"Тупизм" который нас окружает.
Модераторы: dimentiy, CARCASS, Администраторы
- DFAW
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 15017
- Зарегистрирован: 09 фев 2005, 19:43
- Откуда: Саме велике село в Украине
- Контактная информация:
Ага, сначала строим незаконно дом, потом продаём квартиры лохам, а потом среди лохов устраиваем хомячиный бунт, правда их лохов бойцы ни какие, по тому приходиться нанимать Кличковский Удар, который ещё и какими-то левыми схемами за этот праздник в итоге платит.
Я не волшебник, я только учусь. 
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.

Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9670
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: KBP/DEN
- Контактная информация:
Кто и за что платит — меня не интересует абсолютно. Всему нужны спонсоры. Проблема в том, что люди не думают своей головой, прежде чем покупать квадратные метры, а потом бурно удивляются и ведутся на провокации.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
- Rider
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3585
- Зарегистрирован: 16 авг 2011, 11:59
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
Капец. На первых страницах другой темы грамотно, со ссылками на конкретные заседания градсовета, приводятся чертежи, где есть дорога, народ соглашается что их кинули как детей. Но потом начинается такой психоз... 
Кстати, доходили сведения что кому-то из "УДАР"а пообещали квартиру или две, за поддержку, с условием "если все выгорит".

Кстати, доходили сведения что кому-то из "УДАР"а пообещали квартиру или две, за поддержку, с условием "если все выгорит".
http://reportazhyst.com/potyahy-hyundai ... -lyhachiv/
За неповних три місяці, що пройшли від запуску в Україні швидкісних потягів Hyundai, вони ламались 8 разів. Шквал критики обрушився на керівництво залізниці у ЗМІ. В пресі неодноразово піддавались сумніву якість корейських потягів та пристосованість українських залізничних шляхів для швидкісної їзди.
Та як виявилось, причиною поломок не стало ні перше, ні друге. Як показало внутрішнє розслідування, проведене міністерством транспорту, потяги ламались через перевищення машиністами безпечної швидкості руху.
- Вони (машиністи – ред.) раніше їздили на радянських тепловозах, які більше 60 км/год не розганялись – розповідає начальник управління залізничного транспорту Петро Мазутний – Тож коли отримали у розпорядження надшвидкісні потяги, не придумали нічого кращого, як влаштувати змагання.
Як відомо, потяги Hyundai на українських коліях повинні рухатись зі швидкістю 160-180 км/год. Машиністи-лихачі примудрились розганяти їх до швидкості 240 км/год, що і призводило до їх пошкодження. Один машиніст навіть зміг розігнати потяг згори до 320 км/год, після чого довелось пересаджувати пасажирів у електричку.
За результатами перевірки, двох машиністів звільнили, решта отримали догану. Керівництво залізниці запевняє, що у майбутньому такі інциденти не повторяться.
Репортажист – новий погляд на новини *
* Усі розміщені на сайті новини вигадані. Збіг з реальними подіями чи людьми випадковий. Не допускається посилання на сайт, як на достовірне джерело.
А кто-то примет за чистую монету...
За неповних три місяці, що пройшли від запуску в Україні швидкісних потягів Hyundai, вони ламались 8 разів. Шквал критики обрушився на керівництво залізниці у ЗМІ. В пресі неодноразово піддавались сумніву якість корейських потягів та пристосованість українських залізничних шляхів для швидкісної їзди.
Та як виявилось, причиною поломок не стало ні перше, ні друге. Як показало внутрішнє розслідування, проведене міністерством транспорту, потяги ламались через перевищення машиністами безпечної швидкості руху.
- Вони (машиністи – ред.) раніше їздили на радянських тепловозах, які більше 60 км/год не розганялись – розповідає начальник управління залізничного транспорту Петро Мазутний – Тож коли отримали у розпорядження надшвидкісні потяги, не придумали нічого кращого, як влаштувати змагання.
Як відомо, потяги Hyundai на українських коліях повинні рухатись зі швидкістю 160-180 км/год. Машиністи-лихачі примудрились розганяти їх до швидкості 240 км/год, що і призводило до їх пошкодження. Один машиніст навіть зміг розігнати потяг згори до 320 км/год, після чого довелось пересаджувати пасажирів у електричку.
За результатами перевірки, двох машиністів звільнили, решта отримали догану. Керівництво залізниці запевняє, що у майбутньому такі інциденти не повторяться.
Репортажист – новий погляд на новини *
* Усі розміщені на сайті новини вигадані. Збіг з реальними подіями чи людьми випадковий. Не допускається посилання на сайт, як на достовірне джерело.
А кто-то примет за чистую монету...