Наскільки мені пояснили, дані на табличці повторюють дані, які показує ТПК. Для чого це робиться - думаю, що хоча б для того, щоб можна було визначити ділянку на поверхні і загородити її, щоб випадково ніхто не провалився або не було іншої НП. Ну, і заодно, для метрофорума , для високого начальства
Між іншим, сьогодні вночі Ярослава подолала рубіж "500 метрів" (418 * 1,2 = 501,6 м), з чим всіх і вітаю.
Питання до тих, хто знає. 857 кілець Ярослава повинна була пройти до збійки по старому проекту, де з"їзди були за станцією. Зараз, наскільки я зрозумів, камери з"їзду будуть перед станцією. Будуються ці камери не щитами. Значить, Ярославі треба буде пройти менше 857 кілець. Яка орієнтовно довжина камер з"їзду повинна бути?
Видимо потому, что щитам придётся полностью пройти место, где планируется камера съездов, для того, чтобы не заниматься сборкой-расборкой, и полностью пройти станцию. ИМХО.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
Отмерь по Гуглу 1028 м от монтажки до ВЦ. До котлована станции получается весьма приличное расстояние, которое примерно совпадает с границей строительства камеры съезда. По старому проекту у меня получалось метров на 70 больше.
tov_tob писал(а):
Отмерь по Гуглу 1028 м от монтажки до ВЦ. До котлована станции получается весьма приличное расстояние, которое примерно совпадает с границей строительства камеры съезда. По старому проекту у меня получалось метров на 70 больше.
Здається, tov_tob, ти правий. Завтра уточню в метробудівських інсайдерів