Выложил в галереюVadim писал(а):Не достучался до скриншотов. В другое место их нельзя положить?
Дарницкий вокзал и новая станция
Модераторы: dimentiy, Администраторы
- Bomberman
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 2483
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 15:54
- Откуда: Kyiv / Toronto
Так вот и мне казалось, что это логичнее. Почему решили так извратиться - непонятно.MetroMan писал(а):Что-то на карте эта "полукольцевая линия" далековато от вокзала проходит:?
Не проще ли с тем же результатом сделать небольшой крюк левобережной линии со станциецей в районе моста Харьковского шоссе над ж/д путями ?.
ИМХО со строительством нового Дарницкого вокзала необходимость в этом отпала.MetroMan писал(а):А СПЛ, как в старом генплане, дотянуть до ж/д ст. Лесничество и устроить там пригородный вокзал Яготинско-Нежинского направления.
Не тратьте, куме, сили, спускайтеся на дно
2005-02-07 | 15:05:44
Дарницький вокзал може коштувати майже три мільярди гривень
Загальна вартість реконструкції Дарницького вокзалу в Києві разом із транспортними і пішохідними тунелями, перекладкою шляхів, а також будівництвом транспортних розв’язок, будинків і споруд може скласти 2,7 мільярди гривень, повідомив начальник будівництва Дарницького вокзалу Олександр КУТИШЕНКО. За його словами, до участі у фінансуванні будівництва можуть бути залучені інвестори, повідомляє “proUA”. "Можливе залучення інвесторів до будівництва будинків , щоб частину площ віддати для розміщення структур вокзалу, станції і технічних служб, а інші площі - інвесторам під торговельні , офісні і соціальні об’єкти", - сказав він.
Дарницький вокзал може коштувати майже три мільярди гривень
Загальна вартість реконструкції Дарницького вокзалу в Києві разом із транспортними і пішохідними тунелями, перекладкою шляхів, а також будівництвом транспортних розв’язок, будинків і споруд може скласти 2,7 мільярди гривень, повідомив начальник будівництва Дарницького вокзалу Олександр КУТИШЕНКО. За його словами, до участі у фінансуванні будівництва можуть бути залучені інвестори, повідомляє “proUA”. "Можливе залучення інвесторів до будівництва будинків , щоб частину площ віддати для розміщення структур вокзалу, станції і технічних служб, а інші площі - інвесторам під торговельні , офісні і соціальні об’єкти", - сказав він.
Спільний проект
Поблизу нового Дарницького вокзалу зведуть станцію метро, прокладуть автомобільний, трамвайний та пішохідний тунелі
Віталій КУРІННИЙ
“Хрещатик”
будови року
У фойє Колонної зали столичної мерії київські посадовці разом з керівниками Укрзалізниці, Південно-Західної залізниці, архітекторами і будівельниками ознайомлювалися з детальними схемами будівництва нового Дарницького вокзалу й транспортної розв’язки поблизу. Тут же, на стендах, — передпроектні пропозиції розвитку метрополітену на лівому березі Дніпра. Того ж дня вдалося досягти попередньої домовленості щодо першочергових об’єктів будівництва. Остаточне рішення винесуть після розгляду і затвердження цих проектів (і терміналу, і тунелів) на містобудівній раді в другій половині лютого нинішнього року.
Начальник Південно-Західної залізниці Олексій Кривопишин поінформував, як іде будівництво Дарницького пасажирського вокзалу. Адже нещодавно вирішили дещо зменшити площі терміналу для потреб залізничників. У “звільнених” приміщеннях (праве і ліве крило станції) розмістяться торговельні, готельні, спортивні, культурні комплекси. До роботи залучать інвесторів. Зовні вокзал не зміниться, він буде таким, яким спроектували його із самого початку. Перебудова торкнеться тільки центральної частини.
Головний архітектор проекту Дарницького вокзалу Сергій Бабушкін вже за два тижні має представити оновлений план на містобудівній раді. Тим часом фахівці зводять “коробку” залізничної станції, потім споруджуватимуть платформи. Першу чергу будівництва мають здати за півтора року, а увесь комплекс — до кінця 2007-го.
Якщо з вокзалом, яким опікується Південно-Західна залізниця, все більш-менш зрозуміло, то зі зведенням комплексної транспортної розв’язки в цьому районі у багатьох фахівців, що взяли участь у обговоренні проектів, виникали запитання. Скажімо, який тунель прокладати першим: метро, автомобільний чи трамвайний? Усі вони пролягатимуть поблизу Дарницького терміналу. Підземні магістралі значно розвантажать транспортний рух і забезпечать надійний зв’язок між північною та південною частинами Лівобережжя. Один з тунелів — для транзитних автопотоків. Угорі над ними курсуватимуть лише автобуси й тролейбуси. Трамвайні колії тягнутимуть від вулиці Празької до Ялтинської, тож вдасться з’єднати вокзал в одному напрямку з житловим масивом Троєщиною, а в іншому — зі станцією метро “Бориспільська”. Третій тунель буде пішохідним — ним користуватимуться переважно пасажири і відвідувачі вокзального комплексу. Як розповів заступник директора інституту “Київінжпроект” Володимир Воробйов, за попередніми підрахунками, транспортна розв’язка обійдеться містові в 240 мільйонів гривень. З них 40 мільйонів витратять на спорудження трамвайного тунелю, 95 — автодорожнього, 40 — на реконструкцію привокзальної площі, 20 — на розширення проїжджої частини, що веде до терміналу, 45 — на перекладення інженерних мереж всього комплексу.
Першою чергою будівництва залізничного вокзалу також передбачено появу автостоянок як для внутрішніх потреб, так і гостьових. Проектанти врахували всі зауваження експертів містобудівної ради. Скажімо, вокзальний конкорс, де, окрім залів очікування, з’являться пункти з надання додаткових послуг пасажирам, протягнуть до північного вестибюлю станції. І тоді комплекс стане єдиною системою, що матиме два рівні: підземний та надземний. А ось у кварталі, котрий прилягає до тамтешнього скверика, виросте сучасний 20 — 25-поверховий готельно-офісний центр.
За словами директора Інституту “Укрметротунельпроект” Віктора Янікіна, передбачено продовжити метрополітен від станції “Бориспільська” через Червоний Хутір до Дарницького вокзалу, Ленінградської площі і “Лівобережної”. До речі, останню повністю реконструюють й значно розвантажать. Завдяки створенню такого кільця вдасться сполучити Сирецько-Печерську та Святошинсько-Броварську лінії. Підземка проляже неглибоко.
Під час презентації архітекторських ідей щодо майбутніх вокзалу, метрополітену і тунелів Київський міський голова Олександр Омельченко запропонував розробити проект забудови й нової лінії підземки. На думку Олександра Олександровича, треба розробити концепцію розвитку житлових масивів. Адже тут, вздовж вулиці Бориспільської, можна спорудити три-чотири мільйони квадратних метрів житла.
На відміну від вокзалу, будівництво автомобільно-залізничного мостового переходу вже на півроку відстає від графіків, запланованих на 2004-й. Тож питання переправи через Дніпро вирішуватимуть лише після здачі в експлуатацію Дарницького терміналу та транспортної розв’язки. Як розповів головний архітектор столиці Василь Присяжнюк, є проблеми щодо проектування і фінансування мостових підходів. Можливі також зміни, спрямовані на поліпшення транспортного обслуговування. Профільне міністерство бере на себе підготовку техніко-економічного обґрунтування цих робіт.
Будівництво мосту й Дарницького вокзалу буде спільним проектом столичної влади, Міністерства транспорту та Укрзалізниці. Відповідну угоду підпишуть найближчим часом. А поки що замовники запрошують вітчизняних інвесторів вкладати кошти в спорудження терміналу та прилеглої інфраструктури: торговельних, готельних, розважальних та спортивних центрів.
http://www.kreschatic.kiev.ua./?id=2617&page=4
Поблизу нового Дарницького вокзалу зведуть станцію метро, прокладуть автомобільний, трамвайний та пішохідний тунелі
Віталій КУРІННИЙ
“Хрещатик”
будови року
У фойє Колонної зали столичної мерії київські посадовці разом з керівниками Укрзалізниці, Південно-Західної залізниці, архітекторами і будівельниками ознайомлювалися з детальними схемами будівництва нового Дарницького вокзалу й транспортної розв’язки поблизу. Тут же, на стендах, — передпроектні пропозиції розвитку метрополітену на лівому березі Дніпра. Того ж дня вдалося досягти попередньої домовленості щодо першочергових об’єктів будівництва. Остаточне рішення винесуть після розгляду і затвердження цих проектів (і терміналу, і тунелів) на містобудівній раді в другій половині лютого нинішнього року.
Начальник Південно-Західної залізниці Олексій Кривопишин поінформував, як іде будівництво Дарницького пасажирського вокзалу. Адже нещодавно вирішили дещо зменшити площі терміналу для потреб залізничників. У “звільнених” приміщеннях (праве і ліве крило станції) розмістяться торговельні, готельні, спортивні, культурні комплекси. До роботи залучать інвесторів. Зовні вокзал не зміниться, він буде таким, яким спроектували його із самого початку. Перебудова торкнеться тільки центральної частини.
Головний архітектор проекту Дарницького вокзалу Сергій Бабушкін вже за два тижні має представити оновлений план на містобудівній раді. Тим часом фахівці зводять “коробку” залізничної станції, потім споруджуватимуть платформи. Першу чергу будівництва мають здати за півтора року, а увесь комплекс — до кінця 2007-го.
Якщо з вокзалом, яким опікується Південно-Західна залізниця, все більш-менш зрозуміло, то зі зведенням комплексної транспортної розв’язки в цьому районі у багатьох фахівців, що взяли участь у обговоренні проектів, виникали запитання. Скажімо, який тунель прокладати першим: метро, автомобільний чи трамвайний? Усі вони пролягатимуть поблизу Дарницького терміналу. Підземні магістралі значно розвантажать транспортний рух і забезпечать надійний зв’язок між північною та південною частинами Лівобережжя. Один з тунелів — для транзитних автопотоків. Угорі над ними курсуватимуть лише автобуси й тролейбуси. Трамвайні колії тягнутимуть від вулиці Празької до Ялтинської, тож вдасться з’єднати вокзал в одному напрямку з житловим масивом Троєщиною, а в іншому — зі станцією метро “Бориспільська”. Третій тунель буде пішохідним — ним користуватимуться переважно пасажири і відвідувачі вокзального комплексу. Як розповів заступник директора інституту “Київінжпроект” Володимир Воробйов, за попередніми підрахунками, транспортна розв’язка обійдеться містові в 240 мільйонів гривень. З них 40 мільйонів витратять на спорудження трамвайного тунелю, 95 — автодорожнього, 40 — на реконструкцію привокзальної площі, 20 — на розширення проїжджої частини, що веде до терміналу, 45 — на перекладення інженерних мереж всього комплексу.
Першою чергою будівництва залізничного вокзалу також передбачено появу автостоянок як для внутрішніх потреб, так і гостьових. Проектанти врахували всі зауваження експертів містобудівної ради. Скажімо, вокзальний конкорс, де, окрім залів очікування, з’являться пункти з надання додаткових послуг пасажирам, протягнуть до північного вестибюлю станції. І тоді комплекс стане єдиною системою, що матиме два рівні: підземний та надземний. А ось у кварталі, котрий прилягає до тамтешнього скверика, виросте сучасний 20 — 25-поверховий готельно-офісний центр.
