Вот Вам и новости, но не утишительные....
http://www.kievpress.info/read/10684.html
по ссылке можно небольшую фотку моста увидеть
Містобудівна рада Києва відхилила проект лівобережного підходу до Подільського мосту
МІСТО. Містобудівна рада Києва вчора розглянула представлений інститутом "Київінжпроект" проект будівництва лівобережного автомобільного підходу до Подільського мосту в обхід дачного масиву "Русанівські сади", однак не підтримала його, інформує «Інтерфакс-Україна».
Як повідомив один з авторів проекту Володимир ВОРОБЙОВ, лівобережний автомобільний підхід повинен прямувати з основної траси мостового переходу уздовж берега Десенки до залізничного мосту ім. Петровського і далі – до вул. Бальзака на Троєщині.
За його словами, це дозволить відвернути з Подільско-Воскресенського мостового переходу автомобільні потоки, які їдуть на Троєщину, тоді як автомобільна розв'язка в місці виходу траси переходу на вул. Стальського не має можливості прийняти могутній транспортний потік.
Як повідомив директор комунальної корпорації "Київавтодор", що виступає замовником будівництва мостового переходу, Володимир ЖУКОВ, необхідність будівництва обхідного автомобільного підходу викликана тим, що будівництво лінії метро, що пройде по основній трасі мостового переходу від Подолу на Троєщину і Воскресенку, "відстає від автомобільної частини десь років на три".
"Якщо побудувати мостовий перехід і не побудувати обхідний лівобережний підхід, то готовий до 2007 року міст, буде ще три роки простоювати. Ніхто не знає, коли почнуть будувати метро", – сказав він.
За словами ЖУКОВА, вартість будівництва обхідної траси на чотири смуги складе близько 350 мільйонів гривень і не потребуватиме термінового рішення проблем з відселенням дачних ділянок на Русанівських садах, а будівництво прямої траси з урахуванням зносу дач буде коштувати близько 1 мільярда.
У той же час представники комунального підприємства "Київський метрополітен" і ВАТ "Київметробуд" впевнені, що будівництво лінії метро не буде затримувати введення в експлуатацію мостового переходу, і вбачають у вимогах "Київавтодору" намір уникнути проблем з відселенням дачних ділянок.
За словами головного архітектора Києва Василя ПРИСЯЖНЮКА, у Києва є можливість надати власникам дач на Русанівських садах як компенсацію ділянки на березі Десенки за парком Дружби народів, тому відкладати будівництво траси через дачний масив нема сенсу.
"Будівництво автодороги в обхід дач обійдеться в зайві 350 мільйонів гривень, а територія Русанівських садів у Генплані відведена для житлового будівництво. Рано чи пізно інвестори викуплять дачі і забудують масив житлом. Потрібно сказати людям, що їм нададуть ділянки для компенсації, і вони самі виїдуть", – сказав він.
Водночас члени ради висловили думку, що будівництво обхідної автодороги доцільне, але не першочергове, проте власників дач на Русанівських садах потрібно попередити, що буде побудовано дві дороги, а траса переходу все одно проляже через масив. За словами ЖУКОВА, питання про будівництво обхідної дороги він поставить перед мером Києва.
Нагадуємо, що Подільско-Воскресенський мостовий перехід довжиною 7 кілометрів буде збудований у двох ярусах: у нижньому буде метро, нагорі – шестисмугова автомагістраль. Перехід почнеться від вул. Межигірської у районі станції метро "Тараса Шевченка" і вийде на лівому березі на перетині вул. Стальського і Райдужної до бульвару Перова.