Вырлица
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Смысл очень прост: при Омельченко "дарили киевлянам по станции метро в год", а при Лёнчике - нет. Вот такой добрый был дядя мэр (за чужой счёт). И обещания красивые: сейчас мало пассажиров, а вот через пять лет..... Обидно другое - эта схема работает и сегодня. Что там со скоростным трамваем?AMY писал(а):Глубокий смысл фактического закапывания 17 млн долларов — труднопонятен до сих пор... По «Красному хутору» — аналогично
Möge die Macht mit dir sein!
Что там со скоростным трамваем?
Ничего. Не шмагла я...
Просто Омельченко думал быть пожизненным мэром всея Киева, а Черновецкий решил по-другому...
...и прихватизировал за пару лет всё то, что ООО планировал осваивать десятилетиями
Станції "Вирлиця" виповнюється 5 років
http://www.metro.kiev.ua/?q=node/1892
Пт, 04/03/2011 - 10:32
4 березня 2006 року на Сирецько-Печерській лінії Київського метрополітену відкрилась нова станція — „Вирлиця”. Таку назву станція отримала завдяки сусідству з однойменним мальовничим озером. Станція мілкого закладання, колонна, берегового типу (поїзди рухаються посередині тунелю) з одним підземним вестибюлем, що приєднується до підземного пішохідного переходу через проспект. Проектом передбачено й другий вихід – у бік озера, нині це протипожежний аварійний вихід. Довжина платформ станції - 104 м, ширина – 4м.
Проектували станцію відомі архітектори Т. Целіковська, А. Юхновський, О. Нашивочніков під керівництвом головного архітектора проекту В. Гнєвишева.
Раніше на місці станції був резервний висадний комплекс, втім, відстань між станціями "Харківська" і "Бориспільська" виявилася завеликою і тому проектувальникам було поставлено нелегке завдання перепроектувати комплекс у повноцінну станцію метро. Попередня забудова не могла не позначитися на архітектурі станції, тому посадочна платформа має вигнуту форму. Для зарубіжних метробудівців це звичне явище, а от для Києва – було вперше.
Неординарність дизайну станції значною мірою стосується і міжколійної стіни, утвореної з металевих труб для прокладання кабелів. Неможливість їх облицювання без порушень габариту будівлі спонукало авторів до рішення залишити стіни не облицьованими, а лише пофарбувати у сріблястий колір типу „металік”. Щілини ж просто закрили алюмінієвим профілем блакитного кольору. Таким чином, облицьованими є лише колони колійної стіни - білим мармуром. Взагалі в інтер’єрі станції багато алюмінію, що дозволило створити розкішну пластику поверхонь, насамперед, стелі. Особливого шарму додає й срібляста стеля з рейки „люксалон” над посадочними платформами і на центральній балці, що нагадує хвилі озера Вирлиця.
Нетиповим є й оздоблення стін, що виконано новим сучасним матеріалом – смальтою. Поєднання смальти з бежевим мармуром та зеленим гранітом, смуги якого гармонійно переходять на візерунок підлоги – оригінальне рішення авторів-проектантів. Візерунок підлоги доповнений ще й світло-сірим гранітом. Так звана шутц-лінія, або запобіжна, на краю платформи виконана з керамічної пукльованої плитки, що допомагає людям з вадами зору краще орієнтуватися.
Облицювання касового залу дещо відрізняється від облицювання платформи. Його торець виконано з розмальованого загартованого скла, що сприяє візуальному розширенню простору залу. Касовий зал гармонійно переходить до розподільчого залу, далі – перехід. Така довжина дозволила застосувати унікальний прийом освітлення: ламані світлові стрічки ніби блискавки над поверхнею вируючого озера розбігаються під стелею залів і сходяться в одну цятку. Облицювальні роботи залів виконано з довговічних матеріалів – стіни з мармуру, підлога з гранітів українських родовищ.
В цілому ж, станція має модерний вигляд, службові та технологічні приміщення побудовано відповідно до нових архітектурно-планувальних вимог, зокрема, окремі приміщення оздоблені матеріалами, що допускають вологе прибирання, або ж дезінфекцію. Лави для відпочинку, виготовлені з перфорованого іржостійкого матеріалу. Форма та колір лав гармонійно вписані в загальний інтер’єр станції. А сходи на платформу розташовані так, щоб пасажири розміщувалися там рівномірно.
Подбали проектувальники й про людей з обмеженими фізичними можливостями та пасажирів з дитячими колясками – для них встановлені 4 ліфти та 3 підйомники, на платформі нанесено обмежувальну рельєфну смугу, а на вході до вестибюлю станції встановлено звуковий орієнтир.
Упродовж 2010 року станцією „Вирлиця” на вхід скористалися понад 2 млн. 707 тис. пасажирів.
http://www.metro.kiev.ua/?q=node/1892
Пт, 04/03/2011 - 10:32
4 березня 2006 року на Сирецько-Печерській лінії Київського метрополітену відкрилась нова станція — „Вирлиця”. Таку назву станція отримала завдяки сусідству з однойменним мальовничим озером. Станція мілкого закладання, колонна, берегового типу (поїзди рухаються посередині тунелю) з одним підземним вестибюлем, що приєднується до підземного пішохідного переходу через проспект. Проектом передбачено й другий вихід – у бік озера, нині це протипожежний аварійний вихід. Довжина платформ станції - 104 м, ширина – 4м.
Проектували станцію відомі архітектори Т. Целіковська, А. Юхновський, О. Нашивочніков під керівництвом головного архітектора проекту В. Гнєвишева.
Раніше на місці станції був резервний висадний комплекс, втім, відстань між станціями "Харківська" і "Бориспільська" виявилася завеликою і тому проектувальникам було поставлено нелегке завдання перепроектувати комплекс у повноцінну станцію метро. Попередня забудова не могла не позначитися на архітектурі станції, тому посадочна платформа має вигнуту форму. Для зарубіжних метробудівців це звичне явище, а от для Києва – було вперше.
Неординарність дизайну станції значною мірою стосується і міжколійної стіни, утвореної з металевих труб для прокладання кабелів. Неможливість їх облицювання без порушень габариту будівлі спонукало авторів до рішення залишити стіни не облицьованими, а лише пофарбувати у сріблястий колір типу „металік”. Щілини ж просто закрили алюмінієвим профілем блакитного кольору. Таким чином, облицьованими є лише колони колійної стіни - білим мармуром. Взагалі в інтер’єрі станції багато алюмінію, що дозволило створити розкішну пластику поверхонь, насамперед, стелі. Особливого шарму додає й срібляста стеля з рейки „люксалон” над посадочними платформами і на центральній балці, що нагадує хвилі озера Вирлиця.
Нетиповим є й оздоблення стін, що виконано новим сучасним матеріалом – смальтою. Поєднання смальти з бежевим мармуром та зеленим гранітом, смуги якого гармонійно переходять на візерунок підлоги – оригінальне рішення авторів-проектантів. Візерунок підлоги доповнений ще й світло-сірим гранітом. Так звана шутц-лінія, або запобіжна, на краю платформи виконана з керамічної пукльованої плитки, що допомагає людям з вадами зору краще орієнтуватися.
Облицювання касового залу дещо відрізняється від облицювання платформи. Його торець виконано з розмальованого загартованого скла, що сприяє візуальному розширенню простору залу. Касовий зал гармонійно переходить до розподільчого залу, далі – перехід. Така довжина дозволила застосувати унікальний прийом освітлення: ламані світлові стрічки ніби блискавки над поверхнею вируючого озера розбігаються під стелею залів і сходяться в одну цятку. Облицювальні роботи залів виконано з довговічних матеріалів – стіни з мармуру, підлога з гранітів українських родовищ.
В цілому ж, станція має модерний вигляд, службові та технологічні приміщення побудовано відповідно до нових архітектурно-планувальних вимог, зокрема, окремі приміщення оздоблені матеріалами, що допускають вологе прибирання, або ж дезінфекцію. Лави для відпочинку, виготовлені з перфорованого іржостійкого матеріалу. Форма та колір лав гармонійно вписані в загальний інтер’єр станції. А сходи на платформу розташовані так, щоб пасажири розміщувалися там рівномірно.
Подбали проектувальники й про людей з обмеженими фізичними можливостями та пасажирів з дитячими колясками – для них встановлені 4 ліфти та 3 підйомники, на платформі нанесено обмежувальну рельєфну смугу, а на вході до вестибюлю станції встановлено звуковий орієнтир.
Упродовж 2010 року станцією „Вирлиця” на вхід скористалися понад 2 млн. 707 тис. пасажирів.
-
- Путеец
- Сообщения: 154
- Зарегистрирован: 04 апр 2003, 13:34
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
Очень интересный комментарий к новости news.liga.net/news/N1107914.html:
"Сомневаюсь, что много пассажиров в курсе о состоянии ст.Вырлица, находящегося ниже уровня соседнего озера. Все течет и рушится, это только на платформе все декоративно заделано и не видно. А перегон между Лыбидской и Демеевкой! Подземная река Лыбидь ведь уже смывала строящийся тоннель, когда мостовой кран рухнул. В тоннелях уже были случаи прорыва тюбингов, когда грунтовые воды и пески хлынули в тоннель... А как рекламный щит ставили на позняках, да прямо над тоннелем и опора провалилась прямо в тоннель, а построенная бандура Дрим Таун между м.Оболонь и м.Минская и дальше до Героев Днепра, прямо над тоннелем! Ведь когда метрополитен проектировался таких строений сверху в проектном расчете не было!"
"Сомневаюсь, что много пассажиров в курсе о состоянии ст.Вырлица, находящегося ниже уровня соседнего озера. Все течет и рушится, это только на платформе все декоративно заделано и не видно. А перегон между Лыбидской и Демеевкой! Подземная река Лыбидь ведь уже смывала строящийся тоннель, когда мостовой кран рухнул. В тоннелях уже были случаи прорыва тюбингов, когда грунтовые воды и пески хлынули в тоннель... А как рекламный щит ставили на позняках, да прямо над тоннелем и опора провалилась прямо в тоннель, а построенная бандура Дрим Таун между м.Оболонь и м.Минская и дальше до Героев Днепра, прямо над тоннелем! Ведь когда метрополитен проектировался таких строений сверху в проектном расчете не было!"
Мой блог про рекламу, PR, телеком, маркетинг и Android-смартфоны: Webnote.com.ua
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9326
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: KBP/DEN
- Контактная информация:
Такие комментарии по-хорошему удалять нужно, я считаю.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция