Дарницкий мост
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Итак сегодня открытия не будет, со слов охранника откроют может завтра может после... никто не знает пока. Пока повсюду устраняют недоделки. Площадку у платформы оградили, сделали разметкой овал. Поставили остановку автобусов и маршруток, повесили информационные табло. Баннер с мостика куда то исчез.
Здесь теперь будет останавливаться автобус №108 и две новые маршрутки №216 (пл. Левый берег - м. Харьковская), №229 (пл. Левый берег - м. Позняки).
Повесили расписания электричек. Турникеты и табло уже тоже работают.
Увы но полноценного проезда на Березняки так пока и не будет, заправку так и не снесли, поставили забор за заправкой и оставили узкий проезд в одну сторону с ул. Березняковской между двумя заборами. На переезде установили только светофоры, шлагбаумов пока нету.
Будущая дорога заасфальтирована до конца платформ. Лестницу на склоне оставили, теперь будет лазейка пройти на платформу мимо турникетов. Старый кассовый зал платформы покрасили в оранжевый цвет, сантехузол не оштукатурили.
Проезд на дамбе сделали двухсторонним, столбов освещения тут как и вокруг дороги у платформ не установили.
Новый кусок ул. Канальной в сторону Днепровской набережной сделали еще уже чем был старый, сбоку разровняли большую площадку, с противоположной стороны улицу не обустраивали, а оставили только пониженный бордюр для съезда с грунтовой дороги. На тротуары вдоль ул. Сортировочной видно денег не хватило, сделали как попало и укатали б/у асфальтом. К Христианскому университету подъезд вообще не доделали, там же не установили и канализационный люк. И только на перекрёстке с ул. Клеманской обустроили нормальные тротуары. Здесь же почти везде установили новые столбы освещения.


Ну а на первых рендерах платформы выглядели намного круче...
Тем временем на сайте ПЗЗ появилось сообщение.
ШАНОВНІ ПАСАЖИРИ!
З 01.11.2010р. призначається зупинка по з/п Лівий Берег наспупним електропоїздам підвищеного комфорту:
-е/п № 808/807 сполученням Київ-Шостка-Київ,Фастів
-е/п № 810/809 сполученням Київ-Шостка-Фастів
-е/п № 812/811 сполученням Фастів-Шостка-Київ,Фастів
-е/п № 814/813 сполученням Фастів-Зернове-Київ
-е/п № 815 Ворожба,Конотоп-Київ
-е/п № 818/817 сполученням Київ-Ворожба-Київ
-е/п № 826/825 сполученням Київ-Гребінка-Київ, Фастів
-е/п № 838/837 сполученням Київ-Гребінка-Київ,Фастів
-е/п № 840/839 сполученням Київ-Шостка-Фастів
-е/п № 846/843 Київ-Неданчичі-Київ
-
- Крыса рельсовая
- Сообщения: 13
- Зарегистрирован: 10 авг 2010, 22:12
А прямо сейчас там можно проехать хотя бы с Березняков на Сортировочную (так чтобы доехать до Здолбуновской)? Как я понимаю обратно пока точно не получится…Увы но полноценного проезда на Березняки так пока и не будет, заправку так и не снесли, поставили забор за заправкой и оставили узкий проезд в одну сторону с ул. Березняковской между двумя заборами.
-
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 1775
- Зарегистрирован: 27 окт 2006, 14:04
Открытие обещают завтра.
Для тех кто не смотрит жж - Пересадочный узел "Левый берег"
http://metrobuildivec.livejournal.com/19615.html
Для тех кто не смотрит жж - Пересадочный узел "Левый берег"
http://metrobuildivec.livejournal.com/19615.html
28 жовтня о 16:00 16:30 за участю Прем’єр-міністра України Миколи Азарова та першого заступника голови КМДА Олександра Попова відбудеться відкриття після комплексної реконструкції вулиць Здолбунівської та Сортувальної, а також запуск залізничної платформи «Лівий берег»
http://www.kmv.gov.ua/press.asp?Id=222987
Збір учасників о 15:00 15:30 залізнична платформа «Лівий берег», заїзд з вул. Сортувальної (житловий масив Позняки)
УВАГА!
Від’їзд автобусу з журналістами о 13.30 14:30 від будівлі Кабінету Міністрів України (посадка на розі вул. Грушевського та Садової)
Акредитацію проводить прес-служба Кабінету Міністрів України!
Акредитація ЗМІ обов’язкова!
Запрошуємо вас!
[hr]
28 жовтня 2010 року о 16:00 16:30 відбудеться урочисте відкриття комплексу пасажирської зупиночної платформи «Лівий берег»
http://mintrans.gov.ua/uk/anons/19529.html
Участь у заході візьмуть Прем’єр-міністр України Микола Азаров, Міністр транспорту та зв’язку України Костянтин Єфименко, генеральний директор Укрзалізниці Михайло Костюк, начальник Південно-Західної залізниці Олексій Кривопішин.
У програмі заходу:
14:30—15:00 15:30 — ознайомлення з реконструкцією вулиці Здолбунівської на житловому масиві «Позняки»;
16:00 16:30 — церемонія відкриття залізничної станції «Лівий берег».
До уваги представників ЗМІ!
Акредитація обов’язкова, триває до 17:30 27 жовтня за телефонами прес-служби КМУ — 256-75-82, 256-66-32 та прес-служби Мінтрансзв’язку — 271 48 59, 271 40 44.
Для журналістів організовано транспортування від Будинку Уряду. Від’їзд — о 13.30 14:30.
Для журналістів, які їдуть власним авто — заїзд на залізничну станцію з вул. Сортувальної.
UPD: внимание, изменено время!
http://www.kmv.gov.ua/press.asp?Id=222987
Збір учасників о 15:00 15:30 залізнична платформа «Лівий берег», заїзд з вул. Сортувальної (житловий масив Позняки)
УВАГА!
Від’їзд автобусу з журналістами о 13.30 14:30 від будівлі Кабінету Міністрів України (посадка на розі вул. Грушевського та Садової)
Акредитацію проводить прес-служба Кабінету Міністрів України!
Акредитація ЗМІ обов’язкова!
Запрошуємо вас!
[hr]
28 жовтня 2010 року о 16:00 16:30 відбудеться урочисте відкриття комплексу пасажирської зупиночної платформи «Лівий берег»
http://mintrans.gov.ua/uk/anons/19529.html
Участь у заході візьмуть Прем’єр-міністр України Микола Азаров, Міністр транспорту та зв’язку України Костянтин Єфименко, генеральний директор Укрзалізниці Михайло Костюк, начальник Південно-Західної залізниці Олексій Кривопішин.
У програмі заходу:
14:30—15:00 15:30 — ознайомлення з реконструкцією вулиці Здолбунівської на житловому масиві «Позняки»;
16:00 16:30 — церемонія відкриття залізничної станції «Лівий берег».
До уваги представників ЗМІ!
Акредитація обов’язкова, триває до 17:30 27 жовтня за телефонами прес-служби КМУ — 256-75-82, 256-66-32 та прес-служби Мінтрансзв’язку — 271 48 59, 271 40 44.
Для журналістів організовано транспортування від Будинку Уряду. Від’їзд — о 13.30 14:30.
Для журналістів, які їдуть власним авто — заїзд на залізничну станцію з вул. Сортувальної.
UPD: внимание, изменено время!


Лично я не порадую, поскольку оловянных солдатиков (работников ж.д. Киевского узла и управления ЮЗжд) из первого электропоезда не выпускали. Посему фоток не будет.
... Николай Янович, ну что, заснимемся на память на фоне прибывающего электропоезда?? Становитесь вот тут - и платформу видно, и поезд. ..Нет-нет, не пускайте еще поезд, солнце за тучку спряталось. .. Нет свет плохой, подождем еще немного. ... Во, во, самое то! Давайте, поехали!!
А без малого шесть сотен железнодорожников, снятые с рабочих мест, а кое-кто и вызванный с отдыха, сидели в вагонах новенького электропоезда и ждали, когда же этот ПЕРВЫЙ электропоезд все таки проследует платформу Левый Берег.
Итак, как это выглядело изнутри. Новенький электропоезд повышенной комфортности 3 класса блестел свежевыкрашенными вагонами. Белые шторки на окнах, ковровые дорожки в вагонах, проводники при параде. Сначала электричка долго стояла возле 1-й платформы Дарницы (нет, это не опечатка именно возле 1-й платформы), потом медленно отправилась в строну Левого Берега. до последней минуты ни пассажиры-железнодорожники, ни локомотивная и проводницкая бригады не знали своих дальнейших действий. Подъехали к началу платформы, остановились и стали ждать, пока кортеж из иномарок с тонированными стеклами прибывал к украшенному шариками и транспарантами Пересадочному узлу Левый Берег. Еще один фальшстарт и первый электропоезд с железнодорожниками проследовал новую платформу.
... Николай Янович, ну что, заснимемся на память на фоне прибывающего электропоезда?? Становитесь вот тут - и платформу видно, и поезд. ..Нет-нет, не пускайте еще поезд, солнце за тучку спряталось. .. Нет свет плохой, подождем еще немного. ... Во, во, самое то! Давайте, поехали!!
А без малого шесть сотен железнодорожников, снятые с рабочих мест, а кое-кто и вызванный с отдыха, сидели в вагонах новенького электропоезда и ждали, когда же этот ПЕРВЫЙ электропоезд все таки проследует платформу Левый Берег.
Итак, как это выглядело изнутри. Новенький электропоезд повышенной комфортности 3 класса блестел свежевыкрашенными вагонами. Белые шторки на окнах, ковровые дорожки в вагонах, проводники при параде. Сначала электричка долго стояла возле 1-й платформы Дарницы (нет, это не опечатка именно возле 1-й платформы), потом медленно отправилась в строну Левого Берега. до последней минуты ни пассажиры-железнодорожники, ни локомотивная и проводницкая бригады не знали своих дальнейших действий. Подъехали к началу платформы, остановились и стали ждать, пока кортеж из иномарок с тонированными стеклами прибывал к украшенному шариками и транспарантами Пересадочному узлу Левый Берег. Еще один фальшстарт и первый электропоезд с железнодорожниками проследовал новую платформу.
Последний раз редактировалось ЛиС 28 окт 2010, 17:56, всего редактировалось 1 раз.
Это что за новенький электропоезд?ЛиС писал(а):Лично я не порадую, поскольку оловянных солдатиков (работников ж.д. Киевского узла и управления ЮЗжд) из первого электропоезда не выпускали. Посему фоток не будет.
... Николай Янович, ну что, заснимемся на память на фоне прибывающего электропоезда?? Становитесь вот тут - и платформу видно, и поезд. ..Нет-нет, не пускайте еще поезд, солнце за тучку спряталось. .. Нет свет плохой, подождем еще немного. ... Во, во, самое то! Давайте, поехали!!
А без малого шесть сотен железнодорожников, снятые с рабочих мест, а кое-кто и вызванный с отдыха, сидели в вагонах новенького электропоезда и ждали, когда же этот ПЕРВЫЙ электропоезд все таки проследует платформу Левый Берег.
Sascha
Організація роботи громадського транспорту в районі залізничної платформи Лівий берег
КП “Київпастранс”
У зв’язку з введенням в експлуатацію нової залізничної платформи Лівий Берег і нової транспортної розв’язки по вул. Березняківській та вул. Сортувальній, комунальне підприємство "Київпастранс" буде здійснювати перевезення пасажирів в районі залізничної платформи Лівий берег від житлових масивів Харьківський та Позняки автобусним маршрутом № 108 «вул. Панельна – ст. м. «Харківська».
Трасу руху автобусного маршруту №108 буде організовано з заїздом по вул. Сортувальній до залізничної платформи Лівий беріг.
Траса руху автобусного маршруту №108: вул. Панельна – ст. м. «Лівобережна» – вул. Окіпної – Русанівська набережна – Дніпровська набережна – вул. Причальна – вул. Сортувальна (заїзд до з/п Лівий берег) - вул. Здолбунівська – вул. Тальнівська – вул. Ахматової – вул. Вербицького – вул. Декабристів - ст. м. «Харківська».
При цьому буде збільшено кількість автобусів на маршруті для забезпечення інтервалу руху 12 хв.
Перевезення пасажирів від ст. м. «Лівобережна» і житлових масивів Березняки та Русанівський до залізничної платформи «Лівий берег» здійснюється автобусами маршрутів звичайного режиму №№ 49 «ст. м. «Лівобережна» - залізнична платформа Лівий берег», 87 «ст. м. «Осокорки» – вул. Луначарського», 95 «Микільська Слобідка - вул. Березняківська». Інтервал руху – 6-12 хв.
Для зручності пасажирів передбачена організація додаткових зупинок громадського транспорту поблизу залізничної платформи Лівий берег:
- на вул. Березняківській для маршрутів №№49, 87, 95;
- на вул. Шумського для маршруту №87.
Також заплановано збільшення кількості автобусів на маршрутах в режимі маршрутного таксі №№ 245 «ст. м. «Лівобережна» - вул. Шумського», 249 «ст. м. «Лівобережна» – залізнична платформа Лівий Берег», 425 «ст. м. „Осокорки” – вул. Луначарського (до вул. Челябінської), для забезпечення інтервалів руху 5-7 хв.

КП “Київпастранс”
У зв’язку з введенням в експлуатацію нової залізничної платформи Лівий Берег і нової транспортної розв’язки по вул. Березняківській та вул. Сортувальній, комунальне підприємство "Київпастранс" буде здійснювати перевезення пасажирів в районі залізничної платформи Лівий берег від житлових масивів Харьківський та Позняки автобусним маршрутом № 108 «вул. Панельна – ст. м. «Харківська».
Трасу руху автобусного маршруту №108 буде організовано з заїздом по вул. Сортувальній до залізничної платформи Лівий беріг.
Траса руху автобусного маршруту №108: вул. Панельна – ст. м. «Лівобережна» – вул. Окіпної – Русанівська набережна – Дніпровська набережна – вул. Причальна – вул. Сортувальна (заїзд до з/п Лівий берег) - вул. Здолбунівська – вул. Тальнівська – вул. Ахматової – вул. Вербицького – вул. Декабристів - ст. м. «Харківська».
При цьому буде збільшено кількість автобусів на маршруті для забезпечення інтервалу руху 12 хв.
Перевезення пасажирів від ст. м. «Лівобережна» і житлових масивів Березняки та Русанівський до залізничної платформи «Лівий берег» здійснюється автобусами маршрутів звичайного режиму №№ 49 «ст. м. «Лівобережна» - залізнична платформа Лівий берег», 87 «ст. м. «Осокорки» – вул. Луначарського», 95 «Микільська Слобідка - вул. Березняківська». Інтервал руху – 6-12 хв.
Для зручності пасажирів передбачена організація додаткових зупинок громадського транспорту поблизу залізничної платформи Лівий берег:
- на вул. Березняківській для маршрутів №№49, 87, 95;
- на вул. Шумського для маршруту №87.
Також заплановано збільшення кількості автобусів на маршрутах в режимі маршрутного таксі №№ 245 «ст. м. «Лівобережна» - вул. Шумського», 249 «ст. м. «Лівобережна» – залізнична платформа Лівий Берег», 425 «ст. м. „Осокорки” – вул. Луначарського (до вул. Челябінської), для забезпечення інтервалів руху 5-7 хв.

Последний раз редактировалось Sasha_OKM 28 окт 2010, 21:12, всего редактировалось 2 раза.
Відкриття зупинної платформи Лівий берег
ДТГО "ПІВДЕННО-ЗАХІДНА ЗАЛІЗНИЦЯ" http://www.swrailway.gov.ua/newsline/?nid=842
28 жовтня 2010 року у м. Києві відбулося урочисте відкриття пересадочного вузла Лівий берег. В урочистому відкритті платформи Лівий берег взяли участь: Прем’єр-міністр України Микола АЗАРОВ, Міністр транспорту та зв’язку України Костянтин ЄФИМЕНКО, генеральний директор Укрзалізниці Михайло КОСТЮК, начальник Південно-Західної залізниці Олексій КРИВОПІШИН, заступник Голови КМДА Олександр ПОПОВ.
Пересадочний вузол Лівий берег, це подарунок Південно-Західної залізниці – киянам та гостям столиці. Для розв’язання гострих проблем перевезення міських пасажирів з двох «спальних» районів міста, Дарницького (Позняки, Дарниця) та Дніпровського (Березнякі, Русанівка) в яких проживає понад 600 тисяч мешканців столиці, силами Південно-Західної залізниці було проведено реконструкцію платформ Лівий берег.
В середньому за добу, з цієї платформи до реконструкції, відправлялось 4927 пасажирів. Після реконструкції, очікуване відправлення 10500 пасажирів за добу. На ній будуть зупинятися понад 20 поїздів підвищеної комфортності і 52 приміських електропоїздів. Попри усі труднощі, які виникали і виникають в цей кризовий період, керівництво, фахівці підрозділів столичної магістралі продемонстрували здатність до стратегічного планування і обрання правильної тактики на кожному з етапів впровадження цього проекту. Відтепер, мешканці Дніпровського і Дарницького районів мають змогу перетинати відстані над Дніпром, не вистоюючи в автомобільних «пробках» і заторах.
Проект, за здійснення якого взялась Південно-Західна залізниця доволі масштабний, і проводитиметься поетапно. Сьогодні відкривається Лівий берег, який є складовою проекту будівництва мосту, і з часом буде об’єднаний у міську електричку.
Під час виконання будівельних робіт підрозділами Південно-Західної залізниці, для спорудження зупиночної платформи Лівий берег було вкладено – 8247,5м3 бетону, змонтовано – 341,1т металоконструкцій навісів, кожна платформа обладнана склопакетами вітрозахисних стінок – 470 м2. також, для зручності пасажирів були змонтовано місця для сидіння. На кожній платформі встановлено стенд розкладу руху електропоїздів та електронний вказівник, який буде інформувати пасажирів про дані, що стосуються прибуття та відправлення поїздів. Крім того, прокладено – 850 м кабелів зв'язку, 2450м кабелів електропостачання та змонтовано 250м мереж водовідводу. Побудовано три платформи з навісами та вітрозахисними екранами. Довжина платформи 1-ї і 2-ї – 250м, 3-ї – 200м, ширина 1-ї і 3-ї – 4м, 2-ї – 6,3м.
Залізничники збудували касовий зал, в якому пасажири зможуть придбати квітки, як на звичайну електричку так і на електропоїзди підвищеної комфортності.
Також Південно-Західна залізниця для зручності людей з обмеженими можливостями, які користуються послугами залізничного транспорту, збудувала 5 пасажирських ліфтів.
З метою уникнення безконтрольного доступу пасажирів на платформи встановлено турнікетну систему.
У майбутньому планується на зупинній платформі Лівий берег зробити зупинку пасажирських поїздів, які слідують до станції Київ-Пасажирський.
Тепер відстань між Лівим берегом та Київ-Пасажирський можна буде здолати за 17 хвилин.
Кошторисна вартість реконструкції платформ Лівого берега складає більше 63 млн гривень.
Окрім реконструкції зупиночних платформ, Південно-Західна залізниця зробила ще один крок на шляху до розв’язання гострих транспортних проблем, які пов’язано із столичними заторами. На даний час вже завершено будівництво Березняківського шляхопроводу, який дасть змогу з’єднати такі масиви як Березнякі, Русанівка, Позняки та Дарниця з мостом який будується. Для зручності пасажирів над автомагістраллю збудовано 40 метровий пішохідний міст.
Відкрито пасажирську зупиночну станцію «Лівий берег»
Міністерство транспорту та зв'язку України http://www.mtu.gov.ua/uk/news/19607.html
Сьогодні, 28 жовтня 2010 року, Прем’єр-міністр України Микола Азаров відкрив комплекс зупиночної залізничної платформи «Лівий берег» - складової Дарницького мосту в Києві. На новозбудованій станції вже зараз зупиняється більше 60 пасажирських приміських поїздів і водночас вона є частиною проекту міської електрички столиці.
Микола Азаров у своєму вітальному виступі подякував всім залізничникам та будівельникам станції «Лівий берег» за їх старанну та невтомну працю. Найкращим з них за особистий внесок та відданість роботі він вручив відзнаки та нагороди Кабінету Міністрів України.
