Скоростной трамвай

Все о трамваях

Модераторы: dimentiy, Администраторы

Аватара пользователя
FCDKdynamo
Начальник СЦБ
Начальник СЦБ
Сообщения: 806
Зарегистрирован: 13 мар 2009, 13:33
Откуда: Kiev-city

Сообщение FCDKdynamo »

XAN писал(а):Нет, штамп дает право находися в Т1/Т2/Т3 нн-ое количество минут (тетушки на турникетах на открытии СТ говорили про 25 минут)
Нигде не написано о времени. Можешь хоть 2 часа быть на СТ на один талончик. Но не рекомендую. Не все могут послать контролера не боясь последствий :)))
81-7036

Аватара пользователя
XAN
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5355
Зарегистрирован: 02 окт 2008, 17:02
Откуда: Копенгаген

Сообщение XAN »

Ну а почему тогда не 6 часов и не 12?
...до 29 ноября 2010 - не было ни единого разрыва!

Аватара пользователя
Бодрый
Ванга
Сообщения: 8602
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Сообщение Бодрый »

Оплаченный разовый билет действует только на одну поездку в одном направлении (согласно Правил)
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Аватара пользователя
FCDKdynamo
Начальник СЦБ
Начальник СЦБ
Сообщения: 806
Зарегистрирован: 13 мар 2009, 13:33
Откуда: Kiev-city

Сообщение FCDKdynamo »

XAN писал(а):Ну а почему тогда не 6 часов и не 12?
больше времени - больше борзости у контролеров. ведь в основном контролеры такие же, как многие жители борщаги :lol:
Оплаченный разовый билет действует только на одну поездку в одном направлении (согласно Правил)
ага... вот только что мешает сказать, что "я зашел на станцию и ждал друга, который мне должен был отдать диск, который пришел фиг знает через сколько времени, и который как раз вышел на предыдущей остановке"? ;)
81-7036

Аватара пользователя
Бодрый
Ванга
Сообщения: 8602
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Сообщение Бодрый »

имешь ввиду, что вышел из трама и ждал на остановке друга, а потом не покидая пределы станции, вместе сели в трам и продолжили поездку ?
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

AMY
Памятник
Сообщения: 14279
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 12:07
Откуда: <censored>

Сообщение AMY »

8 травня 2012 року о 09:00 відбудеться презентація нових трамвайних вагонів київського виробництва та випуск на лінію швидкісного трамвая.
Новий рухомий склад вийде на лінію після проведення низки технологічних випробувань.
Участь у презентації візьме голова Київської міської державної адміністрації Олександр Попов.
Адреса проведення: станція лінії швидкісного трамвая «Кільцева дорога»
Акредитація за телефонами: 279-24-11, 279-93-42, (050) 914 09 33 (sms)
Запрошуємо вас!
http://kmv.gov.ua/press.asp?Id=240922

Кияни обирають назву для київського трамвая
8 травня о 9 годині ранку на лінію швидкісного трамвая вийдуть нові вагони власного київського виробництва.
Зокрема 2 трамвайні вагони моделі Т-3UА-3 виготовлені фахівцями комунального підприємства «Київпастанс» спеціально для швидкісної лінії. Ці вагони є базовою моделлю для створення сімейства київських трамваїв довжиною 15–32 метри, для обслуговування різних за потужністю пасажирських потоків.
Кузов трамвайного вагона і більшість комплектуючих виробів виготовлено в Україні. Зараз триває постановка трамвайних вагонів даного типу на серійне виробництво.
Київські трамваї повністю відповідають сучасним вимогам: виробники передбачили низький рівень підлоги для пасажирів з обмеженими фізичними властивостями, систему кондиціонування, електронне інформаційне забезпечення пасажирів, зручний та комфортний салон.
Окрім того, на лінію швидкісного трамваю завтра також вийдуть 2 трамвайні вагони типу К-1 та 3 трисекційні трамвайні потяги типу К-1М8 виробництва «Татра Юг», а також 2 трисекційні трамвайні потяги типу К3R-N виробництва ЗАТ «Київський завод електротранспорту».
Нагадаємо, голова КМДА Олександр Попов запросив киян стати частиною історії створення столичних трамваїв та обрати для них ім’я. Для цього було проведено інтернет-опитування населення. Також з 5 до 23 квітня цього року до сall-центру (15-51) надійшло 34 пропозиції щодо назви трамвайних вагонів київського виробництва.
Крім того, співробітники сall-центру провели опитування громадян щодо того, яка із уже запропонованих громадянами назв їм подобається найбільше. Загалом з 13 до 23 квітня було опитано близько 1500 киян. Беззаперечним лідером сьогодні залишається символічна для Києва назва «Каштан». Її підтримали 783 мешканці – 54% від загальної кількості опитуваних. У трійці лідерів також «Кий» (або «Хорив») – 258 голосів (17% опитаних) та «Сокіл» – 152 голоси, що становить 10%.
Опитування тривають, кожен охочий може долучитися та запропонувати власну назву, зателефонувавши до сall-центру (15-51).

http://kmv.gov.ua/news.asp?IdType=1&Id=240940
:rtfm: :censored:

Аватара пользователя
Сухов
Начальник депо
Начальник депо
Сообщения: 1155
Зарегистрирован: 26 мар 2009, 00:38
Откуда: Стольный град Киев
Контактная информация:

Сообщение Сухов »

А ещё раньше не могли сделать презентацию???
Пока я жив - я в пути.
Пока я в пути - я жив.

Аватара пользователя
mindok
Начальник СЦБ
Начальник СЦБ
Сообщения: 718
Зарегистрирован: 13 дек 2008, 20:05
Откуда: 5 хвилин від ТЧ-1

Сообщение mindok »

А що це за чудо і коли його збираються випускати на лінію? (чи це і є той самий КТМ.. )

Изображение

Анатолий
п/п-к Очевидность
п/п-к Очевидность
Сообщения: 7707
Зарегистрирован: 16 фев 2006, 17:37
Откуда: из Киева

Сообщение Анатолий »

Откуда фото?

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 9754
Зарегистрирован: 20 июл 2006, 16:42
Откуда: Киев

Сообщение TANK »

с гор. офиц.сайта вестимо (судя по урлу картинки).
Только сегодня НЯП выпустили не эти, а красно-белые)
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

Аватара пользователя
Alexeyka
Начальник СЦБ
Начальник СЦБ
Сообщения: 824
Зарегистрирован: 13 июл 2010, 21:03
Откуда: Николаев->Киев

Сообщение Alexeyka »

Про "бордовенький" писали ж,что это должно было быть СП с белорусами, сам Колесников подписывал меморандум, но ЯТПонимаю дальше дело не пошло!Кстати, интересно, он ещё в Украине?!

Аватара пользователя
mindok
Начальник СЦБ
Начальник СЦБ
Сообщения: 718
Зарегистрирован: 13 дек 2008, 20:05
Откуда: 5 хвилин від ТЧ-1

Сообщение mindok »

Фотографія звідси:
http://kmv.gov.ua/news.asp?IdType=1&Id=236984
знайшлася в гуглі.
Ще мені цікаво що роблять вагони метро і трамваю в одному і тому ж цеху..
Щойно зрозумів що то візок від метрошного вагону, помітив гальмівну колодку :)

Santehnik
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 3013
Зарегистрирован: 29 янв 2007, 16:49
Откуда: Киев

Сообщение Santehnik »

Это "чудо" стоит в ДШ и ждет когда его купят.
КПТ было обьявил тендер на 4 таких вагона, но ООО "ТД УКВЗ-Украина" сейчас его оспаривает.

AMY
Памятник
Сообщения: 14279
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 12:07
Откуда: <censored>

Сообщение AMY »

Это "чудо" стоит в ДШ и ждет когда его купят.
КПТ было обьявил тендер на 4 таких вагона, но ООО "ТД УКВЗ-Украина" сейчас его оспаривает.
А не в курсе, шо планируют сюда?
Трисекційні трамвайні вагони довжиною понад 25 метрів з долею низького рівня підлоги понад 75%
Обсяг поставки: 4 одиниці.
Строк поставки: протягом 2012 р.
http://193.23.225.210/tender/dkt_170.htm
:rtfm: :censored:

Santehnik
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 3013
Зарегистрирован: 29 янв 2007, 16:49
Откуда: Киев

Сообщение Santehnik »

Это под них и есть.

А вот жалоба на этот тендер.

Еще по этому тендеру было обращение за разъяснением от Дуотранс (контора которая поставляла Харькову 71-619)
Комунальним підприємством "Київпастранс" розглянута ваша вимога щодо необхідності внесення змін до Технічної специфікації та Технічних вимог до предмету закупівлі, визначених в Додатку № 2 документації конкурсних торгів до процедури закупівлі «Вагони самохідні» (трисекційні трамвайні вагони довжиною понад 25 метрів з долею низького рівня підлоги понад 75%), код за ДК 016-97 (35.20.2), в кількості 4 (чотири) одиниці (оголошення № 137001, опубліковане в інформаційному бюлетені „Вісник державних закупівель” № 37 (639) від 26.03.2012р.)
Вимога про необхідність внесення змін до Технічної специфікації та Технічних вимог до предмету закупівлі (Додаток № 2 до Документація конкурсних торгів) базується на помилковому суб’єктивному твердженні ТОВ «ДУОТРАНС», що "… лише трамвайні вагони марки 84300М ВАТ „Белкомунмаш” є трисекційними, довжиною понад 25 метрів, з долею низького рівня підлоги понад 75%, з трьома візками (два моторних та один підтримуючий)" (пп. 1, 12, 76 Технічних вимог до предмету закупівлі).
Повідомляємо, що трамвайні вагони 71-631 (УКВЗ Усть-Катав, Росія) та Соmbino Plus (Siemens, Німеччина) також відповідають цим вимогам. Доля низького рівня підлоги понад 35% характеризує трамвайні вагони більш низького рівня сучасності, зручності, доступності для осіб з обмеженою рухомістю, комфортності. Така зміна призведе до порушення принципу максимальної економії та ефективності і закупівлі за державні кошти.(п.1 статті 3. Закону України „Про здійснення державних закупівель” від 01.06.2010р. № 2289-V)
Твердження, що "пункт 32 Технічних специфікації Документації конкурсних торгів: основа кузова (каркас) – конструкційна сталь, обшивка даху – композитні матеріали, бокова обшивка, маски передня і задня – композитні матеріали)… притаманні виключно трамвайним вагонам марки 84300М ВАТ „Бєлкомунмаш” також не відповідає дійсності, оскільки трисекційні трамвайні вагони 71-154 та 71-154М і 71-154М-К (ВАТ "ПТМЗ" Санкт – Петербург, Росія та ЗАТ "КЗЕТ", Київ) відповідають даній вимозі.
Вимогу пункту п. 1 Технічних характеристик до предмету закупівлі Додатка № 2 до Документації конкурсних торгів щодо того, що предмет закупівлі повинен бути новим, виготовленим не раніше 2011 року ТОВ "ДУОТРАНС" вважає некоректною і потребує обмеження строку тільки 2012 роком. Вважаємо, що наша редакція більше відповідає Закону України „Про здійснення державних закупівель” від 01.06.2010р. № 2289-V стосовно документації конкурсних торгів, яка не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (п. 3 ст. 22 Закону України „Про здійснення державних закупівель” від 01.06.2010р. № 2289-V).
Підтвердження відповідності державним стандартам України, в тому числі і названих у вашій вимозі: ДСТУ 4070 2002 "Вагони трамвайні. Вимоги безпеки та охорони довкілля"; ДСТУ 4224-2003 "Трамвайні вагони. Системи гальмівні. Загальні технічні вимоги", ДСТУ 4876:2007 "Вагони трамвайні пасажирські. Загальні технічні вимоги", ДСТУ 4798-2007 "Вагони трамвайні пасажирські. Розташованість зовнішніх пристроїв освітлення та світлової сигналізації. Технічні вимоги та методики контролювання”; ДСТУ 4799-2007 "Вагони трамвайні пасажирські. Вимоги пожежної безпеки та методи контролювання” передбачене п. 81 Технічних вимог до предмету закупівлі, яким, поряд з іншою обов’язковою документацією визначена необхідність надання копії рішення приймальної комісії про дозвіл на експлуатацію з пасажирами чи інших дозвільних документів на експлуатацію в Україні. Таке рішення надається приймальною комісією тільки після проведення спеціалізованою та акредитованою в установленому порядку на відповідну діяльність організацією приймальних чи кваліфікаційних випробувань та підтвердження відповідності трамвайного вагона всім обов’язковим вимогам державних стандартів, в тому числі і вимог безпеки та охорони довкілля.
Технічні і якісні характеристики до предмета закупівлі в документації конкурсних торгів викладені відповідно до вимог частини третьої пункту другого статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель", відповідно до яких документація конкурсних торгів повинна містити «… технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, в тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі, у разі якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля».
Технічні вимоги документації конкурсних торгів жодним пунктом не порушують цих вимог. Вони не містять назв конкретної торгівельної марки чи фірми, патенту, джерела походження, моделі трамвайних вагонів чи конкретних виробників, не посилаються на країну виробника. Якщо посилання є необхідним, специфікація містить вираз «або еквівалент». Числові характеристики, крім тих, що забезпечують умови експлуатування визначаються виразами «не більше» або «не менше».
Враховуючи викладене стверджуємо, документація конкурсних торгів відповідає чинному в Україні законодавству про здійснення державних закупівель, порушень процедури закупівлі при складанні документації конкурсних торгів не допущено.
Вимога щодо необхідності внесення змін до Технічної специфікації та Технічних вимог до предмету закупівлі не мають достатнього обґрунтування і не можуть бути прийнятими.


Голова комітету з конкурсних торгів Ю. Бомбандьоров

Ответить