Продолжение ККЛ (Васильковская—Теремки)
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Ярослава 03.06.2011 - 494 кільця .
Любаша 03.06.2011 - 91 кільце .
Палатка над Любашою .
P.S. Грибок (а правильніше венткіоск) знаходиться над тупіком. Повертаючись до раніше піднятого питання демонтажки Любаші - її вже почали робити. Стіну будуть робити не Касаграндою, а буронабивними палями. Через те, що діаметр щита більший діаметра тунеля по другій колії, а тупік іде практично впритул до тунеля 2-ї колії, то планується, що Любаша дійде до тупіка, а далі будуть робити відкритим способом.
Любаша 03.06.2011 - 91 кільце .
Палатка над Любашою .
P.S. Грибок (а правильніше венткіоск) знаходиться над тупіком. Повертаючись до раніше піднятого питання демонтажки Любаші - її вже почали робити. Стіну будуть робити не Касаграндою, а буронабивними палями. Через те, що діаметр щита більший діаметра тунеля по другій колії, а тупік іде практично впритул до тунеля 2-ї колії, то планується, що Любаша дійде до тупіка, а далі будуть робити відкритим способом.
В общем, придется повторить мое сообщение с фотографиями. Я понимаю, что дилетант в метростроении, но это же не значит, что надо меня полностью игнорировать, тем более, что тут большинство дилетанты. Tov-tob вообще свысока ко всем тут относится и иногда даже не дает ссылки на свои новые посты в журнале. Как я себе представляю ситуацию (никто не спорил! Ну понятно, дебил тут пишет что-то, зачем спорить):FSI писал(а): P.S. Грибок (а правильніше венткіоск) знаходиться над тупіком. Повертаючись до раніше піднятого питання демонтажки Любаші - її вже почали робити. Стіну будуть робити не Касаграндою, а буронабивними палями. Через те, що діаметр щита більший діаметра тунеля по другій колії, а тупік іде практично впритул до тунеля 2-ї колії, то планується, що Любаша дійде до тупіка, а далі будуть робити відкритим способом.

в центре оборотный тупик, по краям - будущее продолжение линии. Правый тоннель уходит ниже двух других.

вот собственно что это? Я думаю, что левый тоннель. Он достроен настолько, насколько видно. Обратите внимание на деревянную "камеру" в самом конце. Сейчас там вентиляционный грибок.
здесь это все уже накрыто. Может быть оборотный тупик находится над правым тоннелем? (там, где гидроизоляция)
а это будущая монтажка Ярославы.

на этом снимке хорошо видно, что оборот точно находится между тоннелями
Левее венткиоска, как я понимаю, грунт не раскрывался нигде. Если я прав, значит грибок находится над левым тоннелем.
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12638
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Возникла интересная идея для отображения хода строительства тоннелей на карте.
Для реализации такой идеи нужны географические координаты (градусы, мин, сек...) начала строительства щитами каждого отрезка тоннеля и места лбов забоев на данный момент (или хотя бы неделю назад). Можно просто указать места на Викимапии, и желательно бы узнать координаты таких мест в привязке к пикетам + метрам.
Ещё нужны данные о размерах колец (где 1, а где 1,2 м). Некоторые данные уже нашёл в теме, но хотелось бы свериться. Спасибо!
Для реализации такой идеи нужны географические координаты (градусы, мин, сек...) начала строительства щитами каждого отрезка тоннеля и места лбов забоев на данный момент (или хотя бы неделю назад). Можно просто указать места на Викимапии, и желательно бы узнать координаты таких мест в привязке к пикетам + метрам.
Ещё нужны данные о размерах колец (где 1, а где 1,2 м). Некоторые данные уже нашёл в теме, но хотелось бы свериться. Спасибо!
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Ярослава 05.06.2011 - 507 кілець .
Загальний вигляд таблички 05.06.2011
Ярослава 06.06.2011 - 512 кілець .
Загальний вигляд таблички 06.06.2011
Любаша 05.06.2011 - 97 кілець .
Загальний вигляд таблички Любаші 05.06.2011 .
Любаша 06.06.2011 - 100 кілець .
Монтажка Вікторії 06.06.2011 .
P.S. Їхав в суботу зранку на вокзал, по моніторах крутили новини Києва, в тому числі щодо продовження будівництва метро до Виставкового центру. З того, що запам"ятав:
- на будівництві метро працюють близько 1500 чоловік;
- Ярославі залишилось пройти близько 300 метрів (? сам здивувався...);
- на цьому тижні (якому саме не уточнялось) повинні запустити Вікторію.
Ніхто не знає, звідки вони беруть таку інформацію для прогонки по моніторах?
Загальний вигляд таблички 05.06.2011
Ярослава 06.06.2011 - 512 кілець .
Загальний вигляд таблички 06.06.2011
Любаша 05.06.2011 - 97 кілець .
Загальний вигляд таблички Любаші 05.06.2011 .
Любаша 06.06.2011 - 100 кілець .
Монтажка Вікторії 06.06.2011 .
P.S. Їхав в суботу зранку на вокзал, по моніторах крутили новини Києва, в тому числі щодо продовження будівництва метро до Виставкового центру. З того, що запам"ятав:
- на будівництві метро працюють близько 1500 чоловік;
- Ярославі залишилось пройти близько 300 метрів (? сам здивувався...);
- на цьому тижні (якому саме не уточнялось) повинні запустити Вікторію.
Ніхто не знає, звідки вони беруть таку інформацію для прогонки по моніторах?
Ярослава 07.06.2011 - 517 кілець .
Загальний вигляд таблички 07.06.2011
Любаша 07.06.2011 - 103 кільця .
На монтажці Вікторії активний рух. Зняли частину зеленого паркану зі сторони ВЦ, зараз там працює кран. Крім цього, помітив один пристрій (він червоного кольору) схожий чимось на нижню частину Касагранди.
Фото 1 .
Фото 2 .
Фото 1 .
Доказ 2 .
Загальний вигляд таблички 07.06.2011
Любаша 07.06.2011 - 103 кільця .
На монтажці Вікторії активний рух. Зняли частину зеленого паркану зі сторони ВЦ, зараз там працює кран. Крім цього, помітив один пристрій (він червоного кольору) схожий чимось на нижню частину Касагранди.
Фото 1 .
Фото 2 .
Фото 1 .
Доказ 1 .FSI писал(а):Повертаючись до раніше піднятого питання демонтажки Любаші - її вже почали робити. Стіну будуть робити не Касаграндою, а буронабивними палями.
Доказ 2 .