Это ты хорошо придумал. Тогда в следующем году можно не ждать ни Ипподром, ни Одесскую площадь.GeoGraph писал(а):У нас 2 щити, рухаються у напрямку Одеської площі. Можна обійтись і без перекриття:Sascha писал(а):Если когда-нибудь и соберутся это ответвление строить, то без частичного перекрытия проспекта явно не обойтись.
1) тонелі відхилу йдуть нижче осьових => більша глибина залягання: інсталювати щити з іншого боку (на масиві Теремки-2) і пройти до проспекту як тоді демонтувати з-під землі?
2) Один щит відхилити по трасі на Теремки-2, інший скерувати прямо на Одеську площу.
Продолжение ККЛ (Васильковская—Теремки)
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Sascha
-
- Дежурный по станции
- Сообщения: 354
- Зарегистрирован: 21 сен 2011, 17:29
- Откуда: Київ
- Контактная информация:
з приводу мого п.2? Є таке діло.Это ты хорошо придумал. Тогда в следующем году можно не ждать ни Ипподром, ни Одесскую площадь.

P. S. Закінчив вивчення схеми "Іпподром". Де саме буде підведення силового кабелю до СТП? (з боку ВЦ чи від ТП2545? Чи є варіанти ближче?)
Як показала практика (встиг попрацювати на проходці десь півроку), оновна функція саме інформаційна - о 7-ій ранку показати вищому начальству стан проходки. Нач. управління, перед тим, як відвідати Амурську пл., спочатку відвідував "місце провалів" або ж проїздив їх машиноюповз, якщо щит йшов без провалів. А от решта функцій - технологічних - відходить на другий план, але не для тих, хто працює на проходці безпосередньо, бо знати приблизне положення лобу забою потрібно з багатьох причин. Маркшейдерів не тягатимеш весь час за собою. Найчастіше потрібно було знати, яку ділянку загороджувати, щоб ніхто і ніщо не провалилось під землю/асфальт, підв'язати всі стовпи, щоб вони, падаючи, не розбили комусь машину чи голову. Насичення ґрутну водою, шурфування комунікацій задля буріння свердловин тощо - для цього теж потрібно знати положення лз.Алексис писал(а):Так пора бы её начать осваивать.
А скажите, какова функция таблички, кроме информационной? Она как-то влияетна ход строительства?
1) відкритим способом - а це те саме перекриття проспектуGeoGraph писал(а):У нас 2 щити, рухаються у напрямку Одеської площі. Можна обійтись і без перекриття:Sascha писал(а):Если когда-нибудь и соберутся это ответвление строить, то без частичного перекрытия проспекта явно не обойтись.
1) тонелі відхилу йдуть нижче осьових => більша глибина залягання: інсталювати щити з іншого боку (на масиві Теремки-2) і пройти до проспекту як тоді демонтувати з-під землі?
2) Один щит відхилити по трасі на Теремки-2, інший скерувати прямо на Одеську площу.
2)як тоді добудувати 2 інших тунелі?
Я думаю там простіше буде побудувати відкритим способом, ніж гнати щити аж 1 км, та й перекриття проспекту буде менш тривалим, бо тоді потрібен час на монтаж/демонтаж щитів. Я взагалі вважаю, що та ділянка не потрібно - занадто жирно вже буде для Теремків, на нас Троєщина чекає.
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12637
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Сегодняшние фотографии
http://klovsky.livejournal.com/30319.html
http://klovsky.livejournal.com/30319.html
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12637
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Как избежать просадок тоннелей "Ипподром"-"Одесская площадь", когда в другом уровне их будет пересекать щит, занимающийся строительством тоннеля 1-го пути ответвления на Теремки-2,3? Пересечение с тоннелем ответвления должно строиться одновременно с тоннелями самого перегона.tov_tob писал(а):Под проспектом можно пройти и щитами, благо кривая, уходящая под него, будет значительно дальше.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Можна заморожуванням або хімзакріпленням, але дуже нераціонально, бо задорого обійдеться.Klovsky писал(а):Как избежать просадок тоннелей "Ипподром"-"Одесская площадь", когда в другом уровне их будет пересекать щит, занимающийся строительством тоннеля 1-го пути ответвления на Теремки-2,3? Пересечение с тоннелем ответвления должно строиться одновременно с тоннелями самого перегона.tov_tob писал(а):Под проспектом можно пройти и щитами, благо кривая, уходящая под него, будет значительно дальше.
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12637
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Пересечения с СБЛ ККЛ и СПЛ не строили на такой сравнительно небольшой глубине, а тут ведь грунт не настолько стойкий.
Про СПЛ-СБЛ, кстати, история вообще тёмная. Сначала СБЛ шла по одной траектории. Затем "Театральную" построили, СБЛ переключили на несколько иную траекторию. Вполне возможно, строительство СПЛ было без пересечения действующего на тот момент участка СБЛ.
Про СПЛ-СБЛ, кстати, история вообще тёмная. Сначала СБЛ шла по одной траектории. Затем "Театральную" построили, СБЛ переключили на несколько иную траекторию. Вполне возможно, строительство СПЛ было без пересечения действующего на тот момент участка СБЛ.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт