Киев -Борисполь
Модераторы: dimentiy, Администраторы
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9683
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: KBP/DEN
- Контактная информация:
Промышленная ≠ Лесничество не потому, что названия такого не было, а потому, что планы развития линии разные. Промышленная присутствовала в плане строительства на Дарн. вокзал. Лесничество же понятно куда.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
Китайцы начали строить электричку из Киева в «Борисполь»
28.12.2011 12:40
Сегодня был забит символический косяк костыль, означающий старт национального проекта «Воздушный экспресс», призванный соединить железной дорогой Киев и «Борисполь», передает РБК-Украина.
В торжественной церемонии открытия приняли участие губернатор Киевской области Анатолий Присяжнюк, председатель Государственного агентства по инвестициям и управлению национальными проектами Украины Владислав Каськив, посол Китая в Украине Чжан Сиюнь, а также представители корпорация China National Machinery Industry Complete Engineering Corporation (CMCEC), которая и займется выполнением работ, связанных со строительством «Воздушного экспресса».
Стоимость проекта составляет 372 млн. долларов.
http://www.kievpress.net/news/Kitaycy_n ... pol-13757/
28.12.2011 12:40
Сегодня был забит символический косяк костыль, означающий старт национального проекта «Воздушный экспресс», призванный соединить железной дорогой Киев и «Борисполь», передает РБК-Украина.
В торжественной церемонии открытия приняли участие губернатор Киевской области Анатолий Присяжнюк, председатель Государственного агентства по инвестициям и управлению национальными проектами Украины Владислав Каськив, посол Китая в Украине Чжан Сиюнь, а также представители корпорация China National Machinery Industry Complete Engineering Corporation (CMCEC), которая и займется выполнением работ, связанных со строительством «Воздушного экспресса».
Стоимость проекта составляет 372 млн. долларов.
http://www.kievpress.net/news/Kitaycy_n ... pol-13757/


До аеропорту “Бориспіль” за 40 хвилин
[ Оксана Лисинюк | “Хрещатик” 29-12-2011 ]
Вчора розпочалося будівництво залізниці “Повітряний експрес”, яке планують завершити за 18 місяців
В районі залізничного переїзду “Чубинське” — “Велика Олександрівка” розпочалося будівництво залізничного сполучення між ст. “Київ-пасажирський” та міжнародним аеропортом “Бориспіль”. Це перший етап Національного проекту “Повітряний експрес”. Планується, що роботи завершать за 18 місяців. Реалізація такого проекту коштуватиме $372 млн.
На сьогодні пасажиропотік аеропорту “Бориспіль” складає близько 30 тис. чоловік, але дістатися в місто поки що можна лише автомобілем або марштуркою
. “Відповідно до рівнів світових стандартів міжнародні аеропорти повинні мати не менше двох видів транспортних під’їздів,— розповідає “Хрещатику” голова Державного агентства з інвестицій та управління національними проектами України Владислав Каськів.— Тому Національний проект “Повітряний експрес” покращить умови обслуговування пасажирів та розвантажить столичні дороги на виїзді з Києва”.
Проектом передбачено залізничне сполучення між аеропортом “Бориспіль” та Центральним залізничним вокзалом. Тут планується побудувати спеціальну платформу, куди буде прибувати “Повітрянний експрес”. За попередньою інформацією, між станціями курсуватимуть чотири потяги, з інтервалом у годину, а дістатися від однієї станції до іншої можна буде за 35-40 хв. Голова Київської облдержадміністрації Анатолій Присяжнюк каже, що роботу потягів регулюватимуть відповідно до пасажиропотоку. “Якщо буде необхідність, то можемо створити ще проміжну станцію на Дарниці, збільшити або зменшити кількість потягів та інтервал їх руху”, — зазначає Анатолій Йосипович.
Зараз же пріоритетним є проведення будівельних робіт та виділення земельних ділянок. В облдержадміністрації запевняють, що з цим проблем не буде — усі земельні питання уже вирішені й можна розпочинати роботи.
“Генеральним підрядником будівництва є “Китайська національна корпорація машинної індустрії та генеральних підрядів” (CNMICEC), але основний обсяг робіт виконуватимуть українські будівельні компанії на умовах тендеру”, — зазначає Владислав Каськів.
Фінансування виконання робіт здійснюватиметься за кредитні кошти Китаю. Нагадаємо, кредитну угоду на фінансування проекту “Повітряний експрес” між Експортно-імпортним банком Китаю та Держінвестпроектом було підписано 20 червня в рамках візиту глави Китайської Народної Республіки Ху Цзіньтао до України. Угода передбачає надання коштів у розмірі до $372 млн, проте очікується, що техніко-інженерні рішення дозволять зменшити заплановану суму на 10 %.
“Реалізація цього проекту — перша українсько-китайська співпраця. У цьому році ми плідно попрацювали й докладемо максимум зусиль, щоб наша спільна робота дала реальні результати”,— сказав посол Китайської Народної Республіки в Україні Чжан Сиюнь.
[ Оксана Лисинюк | “Хрещатик” 29-12-2011 ]
Вчора розпочалося будівництво залізниці “Повітряний експрес”, яке планують завершити за 18 місяців
В районі залізничного переїзду “Чубинське” — “Велика Олександрівка” розпочалося будівництво залізничного сполучення між ст. “Київ-пасажирський” та міжнародним аеропортом “Бориспіль”. Це перший етап Національного проекту “Повітряний експрес”. Планується, що роботи завершать за 18 місяців. Реалізація такого проекту коштуватиме $372 млн.
На сьогодні пасажиропотік аеропорту “Бориспіль” складає близько 30 тис. чоловік, але дістатися в місто поки що можна лише автомобілем або марштуркою

Проектом передбачено залізничне сполучення між аеропортом “Бориспіль” та Центральним залізничним вокзалом. Тут планується побудувати спеціальну платформу, куди буде прибувати “Повітрянний експрес”. За попередньою інформацією, між станціями курсуватимуть чотири потяги, з інтервалом у годину, а дістатися від однієї станції до іншої можна буде за 35-40 хв. Голова Київської облдержадміністрації Анатолій Присяжнюк каже, що роботу потягів регулюватимуть відповідно до пасажиропотоку. “Якщо буде необхідність, то можемо створити ще проміжну станцію на Дарниці, збільшити або зменшити кількість потягів та інтервал їх руху”, — зазначає Анатолій Йосипович.
Зараз же пріоритетним є проведення будівельних робіт та виділення земельних ділянок. В облдержадміністрації запевняють, що з цим проблем не буде — усі земельні питання уже вирішені й можна розпочинати роботи.
“Генеральним підрядником будівництва є “Китайська національна корпорація машинної індустрії та генеральних підрядів” (CNMICEC), але основний обсяг робіт виконуватимуть українські будівельні компанії на умовах тендеру”, — зазначає Владислав Каськів.
Фінансування виконання робіт здійснюватиметься за кредитні кошти Китаю. Нагадаємо, кредитну угоду на фінансування проекту “Повітряний експрес” між Експортно-імпортним банком Китаю та Держінвестпроектом було підписано 20 червня в рамках візиту глави Китайської Народної Республіки Ху Цзіньтао до України. Угода передбачає надання коштів у розмірі до $372 млн, проте очікується, що техніко-інженерні рішення дозволять зменшити заплановану суму на 10 %.
“Реалізація цього проекту — перша українсько-китайська співпраця. У цьому році ми плідно попрацювали й докладемо максимум зусиль, щоб наша спільна робота дала реальні результати”,— сказав посол Китайської Народної Республіки в Україні Чжан Сиюнь.


планується побудувати спеціальну платформу, куди буде прибувати “Повітрянний експрес”
Надеюсь, непосредственно о рельсах и ПС в процессе закапавывания юаней не забудут.Зараз же пріоритетним є проведення будівельних робіт та виділення земельних ділянок. В облдержадміністрації запевняють, що з цим проблем не буде — усі земельні питання уже вирішені й можна розпочинати роботи.

- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12638
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
При времени проезда 40 минут и интервале 60 минут вполне достаточно 2-х составов.
4, я так понимаю, это со 100-процентным резервированием.
4, я так понимаю, это со 100-процентным резервированием.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт