Киев-Вышгород
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Пасажирського руху ніколи не було - отже, й пасажирського позавуличного транспортного коридора не було.Федір писал(а):Залізнична колія з Києва до Вишгорода існує ( і діє) вже понад 50 років , тому говорити що з'явився НОВИЙ транспортний коридор не можна , отже і не варто говорити про потенційний ріст економіки Вишгорода .
обкласти власників проммайданчиків хабарями і вкрасти гроші на будівництво парку.Федір писал(а):Івлада навіть мріє перенести існуючі підприємства саме туди де ХЕНКЕЛЬ, а на їх місці зробити біля Дніпра парк
Поправив вас по суті

-----------------------------
Федір писал(а): кожні 5-10 хвилин відправляється автобус до Києва (до метро) , і проходить маршрут цього автобуса по центральним вулицям міста . А потяг зупиняється подалі від центра. При співставній ціні на квиток мало хто хоче ще 15 хвилин йти (дощ , сніг, ожеледь , вітер ) до платформи і чекати на потяг , який ходить раз на годину , коли можна вискочити з під’їзду і вже за 5-10 хвилин їхати в маршрутці .
В потязі зараз 500 місць . Де взяти стільки (та навіть 50%) пасажирів одномоментно , якщо пасажиру треба підлаштуватись під потяг і вибігти до платформи не запізнюючись ? А не встиг на одну маршрутку , то через 5-10 хвилин буде інша. Або попутна машина , а таких вже дуже багато ,навіть водіїї маршруток скаржаться міліції, бо недобирають касу.

А кількість машин в Київському регіоні зростає в геометричній прогресії
До речі, дядя Федір, спасибі за інфу з місця. Заходьте з новинами.
-
- Дежурный по станции
- Сообщения: 354
- Зарегистрирован: 21 сен 2011, 17:29
- Откуда: Київ
- Контактная информация:
До речі, як реагують маршрутники на АШАНівський щупалець з тутешньої площі Шевченка? Сам спостерігав, як добра частина людей з цієї маршрутки рушила до зупинок громадського транспорту на Петрівці 
P.S.
Вертоліт... Дизель... приватне авто... маршрутка... може ККЛ туди продовжувати? 

P.S.


Трамваївка від 8 березня - http://onxard.io.ua/album519104
Сабвеївка від 1 грудня - http://onxard.io.ua/album518253
Сабвеївка від 1 грудня - http://onxard.io.ua/album518253
Дорого слишком, а людей все-таки пока не так много там живет. Проще продлить до дамбы, как было раньше, и сделать две остановки. А еще неплохо бы возле больницы/озера платформу добавить. Просто рационально мыслить не хотят. А ехать в нем - одно удовольствие. Никакой давки, матов, криков, выхлопных газов. За окном природа. Люди не ценят это, к сожалению.KuzyaCat писал(а):Гониво этот дизель. Считаю, что нужно строить второй путь, продлить маршрут до людного места в Вышгороде, электрифицировать все это дело и тогда народ будет пользоваться.
Не вопрос! Денег дадите?KuzyaCat писал(а):Гониво этот дизель. Считаю, что нужно строить второй путь, продлить маршрут до людного места в Вышгороде, электрифицировать все это дело и тогда народ будет пользоваться.

По существу - а зачем? и экономически обоснованные расчеты в студию
Я конечно понимаю, что все хают УЗ, и дизель пиар, но скажите, дизелю не так много времени, а ветка существует с незапамятных времен. Кучу мелкого пассажирского движения закрыли за это время. (Васильков-1 - Васильков-2, Спартак-Буян и это только на Киевском отделении)
Так может пускай будет как есть?
Последний раз редактировалось ЛиС 15 мар 2012, 00:46, всего редактировалось 1 раз.