За словами директора Інституту “Укрметротунельпроект” Віктора Янікіна, передбачено продовжити метрополітен від станції “Бориспільська” через Червоний Хутір до Дарницького вокзалу, Ленінградської площі і “Лівобережної”. До речі, останню повністю реконструюють й значно розвантажать. Завдяки створенню такого кільця вдасться сполучити Сирецько-Печерську та Святошинсько-Броварську лінії. Підземка проляже неглибоко.
Під час презентації архітекторських ідей щодо майбутніх вокзалу, метрополітену і тунелів Київський міський голова Олександр Омельченко запропонував розробити проект забудови й нової лінії підземки. На думку Олександра Олександровича, треба розробити концепцію розвитку житлових масивів. Адже тут, вздовж вулиці Бориспільської, можна спорудити три-чотири мільйони квадратних метрів житла.
На відміну від вокзалу, будівництво автомобільно-залізничного мостового переходу вже на півроку відстає від графіків, запланованих на 2004-й. Тож питання переправи через Дніпро вирішуватимуть лише після здачі в експлуатацію Дарницького терміналу та транспортної розв’язки. Як розповів головний архітектор столиці Василь Присяжнюк, є проблеми щодо проектування і фінансування мостових підходів. Можливі також зміни, спрямовані на поліпшення транспортного обслуговування. Профільне міністерство бере на себе підготовку техніко-економічного обґрунтування цих робіт.
Будівництво мосту й Дарницького вокзалу буде спільним проектом столичної влади, Міністерства транспорту та Укрзалізниці. Відповідну угоду підпишуть найближчим часом. А поки що замовники запрошують вітчизняних інвесторів вкладати кошти в спорудження терміналу та прилеглої інфраструктури: торговельних, готельних, розважальних та спортивних центрів.
http://www.kreschatic.kiev.ua./?id=2617&page=4
Человеческая жизнь похожа на коробку спичек. Обращаться с ней серьезно - смешно. Обращаться несерьезно - опасно.
- Bomberman
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 2483
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 15:54
- Откуда: Kyiv / Toronto
Вот только беда в том, что таким образом разгрузить Левобережку не удастся. Хотя необходимость такой разгрузки ни у кого сомнения не вызывает. Но ИМХО найдется очень мало желающих ехать в центр с Левобережной через КХутор и Южный мост. Развет только если работаешь где-то в районе Выдубичей, максимум Дружбы Народов.Dip писал(а):За словами директора Інституту “Укрметротунельпроект” Віктора Янікіна, передбачено продовжити метрополітен від станції “Бориспільська” через Червоний Хутір до Дарницького вокзалу, Ленінградської площі і “Лівобережної”. До речі, останню повністю реконструюють й значно розвантажать.
Не тратьте, куме, сили, спускайтеся на дно
- Bomberman
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 2483
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 15:54
- Откуда: Kyiv / Toronto
Ну вот и все... Finita la comedia
--------------
Моста Минтранса не будет?
[Игорь Дармостук, Станислав Яблонский]
Версия для печати
Строительство моста Минтранса под угрозой срыва. Руководство «Укрзалізниці» заявило, что окончательный срок завершения сооружения объекта неизвестен. Кроме того, на прошлой неделе всплыли факты о пропаже части кредита на его постройку и конфликте, возникшем между ЮЗЖД и турецким генподрядчиком проекта. Если в ближайшее время эти проблемы не будут решены, киевский мост рискует стать причиной громкого международного скандала.
На минувшей неделе руководство Юго-Западной железной дороги обратилось к турецкой компании Dogus, выступающей генеральным подрядчиком строительства, с предложением разорвать контракт. По данным «ДС», начальник железной дороги Алексей Кривопишин направил руководству компании Dogus Insaat Ticaret Limited Sirketi письмо, в котором отметил, что, хотя работы по строительству моста генподрядчик должен был развернуть еще в ноябре прошлого года, они до сих пор не начаты. В связи с этим железнодорожники требуют от компании вернуть перечисленный ей аванс в размере $60 млн и предлагают остановить выполнение договора.
Турецкая сторона в свою очередь обвиняет железнодорожников в невыполнении обязательств, взятых по договору о строительстве моста. Как сообщил «ДС» президент Dogus Insaat Ticaret Limited Sirketi Бурак Талу, компания не видит правовых оснований для расторжения контракта, поскольку не могла начать работы по объективным причинам. В частности, ЮЗЖД должна была предоставить утвержденную проектно-сметную документацию, однако не сделала этого. «Заказчик опоздал на три месяца, и мы получили утвержденный проект только 26 февраля. А без него начать строительство мы не могли», — говорит Бурак Талу. Президент компании уверяет, что его предприятие уже начало проектировать оборудование, необходимое для строительства, и финансировать проектно-изыскательные работы.
В случае расторжения контракта турецкая компания грозится вычесть из перечисленного ей аванса все затраты по подготовке к строительству. Кроме того, она намерена предъявить ЮЗЖД финансовые санкции и неустойку за невыполнение обязательств, обратившись в Международный арбитражный суд. Расходы компании на закупку и транспортировку оборудования и техники, а также подготовительные работы, по ее оценке, уже составили около $14 млн. В настоящий момент конфликт усугубился тем, что турки были вынуждены прекратить строительные работы. С 12 марта военизированная охрана железной дороги выставила вооруженных охранников с собаками, заблокировав доступ строителей к площадкам. Чтобы как-то утрясти ситуацию, компания в ближайшее время собирается обратиться к правительству Украины. Кроме того, Dogus уже доложила об этом турецким властям. Поэтому не исключено, что конфликт может выйти на межправительственный уровень. Компания, оборот которой составляет порядка $5,5 млрд, является одним из крупнейших холдингов Турции (кроме строительства, занимается туризмом, развлечениями, банковским делом, автобизнесом, сетевой торговлей). С учетом этого турецкое правительство вряд ли спокойно отнесется к ее проблемам в Украине. Впрочем, перспектива потери контракта в $100 млн не радует и Dogus Insaat Ticaret Limited Sirketi, а поэтому турки не хотят доводить конфликт до крайностей. Сейчас представители турецкой стороны даже заявляют, что готовы на три месяца ускорить выполнение работ и сдать мост к августу следующего года.
Оценят ли рвение иностранной компании отечественные транспортники, неизвестно, поскольку деньги на финансирование сооружения моста, как оказалось, пропали. В минувший четверг руководство «Укрзалізниці» заявило об исчезновении части кредита Deutsche Bank в $700 млн на постройку моста. По словам генерального директора «Укрзалізниці» Зенко Афтаназива, из привлеченного в прошлом году кредита уже выплачено 2 млрд грн., но работы выполнены всего на 320 млн грн.
По данным «ДС», деньги на возведение моста уже перечислены 30 компаниям. Деятельность некоторых из них вызывает у наблюдателей гораздо больше вопросов, чем задержка работ турецкой корпорацией. Особенно интересно то, что по документам железнодорожники умудрились заплатить 90% от суммы, запланированной на приобретение стройматериалов, притом что строительно-монтажные работы оплачены лишь на 27%, а проектные — вообще на 19,1%. То есть подходы к вроде бы строящемуся мосту должны быть заставлены тысячами тонн металлоконструкций и составами цемента, ожидающих, пока выполнят проект и найдут строителей.
По мнению экспертов, решение руководства железной дороги разорвать контракт с генподрядчиком может свидетельствовать о том, что оно не уверено в ближайшей перспективе нахождения денег на строительство моста. В связи с этим специалисты не исключают, что Минтранс и вовсе может в ближайшее время заморозить проект, а сейчас пытается в спешном порядке возвратить в казну деньги, которые еще можно вернуть. Именно поэтому первыми пострадавшими могут стать турки, имеющие достаточно надежную репутацию, а не другие, менее известные компании, которые, несмотря на это, получили за участие в проекте суммы, гораздо большие, чем были перечислены Dogus. Кстати, по словам Бурака Талу, все полученные ими 320 млн грн. никуда не пропали и компания планирует потратить их именно на строительство. Впрочем, ряд экспертов заявляет, что после смены руководства Минтранса строительство такого масштаба в любом случае не могло обойтись без значительных перестановок в списке участников, даже если бы с финансами был полный порядок. Так как продолжать возведение моста будет другой министр с иными взглядами на строительный бизнес.
http://www.dsnews.com.ua/index.php?acti ... e_id=19466
--------------
Моста Минтранса не будет?
[Игорь Дармостук, Станислав Яблонский]
Версия для печати
Строительство моста Минтранса под угрозой срыва. Руководство «Укрзалізниці» заявило, что окончательный срок завершения сооружения объекта неизвестен. Кроме того, на прошлой неделе всплыли факты о пропаже части кредита на его постройку и конфликте, возникшем между ЮЗЖД и турецким генподрядчиком проекта. Если в ближайшее время эти проблемы не будут решены, киевский мост рискует стать причиной громкого международного скандала.
На минувшей неделе руководство Юго-Западной железной дороги обратилось к турецкой компании Dogus, выступающей генеральным подрядчиком строительства, с предложением разорвать контракт. По данным «ДС», начальник железной дороги Алексей Кривопишин направил руководству компании Dogus Insaat Ticaret Limited Sirketi письмо, в котором отметил, что, хотя работы по строительству моста генподрядчик должен был развернуть еще в ноябре прошлого года, они до сих пор не начаты. В связи с этим железнодорожники требуют от компании вернуть перечисленный ей аванс в размере $60 млн и предлагают остановить выполнение договора.
Турецкая сторона в свою очередь обвиняет железнодорожников в невыполнении обязательств, взятых по договору о строительстве моста. Как сообщил «ДС» президент Dogus Insaat Ticaret Limited Sirketi Бурак Талу, компания не видит правовых оснований для расторжения контракта, поскольку не могла начать работы по объективным причинам. В частности, ЮЗЖД должна была предоставить утвержденную проектно-сметную документацию, однако не сделала этого. «Заказчик опоздал на три месяца, и мы получили утвержденный проект только 26 февраля. А без него начать строительство мы не могли», — говорит Бурак Талу. Президент компании уверяет, что его предприятие уже начало проектировать оборудование, необходимое для строительства, и финансировать проектно-изыскательные работы.
В случае расторжения контракта турецкая компания грозится вычесть из перечисленного ей аванса все затраты по подготовке к строительству. Кроме того, она намерена предъявить ЮЗЖД финансовые санкции и неустойку за невыполнение обязательств, обратившись в Международный арбитражный суд. Расходы компании на закупку и транспортировку оборудования и техники, а также подготовительные работы, по ее оценке, уже составили около $14 млн. В настоящий момент конфликт усугубился тем, что турки были вынуждены прекратить строительные работы. С 12 марта военизированная охрана железной дороги выставила вооруженных охранников с собаками, заблокировав доступ строителей к площадкам. Чтобы как-то утрясти ситуацию, компания в ближайшее время собирается обратиться к правительству Украины. Кроме того, Dogus уже доложила об этом турецким властям. Поэтому не исключено, что конфликт может выйти на межправительственный уровень. Компания, оборот которой составляет порядка $5,5 млрд, является одним из крупнейших холдингов Турции (кроме строительства, занимается туризмом, развлечениями, банковским делом, автобизнесом, сетевой торговлей). С учетом этого турецкое правительство вряд ли спокойно отнесется к ее проблемам в Украине. Впрочем, перспектива потери контракта в $100 млн не радует и Dogus Insaat Ticaret Limited Sirketi, а поэтому турки не хотят доводить конфликт до крайностей. Сейчас представители турецкой стороны даже заявляют, что готовы на три месяца ускорить выполнение работ и сдать мост к августу следующего года.
Оценят ли рвение иностранной компании отечественные транспортники, неизвестно, поскольку деньги на финансирование сооружения моста, как оказалось, пропали. В минувший четверг руководство «Укрзалізниці» заявило об исчезновении части кредита Deutsche Bank в $700 млн на постройку моста. По словам генерального директора «Укрзалізниці» Зенко Афтаназива, из привлеченного в прошлом году кредита уже выплачено 2 млрд грн., но работы выполнены всего на 320 млн грн.
По данным «ДС», деньги на возведение моста уже перечислены 30 компаниям. Деятельность некоторых из них вызывает у наблюдателей гораздо больше вопросов, чем задержка работ турецкой корпорацией. Особенно интересно то, что по документам железнодорожники умудрились заплатить 90% от суммы, запланированной на приобретение стройматериалов, притом что строительно-монтажные работы оплачены лишь на 27%, а проектные — вообще на 19,1%. То есть подходы к вроде бы строящемуся мосту должны быть заставлены тысячами тонн металлоконструкций и составами цемента, ожидающих, пока выполнят проект и найдут строителей.
По мнению экспертов, решение руководства железной дороги разорвать контракт с генподрядчиком может свидетельствовать о том, что оно не уверено в ближайшей перспективе нахождения денег на строительство моста. В связи с этим специалисты не исключают, что Минтранс и вовсе может в ближайшее время заморозить проект, а сейчас пытается в спешном порядке возвратить в казну деньги, которые еще можно вернуть. Именно поэтому первыми пострадавшими могут стать турки, имеющие достаточно надежную репутацию, а не другие, менее известные компании, которые, несмотря на это, получили за участие в проекте суммы, гораздо большие, чем были перечислены Dogus. Кстати, по словам Бурака Талу, все полученные ими 320 млн грн. никуда не пропали и компания планирует потратить их именно на строительство. Впрочем, ряд экспертов заявляет, что после смены руководства Минтранса строительство такого масштаба в любом случае не могло обойтись без значительных перестановок в списке участников, даже если бы с финансами был полный порядок. Так как продолжать возведение моста будет другой министр с иными взглядами на строительный бизнес.
http://www.dsnews.com.ua/index.php?acti ... e_id=19466
Не тратьте, куме, сили, спускайтеся на дно
Газета "Магістраль", № 34, 2 квітня 2005 р.
Високі темпи ще попереду?
На спорудженні пасажирського вокзального комплексу на станції Дарниця Південно-Західної залізниці нині склалася досить непроста ситуація. Заявлені високі темпи будівництва поки що повністю не витримуються.
Спеціалісти говорять про відставання від графіка щонайменше на два тижні (незважаючи на те, що будівництво тут не припинялося ні на мить). Сприяли на уповільнення темпів спорудження розмови про “заморожування” будівлі на невизначений час, проблеми з фінансуванням. Ложку дьогтю додало і весняне таяння снігу — вода залила один з підземних пасажирських переходів. Довелося навіть викликати пожежний поїзд, за допомоги якого воду відкачали.
Зараз роботи ведуться на другому і третьому терміналах вокзалу. Стосовно третього блоку було висунуто пропозицію здати його у розпорядження інвесторам. Мова йшла про будівництво там закладів з обслуговування пасажирів: кафе, ресторану, готелю тощо. Хоча повної визначеності щодо участі або неучасті інвесторів у даному проекті ще немає. Наскільки нам стало відомо, інвестори не поспішають пропонувати свої послуги.
Нині на Дарницькому залізничному вузлі відновлено кілька демонтованих раніше колій. За певний час вони будуть знову готові для пропуску поїздів. Крім того, на Дарницькому вузлі в квітні активізувалася діяльність з підготовки колії для швидкісного руху поїздів у напрямку Київ—Москва. Слід зазначити, що будівництво Дарницького пасажирського вокзального комплексу і швидкісний рух поїздів між столицями України та Росії є єдиною складовою.
Якими темпами продовжуватиметься будівництво вокзалу в Дарниці? На це досить просте запитання, на жаль, чіткої відповіді немає. Є лише сподівання на те, що проблеми, які тут існують, вирішуватимуться оперативно.
Високі темпи ще попереду?
На спорудженні пасажирського вокзального комплексу на станції Дарниця Південно-Західної залізниці нині склалася досить непроста ситуація. Заявлені високі темпи будівництва поки що повністю не витримуються.
Спеціалісти говорять про відставання від графіка щонайменше на два тижні (незважаючи на те, що будівництво тут не припинялося ні на мить). Сприяли на уповільнення темпів спорудження розмови про “заморожування” будівлі на невизначений час, проблеми з фінансуванням. Ложку дьогтю додало і весняне таяння снігу — вода залила один з підземних пасажирських переходів. Довелося навіть викликати пожежний поїзд, за допомоги якого воду відкачали.
Зараз роботи ведуться на другому і третьому терміналах вокзалу. Стосовно третього блоку було висунуто пропозицію здати його у розпорядження інвесторам. Мова йшла про будівництво там закладів з обслуговування пасажирів: кафе, ресторану, готелю тощо. Хоча повної визначеності щодо участі або неучасті інвесторів у даному проекті ще немає. Наскільки нам стало відомо, інвестори не поспішають пропонувати свої послуги.
Нині на Дарницькому залізничному вузлі відновлено кілька демонтованих раніше колій. За певний час вони будуть знову готові для пропуску поїздів. Крім того, на Дарницькому вузлі в квітні активізувалася діяльність з підготовки колії для швидкісного руху поїздів у напрямку Київ—Москва. Слід зазначити, що будівництво Дарницького пасажирського вокзального комплексу і швидкісний рух поїздів між столицями України та Росії є єдиною складовою.
Якими темпами продовжуватиметься будівництво вокзалу в Дарниці? На це досить просте запитання, на жаль, чіткої відповіді немає. Є лише сподівання на те, що проблеми, які тут існують, вирішуватимуться оперативно.
28 июля 2005, 13:36
Дарницкий вокзал в Киеве может стать торговым центром
Государственная администрация железнодорожного транспорта «Укрзализныця» рассматривает проект строительства Дарницкого вокзала в Киеве в виде торгового центра с выходом на перрон.
Об этом сегодня журналистам сказал глава «Укрзализныци» Зенко Афтаназив, передает «УНИАН».
«Мы рассматриваем идею сделать торговый центр с выходом на перрон, чтобы не пустовали большие площади вокзала», - отметил Афтаназив.
При этом он добавил, что работы по строительству Дарницкого вокзала идут согласно с ранее утвержденным графиком, однако рассматривается проект переориентации вокзала в торговый центр.
ForUm
Дарницкий вокзал в Киеве может стать торговым центром
Государственная администрация железнодорожного транспорта «Укрзализныця» рассматривает проект строительства Дарницкого вокзала в Киеве в виде торгового центра с выходом на перрон.
Об этом сегодня журналистам сказал глава «Укрзализныци» Зенко Афтаназив, передает «УНИАН».
«Мы рассматриваем идею сделать торговый центр с выходом на перрон, чтобы не пустовали большие площади вокзала», - отметил Афтаназив.
При этом он добавил, что работы по строительству Дарницкого вокзала идут согласно с ранее утвержденным графиком, однако рассматривается проект переориентации вокзала в торговый центр.
ForUm
> Дарницький вокзал може коштувати майже три мільярди гривень
он что - весь из чистого золота делается? просто люди себе даже не представляют что значит сия цифра, мое мнение что больше половины - просто предназначено для наглого разворовывания.
> Мы рассматриваем идею сделать торговый центр
за бюджетные (наши) деньги торговый центр а аренда - плата за аренду - будет возвращатся государству???
он что - весь из чистого золота делается? просто люди себе даже не представляют что значит сия цифра, мое мнение что больше половины - просто предназначено для наглого разворовывания.
> Мы рассматриваем идею сделать торговый центр
за бюджетные (наши) деньги торговый центр а аренда - плата за аренду - будет возвращатся государству???