Киев-Вышгород
Модераторы: dimentiy, Администраторы
- Shon
- Крыса рельсовая
- Сообщения: 23
- Зарегистрирован: 27 авг 2009, 09:55
- Откуда: Оболонь =)
- Контактная информация:
На Петровке нету.
Сегодня в 8:19 [как заявлялось здесь http://vyshgorod.info/info/376-z1-zhovt ... -vishgorod] на Петровку дизель не прибывал, та и позже его не было (я ожидал ГЭ с 8:15 до 8:35), по пути к Зениту тоже все было глухо.
Сегодня в 8:19 [как заявлялось здесь http://vyshgorod.info/info/376-z1-zhovt ... -vishgorod] на Петровку дизель не прибывал, та и позже его не было (я ожидал ГЭ с 8:15 до 8:35), по пути к Зениту тоже все было глухо.
Жизнь - метро: темная дорога со своим началом и концом; иногда попадаются светлые станции, а по рельсам всегда ездит поезд, который мешает тебе идти вперед...
- Rider
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3583
- Зарегистрирован: 16 авг 2011, 11:59
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
Re: Киев-Вышгород
На Київщині триває робота над відкриттям ще двох залізничних приміських маршрутів – Фастів-Київ і Вишгород-Київ.
«Щодня до столиці на роботу приїздить кілька десятків тисяч жителів регіону. Тобто працюють вони у Києві, а проживають в області, оскільки так економічно вигідніше. Щоб підвищити рівень комфортності, ми не лише розбудовуємо наші дороги в рамках програми Президента України Володимира Зеленського «Велике будівництво». Також разом із регіональною філією «Південно-західна залізниця» ми розвиваємо залізничну інфраструктуру. Робимо це в межах проєкту «City Express». Наприклад, навесні вже почали курсувати перші приміські електропоїзди на маршрутах Боярка-Вишневе-Київ і Святошин-Буча. Зараз працюємо над тим, щоб запустити ще два – Фастів-Київ і Вишгород-Київ», – пояснив очільник ОДА Василь Володін
Запуск додаткових залізничних маршрутів дозволяє жителям області не витрачати зайвий час у щільному автомобільному трафіку. Окрім цього, серед переваг – розвантаження автошляхів і зниження обсягів шкідливих викидів у повітря.
Источник: FB КОДА
«Щодня до столиці на роботу приїздить кілька десятків тисяч жителів регіону. Тобто працюють вони у Києві, а проживають в області, оскільки так економічно вигідніше. Щоб підвищити рівень комфортності, ми не лише розбудовуємо наші дороги в рамках програми Президента України Володимира Зеленського «Велике будівництво». Також разом із регіональною філією «Південно-західна залізниця» ми розвиваємо залізничну інфраструктуру. Робимо це в межах проєкту «City Express». Наприклад, навесні вже почали курсувати перші приміські електропоїзди на маршрутах Боярка-Вишневе-Київ і Святошин-Буча. Зараз працюємо над тим, щоб запустити ще два – Фастів-Київ і Вишгород-Київ», – пояснив очільник ОДА Василь Володін
Запуск додаткових залізничних маршрутів дозволяє жителям області не витрачати зайвий час у щільному автомобільному трафіку. Окрім цього, серед переваг – розвантаження автошляхів і зниження обсягів шкідливих викидів у повітря.
Источник: FB КОДА
Re: Киев-Вышгород
на фастов "попугай" спокойно и так катается, в с вышгородом посмелся, спасибо!)
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
Re: Киев-Вышгород
На Фастов - 2 раза в день, что не сильно густо. А с Вышгородом - если там толково попилить деньги с Большого Строительства, и сделать нормальные скорости с диспетчеризацией - то может выйти вполне себе здравый вариант для добирания в Киев.
...до 29 ноября 2010 - не было ни единого разрыва!
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12637
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Re: Киев-Вышгород
Ещё в прошлый запуск (лет 10 назад) писали, что в Вышгороде пассажиру от дома к поезду и назад надо столько идти, что это лишает преимуществ способ передвижения в виде ж/д. Что-то изменилось сейчас? По моим субъективным и не претендующим на широту наблюдениям, народ в целом в стране только ленивее стал.
Не, в спортзал все хотят ходить, а вот пробежки/спортивная ходьба на/с работы менее популярны)
Не, в спортзал все хотят ходить, а вот пробежки/спортивная ходьба на/с работы менее популярны)
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
- KuzyaCat
- Начальник депо
- Сообщения: 1178
- Зарегистрирован: 11 июл 2009, 16:03
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
Re: Киев-Вышгород
Чтоб сделать полноценную линию в Вышгород, надо, во-первых, отремонтировать пути, проложить второй путь, а во-вторых, перенести станцию в самом Вышгороде поближе к цивилизации.
Re: Киев-Вышгород
Klovsky писал(а): ↑08 июн 2021, 18:12Ещё в прошлый запуск (лет 10 назад) писали, что в Вышгороде пассажиру от дома к поезду и назад надо столько идти, что это лишает преимуществ способ передвижения в виде ж/д. Что-то изменилось сейчас? По моим субъективным и не претендующим на широту наблюдениям, народ в целом в стране только ленивее стал.
Не, в спортзал все хотят ходить, а вот пробежки/спортивная ходьба на/с работы менее популярны)
Да, перенести остановку посеверное - было бы важно. Когда-то там путь шел аж до дамбы, но потом его разобрали и местами даже подзастроили, в то же время, станция +/- около Сильпо вполне неплохо покрыла бы значительную часть города.
А вот на счет двухпутный не уверен, если сделать нормальные скорости/динамику у полотна/ПС, то можно начать с одного поезда, ездящего в рнжиме челнока туда/сюда, а потом, при необходимости, добавить разъезд посредине и второй поезд.
...до 29 ноября 2010 - не было ни единого разрыва!
Re: Киев-Вышгород
Ближе не выйдет - "Сильпо" огорчится.
Второй путь? А какая парность планируется, что второй путь нужен?
- Антошка
- Начальник метрополитена
- Сообщения: 1254
- Зарегистрирован: 25 сен 2011, 10:11
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
Re: Киев-Вышгород
Мне кажется нет смысла ближе к Сильпо переносить платформу. Вот если бы можно было в центр заехать - было бы то что надо всему Вышгороду. А так только части домов на Набережной. Ну может немного в глубину.
Я вот только сомневаюсь, что это сильно поможет разгрузить заезды в Киев. Много траффика с сел все же.
Я вот только сомневаюсь, что это сильно поможет разгрузить заезды в Киев. Много траффика с сел все же.
Re: Киев-Вышгород
XAN, там не просто разъезд, там целая промышленная станция есть вообще-то. Даже с ДСП
Или предлагается пути у ППЖТ забрать совсем, и передать их на баланс УЗ?

Re: Киев-Вышгород
Я немножко по-обывательски выразился, признаю - смысл в том, что на той станции поезд на Киев сможет разъехаться с поездом на Вышгород, то, благодаря небольшой длине участка, подтянув скорости на линии, можно добиться хорошего тактового расписания без укладки второго пути.
...до 29 ноября 2010 - не было ни единого разрыва!
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 11098
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Київ - Вишгород
У Вишгородській міськраді не отримували офіційної пропозиції від Укрзалізниці щодо маршруту Kyiv City Express
Вишгородська міська рада не отримувала від АТ «Укрзалізниця» чітко сформульованої ініціативи щодо організації маршруту Kyiv City Express до міста, яка б включала техніко-економічне обґрунтування та пропозиції щодо фінансування.
Таку інформацію повідомив міський голова Вишгорода Олексій Момот у відповідь на запит Укрінформу.
«До Вишгородської міської ради раніше надходили окремі пропозиції або ініціативи щодо залізничного сполучення в межах проєкту Kyiv City Express. Ймовірно, це питання частково розглядалося або згадувалося в ході обговорень на рівні депутатського корпусу чи виконавчих органів, однак підтверджених документальних рішень або чітко зафіксованої позиції ради з цього питання на сьогодні не виявлено», - зазначив Момот.
За його словами, питання залізничного сполучення потребує серйозного перегляду містобудівної документації. Відповідно до чинного Генерального плану міста, затвердженого 16 лютого 2011 року, наявність або розвиток залізничної інфраструктури у межах Вишгорода не передбачений.
«Можливості бюджету Вишгородської міської територіальної громади наразі обмежені, що не дозволяє розглядати повноцінну участь у масштабних інфраструктурних ініціативах без підтримки з боку державного бюджету або залучення інших джерел фінансування, зокрема міжнародної технічної допомоги. Відомостей про відповідні офіційні пропозиції чи ініціативи з боку громади наразі немає», - зазначив міський голова.
Слід наголосити, що попри вищезгадане, міська влада усвідомлює потенційні переваги залізничного сполучення для мешканців, зокрема забезпечення зручного та доступного залізничного сполучення з столицею могло б суттєво покращити мобільність населення, зменшити навантаження на автодорожню інфраструктуру та сприяти економічному розвитку громади.
Однак Момот звернув увагу, що внаслідок повномасштабного вторгнення частина мешканців міста тимчасово виїхала за кордон або перемістилася в інші регіони країни. Тож обговорення питання доцільності залізничного сполучення буде винесено на громадське опитування після завершення воєнного стану, аби більшість жителів мала можливість висловити свою думку.
https://www.ukrinform.ua/rubric-regions ... press.html
Вишгородська міська рада не отримувала від АТ «Укрзалізниця» чітко сформульованої ініціативи щодо організації маршруту Kyiv City Express до міста, яка б включала техніко-економічне обґрунтування та пропозиції щодо фінансування.
Таку інформацію повідомив міський голова Вишгорода Олексій Момот у відповідь на запит Укрінформу.
«До Вишгородської міської ради раніше надходили окремі пропозиції або ініціативи щодо залізничного сполучення в межах проєкту Kyiv City Express. Ймовірно, це питання частково розглядалося або згадувалося в ході обговорень на рівні депутатського корпусу чи виконавчих органів, однак підтверджених документальних рішень або чітко зафіксованої позиції ради з цього питання на сьогодні не виявлено», - зазначив Момот.
За його словами, питання залізничного сполучення потребує серйозного перегляду містобудівної документації. Відповідно до чинного Генерального плану міста, затвердженого 16 лютого 2011 року, наявність або розвиток залізничної інфраструктури у межах Вишгорода не передбачений.
«Можливості бюджету Вишгородської міської територіальної громади наразі обмежені, що не дозволяє розглядати повноцінну участь у масштабних інфраструктурних ініціативах без підтримки з боку державного бюджету або залучення інших джерел фінансування, зокрема міжнародної технічної допомоги. Відомостей про відповідні офіційні пропозиції чи ініціативи з боку громади наразі немає», - зазначив міський голова.
Слід наголосити, що попри вищезгадане, міська влада усвідомлює потенційні переваги залізничного сполучення для мешканців, зокрема забезпечення зручного та доступного залізничного сполучення з столицею могло б суттєво покращити мобільність населення, зменшити навантаження на автодорожню інфраструктуру та сприяти економічному розвитку громади.
Однак Момот звернув увагу, що внаслідок повномасштабного вторгнення частина мешканців міста тимчасово виїхала за кордон або перемістилася в інші регіони країни. Тож обговорення питання доцільності залізничного сполучення буде винесено на громадське опитування після завершення воєнного стану, аби більшість жителів мала можливість висловити свою думку.
https://www.ukrinform.ua/rubric-regions ... press.html
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...