Чистой воды фантастика! Но, это Вы только что придумали. Я такого никогда не говорил. Туннель под Европейской - перспектива. Мы лишь закладываем такую возможность на будущее (портал на примыкании к кольцу).Rider писал(а):То есть заявленные 150 млн - это еще и с учетом тоннеля с Крещатика?
"Ні, синку, це - фантастика" (с)
Реконструкция Почтовой площади
Модераторы: dimentiy, Администраторы
-
- Крыса рельсовая
- Сообщения: 49
- Зарегистрирован: 27 июл 2012, 18:33
-
- Крыса рельсовая
- Сообщения: 49
- Зарегистрирован: 27 июл 2012, 18:33
Само собой: http://jpegshare.net/91/78/91782e6bf4d5 ... 4.jpg.htmlZolanus писал(а):Виктор здравствуйте!
Можете выложить общую схему движения на Подоле согласно вашему проекту?
-
- Крыса рельсовая
- Сообщения: 49
- Зарегистрирован: 27 июл 2012, 18:33
Так, нищити дніпровські кручі щоб затулити туди огидну розв’язку це гнила ідея. Інша справа прикрашати дніпровські кручі чудовими готелями на кшталт "Рів`єри", нового красеню на місці маєтку архітектора Казанського, та (особливо) двох чудових пароплавів з ручками, зліва та справа від пам`ятника Магдебургському праву:vadik писал(а):Вікторе,
нищити дніпровські кручі щоб затулити туди огидну розв’язку це гнила ідея.
Вадік
http://jpegshare.net/3d/4f/3d4fb8732bc6 ... 1.jpg.html
Про готель на розі Київпастрансу, навіть говорити не можу без захоплення:
http://archunion.com.ua/sovet-2005/grad ... 1_30.shtml
Особливо, якщо він виросте у такому чудовому вигляді:
http://jpegshare.net/86/8b/868b689ce2f7 ... 8.jpg.html
Так, що приборкайте свою огиду, Вадік, бо завтра все стане набагато феєричнішим!
Последний раз редактировалось Петрук Виктор 29 июл 2012, 02:15, всего редактировалось 1 раз.
-
- Крыса рельсовая
- Сообщения: 49
- Зарегистрирован: 27 июл 2012, 18:33
Проектом передбачено влаштування єдиної, неподільної пішохідної зони: вул. Верхній Вал - Контрактова площа - Поштова площа - Європейська площа, та набережна (вздовж схилів), від Поштової площі до (принаймні) мосту Метро, завдяки відсутності перетинів з вулицями з інтенсивним транспортним рухом. Ця зона поєднуватиметься з набережною Дніпра, через стилобат та пішохідний місток на траверзі Річкового вокзалу:vadik писал(а):Вікторе,
Ліпити естакаду з лівим поворотом за рахунок планованої пішоходної зони на Поштовій це несмак неймовірний.
Вадік
http://jpegshare.net/c3/48/c348df399bc0 ... 0.jpg.html
В межах неподільної пішохідної зони, буде влаштовано велосипедні доріжки - завдяки відсутності значних перепадів, підземних та надземних переходів.
Публічний простір Поштової площі буде збільшено до 1,44 га, за рахунок перенесення переважної частки транспортного потоку з Бориевого узвозу на ріг будівлі Київпастрансу (у варіанті №7 інституту “Київдормістпроект” лише 0,81 га, а у варіанті №7а - не більше 1,16 га).
Буде завершено архітектурний ансамбль площі, шляхом влаштування критої галереї з північного кута площі, та фонтану. Архітектура галереї включатиме ордер та колористику церкви Різдва Христового. При цьому головне призначення галереї суто утилітарне - акустична та панорамна ізоляція публічного простору площі від транспортної розв`язки.
Буде збережено пам`ятник Морякам дніпровської флотилії.
Буде розкрито панорамний огляд акваторії Дніпра з історичної частини площі, завдяки пониженню профілю проїжджої частини Набережного шосе, та створено оглядовий майданчик на консолі стилобату.
http://jpegshare.net/8f/59/8f59a7d4dd0a ... 8.jpg.html
То, у чому несмак? Та ще й НЕЙМОВІРНИЙ, Вадік?
Я дивлюсь на офіційний рендер, який розміщено тут двома сторінками раніше. Я дивлюсь на твій рендер. На твоєму рендері я бачу набагато менше публічного простору, набагато менше зелені, і набагато більше асфальту. В мене два ока, і я бачу неймовірний, печерний несмак.
Последний раз редактировалось vadik 28 июл 2012, 20:27, всего редактировалось 1 раз.
-
- Крыса рельсовая
- Сообщения: 49
- Зарегистрирован: 27 июл 2012, 18:33
1. Существующим колоссальным разрывом в уровне автомобилизации (и темпами его прироста!) и уровне развития транспортной инфраструктуры города.Misha писал(а):Виктор, все ваши проекты всегда нравились, но мега-развязка на уровне неплохого хайвея в самом центре города - это перебор. Чем вы руководствовались, когда её проектировали?
2. Перспективами превращения Киева в мегаполис в ближайшие 20-30 лет.
3. Отсутствием перспектив изобретения телепортации.
За власні злочини - готовий відповідати особисто.vadik писал(а):Те, що інші творять злочини, не дає тобі право самому бути злочинцем.
Чекаю обгрунтованих звинувачень.
-
- Крыса рельсовая
- Сообщения: 49
- Зарегистрирован: 27 июл 2012, 18:33
У Владимирского спуска и Почтовой площади есть вполне официальній статус: частично это територия государственного историко-архитектурного заповедника "Стародавний Киев".Misha писал(а):Виктор, у Владимирского спуска есть сложившийся (пусть и неформальный) статус важной части Киева. Делать из него двухэтажный хайвей... Мне это понять сложно. Отели, нарисованные на Почтовой, такого вреда облику города явно не нанесут.
Дальше интереснее: згідно Статті 6 Закону України "Про архітектурну діяльність": "Виключно на конкурсній основі здійснюється розроблення проектів об'єктів архітектури, реалізація яких має суттєвий вплив на розвиток і формування забудови населених пунктів, а також об'єктів, які розміщуються в зоні охорони пам'яток історії та культури". Вы слышали когда нибудь о конкурсах на застройку Почтовой площади, не говоря уже о реконструкции развязки?
Ну, а тезис о том, что "Отели, нарисованные на Почтовой, такого вреда облику города явно не нанесут", лучше вообще не стану комментировать. Здесь явно и очевидно - двойные стандарты.
Виктор, а что вы собственно пытаетесь доказать?? Схему Воробьева, насколько я понял, утвердили. Работы начались, ваши высказывание больше напоминает фразу "караван идет, собака лает..."
На мой взгляд ваша развязка, будь она принята во внимание, на 100% уничтожает внешний вид почтовой площади, делая из нее какой то хайвей.. не нужный никому.
Подобные развязки были бы уместны, скажем на пр. Победы, где пересекаются несколько потоков, и там везде асфальт.
Почтовая - зеленая зона, Владимирский - памятка, зачем там городить "космические корабли" ?
На мой взгляд ваша развязка, будь она принята во внимание, на 100% уничтожает внешний вид почтовой площади, делая из нее какой то хайвей.. не нужный никому.
Подобные развязки были бы уместны, скажем на пр. Победы, где пересекаются несколько потоков, и там везде асфальт.
Почтовая - зеленая зона, Владимирский - памятка, зачем там городить "космические корабли" ?

Последний раз редактировалось DimmYD 28 июл 2012, 20:52, всего редактировалось 2 раза.
-
- Крыса рельсовая
- Сообщения: 49
- Зарегистрирован: 27 июл 2012, 18:33
Очевидно, одне око у Вас дещо збільшує зображення. Така-собі оптична іллюзія. Для об`єктивності пропоную всеж-таки оперувати квадратними метрами, а не суб`єктивними оцінками, накшталт "набагато менше".vadik писал(а):Я дивлюсь на офіційний рендер, який розміщено тут двома сторінками раніше. Я дивлюсь на твій рендер. На твоєму рендері я бачу набагато менше публічного простору, набагато менше зелені, і набагато більше асфальту. В мене два ока, і я бачу неймовірний, печерний несмак.
Що стосується зелені - дендрологічний проект на стадії передпроектних пропозиції - нонсенс. Але об`єктивно більша площа публічного простору, поза сумнівом, дозволяє розташувати більше зелені - коли до цього дійде черга.
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12638
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Применительно к развязке интересует: кто-либо изучал причины большой транспортной нагрузки на Владимирский спуск? Какие это причины? Есть ли альтернативные методы разгрузки, а не только по принципу "не влазит - расширим"?Петрук Виктор писал(а): 1. Существующим колоссальным разрывом в уровне автомобилизации (и темпами его прироста!) и уровне развития транспортной инфраструктуры города.
2... 3...
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт