Метрополітен. Схема розвитку метрополітену передбачає продовження трьох існуючих ліній і будівництво однієї нової (загальна довжина ліній – 103,0 км, кількість станцій 81, пересадочних вузлів між лініями метрополітену – 6).
Святошино-Броварська лінія продовжується вздовж просп. Палладіна до ст. «Новобіличі», яка розміститься біля однойменних зупинного пункту залізниці і автостанції. Крім того, вводяться в експлуатацію: другі входи-виходи на станціях «Вокзальна», «Університет» і «Дарниця»; другий пересадочний вузол між станціями «Золоті ворота» та «Театральна», три понижуючих підстанції (дві на діючих станціях і одна на території електродепо «Дарниця») для посилення системи енергопостачання, дороги, для обкатки після ремонту вагонів (поїздів) метрополітену, на перегоні між станціями «Дарниця» та «Чернігівська».
Куренівсько-Червоноармійська лінія буде розвиватися в південному напрямку, до мікрорайонів житлового масиву Теремки з розгалуженням у районі Одеської площі. На період до 2025 року передбачається продовження лінії метрополітену від ст. «Васильківська» до ст. «Одеська» з будівництвом оборотного електродепо «Теремки». Крім того, передбачається будівництво відгалуження лінії зі станціями
«Автовокзал» і «Крейсера Аврора», другого входу-виходу на ст. «Республіканський стадіон» («Олімпійська»), майстерень з ремонту ескалаторів (на електродепо «Оболонь»).
Сирецько-Печерська лінія продовжується на північний захід у бік житлового масиву Виноградар та на схід до зупинки залізниці «Лісництво». При продовженні лінії від станції «Сирець» до станції «Синьоозерна» передбачено будівництво електродепо «Виноградар». Крім того передбачається завершення будівництва станційних комплексів «Львівська брама», «Теличка», введення в експлуатацію другого входу-виходу на станції «Дружба народів».
Подільсько-Воскресенська лінія проляже з південно-західної частини міста від зупинки залізниці «Окружна дорога» в районі Жулянського шляхопроводу, далі через центральну частину міста і по Подільському мостовому переходу до житлових районів північно-східної її частині – Воскресенська – Кибальчича та Вигурівщина–Троєщина. Лінія на лівому березі проляже по вул. Сулеймана Стальського
до вул. Братиславської з відгалуженням на бул. Перова – просп. В.Маяковського з поворотом на вул. М.Цвєтаєвої та продовженням до території багатофункціонального використання з будівництвом оборотного електродепо. Основне електродепо «Воскресенське» цієї лінії на лівому березі намічено за станцією «Братиславська» вздовж вул. Крайня.
На період до 2025 року намічено будівництво Подільсько-Воскресенської лінії від ст. «Київ-Пасажирський» до ст. «Братиславська» зі станціями «Площа Перемоги», «Глибочицька», «Подільська», «Суднобудівельна», «Труханів острів», «Затока Десенка», «Городня», «Бульвар Перова».
У відповідності з основними напрямками розвитку Київського метрополітену до 2025 року планується значно збільшити темпи будівництва ліній і станцій метрополітену та ввести в експлуатацію близько 40,0 км ліній, 32 станції, 5 додаткових входів-виходів з існуючих станцій і 3 електродепо.
http://kga.gov.ua/files/doc/genplan/osn ... _09_11.pdf