Украинский (Крюковский) метровагон
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Щось ніхто не помітив смертельний вирок Крюківському рухомому складу. Найбільше можливе замовлення піде до Японії. Якщо не буде взаємозамінності японців з наявними потягами, Крамаренка до психушки.
"Є можливість одержання ієнового (ієна - грошова одиниці Японії) кредиту київським метрополітеном для будівництва даної гілки метро. Це кредит на 30 років під 1,5% річних. Видається він за умови того, що будуть використані японські технології при будівництві метро, зокрема, це буде японський рухомий склад і це буде японське метро", - сказав Крамаренко.
"Є можливість одержання ієнового (ієна - грошова одиниці Японії) кредиту київським метрополітеном для будівництва даної гілки метро. Це кредит на 30 років під 1,5% річних. Видається він за умови того, що будуть використані японські технології при будівництві метро, зокрема, це буде японський рухомий склад і це буде японське метро", - сказав Крамаренко.
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12637
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Ну да, приговор. Вот только это всё лишь "можливість" весьма отдалённого будущего. А реальность - 3 линии в Киеве, плюс Харьков и Днепропетровск. Ведь там рано или поздно тоже надо будет обновлять парк.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Ну и? Что тут сказано такого, чтобы так громко истеричить? Ну будет значит на ПВЛ японский подвижно состав. И то если будет. Пока ПВЛ построят время уйдет. Подвижной состав на СБЛ уже пора начинатьзаменять. Крюковцам работы на 50 лет вперед хватит. Заменят на СБЛ, пора будет менять на ККЛ (там самым старым вагонам уже четвертый десяток пошел)и так до бесконечности. Успокоил?vadik писал(а):зокрема, це буде японський рухомий склад і це буде японське метро", - сказав Крамаренко.
Согласуется - посадят человека в кабину, назовут его каким-нить "оператором по контролю за работай ПС" и можно ему платить в два раза меньше - так как он нифига не делает, а только следить за процессами автоведения и если что нажмёт красную аварийную кнопкуE-186 писал(а):Если поставят такие составы как в Дубае - и машинистов не будет. Хотя как это согласуется с ПТЭ. Но зато какая экономия на зарплатах...

Чому ж інсайдери ТЧ-3 не хвастаються що в (одному з) серійному крюку, здається третьому (21008) поставили світлодіодні фари? Сьогодні випадково помітив, таке біле світло було, підійшов подивився - в три (здається) кола розташовані, ті що з самого початку були не ксеноновими, хоча якраз вони здається і були найяскравішими..