Городские электрички

Городской наземный транспорт

Модераторы: dimentiy, Администраторы

Ответить
Аватара пользователя
straus
Начальник депо
Начальник депо
Сообщения: 1163
Зарегистрирован: 22 окт 2008, 18:08

Сообщение straus »

Santehnik писал(а):Цены на месячные проездные по ГЭ:

Только ГЭ:
Полный 95,00

Если разделить на 22 рабочих дня и на 2 поездки в день - получается 2.16 за поездку.

А если разделить 95 на 1.70 - получается что в этой сумме заложено 56 поездок.

Моё мнение: особым спросом пользоваться не будут.
Объяснять оппонентам свою точку зрения надо спокойно и методично, вводя поправки на направление ветра, износ ствола и температуру снаряда.

Аватара пользователя
Vadim
Админ
Админ
Сообщения: 3857
Зарегистрирован: 04 апр 2003, 13:34
Откуда: Kiev
Контактная информация:

Сообщение Vadim »

+ 100500
Злой админ
Chris De Burgh - Moonlight & Vodka

Maksym
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2416
Зарегистрирован: 28 апр 2009, 16:18

Сообщение Maksym »

Хороший пик - c 6 до 10 и с 16:15 до 21:00 (грубо). Вечерм с 16 до 21 с нормально спланированным маршрутом курьеру можно очень даже больше чем 2 раза электричку заюзать. Да и за утренние 4 часа работы можно не раз проехаться.

Hagall
Путеец
Путеец
Сообщения: 112
Зарегистрирован: 03 ноя 2011, 00:31

Сообщение Hagall »

А уж сколько раз можно проехаться продавцам пластырей и сборщикам милостыни...

Однако же основная целевая аудитория электричики - люди которые едут утром на работу а вечером с работы.

Maksym
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2416
Зарегистрирован: 28 апр 2009, 16:18

Сообщение Maksym »

Значит Киевпавсстрансу не выгодно дотировать работающее население дешевыми проездными.

RVR
Начальник депо
Начальник депо
Сообщения: 930
Зарегистрирован: 03 ноя 2005, 21:00

Сообщение RVR »

А может с марта электричку собираются запустить на полный день и продлить на Троещину. :D

Аватара пользователя
Vadim
Админ
Админ
Сообщения: 3857
Зарегистрирован: 04 апр 2003, 13:34
Откуда: Kiev
Контактная информация:

Сообщение Vadim »

продлить на Троещину
По трамвайным путям и с трамвайным питанием в КС.
Злой админ
Chris De Burgh - Moonlight & Vodka

Аватара пользователя
Антошка
Начальник метрополитена
Начальник метрополитена
Сообщения: 1254
Зарегистрирован: 25 сен 2011, 10:11
Откуда: Киев
Контактная информация:

Сообщение Антошка »

Ну хотя бы радует появление БКК. В метро привык ею пользоваться, очень удобно.

Аватара пользователя
Misha
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2718
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 11:37
Откуда: Краснодар

Сообщение Misha »

На полный день электричку, думаю, продлят только после строительства трамвайной линии до «Огородней».

AMY
Памятник
Сообщения: 14316
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 12:07
Откуда: <censored>

Сообщение AMY »

Київпастранс матиме єдиний проїзний на метро і міську електричку

http://www.kreschatic.kiev.ua/ua/4022/n ... 57883.html

У Київраді підготовано проект рішення «Про встановлення КП «Київпастранс» тарифів на послуги з перевезення пасажирів і вартості проїзних квитків у міській електричці». Цим проектом, який розміщений на офіційному сайті КМДА, передбачено встановити вартість проїзного на міську електричку (при збереженні одноразової вартості проїзду 1грн. 70 коп) у розмірі 95 грн на місяць та 45 грн на другу половину місяця. Для студентів – відповідно – 47, 5 та 24 грн. Проїзні на два види транспорту: трамвай – міська електричка або тролейбус - міська електричка, автобус-міська електричка – 150 грн. на місяць та 75 грн на другу половину місяця. Для студентів відповідно 75 та 38 грн. Найдорожчими буде єдиний проїзний на метрополітен та міську електричку – 170 грн на місяць та 85 грн на другу половину місяця. Студентський – 85 грн.

