Паровоз
Модераторы: dimentiy, Администраторы
К сожалению, действующих паровозов на угле не осталось. Даже те Лебедянки, которіе еще в начале нулевіх оставались на угле уже давно переделані на мазут, по причине того, что угольных складов с возможностью загрузки в тендер паровоза практически не осталось.
Последний раз Лебедянка грузилась углем на К-Волынском на топливном складе в 2002 году, и то ради этого пригнали кран КДЭ
Последний раз Лебедянка грузилась углем на К-Волынском на топливном складе в 2002 году, и то ради этого пригнали кран КДЭ
ІМНО поїздка 25грн не варта. маршрут 95% МЕ, а про те що тягне паровоз розумієш тільки коли він свистить, чи коли від в'їзду на Дарницю до виїзду з неї проходить хвилин 40..
Реально краще постояти поруч/зловити на маршруті, пофоткати, ніж їхати.
Тим паче може трапитися таке що місця межи вікон, як у нас було - стояли майже всю дорогу в задньому тамбурі, і то не подивишся у вікно заднього виду бо його окупували мужички з фотиками і записували на відео..
Реально краще постояти поруч/зловити на маршруті, пофоткати, ніж їхати.
Тим паче може трапитися таке що місця межи вікон, як у нас було - стояли майже всю дорогу в задньому тамбурі, і то не подивишся у вікно заднього виду бо його окупували мужички з фотиками і записували на відео..

- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9670
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: KBP/DEN
- Контактная информация:
Это именно ИМХО, так как далеко не все катаются по ГЭ целыми кольцами, как любители. Кроме того, заплатить 25 грн за проезд через парки отправки/приёма (моя детская мечта
) я не против.
Несколько фотографий паровоза на маршруте от меня.

Несколько фотографий паровоза на маршруте от меня.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
Паровозу сделали 2 рейса в день, увеличили стоимость и продлили до конца лета.
Все більшої популярності набуває екскурсійна подорож ретро-поїзда, який водить потужний паравоз Київським залізничним кільцем. На сьогодні екскурсією скористалися понад 1200 подорожан. Вивчивши попит на цю послугу залізничники Південно-Західної магістралі прийняли рішення – впровадити цю послугу двічі на день.
Отже, з 21 червня до кінця літа ретро-паровоз Підвенно-Західної залізниці курсуватиме двічі на день. А саме з першої платформи Київського залізничного вокзалу екскурсійний поїзд відправлятиметься о 11 год. 32 хв. та о 14 год. 31 хв.
Оглядова подорож залізничним кільцем здійснюється впродовж майже двох годин та супроводжується цікавими розповідями про історію та сьогодення Південно-Західної магістралі. Для іноземних гостей, за допомогою волонтерів здійснюється переклад англійською мовою.
У складі ретро-поїзда – три вагони, а під час комфортної поїздки пасажири впродовж оглядової екскурсії можуть скористатися послугами вагона-ресторана.
Звертаємо увагу відвідувачів, що квитки на екскурсійний тур Київським кільцем залізниці можна придбати в залізничних касах центрального залізничного вокзалу ст. Київ-Пасажирський, як в день відправлення так і заздалегідь. Тариф ретро-поїздки гнучкий – в залежності від дня тижня ціна квитка змінюється, а для дітей до 14 років передбачені знижки.
По закінченню поїздки, маючи на руках квиток на екскурсійний рейс, можна відвідати виставковий майданчик присвячений історії рухомого складу, який розташовано на 14-й колії ст. Київ-Пасажирський.
Залізничники Південно-Західної магістралі запрошують у цікаву подорож всіх бажаючих!
Оригинал здесь
Все більшої популярності набуває екскурсійна подорож ретро-поїзда, який водить потужний паравоз Київським залізничним кільцем. На сьогодні екскурсією скористалися понад 1200 подорожан. Вивчивши попит на цю послугу залізничники Південно-Західної магістралі прийняли рішення – впровадити цю послугу двічі на день.
Отже, з 21 червня до кінця літа ретро-паровоз Підвенно-Західної залізниці курсуватиме двічі на день. А саме з першої платформи Київського залізничного вокзалу екскурсійний поїзд відправлятиметься о 11 год. 32 хв. та о 14 год. 31 хв.
Оглядова подорож залізничним кільцем здійснюється впродовж майже двох годин та супроводжується цікавими розповідями про історію та сьогодення Південно-Західної магістралі. Для іноземних гостей, за допомогою волонтерів здійснюється переклад англійською мовою.
У складі ретро-поїзда – три вагони, а під час комфортної поїздки пасажири впродовж оглядової екскурсії можуть скористатися послугами вагона-ресторана.
Звертаємо увагу відвідувачів, що квитки на екскурсійний тур Київським кільцем залізниці можна придбати в залізничних касах центрального залізничного вокзалу ст. Київ-Пасажирський, як в день відправлення так і заздалегідь. Тариф ретро-поїздки гнучкий – в залежності від дня тижня ціна квитка змінюється, а для дітей до 14 років передбачені знижки.
По закінченню поїздки, маючи на руках квиток на екскурсійний рейс, можна відвідати виставковий майданчик присвячений історії рухомого складу, який розташовано на 14-й колії ст. Київ-Пасажирський.
Залізничники Південно-Західної магістралі запрошують у цікаву подорож всіх бажаючих!
Оригинал здесь
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9670
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: KBP/DEN
- Контактная информация:
Блин, это какой же спрос на ретро-поезд, что ЮЗЖД пошла на такой шаг
Даёшь окупаемость пригородных перевозок за счёт ретро поезда 


– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9670
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: KBP/DEN
- Контактная информация:
TANK, если посмотришь мои фото, увидишь, что там уже итак был +1 вагон. Видимо, мало 
http://dsavenko.net/?p=578

http://dsavenko.net/?p=578
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9670
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: KBP/DEN
- Контактная информация:
А здесь, думаю, проблемка в тяге... Паровоз итак с трудом карабкается с Дарницы к мосту. Чем меньше вагонов — тем дольше работает кондиционер, ибо скорость больше.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция