкой, что с таксистами ад полный, так что дорога будет востребована и без Евро.Анатолий писал(а):Не верю.
Причины:
1) В ближайшие 10 лет эту дорогу не построят.
2) Если построят, то к станции метро Левобережная не подведут (и правильно сделают).
3) После Евро-2012 (если его не отменят) эта дорога нахрен властям не нужна.
4) Свой вариант.
...до 29 ноября 2010 - не было ни единого разрыва!
-
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 1775
- Зарегистрирован: 27 окт 2006, 14:04
Інформація про застосування процедури закупівлі у одного учасника
Номер бюлетеня: 38 (426) від 20.09.2010
Номер оголошення у бюлетені: 32525
Код оголошення (www.tender.me.gov.ua): 08092010/622971508
Замовник торгів
Назва: ДП "Міжнародний аеропорт "Бориспіль"
Адреса: ДП "МА "Бориспіль", м.Бориспіль, Київська обл., 08307
Реєстраційний рахунок замовника: 26002014334648
ЄДРПОУ розпорядника: 00017584
Повне найменування розпорядника: Міністерство транспорту та зв'язку України
Джерело фінансування: кошти підприємства
Адреса веб-порталу Уповноваженого органу: www.tender.me.gov.ua
Адреса веб-сайту, на якому було розміщено інформацію:
Інформація про предмет закупівлі:
Галузь: Будівництво, будівельні матеріали та спецтехніка
ТРП: Робота
Код предмету закупівлі:
Предмет: роботи з розробки проектної документації (ТЕО): "Організація залізничного пасажирського сполучення м.Київ-аеропорт "Бориспіль"
Кількість:
Місце поставки: за адресою замовника
Термін поставки: 30 календарних днів
Інформація про учасника переговорів
Назва: Науково-дослідний та проектно-вишукувальний інститут транспортного будівництва "Київдіпротранс"
Адреса: вул.С.Петлюри ( Комінтерну), 15, м.Київ, 01032
Телефон: (044) 288-24-44
Телефони/Факси: (044) 246-47-05
Email: info@kgt.ua
Ціна пропозиції: 1249800 (один мільйон двісті сорок дев'ять тисяч вісімсот) грн.
Додаткова інформація:
-
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 1775
- Зарегистрирован: 27 окт 2006, 14:04
МІНІСТЕРСТВО ТРАНСПОРТУ ТА ЗВ’ЯЗКУ УКРАЇНИДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО « МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ «БОРИСПІЛЬ»Код ЄДРПОУ 20572069КОМІТЕТ З КОНКУРСНИХ ТОРГІВм.Бориспіль, Київська обл., Україна, 08307тел.380-44-281-77-22, факс 380-044-281-78-90e-mail: rybak@kbp.kiev.uawww.kbp.kiev.ua
_________________ № ________________
Обґрунтування
застосування процедури закупівлі в одного учасника
1. Замовник:
1.1. Найменування: Державне підприємство «Міжнародний аеропорт «Бориспіль».
1.2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 20572069.
1.3. Місцезнаходження: м. Бориспіль, Київська обл., Україна, Міжнародний аеропорт «Бориспіль», 08307.
1.4. Посадова особа замовника, відповідальна за проведення закупівлі (прізвище, ім’я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв’язку, e-mail: Акімов Андрій Владленович – начальник служби поточних та капітальних ремонтів ;телефон: (044) 281-71-53; телефакс: (044) 281-71-04; е-mail: ludchenko@kbp.kiev.ua.
1.5. Головний розпорядник коштів або орган, до сфери управління якого належить замовник (повне найменування та ідентифікаційний код за ЄДРПОУ): Міністерство транспорту та зв’язку України, код за ЄДРПОУ 00017584
1.6. Дата прийняття тендерним комітетом замовника рішення про застосування процедури закупівлі у одного учасника: 08.09.10р.
2. Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства.
3. Інформація про предмет закупівлі:
3.1. Найменування предмета закупівлі: Роботи по розробці проектної документації (ТЕО) «Організація залізничного пасажирського сполучення м. Київ – аеропорт «Бориспіль»».
3.2. Кількість товару, вид робіт та послуг: Роботи по розробці проектної документації (ТЕО) «Організація залізничного пасажирського сполучення м. Київ – аеропорт «Бориспіль»».
3.3. Місце поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Державне підприємство «Міжнародний аеропорт «Бориспіль»
3.4 Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: 30 календарних днів.
4. Інформація про учасника процедури закупівлі:
4.1 Повне найменування юридичної особи або прізвище, ім’я, по батькові фізичної особи: Науково-дослідний та проектно-вишукувальний інститут транспортного будівництва « Київдіпротранс»
4.2. Ідентифікаційний код: 04726917
4.3. Місцезнаходження юридичної особи або місце проживання/реєстрації фізичної особи телефон , телефакс: юридична та поштова адреса: 01032, м. Київ вул. С. Петлюри (Комінтерну), 15, тел. (044) 288-24-44,246-47-05.
5. Умови застосування процедури закупівлі в одного учасника: підпункт 3 пункту 2 статті 39 Закону України «Про здійснення державних закупівель», від 1 червня 2010 року №2289-VI, а саме: «виникнення термінової потреби в товарах, роботах чи послугах, в тому числі необхідних для оперативної негайної ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, обмежених у часі та непідконтрольних замовнику, яких не можна було уникнути».
У зв’язку з високими темпами автомобілізації населення, слабкою дорожньою інфраструктурою м. Київ, недостатньою кількістю мостових переходів через р. Дніпро, створюються складні проблеми в автотранспортному сполученні між м. Київ та аеропортом «Бориспіль», що негативно впливає на збільшення обсягів авіаперевезень та знижує якість обслуговування пасажирів.
Будівництво нових під’їзних шляхів та місць стоянок в аеропорту при існуючій дорожньо-транспортній ситуації в м. Київ не дають впевненості, що автотранспортне сполучення в найближчі роки покращиться.
В той же час введення в експлуатацію терміналів "F" та "D", реконструкція терміналу "В" зможе практично вдвоє збільшити пасажиропотік.
Тому, на виконання Розпорядження Кабінету Міністрів України від 28.07.2010 №1567-р «Про організацію залізничного пасажирського сполучення м. Київ – аеропорт «Бориспіль» та протоколів засідання робочої групи Мінтрансзв’язку по організації його виконання ДП МА «Бориспіль» доручено терміново здійснити закупівлю робіт по розробці проектної документації (ТЕО) «Організація залізничного пасажирського сполучення м. Київ – аеропорт «Бориспіль».
Термінова потреба в закупівлі робіт по розробці проектної документації (ТЕО) «Організація залізничного пасажирського сполучення м. Київ – аеропорт «Бориспіль» виникла у зв‘язку з визначеним Розпорядженням строком, а саме, 1 грудня 2010 року. Застосування процедури закупівлі у одного учасника дозволить скоротити час, який іде на підготовку та проведення відкритих торгів, що в свою чергу призведе до затримки термінів та зриву доручення Президента України та Уряду.
Підстава для застосування процедуру закупівлі в одного учасника -пункт 2.3 статті 39 Закону України «Про закупівлю товарів, робіт та послуг за державні кошти» - виникнення термінової потреби в товарах, роботах чи послугах, в тому числі необхідних для оперативної негайної ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, обмежених у часі та непідконтрольних замовнику, яких не можна було уникнути.
Закупівлю робіт по розробці проектної документації (ТЕО) «Організація залізничного пасажирського сполучення м. Київ – аеропорт «Бориспіль» здійснити у Науково дослідного та проєктно – вишукувального інституту транспортного будівництва «Киівдіпротранс», який є розробником предпроєктної документації по даному питанню, та є вітчизняним виконавцем робіт і має на це відповідну ліцензію та тривалий позитивний досвід співпраці з ДП МА «Бориспіль» та іншими підприємствами України транспортної галузі.
Листом від 27.08.2010 № 4556/03/14 на адресу Міністерства економіки України Міністерство транспорту та зв’язку підтвердило, що роботи по розробці проектної документації (ТЕО) «Організація залізничного пасажирського сполучення м. Київ – аеропорт «Бориспіль» мають терміновий та складний характер в зв’язку з визначеним Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 28.07.2010 №1567-р «Про організацію залізничного пасажирського сполучення м. Київ – аеропорт «Бориспіль» строком – 01.12.2010, а також, повідомило, що для закупівлі таких робіт необхідно залучити підприємство, яке володіє відповідними технологіями, навиками та фахівцями, є вітчизняним виконавцем робіт, має відповідну ліцензію на виконання проектних та будівельних робіт, має тривалий та позитивний досвід співпраці з ДП МА «Бориспіль».
В листі від 27.08.2010 № 4556/03/14 на адресу Міністерства економіки України Міністерство транспорту та зв’язку зазначило, що таким підприємством є Науково дослідний та проєктно – вишукувальний інститут транспортного будівництва «Киівдіпротранс».
Голова комітету з конкурсних торгів Колесник О.В., повідомив, що на звернення аеропорту до Міністерства транспорту та зв’язку від 18.08.2010 № 01-22-3771, в якому аеропорт звертався за погодженням провести закупівлю робіт по розробці проектної документації (ТЕО) «Організація залізничного пасажирського сполучення м. Київ – аеропорт «Бориспіль» за процедурою – закупівля у одного учасника, Міністерством транспорту та зв’язку надано лист на адресу Міністерства економіки України від 08.09.2010 № 4761/03/14-10, в якому підтверджено підставу для застосування процедури закупівлі у одного учасника - виникнення термінової потреби роботах по розробці проектної документації (ТЕО) «Організація залізничного пасажирського сполучення м.Київ
-аеропорт «Бориспіль».
Нормативним документом, який підтверджує виникнення термінової потреби роботах, обмежених у часі та непідконтрольних замовнику, яких не можна було уникнути є Розпорядження Кабінету Міністрів України від 28.07.2010р. №1567-р «Про організацію залізничного пасажирського сполучення м. Київ – аеропорт «Бориспіль» ДП МА «Бориспіль».
Згідно пункту 2 цього Розпорядження строк розроблення проектної документації (ТЕО) – до 1 грудня 2010 року.
Відповідно до пункту 2 Протоколу спільної з представниками Китайської національної корпорації машинної індустрії та комплексних підрядів (СМСЕС) наради щодо реалізації інвестиційних проектів будівництва злітно-посадкової смуги міжнародного аеропорту «Бориспіль» та залізничного пасажирського сполучення «МА «Бориспіль» - місто Київ від 13.07.2010р ДП МА «Бориспіль» та ДП «Київдіпротранс» мають терміново (до 16.08.2010р.) укласти угоду та розроблення зазначеного ТЕО.
Крім того, Протокольним рішення від 25 серпня 2010р. за результатами засідання Комітету з економічних реформ під головуванням Президента України В.Ф.Януковича, проект залізничного пасажирського сполучення м. Київ – аеропорт «Бориспіль» включено до переліку пріоритетних національних проектів.
З урахуванням того, що процедура проведення відкритих торгів займає не менше 2-ох місяців, час, необхідний власне для розробки ТЕО (30 днів), та додати час на проведення державної комплексної експертизи, стає неможливим виконання робіт у визначений Розпорядженням КМУ термін, а саме 1 грудня 2010 року.
Тобто, наявні підстави для застосування процедури закупівлі у одного учасника згідно із пунктом 2 статті 39 Закону України «Про здійснення державних закупівель» від 01.06.2010 № 2289-VI - виникнення термінової потреби в товарах, роботах чи послугах, в тому числі необхідних для оперативної негайної ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, обмежених у часі та непідконтрольних замовнику, яких не можна було уникнути.
Пропонується здійснити закупівлю у підприємства, яке підтверджено листом Міністерства транспорту та зв’язку України від 27.08.2010 № 4556/03/14 на адресу Міністерства економіки України - Науково дослідного та проєктно – вишукувального інституту транспортного будівництва «Киівдіпротранс», який є розробником передпроектної документації по даному питанню, є вітчизняним виконавцем робіт, має відповідну ліцензію та тривалий позитивний досвід співпраці з ДП МА «Бориспіль» та іншими підприємствами транспортної галузі України.
Проєктно – вишукувальний інститут транспортного будівництва «Киівдіпротранс» виконував роботи з організації залізничного пасажирського сполучення між Києвом і МА «Бориспіль».
Роботами цього плану були:
● Генеральний план розвитку м. Києва, розділ «Залізничний транспорт» (Замовник Київська міськдержадміністрація, 1995р).
● ТЕО організації міських пасажирських перевезень залізничним транспортом у м. Києві, розділ «Залізничний транспорт» (Замовник Київська міськдержадміністрація, 2000р).
● Передпроектні пророблення «Залізнична колія до аеропорту Бориспіль» (Замовник Київська облдержадміністрація, 2006р).
● ТЕР організації залізничного пасажирського сполучення Київ – аеропорт «Бориспіль» (Замовник ДП «МА «Бориспіль», 2009р).
● Генеральний план розвитку МА «Бориспіль» (Замовник ДП «МА «Бориспіль», 2010р).
Автором цих робіт є ДП «Науково-дослідний та проектно-вишукувальний інститут транспортного будівництва «Київдіпротранс». Цей спеціалізований інститут є базовою організацією з науково-технічної діяльності та провідним проектно-вишукувальним інститутом України в галузі транспортного будівництва.
Заплановані роботи по розробці проектної документації (ТЕО) «Організація залізничного пасажирського сполучення м. Київ – аеропорт «Бориспіль» є комплексною роботою яка охоплює в значній мірі проблематику Київського залізничного вузла (організацію руху поїздів та його експлуатаційної роботи, обсяги перевезень і розміри руху поїздів, напрямки розвитку його господарств та інфраструктури, питання впровадження швидкісного руху пасажирських поїздів та інше). Розробником Генеральної схеми розвитку Київського залізничного вузла (Замовник Мінтрансзв'язку України, 2001р) також є «Київдіпротранс».
Вся технічна інформація і відповідні матеріали цих робіт є інтелектуальною власністю ДП «Київдіпротранс».
Важливим питанням запланованих робіт по розробці проектної документації (ТЕО) «Організація залізничного пасажирського сполучення м. Київ – аеропорт «Бориспіль» є необхідність ув'язки технічних рішень залізниці з рішеннями термінального комплексу «Д» аеропорту , а саме його транспортної схеми.
Розробником цієї проектної документації – в частині автодорожньої естакади терміналу, також є Київдіпротранс.
В інституті знаходяться всі дані і матеріали інженерно-геологічних вишукувань території аеропорту які інститут виконував для зазначеної естакади терміналу та інших споруд на території аеропорту (проекти інституту для ДП «Аерорух» - адміністративна будівля, будівля тренажерного комплексу та інше).
Для прискорення робіт по розробці проектної документації (ТЕО) та здешевлення їх виконання та забезпечення якості доцільно використати наявну у Київдіпротранса всю технічну інформацію та відповідні матеріали (кальки, цифрові моделі та інше), а також інтелектуальні знання фахівців цього спеціалізованого підприємства.
Крім цього, 02 вересня 2010 року між Державним підприємством «Міжнародний аеропорт «Бориспіль» та Китайською національною корпорацією машинної індустрії та генеральних підрядів (СМСЕС) підписано Попередній контракт № 2010СМСЕС001НТ048WQ щодо реалізації проекту «Про організацію залізничного пасажирського сполучення м. Київ – аеропорт «Бориспіль» і будівництва інших інфраструктурних об’єктів аеропорту.
Перелік документів, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі:
1. нормативний документ - Розпорядження Кабміну України від 28 липня 2010р. №1567- р.;
2. Лист Мінтрансзв’язку України на адресу Міністерства економіки України від 27.08.2010 № 4556/03/14-10;
3. Лист Мінтрансзв’язку України на адресу Міністерства економіки України від 08.09.2010 № 4761/03/14-10;
4. Протокол спільної з представниками Китайської національної корпорації машинної індустрії та комплексних підрядів (СМСЕС) наради щодо реалізації інвестиційних проектів будівництва злітно-посадової смуги міжнародного аеропорту «Бориспіль» та залізничного пасажирського сполучення «МА «Бориспіль»- місто Київ» від 13.07.2010 (вх. № 01-22-183 від 16.08.2010).
5 Протокольне рішення від 25.08.2010 за результатами засідання Комітету з економічних реформ.
Голова комітету з конкурсних торгів -
Перший заступник генерального директора О.В. Колесник ________________
(підпис, М.П.)
Секретар комітету з конкурсних торгів
_____________ Рибак Т.В.
телефон 044-281-77-22
Так вот как надо класифицировать Евро-2012!«виникнення термінової потреби в товарах, роботах чи послугах, в тому числі необхідних для оперативної негайної ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, обмежених у часі та непідконтрольних замовнику, яких не можна було уникнути».

...до 29 ноября 2010 - не было ни единого разрыва!
Олег Малич, вышедший ранее из состава парламентской фракции «БЮТ-Батькивщина», назначен руководителем национального проекта «Воздушный экспресс»
Как известно, проект предусматривает строительство железнодорожного сообщения Киев - Международный аэропорт «Борисполь» и строительство второй ВПП в аэропорту. Финансирование строительства скоростной железнодорожной ветки будет осуществляться китайской стороной, о чем президента Украины Виктор Янукович договорился в ходе визита в КНР в начале сентября.
Малич является членом группы по межпарламентским связям с КНР, с 2009 года изучал возможности использования инвестиционного и проектного потенциала Китая с целью привлечения опыта и капитала КНР в экономику Украины.
Как сообщалось, в конце августа президент Виктор Янукович определил 10 национальных проектов, первоочередных для реализации.
http://www.segodnya.ua/news/14185328.html
Я вот только не понял причём тут фото московского метро?!
Как известно, проект предусматривает строительство железнодорожного сообщения Киев - Международный аэропорт «Борисполь» и строительство второй ВПП в аэропорту. Финансирование строительства скоростной железнодорожной ветки будет осуществляться китайской стороной, о чем президента Украины Виктор Янукович договорился в ходе визита в КНР в начале сентября.
Малич является членом группы по межпарламентским связям с КНР, с 2009 года изучал возможности использования инвестиционного и проектного потенциала Китая с целью привлечения опыта и капитала КНР в экономику Украины.
Как сообщалось, в конце августа президент Виктор Янукович определил 10 национальных проектов, первоочередных для реализации.
http://www.segodnya.ua/news/14185328.html
Я вот только не понял причём тут фото московского метро?!
-
- Начальник метрополитена
- Сообщения: 1201
- Зарегистрирован: 22 апр 2005, 20:31
- Откуда: Kyiv
"Финансирование строительства скоростной железнодорожной ветки будет осуществляться китайской стороной, о чем президента Украины Виктор Янукович договорился в ходе визита в КНР в начале сентября".
Интересно, а какая потом президента будет обслуживать всё это китайское барахло, если линию таки построят?
Интересно, а какая потом президента будет обслуживать всё это китайское барахло, если линию таки построят?
http://www.segodnya.ua/news/14185328.html
Я вот только не понял причём тут фото московского метро?!
Дык для «Сегодня» это нормально, какая фота попалась, такую и поставили. И незачем заморачиваться ©


Киевляне смогут добраться до аэропорта за 40 минут и 10 гривен
Через два года в "Борисполь" будет запущена электричка с кондиционером и телевизором.
Новая электричка «Аэропорт «Борисполь» — железнодорожный вокзал» начнет курсировать весной 2012 года. А 1 декабря Минтранс должен утвердить окончательный проект маршрута, новых станций и количество остановок. Заказчик проекта — аэропорт «Борисполь» а я думал инициаторы железнодорожники.
По словам разработчиков, планируется, что вокзал, на котором будет останавливаться электричка, назовут «авиатерминалом». Он будет построен возле перехода между Южным и Центральным вокзалами, рядом со зданием почтамта стандартные платформы им не подходят. Сам «авиатерминал» будет со стеклянными стенами и куполом. С железнодорожного вокзала можно будет не только добраться до аэропорта, но также купить билеты на рейс и сдать багаж, который в аэропорту сразу же погрузят с электрички в самолет та давайте уже сразу в метро багаж сдавать.
Маршрут.
С ж/д вокзала мы попадем на «Выдубичи». Станция электрички будет построена рядом с автовокзалом, а соединять их будет прозрачный переход. Следующая остановка — Дарницкий вокзал, а в самом «Борисполе» планируется 2 станции: возле терминала D (будет построен к концу 2011 года) и конечная — возле терминалов A, B и C. Платформы бориспольских «авиатерминалов» также будут закрыты прозрачным куполом, подняться к ним можно будет по эскалаторам.
Длина маршрута — 37,5 км, а дорога из конца в конец займет 40 минут. Планируется, что будут курсировать 26 пар поездов в сутки, которые смогут перевозить до 125 тыс. пассажиров. В перспективе хотят пустить также электричку до аэропорта «Киев» (станция «Киев-Волынский»). Предварительная стоимость проекта — 1 млрд грн. Ведь, по словам Алексея Кривопишина, директора Юго-Западной железной дороги, придется прокладывать дополнительные пути. «От ж/д вокзала «Дарница» до станции Чубинское поезда будут следовать по нашим путям, а дальше нужно строить колеи до аэропорта», — рассказал Кривопишин.
«Проект очень классный, но в нем не предусмотрена остановка в самом городе Борисполеа нафиг это аэроекспрессу. Правда, пообещали эту проблему решить — такая станция значительно облегчит пассажиропоток», — рассказали нам в мэрии города Борисполь несчатье какое с города Борисполя нечем до города Киева добраться.
Вагоны.
Пока окончательно не решено, кто будет производить вагоны для новой линии. Ведь потребуются специальные составы, которые будут ехать в 1,5 раза быстрее обычных электричек (скорость поезда составит, в среднем, 90 км/ч) абы шото ляпнуть. «Будет объявлен тендер. В любом случае, это будут поезда повышенной комфортности, с кондиционерами и телевизорами», — рассказал «Сегодня» замдиректора ЮЗЖД Михаил Сичной. Ориентировочная стоимость проезда, по его словам, составит 10 грн.ржунемагу, что будет в разы дешевле, чем подобный транспорт в Москве и Лондоне.
http://www.segodnya.ua/news/14196068.html
Через два года в "Борисполь" будет запущена электричка с кондиционером и телевизором.
Новая электричка «Аэропорт «Борисполь» — железнодорожный вокзал» начнет курсировать весной 2012 года. А 1 декабря Минтранс должен утвердить окончательный проект маршрута, новых станций и количество остановок. Заказчик проекта — аэропорт «Борисполь» а я думал инициаторы железнодорожники.
По словам разработчиков, планируется, что вокзал, на котором будет останавливаться электричка, назовут «авиатерминалом». Он будет построен возле перехода между Южным и Центральным вокзалами, рядом со зданием почтамта стандартные платформы им не подходят. Сам «авиатерминал» будет со стеклянными стенами и куполом. С железнодорожного вокзала можно будет не только добраться до аэропорта, но также купить билеты на рейс и сдать багаж, который в аэропорту сразу же погрузят с электрички в самолет та давайте уже сразу в метро багаж сдавать.
Маршрут.
С ж/д вокзала мы попадем на «Выдубичи». Станция электрички будет построена рядом с автовокзалом, а соединять их будет прозрачный переход. Следующая остановка — Дарницкий вокзал, а в самом «Борисполе» планируется 2 станции: возле терминала D (будет построен к концу 2011 года) и конечная — возле терминалов A, B и C. Платформы бориспольских «авиатерминалов» также будут закрыты прозрачным куполом, подняться к ним можно будет по эскалаторам.
Длина маршрута — 37,5 км, а дорога из конца в конец займет 40 минут. Планируется, что будут курсировать 26 пар поездов в сутки, которые смогут перевозить до 125 тыс. пассажиров. В перспективе хотят пустить также электричку до аэропорта «Киев» (станция «Киев-Волынский»). Предварительная стоимость проекта — 1 млрд грн. Ведь, по словам Алексея Кривопишина, директора Юго-Западной железной дороги, придется прокладывать дополнительные пути. «От ж/д вокзала «Дарница» до станции Чубинское поезда будут следовать по нашим путям, а дальше нужно строить колеи до аэропорта», — рассказал Кривопишин.
«Проект очень классный, но в нем не предусмотрена остановка в самом городе Борисполеа нафиг это аэроекспрессу. Правда, пообещали эту проблему решить — такая станция значительно облегчит пассажиропоток», — рассказали нам в мэрии города Борисполь несчатье какое с города Борисполя нечем до города Киева добраться.
Вагоны.
Пока окончательно не решено, кто будет производить вагоны для новой линии. Ведь потребуются специальные составы, которые будут ехать в 1,5 раза быстрее обычных электричек (скорость поезда составит, в среднем, 90 км/ч) абы шото ляпнуть. «Будет объявлен тендер. В любом случае, это будут поезда повышенной комфортности, с кондиционерами и телевизорами», — рассказал «Сегодня» замдиректора ЮЗЖД Михаил Сичной. Ориентировочная стоимость проезда, по его словам, составит 10 грн.ржунемагу, что будет в разы дешевле, чем подобный транспорт в Москве и Лондоне.
http://www.segodnya.ua/news/14196068.html