Городские электрички
Модераторы: dimentiy, Администраторы
- Demianenko
- Машинист
- Сообщения: 414
- Зарегистрирован: 29 авг 2011, 09:54
- Откуда: Киев стольный град
Роздуми на тему як потрапляти на платформу МЕ "Лівобережна" з іншого боку від одноіменної станції метро. (фотки по 2,5 МБ)
Звідки би не йшов пасажир, а йому доведеться побувати на цьому перехресті, БВР + проспект Миру+ Тампере + Академіка Шліхтера

Йдемо далі по Шліхтера (туди, куди на попередньому фото поїхала сіра Лада Калина). Тепер нам сюди:

Прийшли на перехід. Вид в сторону мосту з метро:

З іншого боку переходу, як і з першого - ходу немає. Тільки вздовж колій.

Ось стежинка про яку казав Анатолий:

Трохи далі вона стає кам'янистою, на шпильках не походиш:

Впринципі по правому боці при русі до ЗП "Лівобережна" теж можна прокласти доріжку:

Єдине що - треба ось тут розширити дорогу вирівнявши підйом перед огорожею:

Тут можна поставити ТРЦ:

З боку Лівобережної розрита траншея, трудиться екскаватор:

Дірка між платформою і електричкою наче не велика:

Проблемка - клади доріжку не клади, а все одно доведеться на платформу застрибувати, бо про сходи ніхто не подумав:

Ну і як завжди - бонус:)

P.S. На зворотній дорозі заміряв час:
платформа - перехід 5:36
перехід - перехрестя 1:48
в сумі - 7:24 + той час що необхідний на дорогу до перехрестя. Особисто мені при дорозі до метро Дарниця ~6 хвилин до ЗП "Лівобережна" вийшло порядка 12 хвилин. І то це до найближчого краю, а якщо доведеться ще обходити аж через турнікети..
Звідки би не йшов пасажир, а йому доведеться побувати на цьому перехресті, БВР + проспект Миру+ Тампере + Академіка Шліхтера
Йдемо далі по Шліхтера (туди, куди на попередньому фото поїхала сіра Лада Калина). Тепер нам сюди:
Прийшли на перехід. Вид в сторону мосту з метро:
З іншого боку переходу, як і з першого - ходу немає. Тільки вздовж колій.
Ось стежинка про яку казав Анатолий:
Трохи далі вона стає кам'янистою, на шпильках не походиш:
Впринципі по правому боці при русі до ЗП "Лівобережна" теж можна прокласти доріжку:
Єдине що - треба ось тут розширити дорогу вирівнявши підйом перед огорожею:
Тут можна поставити ТРЦ:
З боку Лівобережної розрита траншея, трудиться екскаватор:
Дірка між платформою і електричкою наче не велика:
Проблемка - клади доріжку не клади, а все одно доведеться на платформу застрибувати, бо про сходи ніхто не подумав:
Ну і як завжди - бонус:)
P.S. На зворотній дорозі заміряв час:
платформа - перехід 5:36
перехід - перехрестя 1:48
в сумі - 7:24 + той час що необхідний на дорогу до перехрестя. Особисто мені при дорозі до метро Дарниця ~6 хвилин до ЗП "Лівобережна" вийшло порядка 12 хвилин. І то це до найближчого краю, а якщо доведеться ще обходити аж через турнікети..
- Demianenko
- Машинист
- Сообщения: 414
- Зарегистрирован: 29 авг 2011, 09:54
- Откуда: Киев стольный град
- Demianenko
- Машинист
- Сообщения: 414
- Зарегистрирован: 29 авг 2011, 09:54
- Откуда: Киев стольный град
Я к тому виду что многие считают расстояние между м. «Левобережная» и ГЭ «Левобережная» в 300м довольно большим минусом для возможной пересадки. А подход к по вашему маршруту и того больше, маловероятно что кто-то бы ходил так далеко пешком, по довольно безлюдному месту + в темное время суток, дабы сесть на ГЭ.
Та ні, просто із-за двохрівневої розв'язки друга колія західніше уходить, під залізничний шляхопровід на Святошин.Flake писал(а):До-речі, згадав що окрім Петрівського моста в МЕ є ще одна одноколійна ділянка тут
...до 29 ноября 2010 - не было ни единого разрыва!
- tov_tob
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12165
- Зарегистрирован: 25 фев 2005, 12:56
- Откуда: Город на трех холмах
- Контактная информация:
Пасс. поток с той стороны уйдет на Киевскую Русановку. А тем, кто живет между БВС и Воссоединения просто не будет смысла выбирать между Левобережной и Русановкой - последняя к ним однозначно ближе.Ну це двояко, бо паспотік звідси може бути не малий, але я сумніваюся що народ їхатиме одну зупинку метро щоби пересісти на МЕ..
Здесь могла быть моя подпись...
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9670
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: KBP/DEN
- Контактная информация:
УЗ не будет париться и повесит светильники прямо на опоры КС как делает это повсеместно.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
Этот участок не настолько критичен, как мост, поскольку тут уже идет разделение потоков - грузовые на Святошин и К-Волынский(транзитный ход), а по однопутному участку - только электропоезда на/с Борщаговки-ТехническойFlake писал(а):... і йде на Київ-Волинський через Алмаз, з'їзду на Борщагівку-Технічну немає.