Есть у меня такой интересный аппарат - Motorola International 8900. Так вот года так два назад с ним я проехал три перегона разговаривая. И связь была (кажется это была СБЛ, 1-й путь, а вот перегоны не помню), и слышно было в обе стороны нормально, несмотря на сильный шум состава. Сейчас связи на перегонах уже нет.Юрик писал(а):Это у вас нет и пропадает!
Хотя на самом деле от неё толку в тоннеле нет! Нормально по телефону не поговориш из-зи шума.
GSM/WiFi/LTE в метро
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Объяснять оппонентам свою точку зрения надо спокойно и методично, вводя поправки на направление ветра, износ ствола и температуру снаряда.
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9680
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: KBP/DEN
- Контактная информация:
Учитывая, что я почти не разговариваю по телефону — врядли 

– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
Зв"язок є на перегонах Хрещатик-Театральна-Дурнібурситет Універстет у Київстара. Але не перевіряв, чи обриває при дзвінку:)straus писал(а):Есть у меня такой интересный аппарат - Motorola International 8900. Так вот года так два назад с ним я проехал три перегона разговаривая. И связь была (кажется это была СБЛ, 1-й путь, а вот перегоны не помню), и слышно было в обе стороны нормально, несмотря на сильный шум состава. Сейчас связи на перегонах уже нет.Юрик писал(а):Это у вас нет и пропадает!
Хотя на самом деле от неё толку в тоннеле нет! Нормально по телефону не поговориш из-зи шума.
- DFAW
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 15017
- Зарегистрирован: 09 фев 2005, 19:43
- Откуда: Саме велике село в Украине
- Контактная информация:
Уже не совсем, а скоро вообще будут не через него.AMY писал(а):Ээээ. А разве ОПСОСы в метро не через «Проксимус»?
http://proit.com.ua/article/telecom/201 ... 93816.html
Я не волшебник, я только учусь. 
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.

Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.
Можете детальніше просвітити?DFAW писал(а):Уже не совсем, а скоро вообще будут не через него.AMY писал(а):Ээээ. А разве ОПСОСы в метро не через «Проксимус»?
http://proit.com.ua/article/telecom/201 ... 93816.html
http://www.kreschatic.kiev.ua/file/7594.pdf
КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ОГОЛОШУЄ КОНКУРС ПО ЗАЛУЧЕННЮ ІНВЕСТОРА
1. Конкурс проводиться Головним управлінням економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київською міською державною адміністрацією) відповідно до рішення Київської міської ради від 24.05.2007 №528/1189 "Про затвердження Положення про порядок проведення інвестиційних конкурсів для будівництва, реконструкції, реставрації тощо об'єктів житлового та нежитлового призначення, незавершеного будівництва, інженерно-транспортної інфраструктури міста Києва", розпорядження Київської міської державної адміністрації від 22.10.2007 №1403 "Про затвердження складу постійно діючої конкурсної комісії по залученню інвесторів до фінансування будівництва, реконструкції, реставрації тощо об'єктів житлового та нежитлового призначення, незавершеного будівництва, інженерно-транспортної інфраструктури міста Києва" (із змінами) та розпорядження Київської міської державної адміністрації від 16.11.2011 №2133 "Про проведення інвестиційного конкурсу із залучення інвестора до будівництва інфраструктури рухомого (мобільного) зв'язку в Київському метрополітені".
2. Інформація про інвестування будівництва інфраструктури рухомого (мобільного) зв'язку в Київському метрополітені:
2.1. Орієнтовна вартість будівництва об'єкта інвестування — 70 000 000 грн без урахування ПДВ.
2.2. Кількість станцій, необхідних задіяти для реалізації проекту — 44.
2.3. Орієнтовна довжина прокладки щілинного кабелю, необхідного для реалізації проекту — 350 000 м.
2.4. Орієнтовна площа приміщень, необхідних для розміщення обладнання — 250 м. кв.
3. Укладання з переможцем інвестиційного договору та окремі його умови.
3.1. Переможець конкурсу-інвестор визначається рішенням постійно діючої конкурсної комісії по залученню інвесторів (далі — Комісія) та затверджується розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
3.2. Балансоутримувач та замовник будівництва — комунальне підприємство "Київський метрополітен".
3.3. Проектування та будівництво здійснюється разом із замовником будівництва відповідно до укладеного інвестиційного договору між інвестором, замовником будівництва та організатором конкурсу.
3.4. Після належного виконання всіх умов інвестиційного договору та введення об'єкту інвестування в експлуатацію інвестор в установленому порядку оформляє право власності на інфраструктуру рухомого (мобільного) зв'язку (активне обладнання, щілинний кабель), крім волоконно-оптичних ліній зв'язку мультисервісної корпоративної мережі, яка залишається власністю територіальної громади міста Києва.
4. Основні умови конкурсу:
4.1. Об'єкт інвестування —будівництво інфраструктури рухомого (мобільного) зв'язку в Київському метрополітені з підключенням до діючої мультисервісної корпоративної мережі;
4.2. Предмет інвестування:
- надання на станціях і в тунелях Київського метрополітену якісних телекомунікаційних послуг абонентам мобільного зв'язку;
- забезпечення комунального підприємства "Київський метрополітен" якісним нетарифікованим службовим оперативно-технологічним радіозв'язком як на станціях, так і в тунелях, зі збереженням діючого номерного ресурсу, яким на сьогодні користуються співробітники метрополітену;
- забезпечення якісної підготовки Київського метрополітену в сфері телекомунікацій до проведення фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу (Євро-2012).
4.3. Фінансування інвестором усіх витрат, пов'язаних з:
- проектуванням;
- закупівлею активного обладнання, програмного забезпечення для систем керування, фізичних компонентів системи та матеріалів;
- монтажем щілинного кабелю та технологічного обладнання;
- проведенням пусконалагоджувальних робіт;
- отриманням санітарних паспортів на кожну станцію або об'єкт;
- підтримкою роботи системи.
4.4. Надання учасником конкурсу конкурсного забезпечення — гарантії комерційного банку щодо забезпечення виконання ним зобов'язань перед міським бюджетом, які передбачені п. 4.5. та п. 4.6.
4.5. Сплата організатору конкурсу коштів на створення соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури міста Києва у розмірі не менше 5% від орієнтовної вартості будівництва об'єкту інвестування без урахування ПДВ, що становить не менше 3500,00 тис. грн у разі визнання учасника переможцем.
Зазначені кошти інвестором сплачуються у наступному порядку:
25% коштів — не пізніше 10 днів з дня укладання інвестиційного договору;
25% коштів — не пізніше 6 місяців з дня укладання інвестиційного договору;
50% коштів — не пізніше 12 місяців з дня укладання інвестиційного договору.
4.6.Компенсація організатору конкурсу витрат, пов'язаних з підготовкою та проведенням інвестиційного конкурсу, у розмірі 1% від орієнтовної вартості будівництва об'єкта без урахування ПДВ, що становить 700,00 тис. грн. у разі визнання учасника переможцем, сплачується протягом 10 робочих днів з дня укладання інвестиційного договору.
Кошти, сплачені інвестором в якості компенсації організатору конкурсу витрат, пов'язаних з підготовкою та проведенням інвестиційного конкурсу, у розмірі 1% від орієнтовної вартості будівництва об'єкта без урахування ПДВ, поверненню не підлягають.
4.7.Сплата реєстраційного внеску в розмірі 3400,00 грн. на розрахунковий рахунок №31515934700001 в ГУ ДКСУ у м. Києві, МФО 820019, код ЄДРПОУ 37993783, одержувач — ГФУ КМДА. Кошти, сплачені учасником конкурсу в якості реєстраційного внеску, поверненню не підлягають.
4.8.Переможцем конкурсу визнається претендент, пропозиції якого відповідають умовам конкурсу, та який запропонував найбільш вигідні умови для територіальної громади м. Києва.
4.9.Інвестиційний договір укладається протягом 30 календарних днів з дня отримання переможцем конкурсу акцепту конкурсних пропозицій. Якщо протягом 30 календарних днів інвестиційний договір не укладений, результати інвестиційного конкурсу про визначення переможця підлягають скасуванню у встановленому порядку.
4.10. Термін реалізації інвестиційного проекту повинен бути не більше нормативного, що визначається проектно-кошторисною документацією. Інвестор (переможець конкурсу) зобов'язується, з урахуванням технічних вимог замовника, розробити, погодити та затвердити у встановленому порядку проектно-кошторисну документацію не пізніше ніж через 6 місяців з дня укладання інвестиційного договору.
4.11. На підставі затвердженої проектно-кошторисної документації протягом 60 днів з моменту її затвердження сторони договору визначають графік фінансування та реалізації проекту, та спільно з профільними підрозділами КМДА: місячну/річну плату за оренду приміщень метрополітену, місячну/річну плату за надання права користування тунелями метрополітену, місячну/річну плату за надання права користування волоконно-оптичними лініями зв'язку мультисервісної корпоративної мережі, шляхом підписання додаткових угод до інвестиційного договору, які будуть його невід'ємними частинами.
4.12. Додаткові угоди щодо місячної/річної плати за оренду приміщень метрополітену, місячної/річної плати за надання права користування тунелями метрополітену та інші пов'язані договори укладаються в установленому порядку згідно чинного законодавства.
4.13. Інвестор (переможець конкурсу) зобов'язується щоквартально в письмовій формі подавати організатору конкурсу інформацію щодо стану реалізації інвестиційного проекту в цілому та окремих його етапів за формою, затвердженою комісією.
4.14. Організатор конкурсу має право розірвати договір в односторонньому порядку у випадку невиконання або неналежного виконання інвестором зобов'язань, передбачених пп. 4.5., 4.6., 4.11., 4.12., 4.13. умов конкурсу або інших умов інвестиційного договору (в т.ч. передбачених графіком фінансування та реалізації проекту, що передбачений п. 4.11.).
4.14.1. У разі невиконання інвестором зобов'язань за інвестиційним договором за пропозицією організатора конкурсу питання розірвання інвестиційного договору виноситься на розгляд Комісії.
4.14.2. Після розгляду Комісією та прийняття нею рішення організатор конкурсу повідомляє інвестора про:
- необхідність безумовного виконання умов інвестиційного договору протягом 30 календарних днів;
- терміни розірвання інвестиційного договору у разі не усунення інвестором порушень його умов.
У разі не усунення інвестором порушень умов інвестиційного договору протягом 37 календарних днів з дня направлення організатором конкурсу на адресу інвестора, зазначену в інвестиційному договорі, повідомлення про розірвання, договір буде вважатись розірваним.
4.14.3. У разі усунення інвестором порушень умов інвестиційного договору інвестор листом повідомляє організатора конкурсу про виконання фінансових зобов'язань та надає інформацію про фактичне виконання робіт згідно умов інвестиційного договору.
5. Додаткові умови конкурсу:
5.1.Учасник конкурсу має право надати додаткові пропозиції, спрямовані на найбільш ефективну реалізацію інвестиційного проекту.
5.2.Надання учасником конкурсу найвигідніших умов сплати організатору конкурсу коштів на створення соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури міста Києва.
5.3.Надання учасником конкурсу додаткових пропозицій, спрямованих, зокрема, на створення соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури міста, нових робочих місць.
6. Основні критерії визначення переможця конкурсу:
6.1 .Найкращі пропозиції щодо розміру внесків, спрямованих на створення соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури міста.
6.2.Найбільш вигідна та надійна схема фінансування проекту (на стадії будівництва об'єкта інвестування).
6.3.Надійність учасника, серйозність його намірів та намірів його партнерів.
6.4.Найкращі умови використання об'єкта інвестицій для надання послуг щодо задоволення громадських потреб.
6.5.Найбільша частка власних коштів, що вкладаються учасником у фінансування об'єкта інвестування.
6.6.Обов'язкова наявність ліцензій, інших дозвільних документів, сертифікація у встановленому порядку обладнання, що використовуватиметься при будівництві інфраструктури рухомого (мобільного) зв'язку.
7. До участі в конкурсі не допускаються особи, які:
7.1.Визнані банкрутами, або стосовно яких порушено справу про банкрутство.
7.2.Не надали відповідних фінансових документів, які б підтверджували їх фінансові можливості щодо забезпечення виконання умов конкурсу.
7.3 .Знаходяться в стадії ліквідації.
7.4.Майно (частина майна) яких перебуває в податковій заставі або на це майно накладено арешт.
7.5. Мають заборгованість у сплаті податків, зборів (обов'язкових платежів).
7.6.Не виконали умови попередніх інвестиційних договорів.
8. Конкурсна документація учасникам конкурсу видається за адресою: 01044, м. Київ, вул. Хрещатик, 36, каб. 611, тел. 202-72-66 (понеділок — п'ятниця з 10.00 до 17.00) протягом 14 календарних днів з дня оголошення конкурсу при наявності документа, що підтверджує сплату учасником реєстраційного внеску. День опублікування оголошення про проведення конкурсу в ЗМІ вважається днем його оголошення.
9. Конкурсні пропозиції подаються учасниками конкурсу особисто або через уповноважених осіб в установлений в оголошенні про проведення конкурсу термін за адресою: 01044, м. Київ, вул. Хрещатик, 36, каб. 611, тел. 202-72-66 (понеділок — п'ятниця з 10.00 до 17.00).
10. За отриманням роз'яснень та додаткової інформації щодо об'єктів інвестування звертатись за адресою: 01044, м. Київ, вул. Хрещатик, 36, каб. 611, тел. 202-72-66 (понеділок — п'ятниця з 10.00 до 17.00).
11. У разі зміни дати проведення конкурсу учаснику конкурсу в обов'язковому порядку надсилається повідомлення про дату проведення конкурсу.
КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ОГОЛОШУЄ КОНКУРС ПО ЗАЛУЧЕННЮ ІНВЕСТОРА
1. Конкурс проводиться Головним управлінням економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київською міською державною адміністрацією) відповідно до рішення Київської міської ради від 24.05.2007 №528/1189 "Про затвердження Положення про порядок проведення інвестиційних конкурсів для будівництва, реконструкції, реставрації тощо об'єктів житлового та нежитлового призначення, незавершеного будівництва, інженерно-транспортної інфраструктури міста Києва", розпорядження Київської міської державної адміністрації від 22.10.2007 №1403 "Про затвердження складу постійно діючої конкурсної комісії по залученню інвесторів до фінансування будівництва, реконструкції, реставрації тощо об'єктів житлового та нежитлового призначення, незавершеного будівництва, інженерно-транспортної інфраструктури міста Києва" (із змінами) та розпорядження Київської міської державної адміністрації від 16.11.2011 №2133 "Про проведення інвестиційного конкурсу із залучення інвестора до будівництва інфраструктури рухомого (мобільного) зв'язку в Київському метрополітені".
2. Інформація про інвестування будівництва інфраструктури рухомого (мобільного) зв'язку в Київському метрополітені:
2.1. Орієнтовна вартість будівництва об'єкта інвестування — 70 000 000 грн без урахування ПДВ.
2.2. Кількість станцій, необхідних задіяти для реалізації проекту — 44.
2.3. Орієнтовна довжина прокладки щілинного кабелю, необхідного для реалізації проекту — 350 000 м.
2.4. Орієнтовна площа приміщень, необхідних для розміщення обладнання — 250 м. кв.
3. Укладання з переможцем інвестиційного договору та окремі його умови.
3.1. Переможець конкурсу-інвестор визначається рішенням постійно діючої конкурсної комісії по залученню інвесторів (далі — Комісія) та затверджується розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
3.2. Балансоутримувач та замовник будівництва — комунальне підприємство "Київський метрополітен".
3.3. Проектування та будівництво здійснюється разом із замовником будівництва відповідно до укладеного інвестиційного договору між інвестором, замовником будівництва та організатором конкурсу.
3.4. Після належного виконання всіх умов інвестиційного договору та введення об'єкту інвестування в експлуатацію інвестор в установленому порядку оформляє право власності на інфраструктуру рухомого (мобільного) зв'язку (активне обладнання, щілинний кабель), крім волоконно-оптичних ліній зв'язку мультисервісної корпоративної мережі, яка залишається власністю територіальної громади міста Києва.
4. Основні умови конкурсу:
4.1. Об'єкт інвестування —будівництво інфраструктури рухомого (мобільного) зв'язку в Київському метрополітені з підключенням до діючої мультисервісної корпоративної мережі;
4.2. Предмет інвестування:
- надання на станціях і в тунелях Київського метрополітену якісних телекомунікаційних послуг абонентам мобільного зв'язку;
- забезпечення комунального підприємства "Київський метрополітен" якісним нетарифікованим службовим оперативно-технологічним радіозв'язком як на станціях, так і в тунелях, зі збереженням діючого номерного ресурсу, яким на сьогодні користуються співробітники метрополітену;
- забезпечення якісної підготовки Київського метрополітену в сфері телекомунікацій до проведення фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу (Євро-2012).
4.3. Фінансування інвестором усіх витрат, пов'язаних з:
- проектуванням;
- закупівлею активного обладнання, програмного забезпечення для систем керування, фізичних компонентів системи та матеріалів;
- монтажем щілинного кабелю та технологічного обладнання;
- проведенням пусконалагоджувальних робіт;
- отриманням санітарних паспортів на кожну станцію або об'єкт;
- підтримкою роботи системи.
4.4. Надання учасником конкурсу конкурсного забезпечення — гарантії комерційного банку щодо забезпечення виконання ним зобов'язань перед міським бюджетом, які передбачені п. 4.5. та п. 4.6.
4.5. Сплата організатору конкурсу коштів на створення соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури міста Києва у розмірі не менше 5% від орієнтовної вартості будівництва об'єкту інвестування без урахування ПДВ, що становить не менше 3500,00 тис. грн у разі визнання учасника переможцем.
Зазначені кошти інвестором сплачуються у наступному порядку:
25% коштів — не пізніше 10 днів з дня укладання інвестиційного договору;
25% коштів — не пізніше 6 місяців з дня укладання інвестиційного договору;
50% коштів — не пізніше 12 місяців з дня укладання інвестиційного договору.
4.6.Компенсація організатору конкурсу витрат, пов'язаних з підготовкою та проведенням інвестиційного конкурсу, у розмірі 1% від орієнтовної вартості будівництва об'єкта без урахування ПДВ, що становить 700,00 тис. грн. у разі визнання учасника переможцем, сплачується протягом 10 робочих днів з дня укладання інвестиційного договору.
Кошти, сплачені інвестором в якості компенсації організатору конкурсу витрат, пов'язаних з підготовкою та проведенням інвестиційного конкурсу, у розмірі 1% від орієнтовної вартості будівництва об'єкта без урахування ПДВ, поверненню не підлягають.
4.7.Сплата реєстраційного внеску в розмірі 3400,00 грн. на розрахунковий рахунок №31515934700001 в ГУ ДКСУ у м. Києві, МФО 820019, код ЄДРПОУ 37993783, одержувач — ГФУ КМДА. Кошти, сплачені учасником конкурсу в якості реєстраційного внеску, поверненню не підлягають.
4.8.Переможцем конкурсу визнається претендент, пропозиції якого відповідають умовам конкурсу, та який запропонував найбільш вигідні умови для територіальної громади м. Києва.
4.9.Інвестиційний договір укладається протягом 30 календарних днів з дня отримання переможцем конкурсу акцепту конкурсних пропозицій. Якщо протягом 30 календарних днів інвестиційний договір не укладений, результати інвестиційного конкурсу про визначення переможця підлягають скасуванню у встановленому порядку.
4.10. Термін реалізації інвестиційного проекту повинен бути не більше нормативного, що визначається проектно-кошторисною документацією. Інвестор (переможець конкурсу) зобов'язується, з урахуванням технічних вимог замовника, розробити, погодити та затвердити у встановленому порядку проектно-кошторисну документацію не пізніше ніж через 6 місяців з дня укладання інвестиційного договору.
4.11. На підставі затвердженої проектно-кошторисної документації протягом 60 днів з моменту її затвердження сторони договору визначають графік фінансування та реалізації проекту, та спільно з профільними підрозділами КМДА: місячну/річну плату за оренду приміщень метрополітену, місячну/річну плату за надання права користування тунелями метрополітену, місячну/річну плату за надання права користування волоконно-оптичними лініями зв'язку мультисервісної корпоративної мережі, шляхом підписання додаткових угод до інвестиційного договору, які будуть його невід'ємними частинами.
4.12. Додаткові угоди щодо місячної/річної плати за оренду приміщень метрополітену, місячної/річної плати за надання права користування тунелями метрополітену та інші пов'язані договори укладаються в установленому порядку згідно чинного законодавства.
4.13. Інвестор (переможець конкурсу) зобов'язується щоквартально в письмовій формі подавати організатору конкурсу інформацію щодо стану реалізації інвестиційного проекту в цілому та окремих його етапів за формою, затвердженою комісією.
4.14. Організатор конкурсу має право розірвати договір в односторонньому порядку у випадку невиконання або неналежного виконання інвестором зобов'язань, передбачених пп. 4.5., 4.6., 4.11., 4.12., 4.13. умов конкурсу або інших умов інвестиційного договору (в т.ч. передбачених графіком фінансування та реалізації проекту, що передбачений п. 4.11.).
4.14.1. У разі невиконання інвестором зобов'язань за інвестиційним договором за пропозицією організатора конкурсу питання розірвання інвестиційного договору виноситься на розгляд Комісії.
4.14.2. Після розгляду Комісією та прийняття нею рішення організатор конкурсу повідомляє інвестора про:
- необхідність безумовного виконання умов інвестиційного договору протягом 30 календарних днів;
- терміни розірвання інвестиційного договору у разі не усунення інвестором порушень його умов.
У разі не усунення інвестором порушень умов інвестиційного договору протягом 37 календарних днів з дня направлення організатором конкурсу на адресу інвестора, зазначену в інвестиційному договорі, повідомлення про розірвання, договір буде вважатись розірваним.
4.14.3. У разі усунення інвестором порушень умов інвестиційного договору інвестор листом повідомляє організатора конкурсу про виконання фінансових зобов'язань та надає інформацію про фактичне виконання робіт згідно умов інвестиційного договору.
5. Додаткові умови конкурсу:
5.1.Учасник конкурсу має право надати додаткові пропозиції, спрямовані на найбільш ефективну реалізацію інвестиційного проекту.
5.2.Надання учасником конкурсу найвигідніших умов сплати організатору конкурсу коштів на створення соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури міста Києва.
5.3.Надання учасником конкурсу додаткових пропозицій, спрямованих, зокрема, на створення соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури міста, нових робочих місць.
6. Основні критерії визначення переможця конкурсу:
6.1 .Найкращі пропозиції щодо розміру внесків, спрямованих на створення соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури міста.
6.2.Найбільш вигідна та надійна схема фінансування проекту (на стадії будівництва об'єкта інвестування).
6.3.Надійність учасника, серйозність його намірів та намірів його партнерів.
6.4.Найкращі умови використання об'єкта інвестицій для надання послуг щодо задоволення громадських потреб.
6.5.Найбільша частка власних коштів, що вкладаються учасником у фінансування об'єкта інвестування.
6.6.Обов'язкова наявність ліцензій, інших дозвільних документів, сертифікація у встановленому порядку обладнання, що використовуватиметься при будівництві інфраструктури рухомого (мобільного) зв'язку.
7. До участі в конкурсі не допускаються особи, які:
7.1.Визнані банкрутами, або стосовно яких порушено справу про банкрутство.
7.2.Не надали відповідних фінансових документів, які б підтверджували їх фінансові можливості щодо забезпечення виконання умов конкурсу.
7.3 .Знаходяться в стадії ліквідації.
7.4.Майно (частина майна) яких перебуває в податковій заставі або на це майно накладено арешт.
7.5. Мають заборгованість у сплаті податків, зборів (обов'язкових платежів).
7.6.Не виконали умови попередніх інвестиційних договорів.
8. Конкурсна документація учасникам конкурсу видається за адресою: 01044, м. Київ, вул. Хрещатик, 36, каб. 611, тел. 202-72-66 (понеділок — п'ятниця з 10.00 до 17.00) протягом 14 календарних днів з дня оголошення конкурсу при наявності документа, що підтверджує сплату учасником реєстраційного внеску. День опублікування оголошення про проведення конкурсу в ЗМІ вважається днем його оголошення.
9. Конкурсні пропозиції подаються учасниками конкурсу особисто або через уповноважених осіб в установлений в оголошенні про проведення конкурсу термін за адресою: 01044, м. Київ, вул. Хрещатик, 36, каб. 611, тел. 202-72-66 (понеділок — п'ятниця з 10.00 до 17.00).
10. За отриманням роз'яснень та додаткової інформації щодо об'єктів інвестування звертатись за адресою: 01044, м. Київ, вул. Хрещатик, 36, каб. 611, тел. 202-72-66 (понеділок — п'ятниця з 10.00 до 17.00).
11. У разі зміни дати проведення конкурсу учаснику конкурсу в обов'язковому порядку надсилається повідомлення про дату проведення конкурсу.
Интернет прокатили на метро
http://www.kommersant.ua/doc/1888807
Газета "Коммерсантъ Украина", №38 (1528), 07.03.2012
Доступ в сеть из киевской "подземки" к Евро-2012 не появится
Схема реализации проекта внедрения мобильного интернета в метрополитене оказалась слишком сложной, чтобы реализовать ее в сроки
Услуга мобильного интернета в киевском метро, которую планировали запустить к чемпионату Евро-2012, не появится в срок. Конкурс по выбору компании для строительства сети киевские власти объявили только вчера, и запустить услугу теперь удастся в лучшем случае через полгода, считают операторы. Проект затянулся из-за переговоров с потенциальным победителем конкурса — компанией ЕСУ — о стоимости строительства сети.
Проект модернизации сети мобильной связи в столичном метрополитене наконец сдвинулся с мертвой точки. Вчера Главное управление экономики и инвестиций Киевской городской государственной администрации (КГГА) объявило конкурс по привлечению инвестора для проекта. Он предусматривает строительство сети, которая охватит 44 станции (кроме шести наземных). Ориентировочная стоимость проекта — около 70 млн грн, кроме этого, победитель конкурса должен будет внести в городской бюджет 3,5 млн грн на развитие социальной и инженерно-транспортной инфраструктуры Киева.
Проект предполагает, что работы по модернизации сети проведет генеральный подрядчик — победитель инвестконкурса, а затем продаст сеть консорциуму из трех мобильных операторов. "Потом мы уже сами решим, как ей управлять, возможно, передадим в управление подрядчику",— говорит директор по корпоративному управлению "Астелита" Юрий Курмаз. Он объясняет, что консорциум был создан, так как одной компании гораздо проще договориться с метрополитеном.
Впервые о проекте модернизации мобильной сети в метро заговорили еще прошлым летом: в июле соответствующее предложение внес Кабинет министров, а в августе КГГА заявила о решение провести конкурс. Но после этого реализация проекта затормозилась. Главное управление экономики и инвестиций КГГА обвиняло в задержке проекта руководство метрополитена, которому было поручено подготовить технико-экономическое обоснование (ТЭО). А в метрополитене утверждали, что согласование ТЭО задерживает Главное управление транспорта и связи КГГА.
В результате теперь строительство сети вряд ли удастся закончить к финалу Евро-2012, как это планировалось раньше. В июле вице-премьер Борис Колесников говорил "Ъ", что UEFA настаивал на включении в программу подготовки к чемпионату пункт о внедрении услуги доступа в интернет в киевском метро. Теперь на проведение самого конкурса уйдет около месяца, говорит начальник управления по вопросам инвестиционной политик КГГА Олег Светличный. Еще полгода у победителя конкурса будет на разработку и утверждение проектно-сметной документации и два месяца на подачу графика финансирования и реализации проекта. "Даже если опустить все процедуры и начать закупать оборудование прямо сейчас, к чемпионату можно успеть построить сеть разве что на центральных станциях",— утверждает директор департамента регуляторно-правового обеспечения "Киевстара" Андрей Осадчук.
Настоящая причина задержки проекта — затянувшиеся переговоры о его стоимости, утверждают операторы. В первом постановлении правительства она оценивалась в 224,5 млн грн, но уже через месяц КГГА снизила ее почти на треть. "Это были весьма условные цифры, практически не подкрепленные расчетами,— рассказывает директор по корпоративному управлению "Астелита" Юрий Курмаз.— Нынешняя стоимость близка к реальной". Впрочем, один из руководителей другого мобильного оператора на правах анонимности утверждает, что стоимость проекта неоднократно пытался завысить потенциальный победитель конкурса. Практически все операторы утверждают, что им станет компания ЕСУ, "дочка" австрийского концерна EPIC и владелец 92,79% акций "Укртелекома". Она работает на украинском рынке с 2005 года и неоднократно выступала подрядчиком по строительству сетей МТС и "Киевстара". В самой компании свое участие в конкурсе не комментируют.
Новая сеть в метрополитене важна для операторов, ведь нынешняя, принадлежащая компании "Проксимус", которая сдает ее в аренду, построена еще в 2004 году. "Проксимус" использует небольшую полосу частот, обеспечивающую лишь голосовую телефонию и не позволяющую предоставлять доступ в интернет по технологиям GPRS и EDGE. "Мировой опыт показывает, что именно мобильный интернет и SMS — наиболее востребованные услуги в метро, говорить там просто неудобно из-за шума",— поясняет гендиректор "Астелита" Александр Баринов. Операторы даже пытаются обеспечить в метрополитене 3G-связь, но пока им не разрешает Нацкомиссия, осуществляющая госрегулирование в сфере связи и информатизации. "Непонятно, кому под землей будет мешать наша работа в 3G-частотах,— возмущается глава одного из мобильных операторов.— Но думаю, ближе к запуску проекта нам удастся убедить всех в привлекательности этой идеи".
Игорь Бурдыга
http://www.kommersant.ua/doc/1888807
Газета "Коммерсантъ Украина", №38 (1528), 07.03.2012
Доступ в сеть из киевской "подземки" к Евро-2012 не появится
Схема реализации проекта внедрения мобильного интернета в метрополитене оказалась слишком сложной, чтобы реализовать ее в сроки
Услуга мобильного интернета в киевском метро, которую планировали запустить к чемпионату Евро-2012, не появится в срок. Конкурс по выбору компании для строительства сети киевские власти объявили только вчера, и запустить услугу теперь удастся в лучшем случае через полгода, считают операторы. Проект затянулся из-за переговоров с потенциальным победителем конкурса — компанией ЕСУ — о стоимости строительства сети.
Проект модернизации сети мобильной связи в столичном метрополитене наконец сдвинулся с мертвой точки. Вчера Главное управление экономики и инвестиций Киевской городской государственной администрации (КГГА) объявило конкурс по привлечению инвестора для проекта. Он предусматривает строительство сети, которая охватит 44 станции (кроме шести наземных). Ориентировочная стоимость проекта — около 70 млн грн, кроме этого, победитель конкурса должен будет внести в городской бюджет 3,5 млн грн на развитие социальной и инженерно-транспортной инфраструктуры Киева.
Проект предполагает, что работы по модернизации сети проведет генеральный подрядчик — победитель инвестконкурса, а затем продаст сеть консорциуму из трех мобильных операторов. "Потом мы уже сами решим, как ей управлять, возможно, передадим в управление подрядчику",— говорит директор по корпоративному управлению "Астелита" Юрий Курмаз. Он объясняет, что консорциум был создан, так как одной компании гораздо проще договориться с метрополитеном.
Впервые о проекте модернизации мобильной сети в метро заговорили еще прошлым летом: в июле соответствующее предложение внес Кабинет министров, а в августе КГГА заявила о решение провести конкурс. Но после этого реализация проекта затормозилась. Главное управление экономики и инвестиций КГГА обвиняло в задержке проекта руководство метрополитена, которому было поручено подготовить технико-экономическое обоснование (ТЭО). А в метрополитене утверждали, что согласование ТЭО задерживает Главное управление транспорта и связи КГГА.
В результате теперь строительство сети вряд ли удастся закончить к финалу Евро-2012, как это планировалось раньше. В июле вице-премьер Борис Колесников говорил "Ъ", что UEFA настаивал на включении в программу подготовки к чемпионату пункт о внедрении услуги доступа в интернет в киевском метро. Теперь на проведение самого конкурса уйдет около месяца, говорит начальник управления по вопросам инвестиционной политик КГГА Олег Светличный. Еще полгода у победителя конкурса будет на разработку и утверждение проектно-сметной документации и два месяца на подачу графика финансирования и реализации проекта. "Даже если опустить все процедуры и начать закупать оборудование прямо сейчас, к чемпионату можно успеть построить сеть разве что на центральных станциях",— утверждает директор департамента регуляторно-правового обеспечения "Киевстара" Андрей Осадчук.
Настоящая причина задержки проекта — затянувшиеся переговоры о его стоимости, утверждают операторы. В первом постановлении правительства она оценивалась в 224,5 млн грн, но уже через месяц КГГА снизила ее почти на треть. "Это были весьма условные цифры, практически не подкрепленные расчетами,— рассказывает директор по корпоративному управлению "Астелита" Юрий Курмаз.— Нынешняя стоимость близка к реальной". Впрочем, один из руководителей другого мобильного оператора на правах анонимности утверждает, что стоимость проекта неоднократно пытался завысить потенциальный победитель конкурса. Практически все операторы утверждают, что им станет компания ЕСУ, "дочка" австрийского концерна EPIC и владелец 92,79% акций "Укртелекома". Она работает на украинском рынке с 2005 года и неоднократно выступала подрядчиком по строительству сетей МТС и "Киевстара". В самой компании свое участие в конкурсе не комментируют.
Новая сеть в метрополитене важна для операторов, ведь нынешняя, принадлежащая компании "Проксимус", которая сдает ее в аренду, построена еще в 2004 году. "Проксимус" использует небольшую полосу частот, обеспечивающую лишь голосовую телефонию и не позволяющую предоставлять доступ в интернет по технологиям GPRS и EDGE. "Мировой опыт показывает, что именно мобильный интернет и SMS — наиболее востребованные услуги в метро, говорить там просто неудобно из-за шума",— поясняет гендиректор "Астелита" Александр Баринов. Операторы даже пытаются обеспечить в метрополитене 3G-связь, но пока им не разрешает Нацкомиссия, осуществляющая госрегулирование в сфере связи и информатизации. "Непонятно, кому под землей будет мешать наша работа в 3G-частотах,— возмущается глава одного из мобильных операторов.— Но думаю, ближе к запуску проекта нам удастся убедить всех в привлекательности этой идеи".
Игорь Бурдыга
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
Дополнение к посту Sasha_OKM
В ближайшее время КГГА создаст качественную мобильную связь в столичном метрополитене
Киевская городская администрация до начала Евро-2012 обеспечит беспрепятственную мобильную связь в столичном метрополитене. Об этом сообщил глава инвестиционной комиссии Руслан Крамаренко.
Был объявлен конкурс по привлечению инвестора, который будет воплощать этот проект в жизнь. Реализуют проект на 44 из 50 станций киевского метрополитена (6 станций метро – наземные), передает«Украина-2012».
Стоимость проекта, по словам г-на Крамаренко, составляет 70 млн гривен. По предварительным оценкам стоимость проекта составляла 155 000 000, но после детального анализа сумма уменьшилась вдвое.
«Такое удешевление проекта связано с тем, что на некоторых участках уже проложен кабель городом, поэтому мы ставим требование не прокладывать новый кабель, а использовать уже существующий. Это с одной стороны уменьшает стоимость проекта, а с другой – гарантирует бюджету города постоянные поступления в бюджет от аренды инвестором этих кабелей», – пояснил г-н Крамаренко.
Он отметил, что победитель должен в короткий срок обеспечить качественную подготовку «Киевского метрополитена» в сфере телекоммуникаций к проведению финальной части чемпионата Европы 2012 года по футболу.
Согласно условиям конкурса инвестор должен взять на себя финансирование всех расходов, связанных с проектированием, закупкой активного оборудования, программного обеспечения для систем управления и поддержки работы системы.
nbnews.com.ua
В ближайшее время КГГА создаст качественную мобильную связь в столичном метрополитене
Киевская городская администрация до начала Евро-2012 обеспечит беспрепятственную мобильную связь в столичном метрополитене. Об этом сообщил глава инвестиционной комиссии Руслан Крамаренко.
Был объявлен конкурс по привлечению инвестора, который будет воплощать этот проект в жизнь. Реализуют проект на 44 из 50 станций киевского метрополитена (6 станций метро – наземные), передает«Украина-2012».
Стоимость проекта, по словам г-на Крамаренко, составляет 70 млн гривен. По предварительным оценкам стоимость проекта составляла 155 000 000, но после детального анализа сумма уменьшилась вдвое.
«Такое удешевление проекта связано с тем, что на некоторых участках уже проложен кабель городом, поэтому мы ставим требование не прокладывать новый кабель, а использовать уже существующий. Это с одной стороны уменьшает стоимость проекта, а с другой – гарантирует бюджету города постоянные поступления в бюджет от аренды инвестором этих кабелей», – пояснил г-н Крамаренко.
Он отметил, что победитель должен в короткий срок обеспечить качественную подготовку «Киевского метрополитена» в сфере телекоммуникаций к проведению финальной части чемпионата Европы 2012 года по футболу.
Согласно условиям конкурса инвестор должен взять на себя финансирование всех расходов, связанных с проектированием, закупкой активного оборудования, программного обеспечения для систем управления и поддержки работы системы.
nbnews.com.ua
- FerrariF1racing
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 4157
- Зарегистрирован: 11 май 2006, 17:39
- Откуда: Киев, Героев Днепра, Минская
WiFi в столичном метро будет работать за счет рекламы
Столичная мэрия оценивает внедрение WiFi-доступа к сети Интернет на станциях метрополитена в 8,5 млн гривен. Об этом в интервью Украинским Новостям сообщил заместитель председателя КГГА Руслан Крамаренко.
«Главное управление транспорта и связи оценивает внедрение WiFi-доступа в интернет в метро (на станциях метрополитена) примерно в 8,5 млн гривен», - сообщил Крамаренко.
Он отметил, что есть 2 варианта реализации этого проекта с разными суммами финансирования.
Так, первый вариант - обустройство доступа именно на станциях, для этого необходимо 8 млн гривен, второй вариант - доступ к сети и в вагонах поездов, будет стоить около 70 млн гривен.
Крамаренко рассказал, что сейчас коммунальное предприятие «Киевский метрополитен» проводит работы по разработке технико-экономических показателей. После утверждения ТЭП будут подготовлены условия конкурса, после чего он будет объявлен.
«Рассчитываем, что в апреле конкурс будет проведен. Мы выделили для себя 3-4 компании. Варианты реализации проекта есть разные», - добавил заместитель председателя.
Он отметил, что одни хотят включить стоимость WiFi в тариф, вторая схема - платный WiFi, потому что это отдельная услуга, еще один вариант - получать прибыль за счет рекламы, которая будет транслироваться при подключении к сети.
По мнению Крамаренко, оптимальным вариантом для киевлян является получение инвестором прибыли за счет рекламы, а не введение дополнительной платы за пользование услугой.
Столичная мэрия оценивает внедрение WiFi-доступа к сети Интернет на станциях метрополитена в 8,5 млн гривен. Об этом в интервью Украинским Новостям сообщил заместитель председателя КГГА Руслан Крамаренко.
«Главное управление транспорта и связи оценивает внедрение WiFi-доступа в интернет в метро (на станциях метрополитена) примерно в 8,5 млн гривен», - сообщил Крамаренко.
Он отметил, что есть 2 варианта реализации этого проекта с разными суммами финансирования.
Так, первый вариант - обустройство доступа именно на станциях, для этого необходимо 8 млн гривен, второй вариант - доступ к сети и в вагонах поездов, будет стоить около 70 млн гривен.
Крамаренко рассказал, что сейчас коммунальное предприятие «Киевский метрополитен» проводит работы по разработке технико-экономических показателей. После утверждения ТЭП будут подготовлены условия конкурса, после чего он будет объявлен.
«Рассчитываем, что в апреле конкурс будет проведен. Мы выделили для себя 3-4 компании. Варианты реализации проекта есть разные», - добавил заместитель председателя.
Он отметил, что одни хотят включить стоимость WiFi в тариф, вторая схема - платный WiFi, потому что это отдельная услуга, еще один вариант - получать прибыль за счет рекламы, которая будет транслироваться при подключении к сети.
По мнению Крамаренко, оптимальным вариантом для киевлян является получение инвестором прибыли за счет рекламы, а не введение дополнительной платы за пользование услугой.
ККЛ СБЛ СПЛ ПВЛ ЛЛ
Это нереально. Реклама в киевском метро прибыли не приносит (во всяком случае именно так зафиксировано в финансовом отчете КП КМ)еще один вариант - получать прибыль за счет рекламы, которая будет транслироваться при подключении к сети
это по-нашему, по-бразильски по-гондурасски. И абсолютно не важно, что бОльшей части пассажиров в метро интернет не нужен хотя бы по причине отсутствия у них устройств для доступа в инет. Но пускай они тоже платят.одни хотят включить стоимость WiFi в тариф


От Васильковской и почти до Лыбидской "ни одного разрыва". Разговаривать через гарнитуру вполне можно. В тоннелях шкала почти полная. Что со связью от Васильковской до Выставочного Центра не скажу. Редко езжу и не до того.Юрик писал(а):А на перегонах (в тоннелях) связь работает?!
С человечеством все в порядке. Просто 99% людей скучные идиоты
/Славой Жижек/
/Славой Жижек/