Киев-Вышгород
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Інтересна інформація.
http://dt.ua/POLITICS/vershki_z_derzhav ... 92928.html
Газета "Дзеркало тижня" 03 грудня 2011 р , №44.
"Вершки з державної паперті" - про арешт Голови Державної служби зайнятості Володимира Галицького
......заарештовано чиновника, який працював при двох урядах Януковича. Здавалося, його тихцем пошлють у відставку, а потім — у заслання. Так сталося з гендиректором «Укрзалізниці» Костюком (тепер — львівський губернатор), який, щойно побачив відкриті прокуратурою кримінальні справи щодо держзакупівель у своєму відомстві, відразу все зрозумів і хутко звільнився сам......
---------------
Костюк - це той хто відкривав рух по маршруту Київ-Вишгород.
Як повідомляла газета "Слово" (орган Вишгородської райдержадміністрації ) 09.10.2010 р . (№43) " із Д Е Р Ж А В Н О Г О Б Ю Д Ж Е Т У на цей проект виділили 39 мільйонів гривень. Відразу було розпочато будівництво залізниці."
"Кожного інтенданта через три роки виконання посади можна розстрілювати без суду." (Генералісимус О.Суворов)
"Во всех странах железная дорога для передвижения служит , а у нас сверх того и для воровства" (М.Салтыков-Щедрин)
http://dt.ua/POLITICS/vershki_z_derzhav ... 92928.html
Газета "Дзеркало тижня" 03 грудня 2011 р , №44.
"Вершки з державної паперті" - про арешт Голови Державної служби зайнятості Володимира Галицького
......заарештовано чиновника, який працював при двох урядах Януковича. Здавалося, його тихцем пошлють у відставку, а потім — у заслання. Так сталося з гендиректором «Укрзалізниці» Костюком (тепер — львівський губернатор), який, щойно побачив відкриті прокуратурою кримінальні справи щодо держзакупівель у своєму відомстві, відразу все зрозумів і хутко звільнився сам......
---------------
Костюк - це той хто відкривав рух по маршруту Київ-Вишгород.
Як повідомляла газета "Слово" (орган Вишгородської райдержадміністрації ) 09.10.2010 р . (№43) " із Д Е Р Ж А В Н О Г О Б Ю Д Ж Е Т У на цей проект виділили 39 мільйонів гривень. Відразу було розпочато будівництво залізниці."
"Кожного інтенданта через три роки виконання посади можна розстрілювати без суду." (Генералісимус О.Суворов)
"Во всех странах железная дорога для передвижения служит , а у нас сверх того и для воровства" (М.Салтыков-Щедрин)
Остані події в державі свідчать , що рішенням судів найвищі державні службовці визнані винними у прийнятті рішень , що спричинили до нанесення економічних збитків державі. І в тойже час суди не встановили особистої вигоди для підсудних. Вироки - реальні терміни покарання.
А як кваліфікувати організацію руху дизеля ? Всі дійові особи відомі , залишилось тыльки завести ДЕЛО №.....
А як кваліфікувати організацію руху дизеля ? Всі дійові особи відомі , залишилось тыльки завести ДЕЛО №.....
Насчет дела я не против. Но только дизель из-за этого закрывать не надо. Давайте разрушим стадион, так как при его строительстве отмыли много денег. Давайте закроем все новые станции метро, или, например, торжественно уничтожим все лавочки, так как на них отмыли кучу денег... Так можно вообще остаться без всего.
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12495
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Ситуация с данным дизелем намекает на определённые выводы касательно перспектив продолжения СБЛ, особенно к Броварам.
А то все просили, а когда сделали - не катаются.
А то все просили, а когда сделали - не катаются.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
-
- Дежурный по станции
- Сообщения: 354
- Зарегистрирован: 21 сен 2011, 17:29
- Откуда: Київ
- Контактная информация:
Я студент, завжди платив.
Трамваївка від 8 березня - http://onxard.io.ua/album519104
Сабвеївка від 1 грудня - http://onxard.io.ua/album518253
Сабвеївка від 1 грудня - http://onxard.io.ua/album518253
Дизель курсирует 4 раза в день с постоянными задержками и периодическими отменами... Я помню без машины был день так думаю проедусь - ведь тепло, сухо и комфортно (насчет комфорта я действительно прогадал, поскольку сейчас курсирует уже другой поезд, с деревянными сидениями)... Так он мало того что опаздал на 10 мин., так еще 40 мин. стоял в ожидании пассажиров... В итоге не ушли с него те кого успели обилетить еще стоя на Петровке и пенсионеры... В 3х вагонах было отсилы человек 15-20... А поначалу когда его пустили и он ходил четко по расписанию сидячие места в 3х вагонах были заполнены на процентов 80-90!!! Еще и тогда к нему маршрутку, которая курсирует только по Вышгороду подгоняли к прибытию!!! Удобно было да загубили его...
На форуме поезда.нет вчера был оставлен довольно интересный комментарий:
"Довелось покататися. Враження - страшна річ цей дизель І тим паче дивно, як він у такому вигляді ще живий.
На рейс о 18:03 на платформі зібралося аж 6 чол. Біля розкладу висить оголошення "З технічних причин запізнення на кожному рейсі складатиме 30 хв. Просимо вибачення і т.д." Поїхали. Перший кілометр пройшли на 12 км/год, другий - на 6 км/год, до Вишгорода "долетіли" за 55 хв. Нещасні пасажири тікали з озвірілим виглядом з дизеля, як пацюки з корабля. Назад не сів ніхто. До Петрівки доїхали рівно за 60 хв. - до 55 рейсових додалися 5 хв. стоянки перед Петрівкою на пропуск МЕ. Головною інтригою було, чи поїде Др1а в другий рейс. До честі бригади, яка по ідеї о 20:00 повинна була б уже їхати на Дарницю, - другий рейс таки виконували. Тобто останнє прибуття на Петрівку - 22:00.
Виходить, це найповільніший приміський ПЗЗ і УЗ, який побив рекорд вільчанського поїзда."
"Довелось покататися. Враження - страшна річ цей дизель І тим паче дивно, як він у такому вигляді ще живий.
На рейс о 18:03 на платформі зібралося аж 6 чол. Біля розкладу висить оголошення "З технічних причин запізнення на кожному рейсі складатиме 30 хв. Просимо вибачення і т.д." Поїхали. Перший кілометр пройшли на 12 км/год, другий - на 6 км/год, до Вишгорода "долетіли" за 55 хв. Нещасні пасажири тікали з озвірілим виглядом з дизеля, як пацюки з корабля. Назад не сів ніхто. До Петрівки доїхали рівно за 60 хв. - до 55 рейсових додалися 5 хв. стоянки перед Петрівкою на пропуск МЕ. Головною інтригою було, чи поїде Др1а в другий рейс. До честі бригади, яка по ідеї о 20:00 повинна була б уже їхати на Дарницю, - другий рейс таки виконували. Тобто останнє прибуття на Петрівку - 22:00.
Виходить, це найповільніший приміський ПЗЗ і УЗ, який побив рекорд вільчанського поїзда."