Участь в урочистостях також взяли перший заступник Міністра транспорту та зв’язку України Володимир Корнієнко, перший заступник генерального директора Укрзалізниці Микола Сергієнко, начальник Південно-Західної залізниці Олексій Кривопішин, заступник Голови КМДА Олександр Попов.
Комплекс зупиночної платформи знаходиться на Березняках (вул. Березняківська). Тож люди, які живуть на лівому березі Києва, оминатимуть завантажений центр столиці, та їздитимуть у більш комфортних умовах. Більше того, ця станція буде зручною і для тих пасажирів, які їздять у приміському сполученні: нині тут зупиняються поїзди, що курсують в обох напрямках – Ніжинському та Фастівському - зі столиці.
«Зупиночна платформа «Лівий берег» була тут ще у 2004 році і користувалася попитом серед пасажирів: близько 5 тисяч людей щодоби робили посадку і висадку на цю платформу. Згодом її знесли з урахуванням будівництва Дарницького мосту – але потреба її повернути була. І коли вже споруджувався цей шляхопровід, то звичайно, потрібно було передбачити і будівництво зупиночного пункту», - зазначив Олексій Кривопішин.
Начальник Південно-Західної залізниці зауважив, що новозбудована станція знаходиться на межі двох густонаселених районів, тож щодобова посадка-висадка пасажирів складатиме до 15 тис. людей.
Проект виконувався з дотриманням нових вимог, сучасних норм та високих стандартів якості.
Загалом для спорудження станції «Лівий берег» будівельники вклали 8247,5м3 бетону та змонтували 341,1 тонн металоконструкцій навісів. Для її облаштування встановлено 470м2 склопакетів вітрозахисних стінок на платформах, прокладено 850 м кабелів зв'язку, 2450м кабелів електропостачання та 250м мереж водовідводу.
Прогінні споруди шляхопроводів та платформ залізничники передбачили зробити залізобетонними. Довжина 1-ї та 2-ї платформ – 250м, 3-ї – 200м, ширина 1-ї та 3-ї – 4 м, 2-ї - 6,3м.
Для людей з обмеженими можливостями руху залізничники збудували п’ять пасажирських ліфтів.
«Звичайно, що це будівництво відкрило логістику підвозу пасажирів, розкрило інфраструктуру для міста, перехід з автомобільного транспорту на залізничний. Тут побудовано три платформи, прокладено чотири шляхи, для того, аби тут їздили декілька існуючих електропотягів. У перспективі – ще й міської електрички, електрички на Бориспіль», - розповів Олексій Кривопішин.
Нагадаємо, 27 вересня 2010 року було відкрито залізничний рух на Дарницькому мосту в Києві – цим було завершено першу чергу будівництва
Відкриття руху на двох залізничних коліях мосту дозволяє раціонально розподілити обслуговування пасажирських та швидкісних поїздів між станцією Київ-Пасажирський та новим вокзальним комплексом на ст. Дарниця.
Вже в грудні цього року планується відкрити з’їзд з лівого берега на правий, в І кварталі 2011 року – заїзд з правого берега на лівий. Наприкінці 2011 року буде введено в роботу ще по одному з’їзду з лівого берега на правий та з правого на лівий. Задля остаточного завершення будівництва необхідно закінчити будівництво автомобільного проїзду з правого на лівий берег, будівництво автомобільних з’їздів правобережного і лівобережного підходів, будівництво транспортної розв’язки «Видубичі» та виїзду на Харківське шосе.
Дарницький залізнично-автомобільний мостовий перехід через р. Дніпро у м. Києві будується за новим, стислим графіком. Загальна довжина мосту – 1,066 км. Протяжність залізничних колій – 32,71 км. Довжина автомобільних підходів – 15,08 км.
Фото
Схема развязок от моста
ДТГО "ПІВДЕННО-ЗАХІДНА ЗАЛІЗНИЦЯ" http://www.swrailway.gov.ua/newsline/?nid=842
28 жовтня 2010 року у м. Києві відбулося урочисте відкриття пересадочного вузла Лівий берег. В урочистому відкритті платформи Лівий берег взяли участь: Прем’єр-міністр України Микола АЗАРОВ, Міністр транспорту та зв’язку України Костянтин ЄФИМЕНКО, генеральний директор Укрзалізниці Михайло КОСТЮК, начальник Південно-Західної залізниці Олексій КРИВОПІШИН, заступник Голови КМДА Олександр ПОПОВ.
Пересадочний вузол Лівий берег, це подарунок Південно-Західної залізниці – киянам та гостям столиці. Для розв’язання гострих проблем перевезення міських пасажирів з двох «спальних» районів міста, Дарницького (Позняки, Дарниця) та Дніпровського (Березнякі, Русанівка) в яких проживає понад 600 тисяч мешканців столиці, силами Південно-Західної залізниці було проведено реконструкцію платформ Лівий берег.
В середньому за добу, з цієї платформи до реконструкції, відправлялось 4927 пасажирів. Після реконструкції, очікуване відправлення 10500 пасажирів за добу. На ній будуть зупинятися понад 20 поїздів підвищеної комфортності і 52 приміських електропоїздів. Попри усі труднощі, які виникали і виникають в цей кризовий період, керівництво, фахівці підрозділів столичної магістралі продемонстрували здатність до стратегічного планування і обрання правильної тактики на кожному з етапів впровадження цього проекту. Відтепер, мешканці Дніпровського і Дарницького районів мають змогу перетинати відстані над Дніпром, не вистоюючи в автомобільних «пробках» і заторах.
Проект, за здійснення якого взялась Південно-Західна залізниця доволі масштабний, і проводитиметься поетапно. Сьогодні відкривається Лівий берег, який є складовою проекту будівництва мосту, і з часом буде об’єднаний у міську електричку.
Під час виконання будівельних робіт підрозділами Південно-Західної залізниці, для спорудження зупиночної платформи Лівий берег було вкладено – 8247,5м3 бетону, змонтовано – 341,1т металоконструкцій навісів, кожна платформа обладнана склопакетами вітрозахисних стінок – 470 м2. також, для зручності пасажирів були змонтовано місця для сидіння. На кожній платформі встановлено стенд розкладу руху електропоїздів та електронний вказівник, який буде інформувати пасажирів про дані, що стосуються прибуття та відправлення поїздів. Крім того, прокладено – 850 м кабелів зв'язку, 2450м кабелів електропостачання та змонтовано 250м мереж водовідводу. Побудовано три платформи з навісами та вітрозахисними екранами. Довжина платформи 1-ї і 2-ї – 250м, 3-ї – 200м, ширина 1-ї і 3-ї – 4м, 2-ї – 6,3м.
Залізничники збудували касовий зал, в якому пасажири зможуть придбати квітки, як на звичайну електричку так і на електропоїзди підвищеної комфортності.
Також Південно-Західна залізниця для зручності людей з обмеженими можливостями, які користуються послугами залізничного транспорту, збудувала 5 пасажирських ліфтів.
З метою уникнення безконтрольного доступу пасажирів на платформи встановлено турнікетну систему.
У майбутньому планується на зупинній платформі Лівий берег зробити зупинку пасажирських поїздів, які слідують до станції Київ-Пасажирський.
Тепер відстань між Лівим берегом та Київ-Пасажирський можна буде здолати за 17 хвилин.
Кошторисна вартість реконструкції платформ Лівого берега складає більше 63 млн гривень.
Окрім реконструкції зупиночних платформ, Південно-Західна залізниця зробила ще один крок на шляху до розв’язання гострих транспортних проблем, які пов’язано із столичними заторами. На даний час вже завершено будівництво Березняківського шляхопроводу, який дасть змогу з’єднати такі масиви як Березнякі, Русанівка, Позняки та Дарниця з мостом який будується. Для зручності пасажирів над автомагістраллю збудовано 40 метровий пішохідний міст.
Відкрито пасажирську зупиночну станцію «Лівий берег»
Міністерство транспорту та зв'язку України http://www.mtu.gov.ua/uk/news/19607.html
Сьогодні, 28 жовтня 2010 року, Прем’єр-міністр України Микола Азаров відкрив комплекс зупиночної залізничної платформи «Лівий берег» - складової Дарницького мосту в Києві. На новозбудованій станції вже зараз зупиняється більше 60 пасажирських приміських поїздів і водночас вона є частиною проекту міської електрички столиці.
Микола Азаров у своєму вітальному виступі подякував всім залізничникам та будівельникам станції «Лівий берег» за їх старанну та невтомну працю. Найкращим з них за особистий внесок та відданість роботі він вручив відзнаки та нагороди Кабінету Міністрів України.
Участь в урочистостях також взяли перший заступник Міністра транспорту та зв’язку України Володимир Корнієнко, перший заступник генерального директора Укрзалізниці Микола Сергієнко, начальник Південно-Західної залізниці Олексій Кривопішин, заступник Голови КМДА Олександр Попов.
Комплекс зупиночної платформи знаходиться на Березняках (вул. Березняківська). Тож люди, які живуть на лівому березі Києва, оминатимуть завантажений центр столиці, та їздитимуть у більш комфортних умовах. Більше того, ця станція буде зручною і для тих пасажирів, які їздять у приміському сполученні: нині тут зупиняються поїзди, що курсують в обох напрямках – Ніжинському та Фастівському - зі столиці.
«Зупиночна платформа «Лівий берег» була тут ще у 2004 році і користувалася попитом серед пасажирів: близько 5 тисяч людей щодоби робили посадку і висадку на цю платформу. Згодом її знесли з урахуванням будівництва Дарницького мосту – але потреба її повернути була. І коли вже споруджувався цей шляхопровід, то звичайно, потрібно було передбачити і будівництво зупиночного пункту», - зазначив Олексій Кривопішин.
Начальник Південно-Західної залізниці зауважив, що новозбудована станція знаходиться на межі двох густонаселених районів, тож щодобова посадка-висадка пасажирів складатиме до 15 тис. людей.
Проект виконувався з дотриманням нових вимог, сучасних норм та високих стандартів якості.
Загалом для спорудження станції «Лівий берег» будівельники вклали 8247,5м3 бетону та змонтували 341,1 тонн металоконструкцій навісів. Для її облаштування встановлено 470м2 склопакетів вітрозахисних стінок на платформах, прокладено 850 м кабелів зв'язку, 2450м кабелів електропостачання та 250м мереж водовідводу.
Прогінні споруди шляхопроводів та платформ залізничники передбачили зробити залізобетонними. Довжина 1-ї та 2-ї платформ – 250м, 3-ї – 200м, ширина 1-ї та 3-ї – 4 м, 2-ї - 6,3м.
Для людей з обмеженими можливостями руху залізничники збудували п’ять пасажирських ліфтів.
«Звичайно, що це будівництво відкрило логістику підвозу пасажирів, розкрило інфраструктуру для міста, перехід з автомобільного транспорту на залізничний. Тут побудовано три платформи, прокладено чотири шляхи, для того, аби тут їздили декілька існуючих електропотягів. У перспективі – ще й міської електрички, електрички на Бориспіль», - розповів Олексій Кривопішин.
Нагадаємо, 27 вересня 2010 року було відкрито залізничний рух на Дарницькому мосту в Києві – цим було завершено першу чергу будівництва
Відкриття руху на двох залізничних коліях мосту дозволяє раціонально розподілити обслуговування пасажирських та швидкісних поїздів між станцією Київ-Пасажирський та новим вокзальним комплексом на ст. Дарниця.
Вже в грудні цього року планується відкрити з’їзд з лівого берега на правий, в І кварталі 2011 року – заїзд з правого берега на лівий. Наприкінці 2011 року буде введено в роботу ще по одному з’їзду з лівого берега на правий та з правого на лівий. Задля остаточного завершення будівництва необхідно закінчити будівництво автомобільного проїзду з правого на лівий берег, будівництво автомобільних з’їздів правобережного і лівобережного підходів, будівництво транспортної розв’язки «Видубичі» та виїзду на Харківське шосе.
Дарницький залізнично-автомобільний мостовий перехід через р. Дніпро у м. Києві будується за новим, стислим графіком. Загальна довжина мосту – 1,066 км. Протяжність залізничних колій – 32,71 км. Довжина автомобільних підходів – 15,08 км.
Фото
Схема развязок от моста