Трамвай

Все о трамваях

Модераторы: dimentiy, Администраторы

Аватара пользователя
Dream_On
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2682
Зарегистрирован: 15 сен 2008, 19:10
Откуда: Kiev

Сообщение Dream_On »

Нет конечно.

AMY
Памятник
Сообщения: 14320
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 12:07
Откуда: <censored>

Сообщение AMY »

Да нет
наверное (с)
вагоны там будут по цене лома
В продаже. Абсолютно не факт, что и в покупке. На эти 2 прОцента я и живу (с)
:rtfm: :censored:

Аватара пользователя
HAnS
Машинист
Машинист
Сообщения: 482
Зарегистрирован: 04 июл 2007, 16:32

Сообщение HAnS »

vadik писал(а):Гм, кроспостінг з ’метро’ вийшов.
Думаю, малюнок трамваю занадто оптимістичний, бо в Лейпцигу більшість трамваїв Tatra T4D.
На фото Bombardier Flexity Classic XXL. Фото з Лейпцига, але малися на увазі певно вагони Leoliner, які, схоже ідеологічно близькі до ЛВС-2005.

AMY
Памятник
Сообщения: 14320
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 12:07
Откуда: <censored>

Сообщение AMY »

але малися на увазі певно
Ким саме малося?..
:rtfm: :censored:

KERS
Путеец
Путеец
Сообщения: 156
Зарегистрирован: 04 авг 2011, 09:48

Сообщение KERS »

http://de.wikipedia.org/w/index.php?tit ... 0502163229 вот не плохой вариант но стоит он..
Если и будут что-то покупать то это Т4ДМ.

Аватара пользователя
dimentiy
Злой литовец
Сообщения: 9689
Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
Откуда: KBP/DEN
Контактная информация:

Сообщение dimentiy »

Наша песня хороша... KEKS, источник укажи, пожалуйста, сей светлой мысли. Или не пиши вообще.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция

KERS
Путеец
Путеец
Сообщения: 156
Зарегистрирован: 04 авг 2011, 09:48

Сообщение KERS »

А что Киев может купить как не Т4,пример Днепропетровск 48 вагонов за 17 млн,а вообще это очередной пиар(ИМХО) как и то что КВСЗ будет делать вагоны в месте с ДТРЭД.
Последний раз редактировалось KERS 11 окт 2011, 18:16, всего редактировалось 1 раз.

AMY
Памятник
Сообщения: 14320
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 12:07
Откуда: <censored>

Сообщение AMY »

а вообще это очередной пиар(ОМХО)
Ты знал! (с)
:rtfm: :censored:

Sasha_OKM
Начальник депо
Начальник депо
Сообщения: 1019
Зарегистрирован: 31 авг 2007, 13:26
Откуда: Позняки-10

Сообщение Sasha_OKM »

Попов у Лейпцигу оглянув трамваї і паркінги (ТРК Київ)

KERS
Путеец
Путеец
Сообщения: 156
Зарегистрирован: 04 авг 2011, 09:48

Сообщение KERS »

Ну кто там не верил что если купят то это будут Т4ДМ?

Аватара пользователя
XAN
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5355
Зарегистрирован: 02 окт 2008, 17:02
Откуда: Копенгаген

Сообщение XAN »

Сантехник (который разрешил мне так себя называть (тм)), телефонирует:

Объявлен тендер на закупку кузова с проводкой и 2 тележек:
Кузов комплектний чотиривісного трамвайного вагону з частково низьким рівнем підлоги
Допустимий рівень ціни за 1 од., грн. з ПДВ 3 000 000,00

Характеристики:
Кузов комплектний трамвайного вагону з частково низьким рівнем підлоги, виготовлений не раніше, рік 2011

Конструкція кузова (конкретна модель) повинна відповідати нормативним документам, що погоджені з Держспоживстандартом України та ним зареєстровані

Загальна довжина кузову трамвайного вагону, не менше, м 15

Кузов трамвайного вагону повинен бути адаптований для комплектування візками трамвайних вагонів типу T3, та бути придатним для експлуатації на трамвайних коліях шириною, мм 1524

Габаритна ширина кузову трамвайного вагону повинна відповідати ДСТУ 4070-2002 та ДСТУ 4876:2007, та не повинна перевищувати, мм 2550

Кузов трамвайного вагону, після встановлення електричного та електронного обладнання, повинен мати відсоток «низької» підлоги, не менше 30%

Кузов трамвайного вагону повинен мати місць для сидіння в салоні, не менше, шт. 30

Кузов трамвайного вагону повинен мати місткість салону, не менше, пасажирів 150

Комплектний кузов повинен мати зчіпні пристрої, що забезпечують можливість їх зчіплення з вагонами Т3 Спереду та позаду

Кузов трамвайного вагону повинен передбачати можливість:
встановлення системи електричного та електронного обладнання CEGELEC, або еквівалентної;

Кузов трамвайного вагону повинен мати:
- змонтований струмоприймач типу LEKOV, або еквівалентний;
- змонтовану систему дверей з приводами;
- прокладену систему н/в і в/в кабелів та дротів для функціонування систем трамвая та керування трамваєм, освітленням, опаленням, дверима;
- змонтовані контакторні панелі;
- змонтовану систему опалення салону та кабіни водія;
- змонтовану систему кондиціювання повітря салону та кабіни водія
- змонтовану систему охолодження тягових двигунів

Кузов трамвайного вагону повинен мати опорні місця для підняття його домкратами, кранами та встановлення страхувальних опор

Двері салону повинні бути розміщені з правого боку, стулки яких у відчиненому положенні розміщуються в трамваї.
Кожні двері повинні бути обладнані системою аварійного відчинення. Приводи дверей повинні мати можливість регулювання часу (плавності) їх відкривання та закривання.

Кількість пройм для дверей у вагоні, шт. 3

Система керування дверима повинна забезпечувати відчинення та зачинення кожних дверей окремо та всіх дверей одночасно

Кожні двері повинні обладнуватись пристроями звукової сигналізації водію

Матеріали кузову трамвайного вагону:
- основа кузова (каркас), бампери конструкційна сталь
- обшивка даху, бокова обшивка, конструкційна сталь
маски передня і задня, обшивка бамперів композитні матеріали

Кузов трамвайного вагону повинен бути обладнаний зйомними панелями, що закривають візки

Вікна кузова трамвайного вагону повинні бути обладнані вклеєним склом.

Кузов трамвайного вагону повинен бути обладнаним засобами зовнішнього освітлення та сигналізації:
- габаритні вогні по периметру кузова;
- передні лампи головного світла;
- передні лампи дальнього світла;
- передні показники поворотів;
- задні лампи показника гальмування;
- задні показники поворотів
- бокові повторювачі поворотів
- показники заднього ходу
- бокові світлові відбивачі

Кузов трамвайного вагону повинен бути обладнаним дзеркалами заднього виду з підігрівом

Кузов трамвайного вагону повинен бути обладнаним склоочисником вітрового скла

Салон кузову трамвайного вагону повинен бути обладнаним:
- настилом підлоги з водостійкої фанери;
- покриттям полу з протиковзаючим настилом стійким до зносу та зручним для очищення;
- сидіннями пасажирів з м’якою вставкою, з можливостями вологого прибирання та швидкого просихання;
- поручнями;
- внутрішньою обшивкою салону, стелі, бокових панелей

Салон кузова трамвайного вагону повинен бути відокремлений перегородкою з дверима від кабіни водія.

Кабіна водія повинна зачинятись дверима, що можуть замикатись з відділення водія та з салону

Робоче місце водія повинне бути укомплектоване органами керування, приладами та пристроями, необхідними для керування трамвайним вагоном з відповідними позначеннями, в тому числі і пристроєм АСДУ

Робоче місце водія повинно бути укомплектоване підресореним сидінням, яке забезпечує регулювання по висоті, по осі кабіни, кутах нахилу подушки та спинки

Допоміжний пульт управління трамваєм повинен бути розміщений в задній частині вагону, захищений від несанкціонованого доступу, для виконання маневрових робіт

Кузов трамвайного вагону повинен бути обладнаним електронними інформаційними системами:
- аудіосистемою з електронним мовним інформатором, можливістю запису не менше 5 варіантів маршрутів, можливістю інформування пасажирів, що знаходяться в салоні та на зупинках;
- візуальною системою інформування пасажирів у вигляді світлодіодних інформаційних табло, маршрутні вказівники розміщені спереду, позаду та з правого боку кузова

На кузові повинні бути змонтовані система освітлення, електронна інформаційна система, система відео спостереження та система автоматизованої оплати проїзду і обліку пасажирів.

Ступінь захисту електричного обладнання на даху кузова, не нижче, IP - 54

В салоні повинно бути не менше двох груп внутрішнього освітлення. Вихід з ладу однієї групи не повинен перешкоджати роботі іншої

Робоче освітлення люмінесцентне або світлодіодне

Апарати освітлення салону повинні забезпечувати:
- на рівні 1м від підлоги по осі салону - 75 лк
- біля дверей в салоні, не менше - 10 лк
- при відчинених дверях ззовні вагону на рівні підлоги трамвая на відстані 1 м від бокової поверхні трамвая - 10 лк

На трамвайному вагоні повинна бути передбачена система аварійного освітлення, яка з живленням від акумуляторної батареї забезпечує освітленість у проходах на рівні підлоги, не менше 5 лк

Вентиляція пасажирського салону повинна здійснюватися через розсувні кватирки, двері та дахові люки

Оглядовість з робочого місця водія:
- висота нижньої кромки світлової пройми вітрового скла (від підлоги кабіни) 450 мм
- висота світлової пройми вітрового скла &#8805; 750 мм
- кут огляду вгору, градусів &#8805; 15°
- кут огляду донизу, градусів &#8805; 30°
- кути зон відсутності огляду із-за бокових стійок скла, град &#8804; 7°

В облицюванні салонів та кабіни повинні використовуватись екологічно чисті, негорючі або вогнестійкі матеріали

Трамвай обладнується системою інформування пасажирів з вадами зору.

Вхід на другі двері повинен бути обладнаний пандусом для заїзду крісел-колясок осіб з обмеженими фізичними можливостями

Майданчик для інвалідної коляски повинен бути обладнаний засобами фіксування та сигналізації

Строк експлуатації кузова, не менше 16 років

В пасажирському салоні повинна бути наявна інформація згідно з ГОСТ 25869
Візки трамвайних вагонів 2 x 500 000,0

Характеристики:
Візки повинні бути поворотними і відповідати колії шириною, мм 1524

Візки повинні бути новими, виготовленими не раніше 2011 року

Геометричні, механічні і енергетичні характеристики візків повинні забезпечувати можливість їх використання на трамвайних вагонах, типу Т3, К3R-N та Т3-UA-3

Візки повинні обладнуватись двигунами постійного струму потужністю, кВт, не менше (на кожний візок) 2&#215; 40

Візки обладнуються механічними гальмівними механізмами дискового типу та магнітнорейковими гальмами

Відстань між внутрішніми гранями коліс 1474 +1 -3

Візки повинні бути пристосовані для приєднання до кузовів трамвайних вагонів через шкворневе з'єднання.

Розмір від головки рейки до краю площини з'єднання зі шворнем не повинна перевищувати, мм 640

Діаметр коліс, мм, 700 +5,0

Різниця діаметрів коліс по кругу катання в одному візку, мм, не більше 1,0

Колеса повинні мати конструктивні елементи, що зменшують шум та вібрацію.

Візки повинні бути мати антикорозійний захист стійкістю не менше 5 років

Приводи механічних гальм повинні бути обладнані засобами ручного розгальмування
...до 29 ноября 2010 - не было ни единого разрыва!

KERS
Путеец
Путеец
Сообщения: 156
Зарегистрирован: 04 авг 2011, 09:48

Сообщение KERS »


Аватара пользователя
Dream_On
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2682
Зарегистрирован: 15 сен 2008, 19:10
Откуда: Kiev

Сообщение Dream_On »

А от такой "низкопольности" не уменьшается ресурс рамы?

KERS
Путеец
Путеец
Сообщения: 156
Зарегистрирован: 04 авг 2011, 09:48

Сообщение KERS »

Нет.вагон полгостью переделан,новый кузов,новые телеги,кузов,рама,к тому же мне очень понравилось что вагон может ездить в СМЕ.Да и скорее всего новый кузов сделает КВСЗ.

Аватара пользователя
Dream_On
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2682
Зарегистрирован: 15 сен 2008, 19:10
Откуда: Kiev

Сообщение Dream_On »

Просто если будет это делаться в/на Украине и виде КВР, мне кажется что геометрия рамы будет нарушена и хорошего с этого может ничего не выйти.

Ответить