У проїзних квитках на термін дії кількість поїздок не обмежується. Заставна вартість пластикової безконтактної картки буде 7 грн. Кількість поїздок, яка може бути придбана на пластикову безконтактну картку, не може перевищувати 50 одиниць. Термін дії пластикової безконтактної картки і надалі залишиться 6 місяців з дати придбання або останнього поповнення незалежно від кількості невикористаних поїздок. При цьому, вартість невикористаних поїздок, що залишилися на пластиковій безконтактній картці, термін дії якої закінчився, не повертатимуть.
[hr]
Повiдомлення про оприлюднення проекту регуляторного акта
Рішення Київської міської ради «Про встановлення КП «Київпастранс» тарифів на послуги з перевезення пасажирів і вартості проїзних квитків у міській електричці» від 10.01.2012.

Проект рішення Київської міської ради «Про встановлення КП «Київпастранс» тарифів на послуги з перевезення пасажирів і вартості проїзних квитків у міській електричці» підготовлений з метою запровадження державного регулювання тарифів на послуги з перевезення пасажирів і вартості проїзних квитків у міській електричці.

Зауваження та пропозиції від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань приймаються на адреси:

- Київської міської державної адміністрації: 01044, м. Київ, вул. Хрещатик 36;

- Управління цінової політики: 03150, м. Київ, вул. Ульянових, 1/62А або cinpolit@kmv.gov.ua.

Проект розпорядження оприлюднюється на сайті Київської міської влади www.kmv.gov.ua.

Відповідно до Закону України „Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності” зауваження та пропозиції від юридичних та фізичних осіб, їх об’єднань приймаються протягом двох місяців з дня оприлюднення проекту регуляторного акту, тобто до 09.02.2012.

Згідно Закону України „Про звернення громадян”, фізичні та юридичні особи, їх об’єднання надають власні зауваження та пропозиції в усній чи письмовій формі, виходячи з вимог чинного законодавства.


Начальник Управління

цінової політики В.Яструбинський

[hr]

Змiст проекту регуляторного акта
Про встановлення КП «Київпастранс» тарифів на послуги з перевезення пасажирів і вартості проїзних квитків у міській електричці

Відповідно законів України «Про місцеве самоврядування в України», «Про транспорт» та з метою покращення транспортного обслуговування жителів міста Києва, в межах проекту «Міська електричка»:

1. Встановити:

тарифи на перевезення пасажирів міською електричкою, що додаються;

вартість проїзних квитків у міській електричці та міському пасажирському транспорті - метрополітені, автобусі, трамваї, тролейбусі, який працює у звичайному режимі руху, що додаються;

заставну вартість пластикової безконтактної картки в розмірі 7,00 грн.

2. В проїзних квитках на термін дії кількість поїздок не обмежується.

3. Кількість поїздок, яка може бути придбана на пластикову безконтактну картку, не може перевищувати 50 одиниць.

Термін дії пластикової безконтактної картки становить 6 місяців з дати придбання або останнього поповнення незалежно від кількості невикористаних поїздок. При цьому, вартість невикористаних поїздок, що залишилися на пластиковій безконтактній картці, термін дії якої закінчився, не повертається.

4. Проїзд пільгових категорій громадян здійснюється відповідно до вимог чинного законодавства України.

5. Це рішення набирає чинності з моменту його оприлюднення.

6. Контроль за виконанням цього рішення покласти на структурні підрозділи виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) згідно з розподілом обов'язків.


Голова
Л. Черновецький



[hr]

ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення Київської міської ради
___________________________
ТАРИФИ
на перевезення пасажирів міською електричкою

Изображение

Заступник міського голови -
Секретар Київради
Г. Герега

[hr]

ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення Київської міської ради
___________________________
ВАРТІСТЬ
проїзних квитків у міській електричці та міському пасажирському транспорті - метрополітені, автобусі, трамваї, тролейбусі, який працює у звичайному режимі руху
Изображение
Примітка. У вартості проїзних квитків, крім виготовлених на основі пластикових безконтактних карток, врахована вартість виготовлення карток.

Заступник міського голови -
Секретар Київради
Г. Герега

[hr]
Аналіз регуляторного впливу

щодо проекту рішення Київської міської ради «Про встановлення КП «Київпастранс» тарифів на послуги з перевезення пасажирів і вартості проїзних квитків у міській електричці»

1. Визначення проблеми, яку передбачається розв'язати шляхом державного регулювання

З метою вирішення проблем забезпечення перевезення пасажирів з лівобережної частини міста на правобережну частину міста Києва, виходячи із того факту, що кількість мостів через р. Дніпро не може забезпечити пропускну спроможність авто- та електротранспорту, запроваджується вид перевезень пасажирів міською електричкою по кільцю.

При цьому, виникає необхідність встановлення тарифів та вартості проїзних квитків на цей вид транспортних послуг.

2. Цілі державного регулювання

Відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» «Про транспорт», проектом рішення Київської міської ради «Про встановлення КП «Київпастранс» тарифів на послуги з перевезення пасажирів і вартості проїзних квитків у міській електричці» запроваджується державне регулювання тарифів на перевезення пасажирів міською електричкою та вартості проїзних квитків.

3. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення
зазначених цілей

З метою поліпшення транспортного обслуговування жителів міста організовується новий вид перевезення пасажирів - міською електричкою по залізничному кільцю.

Враховуючи, що такий вид перевезення запроваджується вперше як в столиці так і Україні в цілому, виникає необхідність державного регулювання тарифів на цей вид послуг.

Проект рішення підготовлений відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про транспорт».

4. Механізм та заходи, що пропонуються для розв'язання проблем

Зазначеним проектом рішення встановлюються тарифи на перевезення пасажирів міською електричкою в розмірі 1,70 грн., а також вартість проїзних квитків для проїзду пасажирів у міській електричці та міському пасажирському транспорті - метрополітені, автобусі, трамваї, тролейбусі, який працює у звичайному режимі руху.

5. Можливості досягнення визначених цілей у разі прийняття
регуляторного акту

Встановлення тарифів на перевезення пасажирів та вартості проїзних квитків міською електричкою на рівні нижчому ніж на послуги з перевезення пасажирів метрополітеном, а вартості сприятиме збільшенню пасажиропотоку, що забезпечить суттєве покращення транспортного обслуговування жителів і гостей міста Києва.

6. Визначення очікуваних результатів прийняття актів

очікувані вигоди:

- встановлення тарифів та вартості квитків на проїзд міською електричкою на рівні нижчому ніж тарифb на перевезення пасажирів метрополітеном;

- перерозподіл пасажиропотоків;

- покращення транспортного обслуговування населення м. Києва;

- збереження безоплатного проїзду пільгових категорій населення, яким ці пільги надані чинним законодавством України.

очікувані витрати держави:

- організаційні витрати, пов'язані з прийняттям та впровадженням
Рішення (витрати, пов'язані з оприлюдненням даних документів тощо);

- на першому етапі, у випадку недостатньої кількості пасажирів необхідно передбачити в бюджеті м. Києва кошти на покриття різниці між економічно обґрунтованими витратами підприємств на надання цих послуг та встановленими тарифами

очікувані витрати суб’єктів господарювання:

- оскільки організація перевезень пасажирів по міському кільцю в м. Києві - це новий вид транспортного сполучення, і розмір тарифів на надання цих послуг встановлений на рівні, що значно нижчий ніж економічно обґрунтовані витрати підприємства, по їх наданню, очікується, що фінансовий результат цього проекту залежатиме від пасажиропотоку.

7. Обґрунтування запропонованого строку дії акта (у разі
обмеження цього строку)

Строк дії регуляторного акту не обмежено і залежить від зміни економічних умов в країні.

8. Визначення показників результативності акта

Розміри тарифів на послуги з перевезення пасажирів міською електричкою та вартість проїзного квитка, що встановлюються проектом рішенням, є необхідною умовою для збільшення пасажиропотоку і забезпечення беззбиткового надання організації послуг з перевезення пасажирів залізничним транспортом по залізничному кільцю в м. Києві.

9. Економічний і соціальний ефект

Очікується, що запровадження проекту розпорядження зменшить соціальну напругу в столиці, оскільки тарифи за проїзд міською електричкою встановлені на нижчому рівні ніж тарифів, що діють у метрополітені, для зручності запроваджуються проїзні квитки на декілька видів транспорту проїзд пільгових категорій населення залишається безоплатний згідно чинного законодавства, а також покращується транспортне забезпечення киян - зменшується час перевезення пасажирів.

10. Інформація про спосіб оприлюднення

Проект рішення Київської міської ради «Про встановлення КП «Київпастранс» тарифів на послуги з перевезення пасажирів і вартості проїзних квитків у міській електричці» та аналіз регуляторного впливу оприлюднений в мережі Інтернет на офіційному веб-порталі Київської міської влади kmv.gov.ua

11. Інформація про строк, протягом якого приймаються
зауваження та пропозиції

Відповідно до Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» зауваження та пропозиції від фізичних та юридичних осіб приймаються протягом місяця тобто до 09.02.2012.

12. Інформація про спосіб надання зауважень та пропозицій

Зауваження та пропозиції від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань приймаються в Управлінні цінової політики, як на електронну адресу cinpolit@kmv.gov.ua так і в письмовому вигляді за адресою: 03150, м.Київ, вул.Ульянових,1/62А к.306. та Департамент державної регуляторної політики та розвитку підприємництва Міністерства економічного розвитку і торгівлі України: 01008, м.Київ, вул. Грушевського,12/2 або на електронну адресу www.me.gov.ua

Начальник Управління

цінової політики В.Яструбинський

http://kmv.gov.ua/rpolicyprj.asp?Id=586
И попутно, отменяется единый билет ГЭ+А59/60/61:
Повiдомлення про оприлюднення проекту регуляторного акта
Про визнання такими, що втратили чинність розпоряджень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 21.08.2009 № 944 та від 31.08.2009 № 957.

Проект розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про визнання такими, що втратили чинність розпоряджень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 21.08.2009 № 944 та від 31.08.2009 № 957» підготовлений з метою приведення у відповідність до законодавства України розпоряджень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)

Зауваження та пропозиції від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань приймаються на адресу:

Київської міської державної адміністрації: 01044, м. Київ, вул. Хрещатик 36;

Головного управління цінової політики: 03150, м. Київ, вул. Ульянових, 1/62А або cinpolit@kmv.gov.ua.

Проект розпорядження оприлюднюється на сайті Київської міської влади www.kmv.gov.ua.

Відповідно до Закону України „Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності” зауваження та пропозиції від юридичних та фізичних осіб, їх об’єднань приймаються протягом місяця з дня оприлюднення проекту регуляторного акта, тобто до 29.09.2011.

Згідно Закону України „Про звернення громадян”, фізичні та юридичні особи, їх об’єднання надають власні зауваження та пропозиції в усній чи письмовій формі, виходячи з вимог чинного законодавства.


Начальник Управління
цінової політики
В.Яструбинський


Змiст проекту регуляторного акта
Про визнання такими, що втратили чинність розпоряджень
виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної
адміністрації) від 21.08.2009 № 944 та від 31.08.2009 № 957



Відповідно до статті 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та з метою приведення у відповідність до законодавства України розпоряджень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації):


1. Визнати такими, що втратили чинність, розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації):

від 31.08.2009 № 957 «Про встановлення КП «Київпастранс» вартості єдиного проїзного квитка «автобус-міська електричка»;

від 21.08.2009 № 944 «Про встановлення КП «Київпастранс» тарифів на перевезення пасажирів міською електричкою»;


2. Заступникові голови Київської міської державної адміністрації Пузанову О.Г. прийняти рішення щодо висвітлення в засобах масової інформації змісту цього розпорядження.

3. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступників голови Київської міської державної адміністрації згідно з розподілом обов’язків.


Голова О.Попов

Аналiз регуляторного впливу
розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про визнання такими, що втратили чинність розпоряджень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 21.08.2009 № 944 та від 31.08.2009 № 957»

Проект розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про визнання такими, що втратили чинність розпоряджень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 21.08.2009 № 944 та від 31.08.2009 № 957» (далі – проект розпорядження), розроблений Управлінням цінової політики виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).


1. Визначення проблеми, яку передбачається розв'язати шляхом державного регулювання

Проект розпорядження розроблено на Відповідно до статті 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та з метою приведення у відповідність до законодавства України розпоряджень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

2. Визначення цілей державного регулювання

Метою прийняття проекту розпорядження є приведення розпоряджень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) у відповідність до вимог чинного законодавства.

3. Визначення та оцінка усіх прийнятних альтернативних способів досягнення зазначених цілей, аргументи щодо переваги обраного способу

Альтернативними способів досягнення зазначених вище цілей в межах чинного законодавства не існує, оскільки проект розпорядження не є нормативно-правовим актом, що буде мати певну дію у часі, а встановлює певний факт (втрату чинності іншого нормативно-правового акту)


4. Опис механізму, який пропонується застосувати для розв'язання проблеми та відповідні заходи

Проектом розпорядження передбачається визнати таким, що втратило чинність, розпоряджень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)»:

від 31.08.2009 № 957 «Про встановлення КП «Київпастранс» вартості єдиного проїзного квитка «автобус-міська електричка»;

від 21.08.2009 № 944 «Про встановлення КП «Київпастранс» тарифів на перевезення пасажирів міською електричкою».

5. Обґрунтування можливості досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акта

У разі прийняття проекту розпорядження буде досягнуто мету, зазначену у пункті 2 цього аналізу, оскільки запропонований шлях вирішення проблеми є юридично правильним та дозволить привеcти розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) у відповідність до вимог чинного законодавства.

6. Визначення очікуваних результатів прийняття акта

Ухвалення проекту розпорядження матиме своїм наслідком приведення у відповідність чинних нормативно-правових актів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

7. Обґрунтування запропонованого строку дії

Проект розпорядження не є нормативно-правовим актом, що буде мати певну дію у часі, оскільки встановлює певний факт, а саме – визнання таким, що втратив чинність, іншого нормативно-правового акту.

8. Визначення показників результативності акта

Показником результативності акта стане приведення у відповідність чинних нормативно-правових актів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

9. Визначення заходів, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності акта

Необхідність відстеження результативності проекту розпорядження відсутня, оскільки проект розпорядження не є нормативно-правовим актом, що буде мати певну дію у часі, а встановлює певний факт (втрату чинності іншого нормативно-правового акту).

Аналіз регуляторного впливу підготовлено Управлінням цінової політики виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).


Начальник Управління
цінової політики
В.Яструбинський

http://kmv.gov.ua/rpolicyprj.asp?Id=587
:rtfm: :censored:

Аватара пользователя
Dream_On
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2682
Зарегистрирован: 15 сен 2008, 19:10
Откуда: Kiev

Сообщение Dream_On »

Misha писал(а):На полный день электричку, думаю, продлят только после строительства трамвайной линии до «Огородней».
Скорее постройки нового жд моста и разъездов.

Аватара пользователя
Misha
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2718
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 11:37
Откуда: Краснодар

Сообщение Misha »

В работе в межпик с интервалом 25 минут нет никаких проблем.

AMY
Памятник
Сообщения: 14316
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 12:07
Откуда: <censored>

Сообщение AMY »

В работе в межпик с интервалом 25 минут нет никаких проблем.
А смысл есть? Получасовый интервал - кто ездить будет? Трамвай на минуту опоздал - и кукуй на платформе 24 минуты? Сколько там сейчас по выходным ездит?
:rtfm: :censored:

Аватара пользователя
DFAW
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 15017
Зарегистрирован: 09 фев 2005, 19:43
Откуда: Саме велике село в Украине
Контактная информация:

Сообщение DFAW »

Ну лучше на платформе, чем на мосту в пробках.
Я не волшебник, я только учусь. :prof:
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.

AMY
Памятник
Сообщения: 14316
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 12:07
Откуда: <censored>

Сообщение AMY »

Пробки на мостах во внепик? Прэлэстно, прэлестно (с)
:rtfm: :censored:

Ответить