Фуникулер
Модераторы: dimentiy, Администраторы
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12640
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Для таких случаев есть универсальный пароль: "Да вот - на память. Сносить послезавтра будут". Как правило, в ступоре шокированный преследователь прекращает погоню.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12640
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Страшные фото
Аварійний стан Київського фунікулеру видно неозброєним оком
http://gazeta.ua/articles/life-photo/396290/4#photo
23.08.2011 12:52 "Газета.ua"
ФОТО надані Сергієм Контарем та Олегом Мовенком
Під Київським фунікулером у будь-який момент можуть обвалитися опори. Причина — руйнування конструкцій із бетону та арматури.
"Візуальні ознаки - це сто відсотків аварійний стан. Це потрібно зупинити, прийняти міри. Фахівці, які проектували фунікулер, мають порахувати, чи зможе опора витримати рух. Якщо ні, то закрити на ремонт. В тому стані, який зараз є, опори точно впадуть, якщо нічого не робити. Питання тільки — коли?", - розповів Gazeta.ua столичний архітектор Сергій Контар.
1 серпня фахівець звернувся до чиновників. Отримав відписку від "Київпастрансу" про те, що в 2006 році Державний науково-дослідний інститут ім. Шульгіна провів обстеження естакади, а також висновки про її стан. Капітальний ремонт із посиленням пошкоджених несучих конструкцій планується тільки під час реконструкції фунікулеру.
Вагончиків у столичного фунікулера два. Кожен може перевезти близько сотні пасажирів.
"Уявіть собі, завтра День Незалежності. Дуже багато людей буде гуляти по Києву, кататись на фунікулері. Він буде функціонувати на повне навантаження", - відзначив Кантор. Архітектор навіть хотів стати поруч з плакатом: "Люди не сідайте в фунікулер!". Але, на його думку, при нинішній владі його відразу арештували б.
Контар розповів і про звернення до столичного МНС: "Це взагалі повний отпад. Подільське каже - це не наше, Шевченківське - теж не їхнє. Ймовірно, фунікулер знаходиться між двома районами. В одному починається, в іншому закінчується. Рятувальників чомусь цікавить аварія, яка вже сталась. У мене склалось враження, що попередження їм не цікаве".
Олег Мовенко, конструктор одного зі столичних підприємств, пояснив, що значною мірою опори руйнуються через природний чинник. Наприклад, в дощ вода затікає в тріщини в бетоні.
"Під фунікулером є алея, помітив, коли там гуляв. І вже всі це помітили. Люди проходять, фотографують. Але не всі фахівці і можуть зрозуміти наслідки. Це видно неозброєним оком. Взимку там утворюється лід, це все розколюється та руйнується. Чи витримає фунікулер цю зиму, невідомо", - відзначив Мовенко.
На його думку, важко сказати точно, що конструкція не втримається. Але необхідно зробити перевірочні розрахунки.
Богдана ЄВСЄЄВА
Аварійний стан Київського фунікулеру видно неозброєним оком
http://gazeta.ua/articles/life-photo/396290/4#photo
23.08.2011 12:52 "Газета.ua"
ФОТО надані Сергієм Контарем та Олегом Мовенком
Під Київським фунікулером у будь-який момент можуть обвалитися опори. Причина — руйнування конструкцій із бетону та арматури.
"Візуальні ознаки - це сто відсотків аварійний стан. Це потрібно зупинити, прийняти міри. Фахівці, які проектували фунікулер, мають порахувати, чи зможе опора витримати рух. Якщо ні, то закрити на ремонт. В тому стані, який зараз є, опори точно впадуть, якщо нічого не робити. Питання тільки — коли?", - розповів Gazeta.ua столичний архітектор Сергій Контар.
1 серпня фахівець звернувся до чиновників. Отримав відписку від "Київпастрансу" про те, що в 2006 році Державний науково-дослідний інститут ім. Шульгіна провів обстеження естакади, а також висновки про її стан. Капітальний ремонт із посиленням пошкоджених несучих конструкцій планується тільки під час реконструкції фунікулеру.
Вагончиків у столичного фунікулера два. Кожен може перевезти близько сотні пасажирів.
"Уявіть собі, завтра День Незалежності. Дуже багато людей буде гуляти по Києву, кататись на фунікулері. Він буде функціонувати на повне навантаження", - відзначив Кантор. Архітектор навіть хотів стати поруч з плакатом: "Люди не сідайте в фунікулер!". Але, на його думку, при нинішній владі його відразу арештували б.
Контар розповів і про звернення до столичного МНС: "Це взагалі повний отпад. Подільське каже - це не наше, Шевченківське - теж не їхнє. Ймовірно, фунікулер знаходиться між двома районами. В одному починається, в іншому закінчується. Рятувальників чомусь цікавить аварія, яка вже сталась. У мене склалось враження, що попередження їм не цікаве".
Олег Мовенко, конструктор одного зі столичних підприємств, пояснив, що значною мірою опори руйнуються через природний чинник. Наприклад, в дощ вода затікає в тріщини в бетоні.
"Під фунікулером є алея, помітив, коли там гуляв. І вже всі це помітили. Люди проходять, фотографують. Але не всі фахівці і можуть зрозуміти наслідки. Це видно неозброєним оком. Взимку там утворюється лід, це все розколюється та руйнується. Чи витримає фунікулер цю зиму, невідомо", - відзначив Мовенко.
На його думку, важко сказати точно, що конструкція не втримається. Але необхідно зробити перевірочні розрахунки.
Богдана ЄВСЄЄВА
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
- DFAW
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 15017
- Зарегистрирован: 09 фев 2005, 19:43
- Откуда: Саме велике село в Украине
- Контактная информация:
Потеря несущей способности не превышает допустимых величин, некоторым людям иногда просто лучше не начинать думать о том что не понимают. Я бы сказал где есть картинки и пострашней, но будет очередная "сенсация"
Я не волшебник, я только учусь. 
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.

Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.
- FerrariF1racing
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 4157
- Зарегистрирован: 11 май 2006, 17:39
- Откуда: Киев, Героев Днепра, Минская
Зато живы те, кто такое напроектировал - http://forum.metropoliten.kiev.ua/album ... ic_id=9137
Последний раз редактировалось Анатолий 25 авг 2011, 21:36, всего редактировалось 1 раз.
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12640
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Не штукатурку я вижу, а железобетон без внешней части вокруг арматуры.FerrariF1racing писал(а):Хм, штукатурка посыпалась, и все там
Если б всё было так пушисто, то нигде б эту "штукатурку" и не лепили.
Не критично, но нет никаких гарантий, что разрушения не разовьются во внутреннюю часть.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
- FerrariF1racing
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 4157
- Зарегистрирован: 11 май 2006, 17:39
- Откуда: Киев, Героев Днепра, Минская
Фуникулер закрыли на ремонт
Каждый год 1 сентября столичный фуникулер закрывают на плановый ремонт. Нагрузки на механический подъемник большие – каждый день он совершает около 150 поездок. Киевлянам и гостям города, которые полюбили этот вид транспорта, придется подождать до 1 октября. Тогда фуникулер возобновит работу.
ТАМ И ВИДЕО ЕСТЬ
Каждый год 1 сентября столичный фуникулер закрывают на плановый ремонт. Нагрузки на механический подъемник большие – каждый день он совершает около 150 поездок. Киевлянам и гостям города, которые полюбили этот вид транспорта, придется подождать до 1 октября. Тогда фуникулер возобновит работу.
ТАМ И ВИДЕО ЕСТЬ
ККЛ СБЛ СПЛ ПВЛ ЛЛ
http://kpt.kiev.ua/
Інформація стосовно технічного стану фунікулера
Київський фунікулер побудовано з 8-го травня 1905 року. За цей час він тричі піддавався докорінній реконструкції – в 1928-му, 1958-му та 1984 роках. Останній раз обстеження опорних конструкцій проводились у 2006 році. Результати задовільні.
Згідно з Правилами будови, утримання та огляду похилих рейко-канатних підйомників (фунікулерів) щорічно проводяться регламентні, ремонтні та випробувальні роботи, результати яких приймають спеціалісти Держнаглядохоронпраці України і дають дозвіл на експлуатацію фунікулера на наступний рік. Останній щорічний регламентний ремонт виконано у вересні 2010 року і відповідний висновок про можливість подальшої безпечної експлуатації отримано 30.09.2010 року.
Згідно з розпорядженням КМДА від 25.08.2011 № 1505 фунікулер 1-го вересня зупиняється для виконання щорічного обстеження і ремонту, в процесі якого крім щорічних ремонтних робіт буде виконане оновлення огорожі, освітлення, обстеження та підсилення естакади.
Чергова реконструкція фунікулера запланована. На сьогодні маємо технічно-економічне обґрунтування проекту.
Інформація КП «Київпастранс»
Інформація стосовно технічного стану фунікулера
Київський фунікулер побудовано з 8-го травня 1905 року. За цей час він тричі піддавався докорінній реконструкції – в 1928-му, 1958-му та 1984 роках. Останній раз обстеження опорних конструкцій проводились у 2006 році. Результати задовільні.
Згідно з Правилами будови, утримання та огляду похилих рейко-канатних підйомників (фунікулерів) щорічно проводяться регламентні, ремонтні та випробувальні роботи, результати яких приймають спеціалісти Держнаглядохоронпраці України і дають дозвіл на експлуатацію фунікулера на наступний рік. Останній щорічний регламентний ремонт виконано у вересні 2010 року і відповідний висновок про можливість подальшої безпечної експлуатації отримано 30.09.2010 року.
Згідно з розпорядженням КМДА від 25.08.2011 № 1505 фунікулер 1-го вересня зупиняється для виконання щорічного обстеження і ремонту, в процесі якого крім щорічних ремонтних робіт буде виконане оновлення огорожі, освітлення, обстеження та підсилення естакади.
Чергова реконструкція фунікулера запланована. На сьогодні маємо технічно-економічне обґрунтування проекту.
Інформація КП «Київпастранс»
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12640
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Сегодня должны были открыть после ремонта.
А неделю назад пескоструили - пыль столбом и шум сильный.

А неделю назад пескоструили - пыль столбом и шум сильный.

*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт