
Троллейбусы
Модераторы: dimentiy, Администраторы
"Киевпастранс" закупает 77 троллейбусов-гармошек
[ Документация конкурсніх торгов ]ОГОЛОШЕННЯ
про проведення відкритих торгів
1. Замовник:
1.1. Найменування: Комунальне підприємство „Київпастранс” (Київської міської державної адміністрації).
1.2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 31725604.
1.3. Місцезнаходження: м. Київ, Набережне шосе, 2, 04070.
1.4. Реєстраційний рахунок замовника:
1.4.1 Реєстраційний рахунок замовника (місцевій бюджет м.Києва): б/р 35441017001742, ГУ ДКУ у м. Києві, МФО 820019.
1.5. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками (прізвище, ім’я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв’язку, e-mail):
з технічних питань – Вакуленко Михайло Федорович, м. Київ, Набережне шосе, 2, тел. (044) 254-65-56; tender1@kpt.kiev.ua;
з питань проведення процедури закупівлі – Гречко Олена Олегівна, м. Київ, Набережне шосе, 2, тел. (044) 254-66-01, (044) 254-65-67, tender1@kpt.kiev.ua.
1.6. Головний розпорядник коштів (повне найменування та ідентифікаційний код за ЄДРПОУ): Головне управління транспорту та зв'язку виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), ідентифікаційний код за ЄДРПОУ 24363865.
2. Джерело фінансування закупівлі: місцевий бюджет м. Києва.
3. Адреса веб-порталу Уповноваженого органу, на якому розміщується інформація про закупівлю: www.tender.me.gov.ua.
4. Адреса веб-сайту, на якому замовником додатково розміщується інформація про закупівлю (у разі наявності): kpt.kiev.ua.
5. Інформація про предмет закупівлі:
5.1. Найменування предмета закупівлі: автобуси та тролейбуси (зчленовані тролейбуси з низьким рівнем підлоги довжиною понад 18,7 метрів) код за ДК 016-97 34.10.3
5.2. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 77 одиниці.
5.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: м. Київ, філії КП «Київпастранс» (за попереднім повідомленням).
5.4. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: грудень 2011 - травень 2012 р.
6. Місце отримання документації конкурсних торгів: м. Київ, Набережне шосе, 2, 04070, к.301, відділ з проведення тендерних процедур КП „Київпастранс”.
7. Забезпечення пропозиції конкурсних торгів (якщо замовник вимагає його надати): забезпечення пропозиції конкурсних торгів не вимагається
7.1. Розмір
7.2. Вид.
7.3. Умови надання.
8. Подання пропозицій конкурсних торгів:
8.1. Місце: м. Київ, Набережне шосе, 2, 04070, к.301, відділ з проведення тендерних процедур КП „Київпастранс”.
8.2. Строк: 09.12.2011р. до 10.00 годин за київським часом..
9. Розкриття пропозицій конкурсних торгів:
9.1. Місце: м. Київ, Набережне шосе, 2, 04070, КП „Київпастранс”, зал селекторних нарад.
9.2. Дата: 09.12.2011 р.
9.3. Час: 12.00 год. за київським часом.
10. Додаткова інформація:
10.1.Телефон для довідок: (0-44) 254-66-01.
Голова комітету з конкурсних торгів -
головний інженер
Ю. Бомбандьоров


Водоплавающие троллейбусы - http://www.picatom.com/11/2818416314458 ... aac-1.html
Новые жертвы http://transphoto.ru/photo/451704/
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9670
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: KBP/DEN
- Контактная информация:
Жертвы?Новые жертвы http://transphoto.ru/photo/451704/
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9670
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: KBP/DEN
- Контактная информация:
Третье ТРЕД вполне себе нормально за техникой следит. Это вам не первое.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
Тут не вопрос не в ТРЕДе, а в том что уже формируется "зоопарк", если на ЛАЗы и МАЗы з/ч нету попросту, то, что говорить о новичках...
Уже есть ЛАЗы и МАЗы которые вряд-ли имеют перспективу поехать своим ходом...
Эти Богданы, ИМХО, будут ездить до первой поломки/дтп. И мне кажется что до Евро 2012 их особо кочегарить в ПИК не будут.
Следи, не следи - но поломки будут в любом случае, как с расходными материалами, например разобьют лобовое стекло, а на новое денег не будет, тут какая-то "слежка" поможет?
Уже есть ЛАЗы и МАЗы которые вряд-ли имеют перспективу поехать своим ходом...
Эти Богданы, ИМХО, будут ездить до первой поломки/дтп. И мне кажется что до Евро 2012 их особо кочегарить в ПИК не будут.
Следи, не следи - но поломки будут в любом случае, как с расходными материалами, например разобьют лобовое стекло, а на новое денег не будет, тут какая-то "слежка" поможет?
В 1й ½ 2008 года ПС просто не успели убить, потому он как-то ездил. А деньги были, потому-что с казны г.Киева не изымалось такое кол-во $. + большая часть подвижного состава которая ждала ремонта была тупо разбарахолена...
Опять же в 1й половине 2008го много опытного и адекватного персонала работала в КПТ (водители, механики...), сами же поддерживали работоспособность ПС, потом-же все кто мог - разбежались, остались прости Господи какие-то гопники и алкоголики в большей массе своей...
Опять же в 1й половине 2008го много опытного и адекватного персонала работала в КПТ (водители, механики...), сами же поддерживали работоспособность ПС, потом-же все кто мог - разбежались, остались прости Господи какие-то гопники и алкоголики в большей массе своей...
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9670
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: KBP/DEN
- Контактная информация:
Всё правильно, Dream_On. И такой год снова наступит в любом случае, по законам экономики. Так что пока троллейбусы помучаются, а дальше видно будет и гадать на кофейной гуще не стоит.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция