ЖД-транспорт :-)
Модераторы: dimentiy, Администраторы
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9670
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: KBP/DEN
- Контактная информация:
Дык там всегда такие же ездили. Или ты по номерам сравнивал?
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9670
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: KBP/DEN
- Контактная информация:
Так, о каких вагонах речь? Об СЭ образца 2002 или об СЭ образца 2012?
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9670
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: KBP/DEN
- Контактная информация:
Тогда всё верно, их и собирались на Симферополь отдавать.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9670
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: KBP/DEN
- Контактная информация:
Я лично в Мелитополе видел ЮЭ из крюковской сидячки несколько лет назад.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
Україна і Росія хочуть пошвидше отримати ширококолійку до Відня
Україна і Росія мають намір активізувати роботи з реалізації проекту будівництва ширококолійної залізничної лінії Кошице-Братислава-Відень відповідно до чотиристоронніх домовленостей між Австрією, РФ, Словаччиною та Україною.
У проекті беруть участь РФ, Україна, Словаччина та Австрія
Як повідомляє прес-служба Міністерства інфраструктури, домовленість досягнуто в ході одинадцятого засідання Підкомісії з питань транспорту Комітету економічного співробітництва українсько-російської міждержавної комісії під головуванням віце-прем'єр-міністра України Бориса Колеснікова і міністра транспорту Російської Федерації Максима Соколова.
Крім того, Україна та Росія мають намір розвивати мультимодальні та контейнерні перевезення в напрямку міжнародних транспортних коридорів Європа-Азія.
Також міністри відзначили підвищення рівня обслуговування пасажирів і покращення комфортності здійснення пасажирських перевезень між Україною та Російською Федерацією, включаючи проведення митного й прикордонного контролю в кінцевих і початкових пунктах поїздів, що курсують за маршрутом Київ-Москва, а також для пасажирів поїзда № 19/20 Харків-Москва-Харків.
Україна та Росія також домовилися відпрацювати питання вдосконалення технології обміну інформацією про пересування вантажів і рухомого складу при перетині державного кордону в залізничному сполученні між Україною та Росією.
Довідка УНІАН. Залізничні адміністрації РФ, України, Словаччини та Австрії в травні 2009 р. підписали меморандум про створення СП Breitspu Planungsgesellschaft mbH із метою обгрунтування інвестицій у проект добудови широкої колії від Кошице (Східна Словаччина) до Відня (Австрія). В грудні 2010 р. незалежний консультант - компанія Roland Berger - визнав проект економічно вигідним і оцінив його вартість у 6,3 млрд євро. За даними дослідження, продовження широкої колії до Європи до 2050 року дозволить залучати 16 млн тонн вантажів щорічно, в разі «оптимістичного сценарію» вантажопотік може становити 24 млн тонн на рік.
http://www.unian.ua/news/511848-ukrajin ... idnya.html
Україна і Росія мають намір активізувати роботи з реалізації проекту будівництва ширококолійної залізничної лінії Кошице-Братислава-Відень відповідно до чотиристоронніх домовленостей між Австрією, РФ, Словаччиною та Україною.
У проекті беруть участь РФ, Україна, Словаччина та Австрія
Як повідомляє прес-служба Міністерства інфраструктури, домовленість досягнуто в ході одинадцятого засідання Підкомісії з питань транспорту Комітету економічного співробітництва українсько-російської міждержавної комісії під головуванням віце-прем'єр-міністра України Бориса Колеснікова і міністра транспорту Російської Федерації Максима Соколова.
Крім того, Україна та Росія мають намір розвивати мультимодальні та контейнерні перевезення в напрямку міжнародних транспортних коридорів Європа-Азія.
Також міністри відзначили підвищення рівня обслуговування пасажирів і покращення комфортності здійснення пасажирських перевезень між Україною та Російською Федерацією, включаючи проведення митного й прикордонного контролю в кінцевих і початкових пунктах поїздів, що курсують за маршрутом Київ-Москва, а також для пасажирів поїзда № 19/20 Харків-Москва-Харків.
Україна та Росія також домовилися відпрацювати питання вдосконалення технології обміну інформацією про пересування вантажів і рухомого складу при перетині державного кордону в залізничному сполученні між Україною та Росією.
Довідка УНІАН. Залізничні адміністрації РФ, України, Словаччини та Австрії в травні 2009 р. підписали меморандум про створення СП Breitspu Planungsgesellschaft mbH із метою обгрунтування інвестицій у проект добудови широкої колії від Кошице (Східна Словаччина) до Відня (Австрія). В грудні 2010 р. незалежний консультант - компанія Roland Berger - визнав проект економічно вигідним і оцінив його вартість у 6,3 млрд євро. За даними дослідження, продовження широкої колії до Європи до 2050 року дозволить залучати 16 млн тонн вантажів щорічно, в разі «оптимістичного сценарію» вантажопотік може становити 24 млн тонн на рік.
http://www.unian.ua/news/511848-ukrajin ... idnya.html
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12638
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Квадратные колёса ухудшают путь. Почему их допускает УЗ к перевозке? Нет альтернативы, а доходы бюджет покрывает расходы?
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
На польской 1520 линии, НЯП, свободно оборачиваются все наши вагоны...TANK писал(а):на самом деле там просто знак качества выбит)))
а если серьезно - вагоны, которые будут туда ходить, будут стоять на "супер-пупер-экспортных тележках и колпарах", а говно ж словяне себе привыкли оставлять.....
...до 29 ноября 2010 - не было ни единого разрыва!