До и ГЭ тоже простором не балует, да и накрытие от осадков не помешало-быБодрый писал(а):Платформа остановки СТ "Троещина 2" уж слишком узкая
Скоростной трамвай на левом берегу
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Во-первых, я уже спрашивал, известна ли кому-то информация в отношении продления СТ, озвученная на открытии (24.10) Азаровым/Поповым ?Системщик писал(а): Ayntor, а как и где, ты считаешь, его должны быстро продлить до Левобережной?
И что будет на Левобережной? там разворачиваться (представь эту картину/место разворота и опиши) или - легким движением руки - очутиться на разворотном трам-кольце возле М Позняки?
(по-крайней мере, я попытаюсь вечером заснять плакат со схемой продления СТ).
Во-вторых, известно, что землеотвод вдоль ЖД, как минимум до Левобережной, имеется. Думаю, сама станция будет совмещена со станцией ГЭ "Левобережная" наподобие Троещины-2.
Хотелось бы уточнить видел ли кто то эти планы из новости ниже?
У перспективному плані лінію швидкісного трамваю планують довести до аеропорту Бориспіль
Як повідомляє кореспондент «Київ. Коментарі», про це стало відомо під час відкриття швидкісного трамваю.
Так на схемі лівобережної лінії ЛРТ, як зв’язуючої ланки радіальних ліній метрополітену, відповідно до Генплану розвитку міста Києва, яка розміщена в холі станції, зображена лінія швидкісного трамваю, яка поєднує вулицю Милославську з аеропортом Бориспіль.
Нагадаємо, будівництво залізниці між аеропортом «Бориспіль» та Києвом розпочато наприкінці грудня 2011 року. У квітні 2011 року Україна домовилася з Китаєм про залучення $ 372 млн. на будівництво залізниці між аеропортом «Бориспіль» та Києвом. Передбачається, що потяги по даній дорозі почнуть курсувати до кінця 2012 року і будуть долати відстань між аеропортом і Києвом за 41 хвилину.
Як повідомляли «Київ. Коментарі», Верховна Рада звільнила від оподаткування ввезення устаткування, необхідного для реалізації національного проекту «Повітряний експрес».
http://kyiv.comments.ua/news/2012/10/24/132950.html
У перспективному плані лінію швидкісного трамваю планують довести до аеропорту Бориспіль
Як повідомляє кореспондент «Київ. Коментарі», про це стало відомо під час відкриття швидкісного трамваю.
Так на схемі лівобережної лінії ЛРТ, як зв’язуючої ланки радіальних ліній метрополітену, відповідно до Генплану розвитку міста Києва, яка розміщена в холі станції, зображена лінія швидкісного трамваю, яка поєднує вулицю Милославську з аеропортом Бориспіль.
Нагадаємо, будівництво залізниці між аеропортом «Бориспіль» та Києвом розпочато наприкінці грудня 2011 року. У квітні 2011 року Україна домовилася з Китаєм про залучення $ 372 млн. на будівництво залізниці між аеропортом «Бориспіль» та Києвом. Передбачається, що потяги по даній дорозі почнуть курсувати до кінця 2012 року і будуть долати відстань між аеропортом і Києвом за 41 хвилину.
Як повідомляли «Київ. Коментарі», Верховна Рада звільнила від оподаткування ввезення устаткування, необхідного для реалізації національного проекту «Повітряний експрес».
http://kyiv.comments.ua/news/2012/10/24/132950.html
Трамвай Попова конкуруватиме з «Повітряним експресом»
[ Андрій Сантарович, «Коментарі» | 25 жовтня 2012 11:50 ]
[ Андрій Сантарович, «Коментарі» | 25 жовтня 2012 11:50 ]
У середу прем´єр-міністр Микола Азаров і голова Київської міської державної адміністрації Олександр Попов відкрили реконструйовану лінію троєщинського «трамвая в нікуди». Тепер жителі найбільшого житлового масиву міста можуть доїхати до станції міської кільцевої електрички і вже в ній форсувати Дніпро в бік правого берега і своїх робочих місць.

Глава столичної адміністрації вирішив відвозити киян в аеропорт Бориспіль на трамваї
І на цьому столична влада зупинятися не збирається. Спеціально для прем´єра був підготовлений показовий стенд зі схемою майбутньої Лівобережної лінії швидкісного трамвая, завдяки якому можна було на власні очі переконатися в масштабних планах розвитку трамвайної мережі в місті.
Перше, що здивувало, це наявність функціонуючої трамвайної лінії від просп. Возз´єднання до боліт у районі Бортницької станції аерації. Такий варіант, звичайно, передбачений проектом Генплану розвитку Києва до 2025 року, але чекати реалізації цієї задумки доведеться ще довго.

Тут, згідно з поданої прем´єрові схемою, повинна починатися «діюча» вже сьогодні трамвайна вітка

А тут вона повинна продовжуватися. І йти далі - до боліт біля Бортницької станції аерації
Але те, що на схемі було показано далі, - могло здивувати будь-якого досвідченого транспортника в Києві. З боліт під станцією аерації столичний швидкісний трамвай пунктиром «виїжджав» прямо до Міжнародного аеропорту Бориспіль. Враховуючи, що на схемі був уточнюючий напис «відповідно до Генерального плану розвитку Києва», «Коментарі» вирішили знайти в містобудівній документації столиці хоч одну згадку про цей міфічний трамвай. Тим більше що вже до кінця цього тижня глава Нацагентства з інвестицій та управління національними проектами Владислав Каськів пообіцяв перший китайський транш у розмірі $52 млн. на будівництво «Повітряного експресу» - швидкісного залізничного сполучення між аеропортом і містом. Так що трамвай між Троєщиною і Борисполем є конкурентом проекту китайської електрички.

Суцільна червона лінія позначає діючі ділянки трамвая, пунктирна – ті, що проектуються
Як виявилося, чинний Генплан Києва до 2020 року в частині розвитку трамвайної мережі передбачає лише реконструкцію швидкісного трамвая на правому березі від площі Перемоги до Кільцевої дороги, а також будівництво нової лінії від Відрадного до Південної Борщагівки. Що ж до Лівого берега, то чинний Генплан прописує лише необхідність ліквідації трамвайних колій на мосту Патона і далі - по просп. Возз´єднання та вул. Ю.Гагаріна. Власне, це все вже здійснено міською владою. А ось у розділі, що стосується метрополітену, була згадка про плани будівництва п´ятої гілки «підземки», трасування якої частково збігається з трамвайним маршрутом, зображеним на стенді - з Троєщини прямо до станції метро «Лівобережна».
Після цього «Коментарі» вирішили переглянути відповідні розділи проекту Генплану Києва до 2025 року. І саме в них Лівобережна лінія метро чудесним чином перетворюється в Лівобережну лінію швидкісного трамвая. Щоправда, не до Борисполя, а до боліт біля Бортничів.
І все-таки залишалося побоювання, що з часу, коли на сайті КО «Київгенплан» були оприлюднені плани з розвитку трамвайної мережі, містобудівні наміри столичної адміністрації могли зазнати деяких змін. Щоб перевірити це, «Коментарі» зателефонували за роз´ясненнями в «Київгенплан». Проте прес-секретар Сергія Броневицького - глави КО «Київгенплан» - сказав, що Сергію Петровичу просто нема чого коментувати: «У Генплані нічого такого не передбачено». Так що залишається лише гадати, з чиєї вини глава уряду був введений в оману. І головне - навіщо?
У будь-якому випадку, «Коментарі» готові почути і озвучити позицію будь-якої особи з керівництва міста з цього питання.

Глава столичної адміністрації вирішив відвозити киян в аеропорт Бориспіль на трамваї
І на цьому столична влада зупинятися не збирається. Спеціально для прем´єра був підготовлений показовий стенд зі схемою майбутньої Лівобережної лінії швидкісного трамвая, завдяки якому можна було на власні очі переконатися в масштабних планах розвитку трамвайної мережі в місті.
Перше, що здивувало, це наявність функціонуючої трамвайної лінії від просп. Возз´єднання до боліт у районі Бортницької станції аерації. Такий варіант, звичайно, передбачений проектом Генплану розвитку Києва до 2025 року, але чекати реалізації цієї задумки доведеться ще довго.

Тут, згідно з поданої прем´єрові схемою, повинна починатися «діюча» вже сьогодні трамвайна вітка

А тут вона повинна продовжуватися. І йти далі - до боліт біля Бортницької станції аерації
Але те, що на схемі було показано далі, - могло здивувати будь-якого досвідченого транспортника в Києві. З боліт під станцією аерації столичний швидкісний трамвай пунктиром «виїжджав» прямо до Міжнародного аеропорту Бориспіль. Враховуючи, що на схемі був уточнюючий напис «відповідно до Генерального плану розвитку Києва», «Коментарі» вирішили знайти в містобудівній документації столиці хоч одну згадку про цей міфічний трамвай. Тим більше що вже до кінця цього тижня глава Нацагентства з інвестицій та управління національними проектами Владислав Каськів пообіцяв перший китайський транш у розмірі $52 млн. на будівництво «Повітряного експресу» - швидкісного залізничного сполучення між аеропортом і містом. Так що трамвай між Троєщиною і Борисполем є конкурентом проекту китайської електрички.

Суцільна червона лінія позначає діючі ділянки трамвая, пунктирна – ті, що проектуються
Як виявилося, чинний Генплан Києва до 2020 року в частині розвитку трамвайної мережі передбачає лише реконструкцію швидкісного трамвая на правому березі від площі Перемоги до Кільцевої дороги, а також будівництво нової лінії від Відрадного до Південної Борщагівки. Що ж до Лівого берега, то чинний Генплан прописує лише необхідність ліквідації трамвайних колій на мосту Патона і далі - по просп. Возз´єднання та вул. Ю.Гагаріна. Власне, це все вже здійснено міською владою. А ось у розділі, що стосується метрополітену, була згадка про плани будівництва п´ятої гілки «підземки», трасування якої частково збігається з трамвайним маршрутом, зображеним на стенді - з Троєщини прямо до станції метро «Лівобережна».
Після цього «Коментарі» вирішили переглянути відповідні розділи проекту Генплану Києва до 2025 року. І саме в них Лівобережна лінія метро чудесним чином перетворюється в Лівобережну лінію швидкісного трамвая. Щоправда, не до Борисполя, а до боліт біля Бортничів.
І все-таки залишалося побоювання, що з часу, коли на сайті КО «Київгенплан» були оприлюднені плани з розвитку трамвайної мережі, містобудівні наміри столичної адміністрації могли зазнати деяких змін. Щоб перевірити це, «Коментарі» зателефонували за роз´ясненнями в «Київгенплан». Проте прес-секретар Сергія Броневицького - глави КО «Київгенплан» - сказав, що Сергію Петровичу просто нема чого коментувати: «У Генплані нічого такого не передбачено». Так що залишається лише гадати, з чиєї вини глава уряду був введений в оману. І головне - навіщо?
У будь-якому випадку, «Коментарі» готові почути і озвучити позицію будь-якої особи з керівництва міста з цього питання.


- DFAW
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 15017
- Зарегистрирован: 09 фев 2005, 19:43
- Откуда: Саме велике село в Украине
- Контактная информация:
Будет тупик для отстоя составов, очень на то похоже что шпал не хватило, да и плети явно не все сварены, думаю будут доваривать по ночам.Системщик писал(а):- при въезде на эстакаду рельсы в двух местах лежат на своеобразных ответвителях из бетона (типа, для стрелок); интересно, это там сделают стрелки и продолжение линии правее эстакады или там будет потом обустроен тупик, или банальное - деревянных шпал не хватило? ;
Думаю тоже поправят частично, часть объяснима, например, одна из-за дамбы.Системщик писал(а):- от Ген.Ватутина до ГЭ вроде как прямой участок такой себе немаленький имеется, а рельсы по нему - чисто американские горки; вопрос - зачем/почему горки? ;
Лучше перебдеть, как известноСистемщик писал(а):- при отъезде от ГЭ установили знак технической остановки - зачем? уклон-то незначительный.

Я не волшебник, я только учусь. 
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.

Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.